Станом на 02.12.2019 р.
|
Вибрані наукові праці.
Монографії |
1. |
Куx A. М. Тeopeтичнi тa мeтoдoлoгiчнi зaсaди фopмувaння систeми мeтoдичнoї пiдгoтoвки вчитeля фiзики : мoнoгpaфiя / A. М. Куx. - Київ : НПУ iмeнi М.П.Дpaгoмaнoвa, 2006. - 320 с. |
2. |
Куx A. М. Мeтoдичнi зaсaди opгaнiзaцiї oсвiтньoгo сepeдoвищa з фiзики в зaгaльнooсвiтнix нaвчaльниx зaклaдax : мoнoгpaфiя / A. М Куx, Д. Я. Кoстюкeвич. - Кaм’янeць-Пoдiльський : Aбeткa, 2006. – 228 с |
3. |
Кух А. Н. Проблема гармоничного развития человека в контексте специфики современного образования и процессов социализации. / Петр Атаманчук, Кух Аркадий, Атаманчук Виктория, Билык Роман, Николаев Алексей, Семерня Оксана // Моnograph on the results of the International Conferenc: International Academy of Science and Higher Education — London: IASHE, 2016. 180 P. |
4. |
Кух А.Н. Перспективные достижения современных ученых: образование и воспитание, физическое воспитание и спорт, философия, литература и лингвистика, культура и искусство, юриспруденция. : монография / [авт.кол. : Олексин Ю.П., Кух А.Н., Макаренко А.В. и др.]. – Одесса: КУПРИЕНКО С.В, 2017 – 150 с. : ил., табл. ISBN 978-617-7414-15-4 |
|
Підручники, навчальні посібники з грифом Міністерства освіти і науки України |
1. |
Атаманчук П.С., Ляшенко О.І., Мендерецький В.В., Кух А.М. Методичні основи організації і проведення навчального фізичного експерименту. Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький О.А., 2006 – 216 с. (29,43) |
2. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики 7-11класи- "Абетка-Нова", Кам’янець-Подільський, 2004-136 с (9,8) |
3. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (9-11 кл) Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: КПДПУ, 2001 - 76 с. (3,15) |
4. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонних рівнів з фізики (7-8 кл) Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: КПДПУ, 2001. - 68 с.(3,0) |
5. |
Кух А.М., Кух О.М. Технічне забезпечення сучасного освітнього середовища. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: К-ПДУ, інформаційно-видавничий відділ, 2005. - 130 с. (10,8) |
6. |
Сморжевський Л.О., Атаманчук П.С., Кух А.М. Задачі з алгебри і початків аналізу: 1001 задача фізико-технічного змісту: 10-11 кл. Київ: А.С.К., 1999. – 153 с.(3,3) |
7. |
Кух А.М., Кух О.М. Сучасні технічні засоби навчання. Кам’янець-Подільський: К-ПДУ, 2002. -108 с.(7,8) |
8. |
Кух А.М. Технічне забезпечення освітнього середовища. Навчальний посібник. Кам’янець-Подільський: "РУТА", 2008. – 160 с. (13,6) |
9. |
Практикум з шкільного фізичного експерименту. Кам’янець-Подільський: "Абетка", 2007. - 80 с. |
10. |
Кух А.М., Кух О.М. Тематичні тестові завдання з ТЗН. Навчально-методичний посібник. Кам’янець-Подільський: К-ПДУ, 2002. - 64 с. (2,4) |
|
Статті в закордоних та наукометричних видання |
1. |
Кух А.Н. Образовательная среда и особенности её проектирования. Управление качеством обучения в системе непрерывного профессионального образования (в контексте Болонского процесса). Сборник трудов ХІІ Международной научно-методической конференции.-Выпуск 10, том 1. Москва, 2006. - 502 с. - С.82-86 |
2. |
Кух А.Н., Гладской В.В., Калугина Л.И., Самойленко П.И.Формирование учебно-познавательных умений – необходимое условие повышения качества профессиональной подготовки будущих учителей специалистов. Управление качеством обучения в системе непрерывного профессионального образования (в контексте Болонского процесса). Сборник трудов ХІІ Международной научно-методической конференции.Выпуск 10, том 1. Москва, 2006. -502 с. - С.93-99 |
3. |
Кух А.Н., Самойленко П.И., От учебно-познавательных умений к высокой профессиональной подготовке//Специалист — №5. — 2006. - С.24-26 (1,2). |
4. |
Кух А.Н. Образовательная среда и особенности её проектирования. Управление качеством обучения в системе непрерывного профессионального образования (в контексте Болонского процесса). Сборник трудов ХІІ Международной научно-методической конференции.-Выпуск 10, том 1. – Москва, 2006–С.82-82 (0,9) |
5. |
