Станом на 07.05.2019 р.
|
Наукові праці С.П. Миронової
І. Окремі видання
Підручники |
1. |
Принципи навчання дітей, які потребують корекції розумового розвитку. Форми організації навчання в спеціальній корекційній школі / С. П. Миронова. // Синьов В.М. Корекційна психопедагогіка. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2009. – Ч. 2 : Навчання і виховання дітей, розд. 7, 9. – С. 39 – 70, 118 – 148. |
2. |
Миронова С. П. Корекційна психопедагогіка. Олігофренопедагогіка : підручник / С. П. Миронова. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – 312 с. |
3. |
Миронова С. П. Методика корекційної роботи при порушеннях пізнавальної діяльності : підручник / С. П. Миронова. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – 260 с. |
|
|
|
Монографії |
|
|
4. |
Підготовка вчителів до корекційної роботи в системі освіти дітей з вадами інтелекту: монографія / С.П. Миронова. – Кам’янець-Подільський: Абетка-НОВА, 2007. – 304 с. |
5. |
Внесок учених Хмельниччини у розвиток корекційної педагогіки та спеціальної психології. 3.3. Становлення і розвиток професійної підготовки вчителів спеціальних шкіл на Хмельниччині / С.П. Миронова. // Вища педагогічна освіта і наука України : історія, сьогодення та перспективи розвитку. Хмельницька обл. / ред. рада: В.Г. Кремень (голова) [та ін.] ; редкол. Тому : О.М. Завальнюк (голова) [та ін.] : монографія. – К.: Знання України, 2010. – С. 196 – 202, С. 246 – 252. |
6. |
Формування самообслуговуючої діяльності у дітей-сиріт з вадами інтелекту : монографія / С.П. Миронова, О.С. Форнальчук. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2012. – 156 с. |
7. |
Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України : монографія / кол. авторів; відп. ред. Г.В.Давиденко. - Вінниця: ТОВ "Нілан-ЛТД", 2015. – 140 с. |
|
Навчальні посібники |
|
|
8. |
Спеціальна психологія. Тексти: навч. посіб. / С.П. Миронова, М.П. Матвєєва. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. держ. пед. ун-т, інформ.- видав. відділ, 1999. – Ч. І. – 158 с. |
9. |
Спеціальна психологія. Тексти: навч.посібник. / С.П. Миронова, М.П. Матвєєва. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. держ. пед. ун-т, інформ.-видав. відділ, 2001. – Ч. ІІ. – 140 с. |
10. |
Самостійна робота студентів з дисципліни „Корекційна педагогіка (Олігофренопедагогіка)" : навч. посіб. / Уклад. С. П. Миронова – Кам’янець-Подільський : К-ПДУ, інформ.-видав. відділ, 2003. – 104 с. |
11. |
Психолого-педагогічні основи корекційної роботи в спеціальній школі. Хрестоматія : навч. посіб. / за ред. С.П. Миронової. – Кам’янець-Подільський : К-ПДУ, інформ.-видав. відділ, 2004. – 220 с. |
12. |
Олігофренопедагогіка. Компактний навчальний курс: навч. посіб. / С. П. Миронова. – Кам’янець-Подільський : КПДУ, ред.-видав. відділ, 2008. – 204 с. |
13. |
Методика корекційної роботи з дітьми, які мають вади розумового розвитку / С.П. Миронова. // Методика навчання учнів 1-4-х класів спеціальної школи : навчальний посібник / за ред. О.В.Гаврилова. – Кам’янець-Подільський : Друк-Сервіс, 2011. – 312 с. |
|
Навчально-методичні посібники |
|
|
14. |
Теоретичні аспекти та методика подолання заїкання у молодших школярів / С.П. Миронова, Л.Л. Гуцал. – Хмельницький : Поділля, 2001. – 92 с. |
15. |
Корекційна робота в системі освіти дітей з вадами розумового розвитку: навч.-метод. посіб. / С.П. Миронова, О.В. Гаврилов, М.П. Матвєєва. – Кам’янець-Подільський : КПДУ, 2005. – 164 с. |
16. |
Основи корекційної педагогіки : навч.-метод. посіб. / С.П. Миронова, О.В. Гаврилов, М.П. Матвєєва. – КПНУ ім. І. Огієнка, 2010. – 264 с. |
17. |
