Станом на 01.09.2021 р.
|
Монографії, розділи в колективних монографіях, навчальні посібники |
1. |
Enjoy your home reading = Насолоджуйтеся домашнім читанням : навч. посіб. / Н. М. Бідюк, О. О. Рогульська. – Хмельницький : ХНУ, 2016. – 182 с. |
2. |
Enjoy your home reading = Насолоджуйтеся домашнім читанням : навч. посіб. / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова. – Хмельницький : ХНУ, 2018. – 237 с. |
3. |
European experience of the foreign languages teachers’ training / O. O. Rogulska, O. V. Magdiuk, O. V. Tarasova // Problem space of modern society: philosophical-communicative and pedagogical interpretations : collective monograph. – Warsaw : BMT Erida Sp. z o.o., 2019. – Pt. 1. – P. 37–59. |
4. |
Підготовка майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти: теорія і практика : монографія / О. О. Рогульська. – Хмельницький : ХНУ, 2019. – 511 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 333–400. |
|
Статті в журналах та збірниках наукових праць |
5. |
M-LEARNING як інноваційна технологія у навчанні іноземної мови / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – Вип. 45. – С. 318–321. |
6. |
Peculiarities of the future foreign languages teachers’ professional training via means of information and communication technologies / O. Rogulska, O. Tarasova // International Journal of Economics and Society. – 2016. – Vol. 2, Iss. 7. – P. 89–95. |
7. |
Використання smart-технологій у освітньому процесі вітчизняної вищої школи / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – Вип. 47. – С. 249–252. |
8. |
Інтернет-технології у навчанні іноземних мов: переваги та недоліки / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот.. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – Вип. 46. – С. 296–299. |
9. |
Вплив європейської освітньої політики на формування пріорітетних напрямів іншомовної освіти в Україні / О. Рогульська, О. В. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали VІ Міжнар. наук.-методол. семінару (18 трав. 2017 р.) / за ред. Н. М. Авшенюк, Н. М. Бідюк. – Київ ; Хмельницький : Термінова поліграфія, 2017. – С. 49–52. |
10. |
New tendencies in teaching foreign languages / О. О. Рогулльська, О. В. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали тез. доп. VІІ Міжнар. наук.-методол. семінару, 17 трав. 2018 р. / за заг. ред. Н. М. Авшенюк, Н. М. Бідюк. – Київ ; Хмельницький : Термінова поліграфія, 2018. – С. 119–122. |
11. |
Professional and personal qualitiesof a new ukrainian school teacher / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Imperatives of civil society development in promoting national competitiveness : Proceedings of the 1 st International Scientific and Practical Conference, December 13–14, 2018. – Batumi, Georgia : Publishing House “Kalmosani”, 2018. – Vol. 1. – P. 252–255. |
12. |
Актуальні методологічні підходи до підготовки майбутніх учителів іноземної мови./ О. О. Рогульська // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 13. – С. 82–88. |
13. |
Використання видеоматеріалів для підвищення мотивації майбутніх учителів іноземної мови / О. Рогульська, О. Тарасова // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія: Пед. науки / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького ; гол. ред. О. В. Діденко. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2018. – № 2 (13). – С. 389–399. |
14. |
Використання рольових ігор у навчанні іноземної мови / О. О. Рогульська // Сучасні проблеми гуманітаристики: світоглядні пошуки, комунікативні та педагогічні стратегії : матеріали VІІІ Всеукр. наук.-практ. конф. / редкол.: Ю. Л. Бошицький, C. Я. Українець. – Рівне, 2018. – С. 203–206. |
15. |
Доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / О. О. Рогульська // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич, 2018. – № 12 (167). – С. 82–88. |
16. |
Загальнодидактичні та специфічні принципи іншомовної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти / О. О. Рогульська // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: В. І. Шахов (голова) [та ін.]. – Вінниця : "Твори", 2018. – Вип. 56. – С. 34–38. |
17. |
Модель системи підготовки майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Молодь і ринок : наук.-пед. журн. / Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. – Дрогобич, 2018. – № 11 (166). – С. 86–91. |
18. |