Кух А.Н. Инновация и профессионально-методическая подготовка преподавателя физики//Преподавание физики в высшей школе.—№32 -С.86-94 (1 др. ар.) |
6. |
Кух А.М. Принципы построения инновационных педагогических и рейтинговых систем контроля. Инновационные технологии организации обучения в техническом вузе: на пути к новому качеству образования: Материалы международной научно-методической конференции. Пенза:ПГУАС, 2004. Ч.2.- С.78-83(0,45) |
7. |
Кух А.М. Интерактивные методы обучения и их применение в высшей школе. Преподавание физики в высшей школе.//Научно-методический журнал.№31.Москва,2005.—С.14-17 (0,9) |
8. |
Кух А.Н., Гладской В.В., Калугина Л.И., Самойленко П.И.Формирование учебно-познавательных умений – необходимое условие повышения качества профессиональной подготовки будущих учителей специалистов. Управление качеством обучения в системе непрерывного профессионального образования (в контексте Болонского процесса). Сборник трудов ХІІ Международной научно-методической конференции.Выпуск 10, том 1. Москва, 2006 – С.93-99, (0,9). |
9. |
Кух А.М. Интерактивные технологи формирования профессиональных качеств будущих учителей физики. Новые технологии в преподавании физики: школа и ВУЗ (НТПФ-IVl)14-17 марта 2005 г. Москва, Типография МПГУ, 2005.— С.55. (0,15) |
10. |
Кух А.М., Роздобудько М.О. Методика преподавания физики с использованием компьютерных моделей. Материалы VI Международной научно-методической конференции "Физическое образование: проблемы и перспективы", посвященней 105–летию со дня рождения А.В.Перышкина, 12-15 марта 2007 г. Часть 2. М.:МПГУ, 2007.-196 с. -С. 85-90. |
11. |
Кух А. Н. Компоненты современной системы профессиональной подготовки учителей физики. Инновационные технологии обучения в условиях глобализации рынка образовательных услуг. Сборник научных трудов ХIII Международной научно-методической конференции. Выпуск 11, том 1. Москва, 27-28 марта 2007 года. Королёв: ООО фирма "Восход" - 508 с.- С.25-31. |
12. |
Кух А.Н. Структура ученого курса дидактики физики. Материалы VI Международной научно-методической конференции "Физическое образование: проблемы и перспективы", Часть 2. М.:МПГУ, 2007.-196 с. С.64-66. |
13. |
Кух А.Н. Инновация и профессионально-методическая подготовка преподавателя физики //Преподавание физики в высшей школе.—№32 - С.86-94 |
14. |
Кух А.Н., Килимнк С.Н. Экспериметальное исследование условий профессионально-ориентированной деятельности судентов колледжей по физике. Scientific researches and their practical application. Modern state and ways of development ‘2013 Педагогика, психология и социология 2. Теория и методика учебы, воспитания и образования. Интернет-конференция 11-22.11.2015// SWORLD - 120 с. - С.275-277 (наукометричне видання) |
15. |
Кух А.Н. Килимник С.Н., Исследование условий профессионально-ориентированной деятельности студентов колледжей по физике //Актуальные проблеммы гуманитарных и естестcвенных наук – Москва - №11- 2015 г. – С.312-318. |
16. |
Кух А.Н., П.С. Атаманчук, М.О.Роздобудько, О.М. Николаев, Е.М. Диндилевич Прогнозирование в обучении физике как механизм его результативности. П.С. Атаманчук, А.М. Кух, М.О. Роздобудько, О.М. Николаев, Е.М. Диндилевич // "Problems of modern pedagogics in the context of international educational standarts development" : [матеріали міжнародної наукової конференції] ; (Лондон, Великобританія, 31 січня –5 лютого, 2013 р.). London : International Academy of Science and Higher Education, JASHE, 2013. - P. 89–92.(закордонне видання) |
17. |
Кух А.Н., Атаманчук П.С., Атаманчук В.П., Билык Р.Н., Николаев А.М., Семерня О.Н. Теория управления обучением: теоретические начала. Іnternational scientific. Аnalytical project - http://gisap.eu/ru/node/116738 /(закордонне видання) |
18. |
Атаманчук П.С., Кух А.Н., Атаманчук В.П., Билык Р.Н., Николаев А.М., Семерня О.Н. Компетентность как показатель действенности обучения. International scientific. Analytical project http://gisap.eu/ru/node/110284/ (закордонне видання) |
19. |
Кух А.Н. Методологические и теоретические основы инновационных обучающих систем профессиональной подготовки специалистов. Scientific Jornal of the Technical University of Varna, Special number. Днепропетровск — Варна, "Пороги", 2006 - С.58-69 (0,7). |
