Станом на 10.05.2018 р.
|
Монографії, навчальні посібники |
1. |
Менеджмент : навч. посіб. / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – Київ : Академвидав, 2003. – 464 с. – (Альма-матер). – Бібліогр.: с. 452–456. |
2. |
Організація як об’єкт управління / В. В. Стадник //Менеджмент організацій : підручник / за заг. ред. Л. І. Федулової. – Київ : Либідь, 2004. – 448с. – С. 5–108. |
3. |
Економіка і організація інноваційної діяльності : навч. посіб. / М. А. Йохна, В. В. Стадник. – Київ : Видавничий центр "Академія", 2005. – 400 с. – Бібліогр.: с. 380–385. |
4. |
Інноваційний менеджмент : навч. посіб. / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – Київ : Академвидав, 2006. – 464 с. – (Серія "Альма-матер"). – Бібліогр.: с. 441–447. |
5. |
Інституційні чинники в реалізації потенціалу розвитку малого підприємництва / В. В. Стадник // Концепції інституціональної економічної теорії в управлінні розвитком соціально-економічних систем : монографія / М. А. Йохна [та ін.] ; заг. ред. М. А. Йохни. – Хмелницький : ХНУ, 2007. – С. 264–307. |
6. |
Менеджмент : підручник / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – 2-ге вид., випр. и доп. – Київ : Академвидав, 2007. – 472 с.: рис., табл. – (Серія "Альма-матер"). – Бібліогр.: с. 466-471. |
7. |
Реінжиніринг: концепція і логіка здійснення / В. В. Стадник // Сучасні концепції менеджменту : навч. посіб. / за ред. д-ра екон. наук, проф. Л. І. Федулової. – Київ : Центр учбової літератури, 2007. – С. 179–221. |
8. |
Трансфер технологій: форми і методи ефективного здійснення : монографія / М. А. Йохна, П. Г. Іжевський, В. В. Стадник. – Хмельницький : ХНУ, 2007. – 188 с. |
9. |
Інноваційно-інвестиційні стратегії в управлінні ринковою вартістю підприємства / В. В. Стадник, Є. М. Рудніченко, Н. І. Непогодіна, Т. С. Томаля. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 302 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 271–289. |
10. |
Системне забезпечення мотивації інноваційного розвитку підприємницьких структур : монографія / В. В. Стадник. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 272 с. – Бібліогр.: с. 233–256. |
11. |
Интеллектуальный капитал и корпоративная культура в инновационном обществе: теоретические и прикладные аспекты / М. А. Йохна, В. В. Стадник // Украина и ее регионы на пути к инновационному обществу : монография / под общ. ред. А. И. Амоши, В. И. Дубницкого и М. П. Булеева. – Донецк : ЮГО-ВОСТОК, 2011. – Т. 1. – С. 442–454. |
12. |
Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навч. посіб. для студентів ВНЗ. / В. В. Стадник, М. А. Йохна. – Хмельницький : ХНУ, 2011. – 327 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 320–325. |
13. |
Управління ефективністю енергоспоживання підприємства : монографія / М. А. Йохна, О. А. Миколюк, В. В. Стадник. – Хмельницький : ХНУ, 2012. – 194 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 133–152. |
14. |
Маркетинг-менеджмент інноваційного розвитку підприємства : монографія / В. В. Стадник, О. П. Мельничук, В. М. Йохна. – Хмельницький : Гонта А. С., 2013. – 205 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 189–204. |
15. |
Мотивуючі функції лідерства та їхня реалізація в управлінні розвитком регіону / М. А. Йохна, В. В. Стадник // Управлінське лідерство: виклики сьогодення : колект. монографія / за заг. ред. В. В. Толкованова. – Хмельницький : ПП Мельник А. А., 2013. – С. 45–74. |
16. |
Підприємництво як каталізатор структурування й розвитку національної економіки / В. В. Стадник //Підприємництво і зовнішньоекономічна діяльність: можливості і ризики України : монографія / М. А. Йохна [та ін.] ; за наук. ред. проф. М. А. Йохни. – Хмельницький : ХНУ, 2013. – С. 5–15. |
17. |
Стратегія диверсифікації в управлінні міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : монографія / В. В. Стадник, М. А. Йохна, Г. О. Соколюк. – Хмельницький : Гонта А. С., 2013. – 199 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 183–198. |
18. |
Institutional aspects of inclusive education environment development in Ukraine / V. Stadnyk, H. Sokoljuk // Inclusive Education in different East and West European Countries / ed. by D. Spulber. – Roma : Eurilink, 2015. – S. 147–160. |
19. |
