Станом на 01.12.2015 р.
|
Монографії, навчальні посібники |
1. |
Інноваційна парадигма формування економічної стратегії підприємств : монографія / С. В. Ковальчук, О. В. Гродовський. – Хмельницький : ХНУ, 2010. – 199 с. |
2. |
Комплексний підхід до оцінювання інвестиційної привабливості промислових підприємств : монографія / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька. – Хмельницький : ХНУ, 2011. – 214 с. |
3. |
Маркетингові технології в умовах інноваційного розвитку економіки / С. В. Ковальчук [та ін.] ; за заг. ред. С. В. Ковальчук. – Хмельницький : Поліграфіст-2, 2011. – 321 с. |
4. |
Проблеми і перспективи ринково-орієнтованого управління інноваційним розвитком : монографія / за заг. ред. С. М. Ілляшенка. – Суми : Папірус, 2011. – 643 с. |
5. |
Актуалізація маркетингових стратегій в контексті інноваційного розвитку промислових підприємств : [монографія] / С. В. Ковальчук. – Хмельницький : Поліграфіст-2, 2012. – 279 с. |
6. |
Актуальні проблеми оцінювання фінансової стійкості депозитних корпорацій : монографія / С. В. Ковальчук, В. М. Мирончук. – Хмельницький : Поліграфіст-2, 2012. – 249 с. |
|
Статті в журналах та збірниках наукових праць |
7. |
Антикризовий маркетинг: проблеми та можливості / С. В. Ковальчук, О.В. Лопатовська // Вісн. Львів. держ. ін-ту новітніх технологій та упр. ім. Чорновола. – 2009. – № 5. – С. 102-107. |
8. |
Антикризовий маркетинг: проблеми та можливості / С. В. Ковальчук, О. В. Лопатовська // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Екон. науки. – 2009. - № 26. – С. 53-56. |
9. |
Вірусний маркетинг - ліки від кризи / С. В. Ковальчук, О. С. Тябіна // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2009. – № 6, т. 3. – С. 72-75. |
10. |
Маркетингова діагностика антикризового управління підприємством / С. В. Ковальчук // Наук. пр. Нац. ун-ту харч. технол. – 2009. – № 29. – С. 116-119. |
11. |
Маркетингове позиціонування як об’єкт наукового дослідження/ С. В. Ковальчук, О. В. Лопатовська // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2009. – № 5, т. 3. – С. 88-89. |
12. |
Маркетинговий підхід до теоретичного обґрунтування понятійного апарату "інвестиційної привабливості" / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2009. – № 5, т. 3. – С. 81-85. |
13. |
Маркетинговий підхід до управління якістю продукції на машинобудівних підприємствах / С. В. Ковальчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2009. – № 6, т. 2. – С. 139-143. |
14. |
Систематизація чинників, що впливають на інвестиційну привабливість об'єкта інвестування / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2009. – № 6, т. 1. – С. 27-32. |
15. |
Сучасний "партизанський" маркетинг / С. В. Ковальчук, О. С. Тябіна // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 5. – С. 38-40. |
16. |
CRM-технології у страхуванні як елемент маркетингу партнерських стосунків / С. В. Ковальчук, А. А. Демидов // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2010. – № 6, т. 4. – С. 18–21. |
17. |
Бенчмаркінг як універсальний інструмент оцінювання стратегічної діяльності підприємства / С. В. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 3 (61). – С. 20–32. |
18. |
Інноваційні підходи до стратегічного управління підприємством / С. В. Ковальчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2010. – № 5, т. 4. – С. 37-46. |
19. |
Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / С. Ковальчук, І. А. Слободян // Маркетинг в Україні. – 2010. – № 1(59). – С. 57–60. |
20. |
Маркетингові дослідження використання штучних шкір на швейних підприємствах України / С. В. Ковальчук, С. В. Петегерич, М. П. Березненко // Вісн. Київ. нац. ун-ту технології та дизайну. – 2010. – № 5, т. 1. – С. 15–19. |
21. |
Маркетингові дослідження діяльності підприємств легкої промисловості / С. В. Ковальчук, О. С. Петрицька // Економіка. – 2010. – № 3 (47), ч. 2. – С. 19–25. |
22. |
Механізм оцінювання економічної стратегії підприємства / С. В. Ковальчук // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 4–6 листоп. 2010 р.) / Нац. ун-т "Львів. політехніка" [та ін.]. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – С. 249–251. |
23. |