20. |
Куx A .М., Куx O. М. Iнфopмaцiйнo-oсвiтнє сepeдoвищe в систeмi мeтoдичнoї пiдгoтoвки мaйбутньoгo вчитeля фiзики / A. М. Куx, O. М. Куx // Дидaктикa мexaнiзмiв дiєвoгo фopмувaння кoмпeтeнтнoстeй мaйбутнix фaxiвцiв фiзикo-тexнoлoгiчнoгo пpoфiлю : збipник нaукoвиx пpaць кaм’янeць-пoдiльськoгo нaцioнaльнoгo унiвepситeту iмeнi Iвaнa Oгiєнкa. – Сepiя пeдaгoгiчнa. – Випуск 22. – Кaм’янeць-Пoдiльський, 2016. – С. 171-173 (Індекс Copernicus) |
21. |
Кух А.Н. Компетентносный подход в профессиональной подготовке учителя физики // Scientific researches and their practical application. Modern state and ways of development ‘2013 / Педагогика, психология и социология - 2. Теория и методика учебы, воспитания и образования. Интернет-конференция 1-12.10.2013 // SWORLD- 120. C/47-54 c. (Індекс Copernicus) |
22. |
Кух А.М. Компетентність і світогляд / А.М. Кух // SWORD: Научный взгляд в будущее. – Випуск 6, том 3. – Одесса : Куприенко С.В., 2017 – С. 23-29 (Індекс Copernicus) |
|
Статті в наукових фахових виданнях |
1. |
Кух А.М. Методологічні та технологічні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителя фізики. Вісник Чернігівського, державного педагогічного університету. Випуск 36(2). Серія: Педагогічні науки – Чернігів, 2006. - С.3-9, (1,0) |
2. |
Кух А.М. Концептуальні засади фахової підготовки викладача фізики. Дидактика професійної школи: Зб. наук. пр: Випуск 3/Ред. кол.: С.У.Гончаренко, В.О.Радкевич, І.Є.Каньковький та ін..—Хмельницький:ХНУ,2005.— С.83-86 (1,0) |
3. |
Кух А.М. Іноваційний характер діяльності учителя фізики при постановці інтегрованих лабораторних робіт. Наукові записки. – Випуск 55. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. - С.201-207 (0,75) |
4. |
Кух А.М. Особливості педагогічної системи дистанційного навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.—Випуск 10. —.111-114 (1,0) |
5. |
Кух А.М. Професійні здібності вчителя фізики і їх розвиток у ВНЗ. Вісник Чернігівського даржавного педагогічного університету. Випуск 23. Серія: Педагогічні науки – Чернігів, 2004.-С.182-189. (0,8) |
6. |
Кух А.М. Синергетичний підхід до формування методичних систем фахової підготовки учителя фізики. Матеріали ІХ Всеукраїнської наукової конференції "Фундаментальна та професійна підготовка фахівців з фізики"– К.:НПУ, 2004.- С.61.(0,1) |
7. |
Кух А.М. Узагальнення і систематизація в розвитку пізнавальної самостійності учнів з фізики. Зб. наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 5. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. – С.57-60 (0,3) |
8. |
Кух А.М. Умови функціонування освітнього середовища. "Наукові записки": Збірник наукових статей Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова –К.:НПУ, 2003 – Випуск LIII(53) - С.171-178, (0,7) |
9. |
Кух А.М. Формування професійних інтересів майбутніх учителів фізики. Наукові записки. – Випуск 55. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2004. - С.274-281 (0,8) |
10. |
Кух А.М. Концептуальні основи професійно-методичної підготовки викладача фізики. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції.—Хмельницький: ХНУ, 2005.— С.95-96.(0,4) |
11. |
Кух А.М. Методичні основи формування сучасного освітнього середовища фізики. Освітнє середовище як методична проблема: Збірник наукових праць/Херсонський державний університет.Херсон:Видавництво ХДУ, 2006,-С.44-47 (0,4) |
12. |
Кух А.М. Моделювання системи фахової підготовки викладача фізики. Наукові записки. – Випуск 66. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград, РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2005. - С.87-93, (0,9) |
13. |
Кух А.М. Модель системи фахової підготовки викладача фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.—Випуск 11. —С.45-48. (1,0) |
14. |
Кух А.М. Синтетичний підхід у розробці інтегрованих лабораторних робіт практикуму з фізики і методики викладання фізики. Вісник Чернігівського даржавного педагогічного університету. Випуск 23. Серія: Педагогічні науки – Чернігів, 2004.-С.266- 272 (0,6) |
15. |
