Вирішувати проблеми за допомогою реклами

У Хмельницькому національному університеті підбито підсумки регіонального конкурсу студентської реклами, котрий проводився в рамках святкування 15-річчя факультету бізнесу.

Як розповіла завідувач кафедри маркетингу Світлана Ковальчук, свої творчі можливості в галузі реклами змогли показати багато студентів ХНУ. Організатори конкурсу — кафедра маркетингу, інститут економіки та управління, кооперативний торговельно-економічний інститут та Українська асоціація маркетингу запропонували на вибір студентів різні напрямки роботи над творчими проектами. Була змога спробувати свої професійні можливості в рекламі спеціальності "Маркетинг" та факультету бізнесу ХНУ, розробити соціальну рекламу та паблікрелейшнз або ж втілити свій задум у комерційну рекламу.

Переможцями в номінації "Реклама спеціальності" стали Оксана Голубовська, Анжеліка Давидова, Тетяна Боровик, Віта Кутей, та Євген Мандибура. В номінації "Комерційна реклама", замовником якої виступало ВТП "Онікс", призові місця дісталися Тетяні Боровик, Олександрі Казак, Віті Кутей, Андрію Росоловичу та Інзі Слободян. ВТП "Онікс" відзначило комерційні проекти Олени Тябіної (стала володаркою гран-прі), Тетяни Боровик, Олександри Казак, Катерини Ревизюк та Ірини Федорчук. Досить професійним був підхід конкурсантів до розробки соціальної реклами та паблікрелейшнз, темами яких стали наболілі проблеми міста та суспільства в цілому: оплата послуг, що їх надають комунальні служби, захист материнства і дитинства, згубний вплив шкідливих звичок (куріння, алкоголь та наркоманія) та презентація нашого рідного Хмельницького. На суд журі та глядачів були представлені 23 студентські роботи, 6 з яких за оригінальність та професійність були відзначені грамотами та цінними подарунками міської влади. Це, насамперед, проекти Марії Лужанської, Наталії Сердуніч, Інни Довгань, Інни Кострубської, Альони Бомблюк та Олександра Костика. Переможцями в номінації "Соціальна реклама" стали Світла на Коцюбинська, Олена Антецька, Анастасія Вілкова, Юлія Дідик, Олена Качановецька та Наталія Сердуніч. Приз глядацьких симпатій дістався Інзі Слободян. Творчі проекти студентів показали не лише високий рівень підготовки в галузі реклами, а й широкий діапазон їх творчого мислення, який допоможе досягти поставленої мети: привернути увагу суспільства до нагальних проблем сучасності й прискорити їх вирішення.

Вл. інф.