Наукова бібліотека Хмельницького національного університету



  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1.

Аадці, Н.М. Інтенсивний метод навчання декільком іноземним мовам [Текст] / Н. М. Аадці // Обдарована дитина. – 2011. – №7. – С. 9-11.

2.

Абдужаббарова, З.Р. Изучение иностранного языка с помощью дополнительных текстов [Текст] / З. Р. Абдужаббарова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 61-64.

3.

Агаджанова, Р. Адаптивне управління самостійною роботою студентів / Р. Агаджанова // Новий колегіум. – 2010. – №6. – С. 30-34.

4.

Адольф, В.А. Развитие профессионального потенциала педагога в условиях обновления образовательной практики / В. А. Адольф, И. Ю. Степанова // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 14-25.

5.

Ажиппо, О.Ю. Пізнавальна самостійність, як основа функціонування індивідуалізованої системи навчання студентів [Текст] / О. Ю. Ажиппо // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №10. – С. 15-19.

6.

Антонова, Н.О. Ціннісні орієнтації студентів з різним типом готовності до професійної діяльності психолога [Текст] / Н. О. Антонова // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №2. – С. 31-35.

7.

Артамонова, Ю.Д. Совместные образовательные программы: состояние, проблемы, перспективы [Текст] / Ю. Д. Артамонова, К. А. Блинова, А. Л. Демчук // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 74-81.

8.

Артюх, С. Виховання професійних і спеціальних психофізіологічних якостей у майбутніх інженерів — запорука зниження ризику техногенних катастроф [Текст] / С. Артюх, О. Лазуренко // Вища школа. – 2011. – №3. – С. 85-91.

9.

Ахметова, Л.Р. Типология трудностей при обучении письменной научной речи на английском языке как специальности [Текст] / Л. Р. Ахметова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 87-90.

10.

Бабакіна, О.О. Шлях до самого себе (Значення системи безперервної освіти) [Текст] / О. О. Бабакіна // Гуманітарні науки. – 2010. – №2. – С. 6-13.

11.

Бажал, А. Президент Києво-Могилянської академії Сергій Квіт: "Автономія університетів, інтеграція науки і освіти, англійська мова - мінімальний набір справжніх реформ у вищій школі, решта - броунівський рух..." [Текст] / А. Бажал // Дзеркало тижня. – 2011. – №33. – С. 14.

12.

Балагура, О. Культурний рівень педагога в умовах інформатизації суспільства [Текст] / О. Балагура // Освіта і управління. – 2010. – №2-3. – С. 153-157.

13.

Бейзеров, В.А. Обучение по комбинированным специальностям: проблемы и перспективы [Текст] / В. А. Бейзеров // Инновации в образовании. – 2011. – №3. – С. 4-17. – [Получение двух специальностей].

14.

Белова, Н.А. Диагностический потенциал методической мастерской при формировании профессиональной компетенции будущего учителя [Текст] / Н. А. Белова, Е. А. Кашкарева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 28-33.

15.

Белошицкий, А.В. Психолого-педагогические особенности мониторинга, диагностики и контроля в образовательном процессе вуза [Текст] / А. В. Белошицкий, Т. В. Ларина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 73-76.

16.

Беляева, М.А. О проблематике информации в курсе информатики / М. А. Беляева // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 64-66.

17.

Бердашкевич, А.П. О единых принципах образовательных стандартов для разных уровней образования [Текст] / А. П. Бердашкевич, Н. В. Тихомирова // Alma mater. – 2011. – №1. – С. 13-17.

18.

Бикова, К. Методичні рекомендації до вивчення курсу "Основи психології та педагогіки" / К. Бикова // Вища освіта України. – 2011. – №3. – С. 45-52.

19.

Блават, О. Використання електронних пристроїв у визначенні м'язової сили спини студентів із порушенням постави, які займаються у спеціальних медичних групах / О. Блават // Теорія і методика фізичного виховання. – 2011. – №2. – С. 43-47.

20.

Бобіль, Д. Місце і роль студентського самоврядування в системі університетської економічної освіти [Текст] / Д. Бобіль, С. Ляліков // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 105-116.

21.

Бобух, Л. Інформаційний проект "Навчання" [Текст] / Л. Бобух, Т. Сиволап, М. Моргун // Вища школа. – 2011. – №2. – С. 40-47. – [Методологія освіти].

22.

Бобырева, Е. Дискурсивные особенности формирования коммуникативной компетенции в религиозном дискурсе [Текст] / Е. Бобырева // Новий колегіум. – 2011. – №1. – С. 4-9.

23.

Большакова, О.Н. Исследования самостоятельной деятельности инновационной направленности студентов и возможности ее развития [Текст] / О. Н. Большакова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 53-57.

24.

Бондаренко, Е.В. Самостоятельная работа как обязательный элемент формирования профессионально-субъектной позиции студента-медика [Текст] / Е. В. Бондаренко // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 66-67.

25.

Борзова, Т.В. Особенности становления психологии понимания в обучении студентов вуза / Т. В. Борзова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 67-70.

26.

Борзова, Т.В. Способы бытия человека в контексте психологии понимания применительно к обучению студентов вуза [Текст] / Т. В. Борзова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 63-72.

27.

Бородаченко, К. Степеньдиаты. Рынок бизнес-образования [Текст] / К. Бородаченко // Бизнес. – 2011. – №36. – С. 46-51.

28.

Бородаченко, К. Вечный образ. Принцип непрерывного образования с трудом прокладывает себе дорогу в Украине / К. Бородаченко // Бизнес. – 2011. – №47. – С. 44.

29.

Бочар, І. Особливості формування творчого мислення у студентів інженерно-педагогічних факультетів / І. Бочар, І. Гевко, Ю. Бочар // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2011. – №10. – С. 28-30.

30.

Брагина, З.В. Освоение модульной организации учебного процесса [Текст] / З. В. Брагина, В. Н. Ершова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 39-43.

31.

Бурмистрова, Н.А. Математическая компетентность будущих бакалавров направления "Экономика" [Текст] / Н. А. Бурмистрова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №8. – С. 18-23.

32.

Вайнтрауб, М. Дидактичні засади формування змісту інтегрованих професій / М. Вайнтрауб // Педагогіка і психологія. – 2010. – №4. – С. 86-91.

33.

Вербицкий, А.А. Формирование инвариантов компетентности студента: ситуационно-контекстный подход / А. А. Вербицкий, М. А. Шолохова, М. Д. Ильязова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 34-38.

34.

Вимер, М. AACSB: большая аккредитация [Текст] / М. Вимер // Компаньон. Стратегии. – 2010. – №10. – С. 30-31. – [Аккредитационные стандарты бизнес-школ].

35.

Вишняков, И.В. Подготовка инженеров с использованием новых технологий [Текст] / И. В. Вишняков // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 17-20.

36.

Волик, Л.В. Комп'ютерна анімація як еволюційний інстументарій медіаосвіти [Текст] / Л. В. Волик // Шлях освіти. – 2011. – №2. – С. 29-33.

37.

Волобуєва, Т. Підготовка педагога до профорієнтаційної роботи як підсистема неперервної педагогічної освіти [Текст] / Т. Волобуєва // Освіта України. – 2011. – №1-2. – С. 7.

38.

Волосевич, О. Використання періодичної преси як додаткового матеріалу для оволодіння іноземною мовою [Текст] / О. Волосевич, Г. А. Дармороз // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2009. – Т.2№Вип.4.-Вип.4. – С. 96-97.

39.

Вольфовська, Т. Технології продуктивних інтерпретацій політичної інформації як чинник розвитку неупереджених ставлень молоді [Текст] / Т. Вольфовська // Соціальна психологія. – 2011. – №4(48). – С. 78-86.

40.

Воронов, М.В. Профессиональное обучение студентов на основе интегрированных курсов [Текст] / М. В. Воронов, В. А. Толкачева // Инновации в образовании. – 2011. – №9. – С. 4-13.

41.

Вронский, А.Г. Научно-инновационная деятельность педагогического вуза: традиции, проблемы, перспективы [Текст] / А. Г. Вронский, И. В. Шакельдьян // Alma mater. – 2010. – №11. – C. 6-11.