Кух А.М. Система методичної підготовки сучасного вчителя фізики. Збірник матеріалів ХІ міжнародної конференції "Інформаційні технології в освіті, економіці та бізнесі".— Київ, Европейський університет, Т2 - С.46-48 (0,7) |
16. |
Кух А.М. Система ціннісних орієнтацій у фаховій підготовці викладача фізики. Збірник доповідей учасників V Всеукраїнської науково-методичної конференції "Впровадження нових інформаційних технологій навчання". Видавництво ЗДІА – Запоріжжя, 2005. – С.230-236 (0,75) |
17. |
Кух А.М. Системно-особистісно-діяльнісний підхід до формування системи фахової підготовки учителів фізики. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 39.—Херсон: В-цтво ХНУ,2005.— С.267-273 (0,9) |
18. |
Кух А.М. Цільові орієнтації фахової підготовки викладача фізики. Зб. наук. праць №1 —Бердянськ::БДПУ, 2006. —С.121-129.(0,9) |
19. |
Кух А.М., Кух О.М. Сучасна дидактика і освітнє середовище. Зб. наук. праць К-ПДУ: Серія педагогічна: Вип. 9. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2003. – С.106-108. (0,9) |
20. |
Кух А.М., Кух О.М. Інноваційна система методичної підготовки вчителя фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006.—Випуск 12. — 46-52 с.( 1,0) |
21. |
Кух А.М., Кух О.М. Дидактичні основи методичної підготовки вчителя фізики. Дидактика професійної школи: Зб. наук. пр: Випуск 4/Ред. кол.: С.У.Гончаренко, В.О.Радкевич, І.Є.Каньковький та ін..—Хмельницький:ХНУ,2005.— С.81-84 (1,0). |
22. |
Кух А.М., Кух О.М. Модульно-рейтинговая система контроля профессиональных учений студентов. Материалы II Международной научно-практической конференции „Проблемы дидактики высшей школы". – СГУ. 2000 – с.200-203 (0,3) |
23. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Ціннісні аспекти фахової підготовки вчителя фізики. Наукові записки.—Випуск№60.—Cерія:Педагогічні науки.—Кіровоград:РВВ КДПУ ім.В.Винниченка.—2005,—Частина 2.— С.236-244 (1,0) |
24. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематический контроль знаний учащихся по физике при помощи эталонных уровневых заданий. Преподавание физики в высшей школе.//Научно-методический журнал.№31.Москва,2005.— С.14-17 (0,9) |
25. |
Кух А.М. Використання принципів синергетики у формуванні систем фахової підготовки учителя фізики. Вісник Кам’янець-Подільського державного університету.— Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, 2004.—Вип.2.—С.136 с (1,2) |
26. |
Кух А.М. Еталонні вимірники якості знань як критерії узагальнення знань учнів з фізики. Зб. наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 7. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. – С.37-42 (0,44) |
27. |
Атаманчук П.С., Кух А.М Кількісно-якісна оцінка навчальних здобутків учнів з фізики. Зб. наук. праць: спеціальний випуск. – Київ, Науковий світ, 2001. -217с. (0,17) |
28. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Узгодження нормативних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів з вимогами особистісно-орієнтованого навчання. Фізика та астрономія в школі - 2002.-№1.-с.17-20.(0,8) |
29. |
Костюкевич Д.Я., Кух А.М. Елементи технології наочного навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна, Кам’янець-Подільський державний університет, редакційно-видавничий відділ, 2006.—Випуск 12. — С.112-118 с. (1,0) |
30. |
Рачковський О.М., Криськов Ц.А., Кух А.М. Застосування кредитно-модульної системи при вивченні курсу загальної фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.—Випуск 11. — С.163-167. (1.0) |
31. |
Кух А.М. Моделювання системи фахової підготовки викладача фізики. Наукові записки. Випуск 66. Серія:Педагогічні науки. Кіровоград. РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. 2005. С.87-93. |
32. |
Кух А.Н. Формирование компетентностей будущего учителя физики. Сб. науч. ст. Х-й Международной научно-методической конференции "Физическое образование: проблемы и перспективы развития", - Москва, НПГУ, изд. Карпов Е.В.,2011 – Ч.2.-294 с. -С.243-245 |
33. |
Кух А.М. Методологические и теоретические основы инновационных обучающих систем профессиональной подготовки специалистов. Scientific Jornal of the Technical University of Varna, Special number.— Днепропетровск — Варна, "Пороги", 2006 - С.58-69 |