Інклюзивна освіта : теорія та практика : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. С.П. Миронової. – Кам’янець-Подільський : КПНУ ім. І. Огієнка, 2010. – 238 с. |
18. |
Інклюзивна освіта : теорія та практика : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. С.П. Миронової. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014. – Частина 2. – 184 с. |
19. |
Інклюзивне навчання : організаційне, змістове та методичне забезпечення : навч.-метод. посіб. / за заг. ред. С.П. Миронової. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2015. – 236 с. |
20. |
Миронова с. П. Педагогіка інклюзивної освіти : навч.-метод. посіб. / С. П. Миронова. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. – 164 с. |
21. |
Організація та методика проведення наукових досліджень студентами спеціальна освіта "Спеціальна освіта" : навч.-метод. посіб./ колектив авторів; за заг. ред. С.П.Миронової. - Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. – 136 с. |
|
|
|
Методичні посібники |
|
|
22. |
Вивчення особистості учня: методичні рекомендації для педагогів, які працюють з молодшими школярами / С.П. Миронова, В.С. Карпалюк, В.Г. Кузь, В.Д. Федоров та ін. – Хмельницький : МТЦНТІ, 1989. – 57с. |
23. |
Методичні рекомендації з організації педагогічної практики студентів 2 курсу дефектологічного відділення в допоміжній школі : методичні рекомендації / С.П. Миронова, М.П. Матвєєва. – Кам’янець – Подільський, 1990. – 18 с. |
24. |
Методичні рекомендації до вивчення курсу олігофренопедагогіки на дефектологічному факультеті / С.П. Миронова. – Кам’янець- Подільський : Кам’янець-Поділ. держ. пед. ін-т, наук.-видав. відділ, 1995. – 50 с. |
25. |
Статеве виховання. Моральна підготовка учнів допоміжної школи до сімейного життя: метод. посіб. / С.П.Миронова, М.П. Матвєєва. – Кам’янець - Подільський, 1996. – 36 с. |
26. |
Вимоги до уроку в спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту: методичні рекомендації / С.П.Миронова. – Кам’янець-Подільський : Абетка, 1998. - 24 с. |
27. |
Реалізація індивідуального підходу до дітей з вадами інтелекту у процесі навчання : методичні рекомендації / С. П. Миронова, М. П. Матвєєва. – Кам’янець-Подільський : КПДУ, інформ.-видав. відділ, 2001. – 26с. |
28. |
Вимоги до написання, оформлення, захисту курсових, дипломних і магістерських робіт із спеціальної педагогіки : метод. реком. для студентів і магістрантів спеціальності "Дефектологія" / С. П. Миронова. – Кам’янець-Подільський : К-ПДПУ, інформ.-видав. відділ, 2003. – 50 с. |
|
Брошури |
|
|
29. |
Діяльність факультету корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка в галузі інклюзивної освіти молоді та дітей з особливими потребами / С. П. Миронова. – Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2011. – 16 с. |
|
ІІ. Статті в журналах і збірниках наукових праць |
|
|
30. |
Професіограма олігофренопедагога дошкільних закладів / С. П. Миронова. // Конспект. – 1996 . – № 3. – С. 12 – 22. |
31. |
Структура професійної діяльності олігофренопедагога дошкільних закладів / С. П. Миронова // Психолого-педагогічні основи професійної підготовки вчителя : наук.-метод. зб., Вип. 1. – Кам’янець-Подільський : КПДПІ, наук.-видав. відділ. – 1996. – С. 74 – 79. |
32. |
Причини і шляхи подолання неуспішності учнів початкових класів / С. П. Миронова // Вертикаль. – 1997. – № 4. – С. 53 – 57. |
33. |
Міжпредметні зв’язки та самостійна робота студентів як засоби формування професійної спрямованості майбутніх спеціалістів. / С. П. Миронова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного педагогічного університету : Серія соціально-педагогічна. Змістові засади професійної підготовки соціально-педагогічних працівників. – Кам’янець-Подільський : К-ПДПУ, інформ.-видав. відділ, 1999. – Вип. 1. – С. 18 – 24. |