42.

Гавриков, А.Л. Элитное профессиональное образование и проблемы регионального развития [Текст] / А. Л. Гавриков // Alma mater. – 2011. – №1. – С. 31-36.

43.

Газалиев, А.М. Значение профессиональной мобильности в процессе становления специалиста технической направленности / А. М. Газалиев, В. В. Егоров, Е. Г. Огольцова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №10. – С. 6-10.

44.

Газизуллина, Т.О. Формирование нравственно-экологической культуры студентов в ходе их профессиональной подготовки [Текст] / Т. О. Газизуллина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 59-63.

45.

Гардабхадзе, І.А. Науково-дослідна робота студентів за спеціалізацією "Дизайн одягу" у вищій школі [Текст] / І. А. Гардабхадзе, К. О. Кисельова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2011. – №2. – С. 215-220.

46.

Гасюк, І. Нормативно-правові засади підготовки фахівців управлінської ланки галузі ''фізична культура і спорт'' [Текст] / І. Гасюк // Економіка та держава. – 2010. – №10. – С. 122-126.

47.

Георге, И.В. Психолого-педагогические условия подготовки студента к самостоятельной работе [Текст] / И. В. Георге // Высшее образование сегодня. – 2011. – №8. – С. 42-43.

48.

Главные ресурсы маркетолога [Текст] // Компаньон. Стратегии. – 2011. – №4. – С. 54-55. – [Лучшие MBA-программы по маркетинг-образованию].

49.

Гладышева, В.Д. Оценка степени сформированности исследовательских компетенций обучающихся в процессе непрерывного профессионального образования на начальном этапе экспериментальной работы [Текст] / В. Д. Гладышева, В. Д. Тутарова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №2. – С. 39-44.

50.

Глазиріна, В. Принципи соціальної педагогіки як людинознавча категорія [Текст] / В. Глазиріна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2010. – №3. – С.11-19.

51.

Глинер, Р.Е. Магистратура для инженера [Текст] / Р. Е. Глинер // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 31-34. – [Профессиональная компетентность выпускника вуза на рынке труда].

52.

Глинер, Р.Е. Реформировании высшего образования в области металловедения и термической обработки металлов [Текст] / Р. Е. Глинер // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 20-25.

53.

Глубокова, Е.Н. Применение концепции управления знаниями в образовательном процессе современного университета [Текст] / Е. Н. Глубокова // Alma mater. – 2010. – №10. – С. 39-45. – [Университеты в экономике, основанной на знаниях].

54.

Гнилицька, Л. Перспективи підготовки фахівців з обліково-аналітичного забезпечення економічної безпеки підприємств [Текст] / Л. Гнилицька // Бухгалтерський облік і аудит. – 2011. – №7. – С. 47-55.

55.

Головань, М. Система компетенцій випускника вищого навчального закладу напряму підготовки "Фінанси і кредит" [Текст] / М. Головань // Вища школа. – 2011. – №9. – С. 27-37.

56.

Головенкін, В. Аналіз успішності засвоєння вищої математики студентами першого курсу [Текст] / В. Головенкін // Вища школа. – 2011. – №7-8. – С. 52-64.

57.

Горостаев, А.О. Целеполагание как ключевой компонент управления крупными проектами в системе общего образования [Текст] / А. О. Горостаев // Инновации в образовании. – 2011. – №8. – С. 21-25.

58.

Готлиб, Р.А. Социальная парадигма языкового образования как средства межкультурного взаимодействия в эпоху глобализации [Текст] / Р. А. Готлиб // Инновации в образовании. – 2011. – №6. – С.4-21.

59.

Гребнева, В.В. Особенности социальной идентичности преподавателей и студентов вуза как коллективного субъекта труда [Текст] / В. В. Гребнева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 41-45.

60.

Грегуль, Г. Призначення мови як суспільного явища, або ще раз про функції мови [Текст] / Г. Грегуль // Дивослово. – 2010. – №11. – С. 41-43.

61.

Гречко, П.К. Языковая глобализация: образовательная перспектива [Текст] / П. К. Гречко, Г. А. Краснова // Инновации в образовании. – 2011. – №8. – С. 27-33.

62.

Гришаева, Ю.М. Гуманитарные технологии и перспективы модернизации экологического образования в вузе / Ю. М. Гришаева // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 86-88.

63.

Грінкевич, А. Інтенсивні методи навчання іноземних мов [Текст] / А. Грінкевич, Н. М. Бідюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2009. – Т.2№Вип.4.-Вип.4. – С. 90-92.

64.

Гуров, В.Н. Повышение квалификации преподавателей системы профессионального образования: новые вызовы и решения [Текст] / В. Н. Гуров, Е. Н. Букреева, В. Н. Галяпина // Инновации в образовании. – 2010. – №11. – С. 55-70.

65.

Гуров, В.Н. Управление внедрением инновационной модели открытого непрерывного образования в негосударственном вузе [Текст] / В. Н. Гуров, П. В. Чурсина // Инновации в образовании. – 2011. – №6. – С. 81-92.

66.

Гуров, Д.В. Формирование готовности сотрудников правоохранительных структур к осуществлению педагогического взаимодействия с гражданским обществом / Д. В. Гуров // Инновации в образовании. – 2011. – №4. – С. 72-81.

67.

Гуськова, М.В. Аттестация студентов на основе новых стандартов [Текст] / М. В. Гуськова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №8. – С. 10-14.

68.

Гуськова, Н. Реализация инновационной стратегии вуза: программа инвестиций в человеческий капитал [Текст] / Н. Гуськова, И. Краковская // Проблемы теории и практики управления. – 2010. – №12. – С. 55-62.

69.

Давидюк, С.Г. Особливості підготовки студентів-психологів до роботи з обдарованими дітьми [Текст] / С. Г. Давидюк, В. В. Бут // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №8. – С. 77-79.

70.

Давкуш, Н.В. Педагогічне прогнозування у системі професійної освіти: історичний аспект [Текст] / Н. В. Давкуш // Гуманітарні науки. – 2011. – №1. – С. 96-103.

71.

Далингер, В.А. Смена мотивационной сферы - вектор в выборе абитуриентами специальности при поступлении в вуз [Текст] / В. А. Далингер // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 60-61.

72.

Далингер, В.А. Контекстные задачи по математике как средство диагностики уровня сформированности предметной компетенции у студентов инженерных специальностей / В. А. Далингер, О. В. Янушак // Высшее образование сегодня. – 2011. – №10. – С. 65-67.

73.

Данилов, Д.А. Педагогические условия интеграции предметов гуманитарно-эстетического цикла для учащихся с ограниченными возможностями [Текст] / Д. А. Данилов, Н. Н. Иванов // Инновации в образовании. – 2011. – №9. – С. 15-21.

74.

Данильчик, В. Адміністративно-правове забезпечення навчального процесу у вищому навчальному закладі державної податкової служби України / В. Данильчик // Підприємництво, господарство і право. – 2011. – №2. – С. 83-85.

75.

Дем'яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX — на початку XXI століття [Текст] / Н. Дем'яненко // Вища освіта України. – 2011. – №2. – С. 59-66. – [Методологія і методика освітнього процесу].

76.

Дербенева, М.Ю. Особенности профессионального самоопределения в период юности в связи с характеристиками образовательной среды [Текст] / М. Ю. Дербенева // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №8. – С. 68-73.

77.

Дмитриева, Т.В. Роль и место курса "Основы системного анализа" в профессиональной подготовке студентов [Текст] / Т. В. Дмитриева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 56-59.

78.

Добровольська, Л. Система matlab як складова сучасних навчально-методичних комплексів з професійноорієнтованих дисциплін [Текст] / Л. Добровольська // Освіта і управління. – 2011. – №2-3. – С. 95-102.

79.

Добровська, Л.М. Сутність професійної інформаційно-комп'ютерної діяльності сучасних фахівців інженерного профілю / Л. М. Добровська // Педагогіка і психологія. – 2010. – №4. – С. 74- 86.

80.

Допіра, І. Подовжена освіта — шлях у майбутнє [Текст] / І. Допіра, О. Обнявко, О. Чернега // Вища школа. – 2011. – №4. – С. 101-107.