34. |
Кух А.М. Кух О.М. Дидактичні принципи в системі методичної підготовки вчителя фізики. Зб. наук. праць ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції "Освітні вимірювання-2011" - Київ, НПУ імені М.П.Драгоманова, - 230 с. - С.198-201 |
35. |
Кух А.М. Цільові орієнтації фахової підготовки викладача фізики. Зб. наук. праць №1 —Бердянськ::БДПУ, 2006. — 216 с. - С.121-129. |
36. |
Кух А.М., Килимник С.М . Реалізація професійно-орієнтованих форм навчання фізики у підготовці фахівців харчових технологій. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету: Серія педагогічна: "Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технологічного профілю" — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський національний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2014.— Випуск 21. (фахове видання) |
37. |
Кух А.М. Методологічні та технологічні засади формування інноваційних навчальних систем фахової підготовки вчителя фізики. Вісник Чернігівського державного педагогічного університету. Випуск 36(2). Серія: Педагогічні науки.Чернігів. - 2006. -С.3-9 |
38. |
КУХ О.М., Кух А.М. Система формування методичної компетентності майбутніх вчителів фізики. Вісник чернігівського національного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 44. Серія педагогічні науки. Чернігів: ЧНПУ, 2016. №44 -186. - С.92-98.(фахове видання) |
39. |
Кух А.М. Формування навичок самоконтролю учнів з фізики. Зб. наук. праць КПДПУ.-Кам.-Подільський, 1998. С.35-41. |
40. |
Атаманчук П.С., Кух А.М Управління навчанням фізики при здійсненні різних видів контролю. Зб. наук. Праць: Педагогічні науки. –Вип.24., Херсон: ХДПУ.- 2001. – 7-14 с.(0,8) |
|
Методичні рекомендації, навчальні посібники, статті, тези доповідей |
1. |
Кух А.М. Кух О.М. Проектування сучасних педагогічних систем. Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи: Тези доповідей ІІІ міжнародної науково-практичної конференції.—Хмельницький: ХНУ, 2005.— С.6-7 (0,3) |
2. |
Кух А.М. Модульно-рейтингова система контролю навчальних досягнень студентів. Матеріали доповідей Всеукраїнської наук.-метод. конференції "Нові інформаційні технології у вищій школі", Ніжин, 2000, - с.35-41 с. (0,25) |
3. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Збірник тестових завдань еталонного характеру з фізики (експериментальні матеріали) — Кам’янець-Подільський, 1999. - 120 с.(7,5) |
4. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Использование тематических заданий эталонных уровней при обучении физике в школе. Новые технологии в преподавании физики: школа и ВУЗ (НТПФ-IV)14-17 марта 2005 г.:сборник аннотаций.— Москва, Типография МПГУ.— С.6-7 (0,15) |
5. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Образовательные доктрина и среда как механизмы прогнозирования в обучении. Международная конференция "Стратегия качества в промышленности и образовании", 3-10 июня 2005 г., Варна, Болгария, Материалы, —Днепропетровск: "Пороги", 2005 ,— С.256-258 (0,5) |
6. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Освітня доктрина та інформаційно-освітнє середовище як засоби розробки дієвої дидактики фізики. Web. www.ksu.ks.ua/Downloads/it_conf/1/Аtaman4uk_Kux.doc (0,3) |
7. |
Атаманчук П. С., Кух А.М. Сучасні вимоги до контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів та механізм їх реалізації при вивченні фізики. Зб. наук. Праць: Педагогічні науки. –Вип.24., Херсон: ХДПУ.- 2001. С.175-178. (0,4) |
8. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Тематичні завдання еталонного характеру з фізики 9-11 кл. Наукові праці Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету. Т.2. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2002. – С.57-60 (0,8) |
9. |
Атаманчук П.С., Кух А.М. Тестові завдання еталонного характеру з фізики - Кам’янець-Подільський, 2000, -104 с.(6,5) |
10. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Кух О.М. Методологія формування фізичних знань учнів та професійних якостей учителів фізики та астрономії. Мультимедійний посібник за матеріалами Міжнародної науково-практичної конференції "Методологічні принципи формування фізичних знань учнів та професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії.", Кам’янець-Подільський, 2-4 жовтня 2003 р. Версія 2.0— 2005 р. |
11. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Кух О.М. Дидактика фізики в контексті Болонського процесу. Мультимедійний посібник за матеріалами Міжнародної наукової конференції "Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу", Кам’янець-Подільський, 22-24 вересня 2005 р. - 2005 р. |
12. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Елементи цілеорієнтації експериментальної діяльності студентів з фізики. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: в 3-х томах.– Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004.– Т.2: Теорія та методика навчання фізики.- С.8-16. (0,6) |
13. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Мендерецький В.В. Розвиток науково-технічної творчості.Дидактичні проблеми фізичної освіти в Україні: Матеріали науково-практичної конференції) Чернігів: ЧДПУ, 1998. – 174 с. – С.8-10 (0,5) |
14. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Севернюк О.В. Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії. Мультимедійний посібник за матеріалами Міжнародної науково-методичної конференції "Методологічні принципи формування фізичних знань учнів і професійних якостей майбутніх учителів фізики та астрономії", Кам’янець-Подільський, 2-4 жовтня 2003 р. - 2004 р.(1,5 Гбайт) |
15. |
Атаманчук П.С., Кух А.М., Чубар О.В. Педагогічна презентація – засіб активізації навчального процесу з фізики. Зб. Наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 5. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 1999. – С.57-60 (0,3) |
16. |
Валяровський М.В., Кух А.М. Управлінн я дослідницькою діяльністю учнів з фізики. Зб. наук. праць К-ПДПУ: Серія педагогічна: Вип. 8. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2002. – С.17-21 (0,7) |
17. |
Дінділевич Є., Кух А. Уточнення змісту задачі в процесі її розв’язування. Збірник матеріалів конференції молодих науковців —ХДУ,Херсон. — 2005 - С.70-73 (0,15) |
18. |
Дінділевич Н.М., Кух А.М. Інтеграція предметів природничого циклу в шкільному курсі фізики. Зб. наук. праць КПДПУ.-Кам.-Подільський, 1998.- С.41-44. (0,3) |
19. |
Кух А.М., Кух О.М. Освітнє середовище у фаховій підготовці. Зб. наук. праць К-ПДУ: Серія педагогічна: Вип. 9. Кам’янець-Подільський: К-ПДПУ, інформаційно-видавничий відділ, 2003. – С.31-33 (0,8) |
20. |
Кух А.М., Кух О.М. Особливості системи фахової підготовки педагогічних кадрів: Самостійність навчання. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.—Випуск 10. — 184 с.-С.24-26, |
21. |
Кух А.М., Кух О.М. Педагогічні системи та їх проектування. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактика фізики в контексті орієнтирів Болонського процесу. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.—Випуск 11. —С.148-151 (1,0) |
22. |
Кух А.М., Кух О.М. Самостійна освітня діяльність студентів в умовах дистанційного навчання. Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Випуск 39.—Херсон: В-цтво ХНУ,2005.— С.274-278 (0,9). |
23. |
Кух А.М. , Кух О.М. Технічні засоби навчання (практикум) -Кам’янець-Подільський: 1999. – 124 с (6,2) |
24. |
Кух А.М., Уляніцький Ю.М. Методи стимулювання навчальної діяльності учнів. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету: Серія педагогічна: Дидактики дисциплін фізико-математичної та технологічної освітніх галузей. — Кам’янець-Подільський, Кам’янець-Подільський державний університет, інформаційно-видавничий відділ, 2005.—Випуск 10. —С.135-138 (0,8) |
25. |
Кух А.М., Шленчак С.В. Особливості проведення інтегрованих лабораторних робіт. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики: Збірник наукових праць. Випуск 4: в 3-х томах.– Кривий Ріг: Видавничий відділ НМетАУ, 2004.– Т.2: Теорія та методика навчання фізики. - С.264-271. (0,7) |
|
|
|
Використані в дисертації ідеї та розробки належать автору; співавтори брали участь у їх обговоренні, частковому редагуванні та впровадженні. |