Станом на 03.04.2019 р.
|
Монографії, навчальні посібники |
1. |
Інституціональні концепції в управлінні організаційно-структурним розвитком організації / О. В. Замазій // Концепції інституціональної економічної теорії в управлінні розвитком соціально-економічних систем : монографія / М. А. Йохна [та ін.] ; заг. ред. М. А. Йохна. – Хмелницький : ХНУ, 2007. – С. 155–207. |
2. |
Проблеми адекватності нормативно-правового забезпечення регулювання відносин власності в Україні завданням управління ринковою вартістю підприємств / О. В. Замазій // Теорія та практика управління економічним розвитком підприємства : монографія : в 2 т. / за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. О. В. Кендюхова ; Всеукр. спілка вчених-економістів, Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : ДВНЗ "ДонНТУ", 2013 . – Т. 2. – С. 231–242. |
3. |
Теоретико-методологічні аспекти управлінського обліку у процесі залучення виробничих ресурсів / О. В. Замазій // Обліково-аналітичні аспекти управлінських концепцій : процеси формування та реалізації : монографія / І. А. Білик [та ін.] ; за наук. ред. проф. М. П. Войнаренка та доц. Л. В. Скоробогатої. – Хмельницький : ХНУ, 2014. – С. 112–130. |
4. |
Ціннісно-орієнтоване управління підприємством: концепції, технології, стратегії : монографія / Замазій О. В. – Хмельницький : ХНУ, 2015. – 334 с. : рис., табл. – Бібліогр.: с. 280–307. |
5. |
Функціональні стратегії інноваційного розвитку промислових підприємств : монографія / Замазій О. В. [та ін.] ; за наук. ред. д-ра екон. наук, проф. В. В. Стадник. – Хмельницький : ХНУ, 2016. – 446 с. : рис., табл. – Бібліогр. в кінці розд. |
6. |
Корпоратизація економіки і іі вплив на економічну поведінку учасників різних ринків / О. В. Замазій // Менеджмент різноманітності в розвитку конкурентоспроможності промислових корпорацій : монографія / Стадник В. В. [та ін.] ; за заг. і наук. ред. д-ра екон. наук, проф. В. В. Стадник. – Хмельницький : А. С. Гонта, 2017. – С. 37–52. |
|
Статті в журналах та збірниках наукових праць |
7. |
Management of the capitalization forms aimed at identification of the enterprises’ market value / O. Zamaziy // Studies & proceedings of polish association for knowledge management. – Poland, Bydgoszcz, 2013. – № 67. – P. 106–118. |
8. |
Структурно-динамический анализ ивестиционных процесов в Украине с позиции их эффективности / О. В. Замазій, М. А. Йохна // Scientific letters of Academic society of Michal Baludansky. – Slovakia, Kosice, 2013. – Vol. 1, № 3. – P. 109–115. |
9. |
Innovative factors in the system of value-based management of an industrial enterprise / V. V. Stadnyk, O. V. Zamazii // Актуал. проблеми економіки : наук. екон. журн. / Нац. акад. упр. – Київ, 2015. – № 9. – С. 242–249. |
10. |
Justification of the criteria for optimization of the company image / O. Zamazii // International Journal of Economics and Society. – 2015. – Vol. 1, Iss. 3. – P. 101–107. |
11. |
Злиття/поглинання як механізм зростання сучасних підприємств / О. В. Замазій // Наук. вісн. Херсон. держ. ун-ту. Серія: Екон. науки : зб. наук. пр. – Херсон, 2015. – Вип. 13, ч. 3. – С. 56–59. |
12. |
Інституціалізація ринків і проблеми зростання промислових підприємств / О. В. Замазій // Бізнес Інформ : наук. журн. / Харк. нац. екон. ун-т, Н.-д. центр індустріал. проблем розвитку Нац. акад. наук України. – Харків, 2015. – № 9. – С. 20–24. |
13. |
Науково-методичні основи моделювання поведінки споживачів у системі ціннісно-орієнтованого управління підприємством / В. В. Стадник, О. В. Замазій // Проблемы экономики. – 2015. – № 3. – С. 169–174. |
14. |
Оптимізація іміджу підприємства в системі ціннісно-орієнтованого управління [Електронний ресурс] / О. В. Замазій // Ефективна економіка : електрон. наук. фах. вид. / Дніпропетр. держ. аграр.-екон. ун-т. – Дніпропетровськ, 2015. – № 9. – Режим доступу до журн. : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4282. – Назва з екрана. |
15. |
Організаційно-структурна оптимізація в системі ціннісно-орієнтованого управління підприємством / О. Замазій, В. Стадник // Наук. вісн. Одес. нац. екон. ун-ту : зб. наук. пр. / Одес. нац. екон. ун-т, Всеукр. асоц. молодих науковців. – Одеса, 2015. – № 11. – С. 52–63. |
16. |
Основні положення теорії цінності в контексті управління зростанням промислового підприємства / О. В. Замазій // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2015. – № 3, т. 3. – С. 69–72. |
17. |
Сутність концепції ціннісно-орієнтованого управління суб’єктами господарювання / О. В. Замазій // Економічний форум : наук. журн. / Луц. нац. техн. ун-т. – Луцьк, 2015. – № 2 – С. 31–39. |
18. |
Simulation of optimization processes of technological components when creating customer value / O. Zamazii // International Journal of Economics and Society. – 2017. – Vol. 2, Iss. 9, December. – P. 97-103. |
19. |
Стратегічний аналіз: системне уявлення про стратегічне управління / О. В. Замазій // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2017. – № 2, т. 2. – С. 108-111. |
20. |
Factors of enterprises’ strategic selection of participation forms in integration formations / Vаlentyna Stadnyk, Pavlo Izhevskiy, Oksana Zamazii, Andriy Goncharuk // Problems and Perspectives in Management. – 2018. – Vol. 16, Iss. 2. – P. 90-101. |
21. |
Розвиток системи закупівель в Україні та роль в цьому процесі державного фінансового контролю / О. В. Замазій // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Екон. науки : наук. журн. – Хмельницький, 2018. – № 4. – С. 218-221.
|