81.

Дорофеева, Т.І. Вплив соціально-демографічних факторів на якість учбової праці студентів [Текст] / Т. І. Дорофеева, В. М. Коверя, В. В. Лисенко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №10. – С. 36-40.

82.

Драгнев, Ю.В. Проблеми професійного розвитку майбутнього вчителя фізичної культури в умовах інформаційно-освітнього простору: акмеологічний підхід [Текст] / Ю. В. Драгнев // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №7. – С. 9-13.

83.

Дьяков, С.И. Факторы субъектности в стрессоустойчивости будущего специалиста / С. И. Дьяков // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №4. – С. 19-23.

84.

Егорова, И.А. Потенциальные возможности проблемных методов обучения в профессионально-направленной подготовке студентов технических специальностей вуза / И. А. Егорова // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 25-37.

85.

Ермоленко, В.А. Механизмы развития образовательных программ интегративно-дифференцированного образования / В. А. Ермоленко, Л. С. Царева // Инновации в образовании. – 2011. – №2. – С. 4-14.

86.

Еровенко, В.А. Системная триада в контексте целостного гуманитарного образования [Текст] / В. А. Еровенко // Alma mater. – 2011. – №6. – С. 64-72.

87.

Есенина, Н.Е. Активизация профессиональной деятельности преподавателя иностранного языка вуза средствами информационных и коммуникационных технологий [Текст] / Н. Е. Есенина // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С.72-75.

88.

Ефремова, Н.Ф. Проблемы формирования фондов оценочных средств вузов / Н. Ф. Ефремова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 17-21.

89.

Євсюков, О. Індивідуально-психологічні особливості педагогів: вплив на мотивацію інноваційної діяльності / О. Євсюков // Новий колегіум. – 2010. – №6. – С. 39-44.

90.

Жадько, Н.В. Технологические принципы и структура разработки программы интенсивного бизнес-обучения (тренинга) [Текст] / Н. В. Жадько // Alma mater. – 2011. – №4. – С. 35-41.

91.

Жаркова, Е.Н. Проектирование развития региональной системы повышения квалификации работников образования [Текст] / Е. Н. Жаркова // Alma mater. – 2011. – №2. – С. 55-60.

92.

Жигулин, А.А. Психологическая структура правовой компетентности субъекта профессиональной деятельности [Текст] / А. А. Жигулин // Alma mater. – 2011. – №7. – С. 37-40.

93.

Жилінська, О. Університет: генеза ідеї та трансформація діяльності від класичної до інноваційної моделі / О. Жилінська // Вища школа. – 2011. – №10. – С. 82-94.

94.

Жуков, А.В. Критерии эффективности подготовки специалистов к коммерциализации высоких технологий на базе сетевой инфраструктуры [Текст] / А. В. Жуков, М. А. Ковардакова, С. Г. Новиков // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 18-21.

95.

Жуков, В.Н. Зачем нужна философия в вузе? [Текст] / В. Н. Жуков // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 18-22.

96.

Зайниев, Р.М. Технология фундирования в инженерно-техническом образовании [Текст] / Р. М. Зайниев // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 50-54.

97.

Запорожская, Ю.Б. Проектная деятельность как технология гуманитарно-ориентированного курса математики [Текст] / Ю. Б. Запорожская // Инновации в образовании. – 2011. – №3. – С. 128-144.

98.

Захарчук, К.О. Конструювання міждисциплінарного модульного елемента "Освітній менеджмент в національному та інтернаціональному контекстах" на полілінгвальній основі (в рамках міжнародного проекту університетів-партнерів ТЕМПУС IV) / К. О. Захарчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №3,Т.2. – С. 271-273.

99.

Захожай, В. Актуальні питання запровадження навчальних інновацій у вищу освіту / В. Захожай // Персонал. – 2010. – №3-4. – С. 182-187.

100.

Захожий, В. Актуальні питання запровадження навчальних інновацій у вищу освіту [Текст] / В. Захожий, О. Казак // Вісник економічної науки України. – 2010. – №2. – С. 41-42.

101.

Звєряков, М. Особливості формування магістерських програм наукового і професійного спрямування з урахуванням вимог бізнес-середовища [Текст] / М. Звєряков, А. Ковальов, Т. Кублікова // Вища школа. – 2011. – №4. – С. 23-34.

102.

Зеленко, Г.Н. Прогнозирование в системе подготовки педагога к решению профессиональних педагогических задач [Текст] / Г. Н. Зеленко // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 51-53.

103.

Зернова, В.А. Конкурентная среда в образовании: миф или реальность? [Текст] / В. А. Зернова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 46-51.

104.

Зіньковський, Ю. Вища освіта у вітчизняних системах навчання та економіки [Текст] / Ю. Зіньковський // Вища школа. – 2011. – №9. – С. 16-27. – [Кваліметрія якості освіти].

105.

Зубарев, Ю.М. Модернизация машиностроения зависит от уровня подготовки специалистов [Текст] / Ю. М. Зубарев // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 5-10.

106.

Ибрагимов, Г.И. Инновационные технологии обучения в условиях реализации компетентностного подхода / Г. И. Ибрагимов // Инновации в образовании. – 2011. – №4. – С. 4-15.

107.

Иваненко, И.А. Концепции профессионализма в социальной практике и теории образования (аналитический обзор) / И. А. Иваненко // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 22-25.

108.

Ивлев, Н.В. Обучение пониманию медицинского текста на основе психолингвистической концепции семантического поля [Текст] / Н. В. Ивлев // Инновации в образовании. – 2011. – №8. – С. 86-95.

109.

Игнатьева, Е.Ю. Познавательная компетентность студентов в современном социокультурном контексте [Текст] / Е. Ю. Игнатьева // Alma mater. – 2011. – №9. – С. 52-56.

110.

Ильина, Н.Ф. Особенности методического обеспечения инновационной педагогической деятельности / Н. Ф. Ильина // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 49-57.

111.

Ильина, Н.Ф. Актуализация методологических способностетей студентов педагогиче­ского вуза [Текст] / Н. Ф. Ильина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №2. – С. 69-71.

112.

Іваній, О. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / О. Іваній // Вища освіта України. – 2011. – №3. – С. 39-44.

113.

Іванов, Ю. Досвід підготовки магістрів з оподаткування в Харківському національному економічному університеті [Текст] / Ю. Іванов // Вища школа. – 2010. – №12. – С. 50-63.

114.

Каменский, М.В. Методическое обеспечение преподавания иностранных языков в свете новой инфокоммуникационной парадигмы образования [Текст] / М. В. Каменский // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 69-72.

115.

Каніщева, О.П. Оцінка стану здоров'я студентів перших курсів технічних ВНЗ з низькими адаптаційними можливостями / О. П. Каніщева // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №8. – С. 44-49.

116.

Кантс, К.К. Экономика знаний и качество бизнес-образования / К. К. Кантс // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №9. – С. 331-342.

117.

Карпець, О. У "кульок" по щастя . Блеф і суєта творчих вузів [Текст] / О. Карпець // Дзеркало тижня. – 2011. – №36. – С. 14. – [Творчі конкурси - благодатний грунт для маніпуляцій, зловживань і корупції].

118.

Картавых, М.А. Высшее профессионально-экологическое образование студентов в области экологического менеджмента и аудита: компетентностный формат / М. А. Картавых // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 29-32.

119.

Качалов, Д.В. Система формирования педагогической культуры студентов вуза - будущих учителей в инновационной образовательной среде [Текст] / Д. В. Качалов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 72-74.

120.

Кечик, О.О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – №3. – С. 84-90.

121.

Кийкова, Н. Теоретико-методологические основы процесса развития математической культуры будущих менеджеров [Текст] / Н. Кийкова // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 31-35.

122.

Кирьякова, А.В. Аксиологическая парадигма современного университетского образования [Текст] / А. В. Кирьякова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №1. – С. 19-21. – [Научно-педагогические инновации].

123.

Кистанова, Л.П. Формирование межкультурной компетенции специалиста сферы туризма средствами иностранного языка [Текст] / Л. П. Кистанова // Alma mater. – 2011. – №7. – С. 62-65.

