Є логотип університету
Поява на карті України нового класичного багатопрофільного навчального закладу поставила перед нашим університетом нові завдання. Одне з них - розробка логотипу та фірмового стилю Хмельницького національного університету. Фірмовий стиль — це частина образу закладу. Це показник філософії закладу та його корпоративної культури, оскільки за фірмовим стилем можна визначити, які люди працюють у вузі, наскільки він поважний і пер-спективний.
Одразу після присвоєння університету нового статусу проводився конкурс за номінацією "Кращий логотип та фірмовий стиль університету". Усі проекти мали бути створені з урахуванням історії та традицій цього навчального закладу. Конкурс був відкритий для всіх бажаючих. На розгляд було подано понад ЗО конкурсних робіт. Учасниками були студенти, викладачі, дизайнери, а також люди зовсім сторонні, які не мають ніякого відношення до ХНУ.
Переможцем конкурсу визнано викладача кафедри інформаційних технологій проектування ХНУ Сергія Міля. Критеріями відбору були інформаційна насиченість, об'єктивність, дизайнерська майстерність. Для аналізу і оцінки конкурсних робіт та визначення переможця була створена конкурсна комісія, до складу якої входили професорсько-викладацький склад та співро-бітник и ХНУ. Навчально-методичний кабінет університету та кафедра інформаційних технологій проектування надавали необхідні консультації учасникам щодо оформлення конкурсних матеріалів. Переможця конкурсу нагороджено премією у сумі 500 гривень.
Л.ГУМЕННА,
відділ зв'язків з
громадськістю