34. |
Моральна рефлексія в духовному становленні особистості./ С. П. Миронова // Науково-методичний збірник "Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство". – Київ : Контекст. – 2000. – С. 181 – 185. |
35. |
Концептуальні основи підготовки вчителя-дефектолога до корекційної роботи у спеціальних закладах. / С. П. Миронова // Вісник Львівського університету : Серія педагогічна. – 2003. – Вип. 17. – С. 19 – 24. |
36. |
Підготовка майбутніх вчителів-дефектологів до використання прикладних комп’ютерних програм у спеціальній школі. / С. П. Миронова // Використання інтерактивних та мультимедійних засобів у підготовці педагога : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський : Абетка – НОВА, 2003. – С. 65 – 73. |
37. |
Використання комп’ютера у корекційному навчанні дітей з вадами інтелекту. / С. П. Миронова // Дефектологія. – 2003. – № 3. – С. 41 – 44. |
38. |
Самостійна робота студентів-дефектологів як основа особистісно орієнтованої професійної освіти. / С. П. Миронова // Гуманітарний вісник Переяслав-Хмельницького державного педуніверситету ім. Г. Сковороди : наук.-теорет. часопис. – Переяслав -Хмельницький, 2003. – С. 342 – 347. |
39. |
Програмований контроль знань як один із засобів підвищення ефективності навчання майбутніх вчителів спеціальних шкіл / С. П. Миронова // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць: Педагогіка та психологія. – Чернівці : Рута, 2003. – Вип. 183. – С. 68 – 72. |
40. |
З історії підготовки вчителів допоміжної школи в Україні / С. П. Миронова // Дидактичні та соціально-психологічні аспекти корекційної роботи у спеціальній школі : наук.-метод. зб. / за ред. В.І. Бондаря, В.В. Засенка. – Вип. 5. – К.: Наук. світ, 2004. – С. 39– 42. |
41. |
Корекційна робота як специфіка професійної діяльності педагога – дефектолога / С. П. Миронова. // Дефектологія. – 2004. – № 2. – С. 11 – 14. |
42. |
Сутність і методика здійснення корекційно-педагогічної діяльності вчителя допоміжної школи / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова: зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2004. – № 1. – С. 154 – 169. – ( Серія : Корекційна педагогіка та психологія) – № 19. |
43. |
З історії розвитку спеціальної освіти у Подільському і Західному регіонах України / С. П. Миронова // Педагогічне Поділля: зб. наук. праць Кам’янець-Поділ. держ. ун-ту. Серія соціально-педагогічна. / відп. ред. Ю.М. Ковальчук. Упоряд. Гурський В.А. – Кам’янець-Подільський : Абетка-НОВА, 2005. – Вип. 4, т. 1 – С. 12 – 18. |
44. |
Методична робота як складова професійної діяльності вчителів спеціальних шкіл / С. П. Миронова // Дефектологія. – 2005. – № 3. – С. 13 – 18. |
45. |
Ценностные ориентации профессиональной подготовки коррекционных педагогов / С. П. Миронова // Подготовка дефектологов в системе высшей школы : состояние, перспективы развития : матер. междунар. научно-метод. семинара. – Минск : Белорусский госуд. пед. ун-т им. М. Танка. – 2005. – С. 85 – 90. |
46. |
Підготовка студентів – корекційних педагогів до подальшого професійного вдосконалення / С. П. Миронова // Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць : Педагогіка та психологія. – Чернівці : Рута, 2005. – Вип. 258. – С. 132 – 140. |
47. |
Сучасний стан забезпеченнями фахівцями спеціальних шкіл для дітей з вадами інтелекту / С. П. Миронова // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. – К.: Наук.-метод. центр вищої освіти, 2006. – Вип. 44. – С. 91 – 96. |