124.

Кіршо, С. Забезпечення якості компетентнісно орієнтованої мовної підготовки майбутніх економістів [Текст] / С. Кіршо // Вища школа. – 2011. – №4. – С. 94-101.

125.

Кліменко, В. Університет — факультет — кафедра — студент [Текст] / В. Кліменко // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 91-99. – [Історія вищої освіти].

126.

Коваленко, В. Створення сучасної системи підготовки та перепідготовки кадрів органів внутрішніх справ - одне з основних завдань реформування правоохоронних органів України [Текст] : інтерв'ю ректора Національної академії внутрішніх справ В.Коваленка- головному редакторові журналу "Право України" О.Святоцькому / В. Коваленко, О. Святоцький // Право України. – 2010. – №11. – С. 4-12.

127.

Ковальчук, І.А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів [Текст] / І. А. Ковальчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2010. – №4. – С.82-88.

128.

Кожедуб, Л. Розуміння підтексту як передумова адекватного сприйняття художнього тексту у процесі підготовки майбутніх філологів / Л. Кожедуб // Вища освіта України. – 2011. – №1. – С. 63-70.

129.

Козбаненко, В.А. Подготовка менеджеров сегодня и в будущем / В. А. Козбаненко // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 28-31. – [Новые образовательные стандарты - новое качество подготовки менеджеров].

130.

Козлова, Г. Компетентнісний підхід до навчання студентів і викладачів [Текст] / Г. Козлова, Т. Кублікова // Вища школа. – 2011. – №4. – С. 83-94.

131.

Колєснікова, О. Професійний розвиток педагога [Текст] / О. Колєснікова // Управління освітою. – 2011. – №3. – С. 2-5. – [Безперервна освіта].

132.

Кондратьев, Э. Компетентностный портрет бакалавра менеджмента [Текст] / Э. Кондратьев // Alma mater. – 2011. – №9. – С. 72-76.

133.

Кононенко, В.Н. Мовно-культурні процеси в освітньому просторі [Текст] / В. Н. Кононенко // Шлях освіти. – 2011. – №2. – С. 2-5.

134.

Кононов, О. Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас" як метод формування професійних компетенцій [Текст] / О. Кононов // Вища школа. – 2010. – №12. – С. 109-118.

135.

Копылова, Н.Е. Компетентностно-ориентированное повышение квалификации преподавателей вуза [Текст] / Н. Е. Копылова, Л. Н. Макарова, И. А. Шаршов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №1. – С. 41-44.

136.

Корнилова, А.Г. Парадигмальные основы развития образования / А. Г. Корнилова, Д. А. Данилов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 73-75. – [Психолого-педагогические проблеми образования].

137.

Костин, К.Б. Инновационный подход к подготовке специалистов высшей школы для сферы туризма и гостиничного бизнеса / К. Б. Костин // Экономическое возрождение России. – 2011. – №3. – С. 108-114.

138.

Кочетова, И.Д. Социальная ответственность как составляющая профессиональной компетентности будущих специалистов [Текст] / И. Д. Кочетова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №1. – С. 38-40.

139.

Кравцов, Д.В. Обучение рисунку в профессиональной подготовке будущих художников традиционного прикладного искусства [Текст] / Д. В. Кравцов // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 61-64.

140.

Кравчук, Т.М. Методика виховання рухово-пластичної виразності у студенток факультету фізичної культури, що спеціалізуються з художньої гімнастики [Текст] / Т. М. Кравчук // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №10. – С. 40-44.

141.

Кривчикова, Н.Л. Лингво-прагматические особенности французского институционального текста / Н. Л. Кривчикова, Н. В. Трещева // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 57-65.

142.

Круглянський, О. Використання музичного супроводу в навчально-тренувальному процесі студентів факультету фізичної культури, що спеціалізуються з тхеквондо / О. Круглянський, Т. Кравчук // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №9. – С. 47-50.

143.

Кудря, Я.В. Підготовка фахових економістів і менеджерів для інтегрованих промислових структур [Текст] / Я. В. Кудря // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №11. – С. 142-147.

144.

Кузнецова, О. Формування стилю професійної діяльності як запорука успішності майбутнього фахівця / О. Кузнецова // Новий колегіум. – 2010. – №6. – С. 85-88.

145.

Кузьмина, Ю.А. Самостоятельная работа студентов как средство формирования профессиональной компетентности / Ю. А. Кузьмина, О. И. Донина // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 27-28.

146.

Кукьян, В.Н. Медиафилософия и медиапедагогика в вузовской практике / В. Н. Кукьян, А. В. Хованская // Высшее образование сегодня. – 2011. – №10. – С. 38-43.

147.

Кулешова, Ю.А. Развитие языковой догадки студентов в процессе изучения [Текст] / Ю. А. Кулешова, Э. Г. Скрибицкий // Инновации в образовании. – 2011. – №3. – С. 41-49.

148.

Куприна, О.Г. Организация самостоятельной работы студентов в вузе при изучении иностранных языков [Текст] / О. Г. Куприна // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 78-80.

149.

Куценко, В.І. Післявузівська освіта в контексті інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І. Куценко, О. В. Гаращук // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №9. – С. 82-85.

150.

Ласковські, М. Студентські проекти як додаток до університетської програми / М. Ласковські // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №10. – С. 447-451.

151.

Латипов, Р. Профессиональное мастерство техника машиностроительного профиля [Текст] / Р. Латипов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 73-74.
Лебединець, Н.В. Актуальність впровадження викладання гігієнічних дисциплін при підготовці студентів туристичних спеціальностей [Текст] / Н. В. Лебединець // Довкілля та здоров'я. – 2011. – №2. – С. 63-66.

152.

Левицкая, И.А. Оценка социокультурной компетенции студентов и особенности ее формирования в техническом вузе [Текст] / И. А. Левицкая // Высшее образование сегодня. – 2011. – №2. – С. 44-47.

153.

Линенко, О.А. Категория «инженерная деятельность» и профессионально-психологический портрет личности ин­женера [Текст] / О. А. Линенко // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 10-17.

154.

Линовицька, О. Академічні свободи та університетська автономія / О. Линовицька // Вища освіта України. – 2011. – №3. – С. 27-31.

155.

Липовецкая, Б.Г. Отработка фразеологических единиц английского языка на первом курсе бакалавриата [Текст] / Б. Г. Липовецкая // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 78-80.

156.

Лисенко, В. З досвіду підготовки магістрів для аграрного сектору економіки [Текст] / В. Лисенко, Л. Кліх // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 7-12.

157.

Лихвар, В. Художньо-творча діяльність як культурологічна проблема [Текст] / В. Лихвар, І. Лихвар // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 87-91.

158.

Лиходій, В. Поліпшення технології підготовки економістів [Текст] / В. Лиходій // Вища школа. – 2011. – №2. – С. 48-55.

159.

Лосев, О. Історія естетичних учень: внутрішня методологія курсу / О. Лосев // Психологія і суспільство. – 2010. – №4. – С. 148-163.

160.

Лосєва, Н.М. Роль навчальної лабораторії в методичному забезпеченні професійного зростання викладачів і студентів вишу / Н. М. Лосєва, Д. О. Бовт // Педагогіка і психологія. – 2010. – №4. – С. 57-65.

161.

Луговий, В. Національна рамка кваліфікацій України - якою ій бути? [Текст] / В. Луговий, Б. Корольов // Освіта. – 2011. – №24. – С. 18-19.

162.

Лукашова, Н.І. Історичний підхід до вивчення питання методів навчання хімії — важлива умова формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів хімії / Н. І. Лукашова // Педагогіка і психологія. – 2011. – №1. – С. 60-73.

163.

Лунин, В.В. Проблемы подготовки кадров для химического образования и науки в России [Текст] / В. В. Лунин // Alma mater. – 2011. – №4. – С. 15-20.

164.

Лунячек, В. Основні підходи до визначення понятійно-термінологічного апарату процесу підготовки магістрів за спеціальністю «Державне управління» / В. Лунячек // Новий колегіум. – 2010. – №6. – С. 56-63.

165.

Львов, Л.В. Реализация принципа трансдисциплинарности в системе профессионального обучения / Л. В. Львов // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 65-82.