Механізм оцінювання економічної стратегії підприємства / С. В. Ковальчук // Маркетинг та логістика в системі менеджменту : тези доп. VIII міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 4–6 листоп. 2010 р.) / Нац. ун-т "Львів. політехніка" [та ін.]. – Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2010. – С. 249–251. |
24. |
Оцінювання економічної стратегії промислових підприємств у ринковому середовищі / С. В. Ковальчук // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". – 2010. – 690 : Логістика. – С. 331–340. |
25. |
Підвищення якості продукції в контексті маркетингової логістики / С. В. Ковальчук, З. М. Андрушкевич // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2010. – № 2, т. 2. – С. 60-63. |
26. |
Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості / С. В. Ковальчук, О. С. Петрицька // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2010. – № 1 – С. 42–51. |
27. |
Фінанси сільськогосподарських підприємств / С. В. Ковальчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2010. – № 4, т. 4. – С. 152-157. |
28. |
AMBIEnt-media; новий шлях розвитку партизанського маркетингу / С. В. Ковальчук, О. С. Пугачова // Маркетинг в Україні. – 2011. – № 5-6 (69). – С. 39-46. |
29. |
Використання Інтернет-технологій для формування іміджу навчального закладу / С. В. Ковальчук, Н. В. Сердуніч // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 200-202. |
30. |
Інноваційна політика як інструмент підвищення ефективності діяльності машинобудівних підприємств / С. В. Ковальчук, А. О. Ніколайчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 264-268. |
31. |
Інноваційний розвиток українських підприємств: реалії та перспективи / С. В. Ковальчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 7-10. |
32. |
Маркетинг партнерських стосунків як інноваційна концепція розвитку страхового бізнесу / С. В. Ковальчук, А. А. Демидов // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 6, т. 2. – С. 172-177. |
33. |
Маркетингові підходи до управління інноваційною активністю підприємств / С. В. Ковальчук, О. А. Голубовська // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 4, т. 2. – С. 105-108. |
34. |
Методи оцінювання конкурентоспроможності: теоретичний аспект / С. В. Ковальчук, В. М. Посторонко // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 5, т. 2. – С. 313-320. |
35. |
Поняття туристичного ринку та особливості його функціонування / С. В. Ковальчук, В. В. Миколишина // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 60-65. |
36. |
Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення в практичній діяльності українських підприємств / С. В. Ковальчук, Д. Г. Тимофієв // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2011. – № 6, т. 4. – С. 85-89. |
37. |
Сфера освітніх послуг як обєкт маркетингу відносин / С. В. Ковальчук, С. Б. Вільчинська // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Спец. вип. Маркетингова освіта в Україні. – К. : КНЕУ, 2011. – С. 14–25. |
38. |
Marketing of relations on industrial markets: the company formation of interest in organization of integrated relations with suppliers in the purchase process / S.V. Kovalchuk, V.A. Mayevskiy // Proceedings. The fifth world congress "Aviation in the XXI-st century", "Safety in Aviation and Space Technologies", September 25-27. – Kyiv, 2012. – Vol. 3. – P. 7.51-7.55. |
39. |
Державне регулювання інноваційної діяльності та інноваційних процесів в Україні / С. В. Ковальчук, О. А. Голубовська // Вісн. Житомир. держ. технол. ун-ту. Сер.: Екон. науки. – 2012. – № 3. – С. 250-254. |
40. |
Исследование состояния маркетинг-логистического обеспечения деятельности машиностроительных предприятий / С. В. Ковальчук // Сборник научных статей преподавателей и аспирантов с иностранным участием / под ред. В. Т. Денисова. – Саратов : Наука, 2012. – С. 52-56. |
41. |
Маркетинговое обеспечение инновационного развития промышленных предприятий / С. В. Ковальчук // Вісн. Донец. нац. ун-ту Сер. В : економіка і право. – 2012. – Т. 2. – С. 138-141. |
42. |
Проблеми маркетингового менеджменту в сучасних умовах господарювання / А. С. Бура, С. В. Ковальчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки. – 2012. – № 4, т. 3. – С. 290-294. |
43. |
Сучасний стан інноваційного розвитку промислових підприємств України / С. В. Ковальчук // Економіст. – 2012. – № 10. – С. 27-32. |