Менеджмент многообразия в гетерогенных организациях : учеб. пособие / М. Н. Певзнер, П. А. Петряков, В. В. Стадник, У. Альгермиссен. – Хмельницький : А. С. Гонта, 2016. – 353 с. : табл., рис. – Бібліогр.: с. 338–344. |
20. |
Трансформація промислового підприємства в інноваційно-активне на основі розвитку персоналу : монографія / В. В. Стадник, Л. О. Гризовська. – Хмельницький : ХНУ, 2016. – 197 с. |
21. |
Функціональні стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств : монографія / В. В. Стадник [та ін.] ; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. В. В. Стадник. – Хмельницький : ХНУ, 2016. – 446 с. : рис., табл. – Бібліогр. в кінці розд. |
22. |
Менеджмент гетерогенних організацій : навч. посіб. / В. В. Стадник. – Хмельницький : ФОП А.С. Гонта, 2017. – 274 с. |
23. |
Менеджмент многообразия : учеб. пособие / М. Н. Певзнер, И. А. Донина, П. А. Петряков, В. В. Стадник, У. Альгермиссен. – В. Новгород : НовГУ, 2017. – 451 с. |
24. |
Менеджмент різноманітності в розвитку конкурентоспроможності промислових корпорацій : монографія / В. В. Стадник [та ін.] ; за заг. і наук. ред. д-ра екон. наук, проф. В. В. Стадник. – Хмельницький : А. С. Гонта, 2017. – 348 с. : рис., табл. – Бібліогр. в кінці розд. |
|
Статті в журналах та збірниках наукових праць з 2014 р. |
25. |
Перспективи розвитку банківських інновацій для підвищення конкурентоспроможності банківської установи / В. В. Стадник, Г. В. Мала // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2014. – № 1. – С. 170–173. |
26. |
Чинник гетерогенності персоналу в нарощуванні інтелектуального капіталу інноваційно-активного підприємства / В. В. Стадник, Л. О. Гризовська // Проблеми економіки : наук. журн. / Н. -д. центр індустріал. проблем розвитку НАН України. – Харків, 2014. – № 2. – С. 197–204. |
27. |
Innovative factors in the system of value-based management of an industrial enterprise / V. V. Stadnyk, O. V. Zamazii // Актуал. проблеми економіки : наук. екон. журн. / Нац. акад. упр. – Київ, 2015. – № 9. – С. 242–249. |
28. |
Гетерархія як організаційна оболонка ефективної взаємодії різноманітностей у забезпеченні конкурентоспроможності сучасних корпорацій / В. В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2015. – № 6. – С. 132–137. |
29. |
Концепція CRM у підвищенні ефективності маркетингового планування на промислових підприємствах / В.В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2015. – № 3, т. 1. – С. 138–142. |
30. |
Науково-методичні основи моделювання поведінки споживачів у системі ціннісно-орієнтованого управління підприємством / В. В. Стадник, О. В. Замазій // Проблеми економіки : наук. журн. / Н.-д. центр індустріал. проблем розв. НАН України. – Харків, 2015. – № 3. – С. 169–174. |
31. |
Організаційно-структурна оптимізація в системі ціннісно-орієнтованого управління підприємством / О. Замазій, В. Стадник // Наук. вісн. Одес. нац. екон. ун-ту : зб. наук. пр. – Одеса, 2015. – № 11. – С. 52–63. |
32. |
Cross-cultural aspects of "organization diversity" in joint international enterprises activitie / V. Stadnyk, O. Veshko // Scientific letters of Academic society of Michal Baludansky. – 2016. – № 4, vol. 6. – P. 140–144. |
33. |
Heterogenic factors in development of competence of industrial corporations / V. Stadnyk // International Journal of Economics and Society: Memphis. – 2016.– Vol. 2, Iss. 5. – P. 80–85. |
34. |
Державна інвестиційна політика і зростання експортоспроможності промислового сектора національної економіки / В. В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2016. – № 1. – С. 265–271. |
35. |
Концептуальні основи "менеджменту різноманітності" у системі стратегічного управління розвитком промислових підприємств / В. В. Стадник, О. В. Вешко // Проблеми економіки : наук. журн. / Н.-д. центр індустріал. проблем розв. НАН України. – Харків, 2016. – № 3. – С. 212–218. |
36. |
Мотиваційні вектори ресурсоспоживання за стадіями життєвого циклу підприємства // В.В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2016. – № 3, т. 1. – С. 7–10. |
37. |
Тhe formation of the motivational constituent of innovative activity of enterprise in obedience to principles of total quality management / V. Stadnyk, O. Holovchuk // International Journal of Economics and Society – 2016.– Vol. 2, Iss. 8. – P. 98–105. |
38. |