Навчальні подкасти у викладанні іноземної мови / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучасні тенденції у викладанні іноземних мов у світі : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 29 листоп. 2018 р., м. Суми / Сум. держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – С. 118–121. |
19. |
Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2018. – № 14. – С. 224–231. |
20. |
Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови у закладах вищої освіти України / О. О. Рогульська // Проблеми підгот. сучас. вчителя : зб. наук. пр. / Уман. держ. пед. ун-т ім. Павла Тичини ; редкол.: О. І. Безлюдний (голов. ред.) [ін та.]. – Умань: ВПЦ "Візаві", 2018. – Вип. 17. – С. 291–304. |
21. |
Реалізація компетентнісного підходу у підготовці компетентних фахівців нової генерації / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2018. – Вип. 50. – С. 366–370. |
22. |
Структура готовності майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності в умовах Нової української школи / О. О. Рогульська // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2018. – Вип. 12. – С. 145–155. |
23. |
Структура професійної діяльності майбутніх учителів іноземної мови / О. О. Рогульська // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: В. І. Шахов (голова) [та ін.]. – Вінниця : ТОВ "Нілан ЛТД", 2018. – Вип. 55. – С. 115–119. |
24. |
Сутність поняття "професійна діяльність майбутніх учителів іноземної мови" / О. О. Рогульська // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2018. – Вип. 52. – С. 107–111. |
25. |
A model of foreign language teachers training in the information-educational environment of higher educational institutions [Електронний ресурс] / R. S. Gurevych, O. O. Rogulska, O. V. Tarasova, O. V. Magdiuk // Information Technologies and Learning Tools. – 2019. – Vol. 72, № 4. – P. 91–105. – Режим доступу : https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2784. – Назва з екрана. |
26. |
Polish experience of foreign language teachers’ training / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Порівнял. проф. педагогіка : наук. журн. – Київ ; Хмельницький : ХНУ, 2019. – Вип. 9 (2). – С. 19–25. |
27. |
Using interactive whiteboards to enhance English language instruction and learning / O. O. Rogulska, O. V. Tarasova // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія: Пед. науки / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького ; гол. ред. О. В. Діденко. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2019. – № 1 (16). – С. 342–354. |
28. |
Готовність майбутніх учителів іноземної мови до професійної діяльності: теоретичний аналіз / О. О. Рогульська // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського ; редкол.: Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2019. – Вип. 53. – С. 210–214. |
29. |
Доцільність використання мобільних додатків у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов [Електронний ресурс] / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Вісн. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія : Педагогіка : електрон. наук. фахове вид. – Хмельницький, 2019. – Вип. 1. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2019_1_9. – Назва з екрана. |
30. |
Концепція підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. / редкол.: А. М. Коломієць (голова) [та ін.]. – Вінниця : ТОВ "Твори", 2019. – Вип. 58. – С. 31–37. |
31. |
Моделі підготовки майбутніх учителів іноземних мов в університетах США / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали тез доп. VІІI Міжнар. наук.-методол. семінару, 15 трав. 2019 р. / за заг. ред. Н. М. Авшенюк, Н. М. Бідюк. – Київ ; Хмельницький : Термінова поліграфія, 2019. – С. 36–38. |
32. |
Особливості підготовки майбутніх учителів іноземної мови в університетах Канади / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // The 7th International youth conference "Perspectives of science and education" (February 15, 2019) / SLOVO/WORD. – New York, USA, 2019. – P. 9–21. |
33. |
Технології підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти України / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Освіт. простір України : наук. журн. / Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. – Івано-Франківськ, 2019. – Вип. 15. – С. 111–123. |
34. |
Формування професійних ціннісних орієнтацій у майбутніх учителів іноземних мов / О. О. Рогульська // Інновації в сучасній освіті: український та світовий контекст : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18–19 квіт. 2019 р., м. Умань. – Умань : Візаві, 2019. – Ч. 2. – С. 97–101. |