48. |
Специфіка реалізації дидактичних принципів вищої школи у підготовці корекційних педагогів / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова : Серія № 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. –– К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2006. – Вип. 5. – С. 97 – 104. |
49. |
Сучасний стан готовності студентів до професійної діяльності вчителя допоміжної школи. / С. П. Миронова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету : Серія соціально-педагогічна / відп. ред. В.І. Співак ; упоряд. О.В.Гаврилов. – Кам’янець-Подільський : Мошинський В. С., 2006. – Вип. VІ – С. 32 – 36. |
50. |
Форми і методи організації навчального процесу у вищому навчальному закладі / С. П. Миронова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету : Серія педагогічна / відп. ред. П.І. Каньоса. – Кам’янець-Подільський : ПП Мошак, 2006. – Вип. 9 – С. 5 – 8. |
51. |
Особливості професійної діяльності корекційного педагога у роботі з сім’ями, що виховують дітей з порушеннями у розвитку / С. П. Миронова // Дефектологія. – 2006. – № 4. – С. 27 – 30. |
52. |
Теоретичні основи побудови моделі діяльності педагога. / С. П. Миронова // Нові технології навчання: наук.-метод. зб. – К.: Інст. іннов. технол. і змісту освіти, 2006. – Вип. 46. – С. 36 – 41. |
53. |
Робота педагога психолого-медико-педагогічної консультації з батьками, що виховують дітей з проблемами розвитку / С. П. Миронова // Pomoc rodzinie dysfunkcyjnej. Miedzynarodowa Konferencja Naukowa: рraca zbiorowa/ pod red. Barbary Kaldon. – Sandomierz ; Stalowa Wola : Wydawnictwo Diecezjalne i drukarnia w Sandomierzu. – 2006. – С. 197 – 205. |
54. |
Соціальне середовище і особистість дитини з вадами психофізичного розвитку / С. П. Миронова // Церква, сім’я і школа у розв’язанні проблем виховання підростаючого покоління : мат. наук.-практ. конфер. 10 січня 2007 р. – Кам’янець-Подільський, 2007. – С. 232 – 236. |
55. |
Концептуальна модель діяльності сучасного корекційного педагога / С. П. Миронова // Дефектологія. – 2007. – № 1. – С. 3 – 6. |
56. |
Цілісність особистості педагога як необхідна передумова ефективності корекційної роботи / С. П. Миронова // Дефектологія. – 2007. – № 3. – С. 41 – 44. |
57. |
Загальна характеристика етапів підготовки дефектологічних кадрів / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова : зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2007. – № 8. – С. 23 – 25. |
58. |
Модель підготовки вчителя-дефектолога до корекційної роботи / С. П. Миронова // Вісник Луганського національного університету імені Т.Г. Шевченка : Альма-матер ЛНУ, 2008. – № 12 (151) – С. 185 – 189. |
59. |
Етапи підготовки майбутніх педагогів до корекційної роботи з розумово відсталими дітьми / С. П. Миронова // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету / за ред. О.В. Гаврилова, В.І. Співака. – Кам’янець-Подільський: Мошинський В.С., 2008. – С.82 – 88. – (Серія соціально-педагогічна; вип. 8). |
60. |
Спецкурс "Корекційна робота педагога з розумово відсталими дітьми" як засіб інтеграції та удосконалення професійних знань і умінь вчителя-дефектолога / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова : зб. наук. праць. За матеріалами між нар. наук. конфер. "Тенденції розвитку корекційної освіти в Україні" – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2008. – № 11. – С. 136 – 140. – (Серія : Корекційна педагогіка та психологія). – Вип. 19. |
61. |