166.

Лютий, І. Майбутні фінансисти заявили про себе. 2-й етап Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності "Фінанси" [Текст] / І. Лютий, О. Яфінович // Вища школа. – 2011. – №9. – С. 39-54.

167.

Ляшенко, A.M. Сучасні педагогічні технології в процесі навчання студентів на факультетах фізичного виховання / A. M. Ляшенко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №8. – С. 26-38.

168.

Лященко, О.І. Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Лященко // Педагогіка і психологія. – 2010. – №4. – С. 5-11.

169.

Мадзігон, В.М. Якість системи освіти як чинник високого рівня професійних компетенцій маркетологів [Текст] / В. М. Мадзігон, М. В. Вачевський // Актуальні проблеми економіки. – 2011. – №1. – С. 69-76.

170.

Маленков, Р.А. Специфика самостоятельной работы студентов в условиях реализации компетентностного подхода [Текст] / Р. А. Маленков // Alma mater. – 2011. – №4. – С. 66-68.

171.

Малик, Л. Сучасний стан туристичної галузі України та теоретико-методологічні проблеми туристської освіти [Текст] / Л. Малик // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 99-103.

172.

Малік, Є. Студент у навчальному процесі: інноваційні технології як складова формування конкурентоспроможного фахівця [Текст] / Є. Малік, М. Степура // Ринок цінних паперів України. – 2010. – №3-4. – С. 75-76.

173.

Мампория, С.В. Информационно-методическое обеспечение самостоятельной работы студентов вузов [Текст] / С. В. Мампория // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 57-62.

174.

Мандриков, В.Б. Непрерывное образование в системе последипломного усовершенствования специалистов фармации [Текст] / В. Б. Мандриков, И. А. Каминская, И. Н. Тюренков // Alma mater. – 2011. – №1. – С. 49-53.

175.

Мардахаев, Л.В. Теория и практика подготовки социальных педагогов / Л. В. Мардахаев // Социальная работа. – 2011. – №1. – С. 49-51.

176.

Матушанский, Г.У. Моделирование повышения квалификации преподавателя высшей школы на траектории ассистент — старший преподаватель — доцент / Г. У. Матушанский, Г. В. Завада, Л. М. Романова // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 40-42.

177.

Матяш, Н.В. Проектная компетентность как результат образования [Текст] / Н. В. Матяш // Alma mater. – 2011. – №4. – С. 32-34.

178.

Медведев, Д. Для повышения престижа профессии инженера все средства хороши. Но лучшее из них - достойные стандарты жизни инженеров [Текст] / Д. Медведев // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 2-6.

179.

Медведев, Д.А. Тем, кто способен и хо­чет стать инженером, нужно обеспечить достойные условия обучения [Текст] / Д. А. Медведев // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 3-5.

180.

Мейдер, В.А. Новые образовательные программы — это веление времени [Текст] / В. А. Мейдер // Alma mater. – 2010. – №10. – С. 30-36.

181.

Мельник, А.М. Метод адаптивного управління структурою процесу навчання [Текст] / А. М. Мельник, Р. М. Пасічник // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2011. – №1. – С. 132-137.

182.

Менг, Т.В. Конструирование образовательных сред в деятельности преподавателя высшей школы [Текст] / Т. В. Менг // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 35-41.

183.

Мікульонок, І. Забезпечення якості професорсько-викладацького складу ВНЗ — основа ефективної підготовки фахівців [Текст] / І. Мікульонок // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 12-21.

184.

Мкртчян, М.А. Становление общего образования / М. А. Мкртчян // Инновации в образовании. – 2011. – №4. – С. 115-123. – [История инновационного образования].

185.

Моісеєнко, К. Професійний та особистісний розвиток педагога [Текст] / К. Моісеєнко // Соціальний педагог. – 2011. – №8. – С. 40-43.

186.

Морова, Н.С. Социальное партнерство с работодателем как стимул повышения качества образовательных услуг вуза [Текст] / Н. С. Морова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 18-22.

187.

Мосолков, Ф.А. Содержание профессионально-педагогической подготовки учителя в системе высшего педагогического образования: знаниевый или компетентностный подход? [Текст] / Ф. А. Мосолков // Alma mater. – 2010. – №11. – С. 30-35.

188.

Мусієнко, І.І. Формування та пропаганда освітніх цінностей і культурної спадщини [Текст] / І. І. Мусієнко // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №15. – С. 100-103. – [Проблеми професійної підготовки педагогів].

189.

Мусієнко, І.І. Зміна структури підготовки кадрів як важливий реформаторський напрям вищої освіти України [Текст] / І. І. Мусієнко // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №2. – С. 91-93.

190.

Мустафин, А.Ф. Профессиональная компетентность техника машиностроительного профиля / А. Ф. Мустафин // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 45-47.

191.

Набиев, В.Ш. Актуализация дидактических основ компетентностного подхода в высшей профессиональной школе [Текст] / В. Ш. Набиев, М. А. Петухов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 53-54.

192.

Наговицын, Р.С. Модели обучения физической культуре в вузе [Текст] / Р. С. Наговицын // Alma mater. – 2011. – №6. – С. 59-61.

193.

Недосека, О.Н. Тренинг как вид коммуникативной технологии в вузе [Текст] / О. Н. Недосека // Инновации в образовании. – 2010. – №12. – С. 35-41.

194.

Непомняща, Т.В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу [Текст] / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія. – 2011. – №2. – С. 70-80.

195.

Никифоренко, В. Селективна підтримка обдарованих студентів як складова формування інтелектуального капіталу України [Текст] / В. Никифоренко // Вища школа. – 2011. – №4. – С. 70-78.

196.

Никифоров, В.И. Политехническое образование в содержании подготовки студентов технических вузов [Текст] / В. И. Никифоров, А. В. Речинский // Alma mater. – 2011. – №7. – С. 41-45.

197.

Николаев, С.Д. Формирование инновационной стратегии развития образовательного учреждения [Текст] / С. Д. Николаев, А. В. Гаврилова, А. В. Зайцев // Alma mater. – 2011. – №6. – С. 8-12.

198.

Новаторська роль кафедри в умовах суспільних трансформацій / Б. Андрушків, Н. Кирич, І. Стойко, Ю. Вовк // Науковий світ. – 2011. – №5. – С. 4-6.

199.

Новації у проведенні атестації педпрацівників // Баланс-бюджет. – 2011. – №12. – С. 2-30.

200.

Оборский, Г. Инновационный университет как центр развития науки, реализации ее результатов и подготовки инженеров III тысячелетия [Текст] / Г. Оборский // Економіст. – 2011. – №8. – С. 4-6.

201.

Озеров, В.П. Развитие академических и профессиональных способностей студентов как критерии качества высшего профессионального образования / В. П. Озеров, Л. В. Пичурина // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 49-51.

202.

Озерова, В.Н. Экспериментальное исследование структурных особенностей академических способностей студентов [Текст] / В. Н. Озерова, О. Н. Васильева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С.45-48.

203.

Олійник, В. Сучасні трансформації післядипломної педагогічної овіти в Україні [Текст] / В. Олійник // Управління освітою. – 2011. – №17. – С. 4-8.

204.

Ольховская, Т.А. Познавательная самостоятельность как фактор становления субъектности студентов университета [Текст] / Т. А. Ольховская, В. А. Садова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №1. – С. 22-24.

205.

Орлов, С.В. Психолингвистические и психологические факторы непроизвольного усвоения текста [Текст] / С. В. Орлов // Инновации в образовании. – 2011. – №3. – С. 87-103.

206.

Осипова, И.В. Структурносодержательная модель формирования компетенции по рабочей профессии у педагогов профессионального обучения [Текст] / И. В. Осипова, Н. Н. Ульяшина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 36-42.

207.

Очеретяний, А. Сутність політики у навчальній літературі для ВНЗ України [Текст] / А. Очеретяний // Вища школа. – 2011. – №7-8. – С. 84-96.

208.

Пакулина, С.А. Классификация, содержание и специфика ситуаций адаптации студентов в процессе их обучения в вузе / С. А. Пакулина // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 117-133.