35. |
Впровадження позааудиторної роботи в підготовку майбутніх учителів іноземних мов для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності / О. О. Рогульська // Шляхи удосконалення професійних компетентностей фахівців в умовах сьогодення : матеріали міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (28–29 трав. 2020 р., м. Київ) / уклад.: О. Ю. Дикий, Г. А. Коломоєць, А. А. Ребрина. – Луцьк : СНУ ім. Лесі Українки, 2020. – С. 283–285. |
36. |
Впровадження різних видів практики в підготовку майбутніх учителів іноземних мов для набуття досвіду майбутньої професійної діяльності / О. О. Рогульська // The 10th International scientific and practical conference “Science, society, education: topical issues and development prospects” (August 29-31, 2020) SPC “Sci-conf.com.ua”. – Kharkiv, Ukraine, 2020. – P. 162–170. |
37. |
Організаційно-педагогічні умови підготовки майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів вищої освіти / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова, М. В. Іконнікова, Л. В. Жовнич // Сучас. інформ. технології та інновац. методики навчання у підгот. фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. / Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського. – Київ ; Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2020. – Вип. 55. – С. 196–206. |
38. |
Особистісно орієнтовані технології у професійній підготовці майбутніх учителів іноземних мов // Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі : матеріали Всеукр. наук.-теорет. конф., 25 листоп. 2020 р., Вінниця / гол. ред.Т. І. Ямчинська. – Вінниця, 2020. – С. 158–161. |
39. |
Портфоліо як інноваційний засіб розвитку навичок рефлексії майбутніх учителів іноземних мов / О. Рогульська, О. Тарасова // Розвиток порівняльної професійної педагогіки у контексті глобалізаційних та інтеграційних процесів : матеріали тез доп. ІХ Міжнар. наук.-методол. Інтернет-семінару (14 трав. 2020 р.) / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих ім. Івана Зязюна НАПН України ; Хмельниц. нац. ун-т. – Хмельницький : Термінова поліграфія, 2020. – С. 51–55. |
40. |
Аналітичне читання художніх творів як невід’ємна складова навчання іноземної мови / О. Рогульська, О. Тарасова, І. Росквас // Зб. наук. пр. Нац. акад. Держ. прикордон. служби України. Серія: Пед. науки / Нац. акад. Держ. прикордон. служби України ім. Богдана Хмельницького. – Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2021. – № 1 (24). – С. 393–416. |
41. |
Використання тренінгових технологій для активізації зацікавленості студентів в особистісному зростанні / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Тенденції забезпечення якості освіти : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (Дніпро, 22 січня 2021 р). – Дніпро : Міжнар. гуманіт. дослідниц. центр, 2021. – С. 46–49. |
42. |
Комунікативний підхід до навчання іноземних мов / О. О. Рогульська // Текст і дискурс: когнітивно-комунікативні перспективи : зб. матеріалів ІV Всеукр. наук. інтернет-конф. (18–19 берез. 2021 р.). – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2021. – С. 97–101. |
43. |
Особливості використання проектних технологій у процесі дистанційного навчання іноземної мови в ЗВО / В. Дроздова, О. Рогульська, К. Рудніцька // Наук. вісн. Ужгород. нац. ун-ту. Серія: Педагогіка. Соц. робота : зб. наук. пр. – Ужгород, 2021. – Вип. 1 (48). – C. 127–133. |
44. |
Підвищення мотивації майбутніх учителів іноземних мов до професійної діяльності на заняттях з англійської мови / О. О. Рогульська // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. (Харків, 31 берез. – 2 квіт. 2021 р.) : у 2 т. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків : "Мітра", 2021. – Т. 1. – С. 230. |
45. |
Проблематика "Кримських сонетів" Адама Міцкевича: методичний аспект / О. О. Рогульська, О. В. Тарасова // Актуал. проблеми філології та перекладознавства : зб. наук. пр. / Хмельниц. нац. ун-т. – Хмельницький, 2021. – Вип. 21, т. 1. – С. 101–109. |
|
Протистояння норманів і саксів на матеріалі історичного роману Вальтера Скотта "Айвенго" / О. О. Рогульська // Філологічні науки: сучасні тенденції та фактори розвитку : міжнар. наук.-практ. конф., м. Одеса, 29–30 січ. 2021 р. – Одеса : Південноукраїнська організація "Центр філологічних досліджень", 2021. – Ч. 1. – С. 73–78. |