Відображення фахової моделі діяльності корекційного педагога у професійній підготовці / С. П. Миронова // Сучасні освітні технології навчання у вищій школі : теорія і практика : наук. зб. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2008. – С. 363 – 375. |
62. |
Реалізація корекційних цілей у разі використання сучасних освітніх технологій у спеціальних школах / С. П. Миронова // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. – К.: Інст. іннов. технол. і змісту освіти МОН України, 2008. – Вип. 53. – С. 70 – 73. |
63. |
Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання / С. П. Миронова, М.П. Матвєєва, Л.М. Гречко // Дефектологія. – 2008. – № 4. – С. 17 – 20. |
64. |
Рівні готовності майбутніх педагогів до корекційної роботи з дітьми, що мають порушення інтелекту / С. П. Миронова // Материали за 5-та международна научна практична конференция, "Найновите научни постижения" : Педагогически науки. – Софія: "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2009. – Т. 14. – С. 3 – 5. |
65. |
До проблеми уніфікації понятійно-категоріального апарату дефектології / С. П. Миронова, О.В. Гаврилов // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова: зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. – №13. – С. 97 - 100. – (Серія : Корекційна педагогіка та психологія). – Вип. 19. |
66. |
Теоретичний аналіз проблеми впровадження педагогічних технологій у вищому навчальному закладі / С. П. Миронова // Збірник наукових праць "Педагогічна освіта: теорія і практика". –– Кам’янець-Подільський : Медобори-2006, 2009. – Вип. 1. – С. 9 – 14. |
67. |
Співпраця вчителя індивідуального навчання з іншими спеціалістами та батьками дитини / С. П. Миронова // Materially V Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji "Nauka i inowacja - 2009". Volume 5. Pedagogiczne nauki. – Przemysl : Nauka i studia. – Str. 3 – 5. |
68. |
Формування професійно-технологічної компетентності корекційного педагога / С. П. Миронова // Модернізація вищої освіти в контексті європейського виміру : наук.-метод. зб. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2009. – С. 313 – 318. |
69. |
Роль сім’ї та громадськості у розв’язанні проблем корекційної освіти / С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова: зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2009. – № 14. – С. 98 – 100. – (Серія : Корекційна педагогіка та психологія). – Вип. 19. |
70. |
Особенности индивидуального обучения детей с нарушениями психофизического развития / С. П. Миронова // Специальное образование: традиции и инновации: матер. ІІ междунар. науч.-практ. конфер., г. Минск, 8 – 9 апреля 2010. / Белорусский гос. пед. ун-т им. М. Танка. – Минск: БГПУ, 2010. – С.168 – 170. |
71. |
Особливості інклюзивної дошкільної освіти / С. П. Миронова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2010. – № 11. – С. 8 – 15. |
72. |
Робота спеціалістів дошкільного навчального закладу з родинами дітей, що мають вади психофізичного розвитку / С. П. Миронова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2010. – № 12. – С. 62 – 72. |
73. |
Підготовка педагогічного персоналу до роботи в системі інклюзивної освіти дітей з психофізичними порушеннями / С. П. Миронова // Инклюзивное образование на современном этапе становления школы инновационного типа : материалы Всеукр. науч.-практич. конфер. (с участием зарубежных ученых) / под общ. ред. Ляшенко А.Н. – Симферополь: РВУЗ "КИПУ", 2011. – С.222 – 226. |
74. |
Ставлення студентів і педагогів до проблем інклюзивної освіти дітей з психофізичними порушеннями / С. П. Миронова, О.О. Завальнюк // Дефектологія. – 2011. – № 1. – С. 8 – 12. |
75. |