209.

Панасевич, Д. Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – 2011. – №9. – С. 72-82.

210.

Панченко, Т. Формирование психологической готовности студентов с ограниченными физическими возможностями к самостоятельной обучающей деятельности / Т. Панченко // Психологія і суспільство. – 2011. – №1. – С. 145-150.

211.

Пастюк, А.С. Формирование профессиональной компетентности педагога при построении партнерских взаимоотношений / А. С. Пастюк // Инновации в образовании. – 2011. – №2. – С. 65-84.

212.

Перевозный, А.В. Проблемы гуманитарного образования [Текст] / А. В. Перевозный // Alma mater. – 2011. – №9. – С. 77-81.

213.

Перминов, Е.А. О реализации дискретной линии в модернизации математического образования / Е. А. Перминов // Инновации в образовании. – 2011. – №10. – С. 82-91.

214.

Перминова, Л.М. Инновационная функция самопознания в образовательном процессе [Текст] / Л. М. Перминова // Инновации в образовании. – 2011. – №8. – С. 96-102.

215.

Першина, Е.Ю. Особенности иноязычной коммуникативной подготовки магистров в техническом вузе / Е. Ю. Першина // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 83-85.

216.

Петов, О. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх вчителів іноземних мов [Текст] / О. Петов // Рідна школа. – 2011. – №7. – С. 48-51.

217.

Петрова, А. Модель формування іншомовної компетентності майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності в процесі фахової підготовки / А. Петрова // Рідна школа. – 2011. – №8-9. – С. 48-52.

218.

Петрук, В. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища [Текст] / В. Петрук // Освіта і управління. – 2011. – №2-3. – С. 86-95.

219.

Пилипенко, І. Економічна освіта - найкраща, працевлаштування - найпрестижніше, Науковий пошук - з перспективою [Текст] / І. Пилипенко // Віче. – 2011. – №17. – С. 50-51.

220.

Пиралова, О.Ф. Факторы формирования профессиональной компетентности студентов при оптимизации обучения профессиональным дисциплинам [Текст] / О. Ф. Пиралова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 55-58.

221.

Пиралова, О.Ф. Оптимизация профессионального обучения студентов в условиях инженерно-технического вуза [Текст] / О. Ф. Пиралова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 48-50.

222.

Пиралова, О.Ф. Профессионально-графическая компетенция - основа обучения инженерных работни­ков [Текст] / О. Ф. Пиралова, Н. Н. Ульяшена // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 33-36.

223.

Питанова, М.Е. Становление субъектности в ходе обучения [Текст] / М. Е. Питанова // Инновации в образовании. – 2011. – №9. – С. 76-82. – [Профессиональное самоопределение, формирование личности].

224.

Пичугина, В.К. Когнитивно-эвристический потенциал понятия «антропологический дискурс» в педагогике [Текст] / В. К. Пичугина // Инновации в образовании. – 2011. – №8. – С. 38-46.

225.

Півняк, Г. Дослідницький університет як механізм удосконалення інноваційної діяльності / Г. Півняк // Вища школа. – 2011. – №10. – С. 54-61.

226.

Півняк, Г.Г. Вища професійна: невідкладні проблеми [Текст] / Г. Г. Півняк, П. І. Пілов // Освіта. – 2011. – №40. – С. 2.

227.

Плотникова, Е.Г. Концептуальные положения процесса обучения математике в вузе / Е. Г. Плотникова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 48-51.

228.

Плотникова, Е.Г. Система принципов дидактики в концепции профильного подхода к обучению математике в вузе [Текст] / Е. Г. Плотникова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 35-39.

229.

Подготовка студентов технического вуза к профессиональной деятельности в процессе изучения физики [Текст] / В. В. Ларионов, Е. В. Лисиченко, Е. И. Постникова, Е. В. Мансуров // Инновации в образовании. – 2010. – №10. – С. 63-76

230.

Полякова, О.Б. Эмпатия как фактор предупреждения профессиональных деформаций психологов и педагогов / О. Б. Полякова // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 50-54.

231.

Пономарьова, Г.Ф. Буття, яке визначає свідомість (Стимулювання активності студентів шляхом використання сучасних технологій) [Текст] / Г. Ф. Пономарьова // Гуманітарні науки. – 2010. – №2. – С. 37-43.

232.

Попова, Л.В. Оценка готовности студентов экологических специальностей к профессиональной деятельности / Л. В. Попова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №10. – С. 61-64.

233.

Попова, Р.И. Особенности методической подготовки магистров педагогического вуза к организации внеклассной работы с учащимися по экологической безопасности [Текст] / Р. И. Попова, И. С. Елизарова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 83-86.

234.

Приходько, І. Впровадження антропоцентристської концепції в аграрну освітню систему України [Текст] / І. Приходько // Економіка та держава. – 2010. – №11. – С. 117-119.

235.

Прокопьева, И.П. Технопарки как инструмент повышения эффективности малого и среднего инновационного предпринимательства / И. П. Прокопьева, А. Ю. Сметанов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №10. – С. 2-6.

236.

Проценко, О. Навчальний процес: проблеми та досвід їх вирішення [Текст] / О. Проценко, О. Русєва // Вища школа. – 2011. – №4. – С. 34-42. – [Мотивація навчання].

237.

Пучкова, Л. Проблема самореализации преподователя психологии [Текст] / Л. Пучкова // Гуманітарні науки. – 2011. – №1. – С. 67-72.

238.

Пушкарева, Т.П. Отбор содержания математического образования на основе вертикальной модели непрерывной математической деятельности учащихся / Т. П. Пушкарева // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 51-54.

239.

Пчелинцева, Е.В. Игровое обучение —технология профессионального образования [Текст] / Е. В. Пчелинцева // Alma mater. – 2011. – №8. – С. 37-40.

240.

Раевнєва, О. Розвиток інноваційної діяльності ВНЗ: формування сучасних фахівців на засадах державно-приватного партнерства [Текст] / О. Раевнєва // Вища школа. – 2010. – №12. – С. 37-50.

241.

Резник, Г.А. Компетентностный подход как фактор успеха будущего специалиста на рынке труда [Текст] / Г. А. Резник, Ю. С. Пономарева // Alma mater. – 2011. – №8. – С. 52-55.

242.

Резник, С. Организационная культура студенчества: система и механизмы управления [Текст] / С. Резник, М. Черниковская // Проблемы теории и практики управления. – 2010. – №9. – С. 35-42.

243.

Родина, Е.В. Управление формированием практических умений и навыков студентов на основе лабораторно-практических занятий / Е. В. Родина // Инновации в образовании. – 2011. – №2. – С. 98-113.

244.

Родина, Л.И. Сущностное содержание профессионального модуля в подготовке социального педагога [Текст] / Л. И. Родина // Социальная педагогика. – 2011. – №1. – С. 47-58.

245.

Розвиток рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників [Текст] / О. Величко, В. Іващенко, О. Ясеев, О. Рожков // Вища школа. – 2011. – №3. – С. 78-85.

246.

Руденко, В. Проектування культурологічної спрямованості вищої освіти [Текст] / В. Руденко // Вища школа. – 2011. – №9. – С. 108-116.

247.

Рудишин, С. Біологічна складова професійної підготовки еколога у вищій школі: запитання та відповіді [Текст] / С. Рудишин // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 71-82.

248.

Рудишин, С. Зміст екологічної освіти: логіко-психологічне дослідження [Текст] / С. Рудишин // Науковий світ. – 2011. – №6. – С. 13-14.

249.

Рудишин, С.Д. Концепція біологічної підготовки еколога у вищій школі / С. Д. Рудишин // Педагогіка і психологія. – 2011. – №1. – С. 54-59.

250.

Рыжова, О.С. Кросс-культурные аспекты подготовки социальных педагогов в странах СНГ [Текст] / О. С. Рыжова // Социальная педагогика. – 2011. – №1. – С. 58-67.

251.

Рыскулова, М. Клаузуры для обучения студентов-строителей [Текст] / М. Рыскулова, н // Alma mater. – 2011. – №7. – С. 45-47.

252.

Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №5. – С. 59-62.

253.