Diversified management" in a context of implementation of strategy of innovative development of organizations [Електронний ресурс] / V. Stadnyk // International Dialogues of Education: past and present. – 2017. – Vol. 4, № 1. – Режим доступу: http://www.ide-journal.org/journal/?issue=2017-volume-4-number-1. – Назва з екрана. |
39. |
Heterogeneity factors and innovations strategies of innovation-active enterprise / V. Stadnyk, L. Hryzovska // Economy and Education: modern tendencies. Volume of Scientific Papers / The Academy of Management and Administration in Оpole. – Оpole, 2017. – P. 29–35. |
40. |
Marketing resources and technologies for innovative potential of industrial enterprise / V. Stadnyk, Y Holovchuk // International Journal of Economics and Society. – 2017. – Vol. 2, Iss. 9. – P. 39–45. |
41. |
Аналітичне обґрунтування науково-методичних підходів до розвитку ресурсного потенціалу агропідприємств / П. Г.Іжевський, В. В. Стадник // Екон. аналіз : зб. наук. пр. / Терноп. нац. екон. ун-т. – Тернопіль, 2017. – № 4. – С. 196–204. |
42. |
Зелений туризм: умови розвитку, партнерські мережі та потенціал диверсифікації сільськогосподарських підприємств / В.В. Стадник, А.І. Мельничук // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Серія : Економіка / Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечнікова. – Одеса, 2017. – Том 22, вип. 12 (65). – С.160–165. |
43. |
Мотиваційний потенціал лідерства і гендерні стереотипи в державному управлінні / В. В. Стадник // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. – Київ, 2017. – № 2(дод.1). – С. 62–65. |
44. |
Науково-методичні підходи до управління інноваційною діяльністю підприємства та його інформаційним забезпеченням / В. В. Стадник, О. В. Головчук // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2017. – № 5. – С. 177–182. |
45. |
Нематеріальні ресурси в реалізації стратегії розвитку промислових корпорацій / В. В. Стадник, В. О. Мукомела-Михалець // Бізнес-Інформ. – 2017. – № 4. – С. 341–346. |
46. |
Підприємницькі структури промислового сектору економіки України: стан і перспективи розвитку в умовах глобалізації / В.В. Стадник, В.О.Мукомела-Михалець // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2017. – № 4. – С. 93–99. |
47. |
Стан і чинники економічної динаміки підприємств машинобудування України / В. В. Стадник, О. В.Головчук, Ю. О Головчук // Проблеми економіки : наук. журн. / Н. -д. центр індустріал. проблем розвитку НАН України. – Харків, 2017. – № 2. – С. 140–148. |
48. |
Структурування цілей брендингу за рівнями управління конкурентоспроможністю національної економіки / В. В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2017. – № 1. – С. 168–172. |
49. |
Фактори гетерогенності в інноваційній діяльності промислових корпорацій / В. В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2017. – № 2, т. 1. – С. 74–79. |
50. |
Factors of enterprises’ strategic selection of participation forms in integration formations / V. Stadnyk, P. Izhevskiy, O. Zamazii, A. Goncharuk, O. Melnichuk// Problems and Perspectives in Management. – 2018. – Vol. 16, Iss. 2. – P. 90–101. doi.org/10.21511/ppm.16(2).2018.09. |
51. |
Бізнес-системи та бізнес-процеси сучасних підприємств: взаємозв’язок і взаємозалежність структур та ефективності [Електронний ресурс] / В. В. Стадник, П. Г. Іжевський // Соціально-економічні проблеми і держава : електрон. наук. фах. вид. / Терноп. нац. техн. ун-т ім. Івана Пулюя, Акад. соц. упр. – Тернопіль, 2018. – Т. 18, № 1. – Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua./ – Назва з екрана.
|
52. |
Маркетинг взаємодії в розвитку інноваційного та ринкового потенціалу підприємства [Електронний ресурс] / В. В. Стадник, П. Г. Іжевський, Ю. О. Головчук // Ефективна економіка : електрон. наук. фах. вид. / Дніпропетр. держ. аграр.-екон. ун-т. – Дніпропетровськ, 2018. – № 2. – Режим доступу до журн.: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6101 – Назва з екрана. |
53. |
Можливості сучасних маркетингових технологій для розвитку туристичного бізнесу в Україні / Я. Галюк, В. Стадник // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2018. – № 1, т. 1. – С. 160–165. |
54. |
Технологічні детермінанти парадигмальних змін структури АПК: ретроспектива і перспектива для України / В. В. Стадник, П. Г. Іжевський // Агросвіт : інформ.-аналіт. журн. / Дніпропетр. держ. аграр. ун-т, ТОВ "ДКЦ Центр". – Київ, 2018. – № 1. – С. 10–17. |