Особливості фахової діяльності керівника закладу корекційної освіти/ С. П. Миронова // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова: зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2011. – №17. – С. 169 - 173. – (Серія: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія). – Вип. 19. |
76. |
Педагогічна допомога дитині раннього віку з особливостями психофізичного розвитку / С. П. Миронова // Вихователь-методист дошкільного закладу. – 2011. – № 5. – С. 65 – 72. |
77. |
Розвиток теорії корекційної роботи у період становлення української олігофренопедагогіки / С. П. Миронова // Гуманітарні студії: Україна – Польща : зб. наук. праць – Кам’янець-Подільський : Зволейко Д.Г., 2011. – С.287 – 294. |
78. |
Командний підхід до психолого-педагогічного супроводу дітей з вадами психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти / С. П. Миронова // Вісник Луганського національного університету імені Т.Г. Шевченка, Педагогічні науки, ч. 3. – Луганськ: : ЛНУ ім. Т.Г.Шевченка, 2011. – № 14 (225) – С. 108 – 112. |
79. |
Дифференцированный подход к подготовке специалистов для инклюзивного образования / С. П. Миронова // Формирование личности ребенка с особыми потребностями в условиях меняющегося мира [Электронный ресурс]: Электронные дан. и прогр. (40 Мб). – Минск, 2011. – 1 электр. опт. диск (DVD-ROM) : цв. |
80. |
Підготовка вихователів до виховання дітей-сиріт з вадами інтелекту / С. П. Миронова // Materialy VІII mezinarodni vedecko – prakticka conference "Dny vedy - 2012". – Dil 25. Pedagogika : Praha. Publishing House "Education and Science" s.r.o. – С. 38 – 40. |
81. |
Дифференцированная подготовка специалистов для инклюзивного образования / С. П. Миронова, Н.М. Коваль, О.В. Коган // Коррекционно-развивающее и специальное образование: инновации, перспективы, проблемы : мат. I междунар. заочной науч.-практ. конфер. / под общ. ред. Н.Г. Калашниковой, Г.Ф. Кумариной, В.В. Гладкой, В.В. Зикратова [и др.]. – Барнаул : АЗБУКА, 2012. – С. 457 – 459. |
82. |
Методическая работа специальной школы как средство развития профессиональной компетентности коррекционного педагога / С. П. Миронова // Актуальные проблемы обучения и воспитания лиц с ограниченными возможностями здоровья: мат. II Междунар. науч.-практич. конфер., Москва, 19–21 июня 2012 г.: в 3 т. – М., 2012. – Т. 1. – С. 33 – 39. |
83. |
Планування роботи вчителя-дефектолога в інклюзивному навчальному закладі: ділова документація /С. П. Миронова, Т. Г. Олійник // Заступник директора школи. – 2016. - № 6. – С. 34 – 42. |
84. |
Робота фахівців з сім’ями, які виховують дітей з особливими освітніми потребами / С.П. Миронова // Актуальні питання корекційної освіти (педагогічні науки). Збірник наукових праць / за ред. В.М.Синьова, О.В.Гаврилова. – Вип. 9. В 2-х т., том 2. - Кам’янець-Подільський: ПП Медобори – 2006, 2017. – С. 125 - 134. |
|
|
|
ІІІ. Про С.П. Миронову |
|
|
1. |
Світлана Петрівна Миронова // Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка в особах. - Кам’янець-Подільський: Оіюм, 2008. – С. 400 - 408. |
2. |
Миронова Світлана Петрівна // Педагогічний: віхи розвою: історичний нарис. Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2010. - С. 61. |
3. |
Миронова Світлана Петрівна // Дефектологічний словник: навчальний посібник / За ред. В.І.Бондаря, В.М.Синьова. – К.: МП Леся, 2011. – С. 267 – 268. |
4. |
Миронова Світлана Петрівна // Факультет корекційної та соціальної педагогіки і психології Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка: історичний нарис / Співак В.І., Гаврилов О.В., Михальський А.В. - Кам’янець-Подільський: Медобори – 2006, 2012. – С. 44 – 46. |