Савельев, В. Ідеї М. Гайдегерра в галузі вищої освіти і Болонський процес [Текст] / В. Савельев // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2010. – №1(661). – С. 127-130.

254.

Сазоненко, Г. Уміння вчитися - ключова компетентність неперервної освіти [Текст] / Г. Сазоненко // Управління освітою. – 2011. – №11. – С. 9-12.

255.

Сазонов, Б.А. Индивидуально ориентированный учебный процесс — путь к индивидуализации образования [Текст] / Б. А. Сазонов // Alma mater. – 2011. – №8. – С. 12-19.

256.

Сазонов, Б.А. Психологические особенности студента и активизация его познавательной деятельности [Текст] / Б. А. Сазонов // Alma mater. – 2011. – №8. – С. 19-24.

257.

Салиева, Л.Е. Современные задачи преподавания филологических дисциплин [Текст] / Л. Е. Салиева // Alma mater. – 2011. – №6. – С. 62-64.

258.

Салов, В. Глухий кут чи вітчизняне ноу-хау? Про долю освітньо-кваліфікаційного рівня "спеціаліст" [Текст] / В. Салов // Освіта. – 2011. – №16-17. – С. 10.

259.

Сатушева, К.В. Корпоративний університет як форма розвитку освітньо-професійного потенціалу підприємства [Текст] / К. В. Сатушева, А. О. Полубєдова // Проблеми науки. – 2011. – №5. – С. 31-40.

260.

Сафонова, В. Вдосконалення методологічних підходів до оцінки якості вищої освіти як загальнодержавного пріоритету [Текст] / В. Сафонова // Економіст. – 2011. – №1. – С. 54-59.

261.

Сахневич, І. Культура використання медіазасобів — неодмінна умова запобігання негативному впливу медіаінформації / І. Сахневич // Вища освіта України. – 2011. – №3. – С. 94-98.

262.

Семенов, И.Н. Рефлексивно-деятельностная педагогика как социокультурный фактор развития инновационного образования / И. Н. Семенов // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №2. – С. 7-11.

263.

Семенов, М.Д. Лабораторный практикум: современный взгляд на совершенствование [Текст] / М. Д. Семенов // Alma mater. – 2011. – №9. – С. 57-60.

264.

Сеничкина, Е.Э. Закон первого впечатления в системе имиджа преподавателя / Е. Э. Сеничкина // Економіка розвитку. – 2011. – №3. – С. 98-100.

265.

Сергеева, В.В. Проблемы и пути повышения качества подготовки учительских кадров в педагогических вузах / В. В. Сергеева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С. 12-16.

266.

Сергієнко, В. Готуємо нового інженера [Текст] / В. Сергієнко, Р. Вернидуб // Освіта. – 2011. – №26-27. – С. 4. – [Технології трансформації функцій].

267.

Сергієнко, В.М. Рівень розвитку витривалості та здоров'я студенток / В. М. Сергієнко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №8. – С. 38-44.

268.

Сергієнко, Л.П. Теорія навчання рухам: дерматогліфічні маркери в прогнозі інтелектуального розвитку / Л. П. Сергієнко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №9. – С. 40-47.

269.

Сергієнко, Л.П. Методологічні основи комплексного тестування у фізичному вихованні і спорті [Текст] / Л. П. Сергієнко, Д. В. Шарий // Теорія та методика фізичного виховання. – 2010. – №5. – С. 3.

270.

Синкевич, И.А. Система профессиональной подготовки студентов к полихудожественному развитию школьников [Текст] / И. А. Синкевич // Инновации в образовании. – 2011. – №3. – С. 60-77.

271.

Сиразов, Ф.С. Применение системы аналитических вычислений Maxima в обучении абстрактной алгебре [Текст] / Ф. С. Сиразов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №8. – С. 32-36.

272.

Скиба, Ю.А. Зміст і структура екологічної освіти в контексті сталого розвитку / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна // Екологічний вісник. – 2011. – №1. – С. 25-26.

273.

Скиба, Ю.А. Методичні аспекти формування еколого-економічних знань, умінь та навичок у студентів-екологів вищих навчальних закладів України [Текст] / Ю. А. Скиба, О. М. Лазебна // Екологічний вісник. – 2010. – №5. – С. 28-29.

274.

Скулиш, Є. Реалізація сучасних освітніх підходів та гуманістичних моделей у процесі професійної підготовки співробітників правоохоронних органів України / Є. Скулиш // Вища освіта України. – 2011. – №1. – С. 100-108.

275.

Скурихина, Т.Г. Проектная технология обучения на основе взаимодействия населения, власти, бизнеса и образования / Т. Г. Скурихина // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №3,Т.1. – С. 153-156.

276.

Смирнов, С.Д. Об одном аспекте гуманитаризации высшего образования [Текст] / С. Д. Смирнов // Alma mater. – 2011. – №4. – С. 20-25. – [Стили педагогического общения].

277.

Смовженко, Т. Сучасна економічна освіта - це насамперед інновації, поєднані з кращими традиціяіми та досвідом [Текст] / Т. Смовженко // Вісник Національного банку України. – 2011. – №9. – С. 6-10.

278.

Снегурова, Т. Способы активизации форм краткосрочного обучения: поиск инноваций [Текст] / Т. Снегурова, О. Виктор // Новий колегіум. – 2011. – №1. – С. 53-56.

279.

Соболевська, О. Самостійна робота студентів як інститут самоосвіти [Текст] / О. Соболевська // Соціальна психологія. – 2011. – №5. – С. 96-103.

280.

Соболь, Н.В. Иноязычное образование в неязыковом вузе в контексте теории языков для специальных целей [Текст] / Н. В. Соболь // Высшее образование сегодня. – 2010. – №11. – С. 94-98.

281.

Соловьева, В.П. К вопросу о переходе на уровневую систему высшего профессионального образования [Текст] / В. П. Соловьева, Ю. А. Крупин, Н. М. Золотарева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 21-26.

282.

Стефанова, Г.Л. Инновационный подход к формированию методов решения типовых профессиональных задач у будущих инженеров [Текст] / Г. Л. Стефанова, И. А. Крутова, А. Г. Валишева // Alma mater. – 2011. – №8. – С. 48-52.

283.

Стецюк, К. Екологічна культура як джерело ціннісних орієнтацій освіти [Текст] / К. Стецюк // Вища школа. – 2011. – №7-8. – С. 96-103.

284.

Стецюк, К. Художньо-естетична орієнтація студентів технічного ВНЗ як чинник підвищення їхньої професійної компетентності [Текст] / К. Стецюк // Вища школа. – 2011. – №3. – С. 91-98.

285.

Стецюк, К.В. Освіта для збалансованого розвитку в контексті вимог здорового життєвого середовища [Текст] / К. В. Стецюк // Педагогіка і психологія. – 2011. – №3. – С. 85-92. – [Навчання протягом життя. Екологічна освіта].

286.

Столбова, И.Д. Механизмы управления содержанием компетентностно-ориентированной основной образовательной программы вуза [Текст] / И. Д. Столбова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №1. – С. 32-37. – [Методология высшего образования].

287.

Стратегічні ігри як інструмент активізації креативного потенціалу [Текст] / І. Галиця, Г. Цехмістрова, О. Галиця, І. Мельник // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 21-27.

288.

Студенова, Т.Ю. Модель как средство и форма наглядности [Текст] / Т. Ю. Студенова // Инновации в образовании. – 2010. – №10. – С. 27-34.

289.

Суханцева, В. Викладання філософії в українському університеті: соціокультурний аспект / В. Суханцева, О. Яценко // Вища школа. – 2011. – №1. – С. 24-29.

290.

Сушко, І. Профорієнтаційна роль іноземної мови у соціальному становленні особистості / І. Сушко // Педагогіка толерантності. – 2011. – №1. – С. 132-138.

291.

Тажиева, А.У. Роль и место модульной технологии в обучении согласованию времен английских глаголов [Текст] / А. У. Тажиева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 81-83.

292.

Таланов, С.Л. Образовательные потребности студентов в социологическом измерениии теории образования (аналитический обзор) / С. Л. Таланов // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 25-27.

293.

Тарасенко, В.В. Роль образования в агломерации территориальных кластеров [Текст] / В. В. Тарасенко // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 35-37.

294.

Тарасенкова, Н. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Н. Тарасенкова, І. Акуленко // Вища освіта України. – 2011. – №3. – С. 53-66.

295.

Тебенькова, Е.А. Кластерный подход к управлению инновационными процессами в региональной системе образования [Текст] / Е. А. Тебенькова // Инновации в образовании. – 2010. – №10. – С. 109-120.

296.

Теличенко, В.И. Пути развития инженерного потенциала на примере строительной отрасли [Текст] / В. И. Теличенко // Alma mater. – 2011. – №8. – С. 3-12.

297.

Темина, С.Ю. Возможности и пределы реализации научных подходов в педагогическом образовании [Текст] / С. Ю. Темина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №9. – С. 53-56.

298.

Тимошек, Т. Потреба галузей економіки у кваліфікованих кадрах і пропозиція освітніх послуг: структурні невідповідності [Текст] / Т. Тимошек // Україна: аспекти праці. – 2011. – №5. – С. 40-44.

299.

Ткачев, В.Н. Динамика развития субъектности у студентов -психологов в процессе обучения в вузе [Текст] / В. Н. Ткачев, В. А. Иванова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №5. – С. 59-63.

300.

Тонконогий, В. Современные подходы в подготовке инженерных кадров для промышленности Украины [Текст] / В. Тонконогий, Т. Лысенко // Економіст. – 2011. – №8. – С. 48-49.

301.

Тридід, О. Активізація людського капіталу в системі професійної підготовки [Текст] / О. Тридід, В. Світлічна // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 49-55.

302.

Трубилин, А.И. Система оценки качества деятельности преподавателей и кафедры вуза [Текст] / А. И. Трубилин, О. В. Григораш // Alma mater. – 2011. – №2. – С. 60-64.

303.

Ульянова, И.В. Тестирование как современное средство повышения качества высшего образования / И. В. Ульянова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №3. – С.22-25.

304.

Ушмалева, К.А. О перспективах развития высшего исторического образования [Текст] / К. А. Ушмалева // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 29-35.

305.

Фальова, О.Є. Особливості особистості студентів ВНЗ: динаміка від курсу до курсу та зв'язок зі спеціальністю (на допомогу практичному психологу) / О. Є. Фальова, Є. В. Заїка // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. – №6. – С. 69-76.

306.

Федоров, И.А. Стратегическая установка образовательного учреждения как основа эффективной реализации контекстного подхода в учебном процессе [Текст] / И. А. Федоров // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 69-72.

307.

Федоров, И.Б. Вопросы развития инженерного образования [Текст] / И. Б. Федоров // Alma mater. – 2011. – №5. – С. 6-11.

308.

Федорова, М.А. О формировании учебной самостоятельной деятельности студентов / М. А. Федорова // Инновации в образовании. – 2011. – №4. – С. 94-99.

309.

Фоминих, М.Ф. Сущность и особенности педагогической подготовки студента профессионально-педагогического учебного заведения / М. Ф. Фоминих // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 45-46.

310.

Формирование содержания высшего образования на базисных компетентностных моделях знаний, умений и навыков [Текст] / Ю. С. Васильев, В. Н. Кимкова, В. Н. Козлов, А. С. Масленников // Alma mater. – 2011. – №2. – С.41-46.

311.

Фортунатов, А.А. Моделирование развития экологической культуры студентов вуза [Текст] / А. А. Фортунатов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 58-61.

312.

Фурсенко, Т.Ф. От уникальности каждого - к осознанию многообразия мира [Текст] / Т. Ф. Фурсенко // Гуманітарні науки. – 2011. – №1. – С. 11-20. – [Личностно ориентированная профессионально-педагогическая подготовка преподавателя мировой художественной культуры].

313.

Хайдарова, И.И. Культура профессионального мышления техника машиностроительного профиля [Текст] / И. И. Хайдарова, С. К. Латипов // Высшее образование сегодня. – 2011. – №8. – С. 43-47.

314.

Хорунжий, Г. Інноваційність як принцип діяльності вищої школи [Текст] / Г. Хорунжий // Вища школа. – 2010. – №11. – С. 14-25.

315.

Ципко, В. Експериментальна модель формування гуманістичних цінностей студентів інженерно-технічного ВНЗ у процесі навчання суспільствознавчих дисциплін [Текст] / В. Ципко // Вища школа. – 2011. – №5-6. – С. 39-47.

316.

Цыкора, В.Я. Индивидуализация внеаудиторной самостоятельной работы как фактор творческой учебной деятельности студента [Текст] / В. Я. Цыкора, Н. Ф. Кизим // Высшее образование сегодня. – 2011. – №2. – С. 73-75.

317.

Червінська, Л. Розвиток навичок написання ділових звітів на заняттях з ділової англійської мови в економічному ВНЗ / Л. Червінська // Рідна школа. – 2011. – №8-9. – С. 45-47.

318.

Черевко, О. Реалізація компетентнісної парадигми та формування професійної мобільності фахівця у ВНЗ [Текст] / О. Черевко // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 27-30.

319.

Черемська, О. Формування мовної і комунікативної компетенцій мовної особистості у вищій школі [Текст] / О. Черемська // Вища школа. – 2010. – №12. – С. 63-73.

320.

Чигарева, Д.В. Место семиотической компетенции в профессиональной подготовке студентов-культурологов с туристской специализацией [Текст] / Д. В. Чигарева // Высшее образование сегодня. – 2011. – №6. – С. 32-35.

321.

Чикун, Н. Новий підхід до створення інтегрованих програм та викладання хімічних дисциплін [Текст] / Н. Чикун // Вища школа. – 2011. – №2. – С. 63-71.

322.

Чирчик, С. Наука і дизайн-освіта (огляд) [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2010. – №11. – С. 87-93.

323.

Чорноштан, Т. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України [Текст] / Т. Чорноштан // Освіта і управління. – 2011. – №2-3. – С. 38-55.

324.

Чорноштан, Т. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан // Освіта і управління. – 2010. – №4. – С. 129-144.

325.

Чорноштан, Т. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України [Текст] / Т. Чорноштан // Освіта і управління. – 2011. – №1. – С. 13-25.

326.

Чупрій, Л. Історична освіта в Україні як складова державної політики пам'яті [Текст] / Л. Чупрій // Політичний менеджмент. – 2011. – №4. – С. 18-26.

327.

Чурсина, П.В. Кадрово-методическое обеспечение открытого непрерывного образования в вузе / П. В. Чурсина // Инновации в образовании. – 2011. – №4. – С. 63-71.

328.

Шадриков, В.Д. Содержание педагогического образования [Текст] / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 2-8.

329.

Шадриков, В.Д. О некоторых теоретиче­ских вопросах разработки дидактики для нашей новой школы / В. Д. Шадриков // Высшее образование сегодня. – 2010. – №12. – С. 8-11.

330.

Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі [Текст] / Ф. Шандор // Вища освіта України. – 2011. – №2. – С. 73-80. – [Гуманізація освіти та виховання].

331.

Шапавалова, Н. Особливості вивчення неевклідової геометрії Лобачевського та ії застосування [Текст] / Н. Шапавалова // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 70-75.

332.

Шведова, Ю.О. Подготовка кадров в области устного перевода на пороге введения уровневой системы высшего образования [Текст] / Ю. О. Шведова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 64-66.

333.

Швецова, В.М. Мыследеятельностная педагогика в системе дополнительного профессионального образования / В. М. Швецова // Инновации в образовании. – 2011. – №2. – С. 30-36.

334.

Шелина, Т.Т. Проблема профессиональной переподготовки и повышения квалификации кадров в контексте модернизации педагогического образования [Текст] / Т. Т. Шелина, А. В. Черненкова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №7. – С. 34-38.

335.

Шибаев, П.Б. Эксплицитное материаловедение как функция развития его имманентного метаязыка / П. Б. Шибаев, Р. О. Сироткин, О. С. Сироткин // Alma mater. – 2011. – №3. – С. 55-58. – [Металловедение в высшей школе].

336.

Шкерина, Л.В. Организация самостоятельной работы студентов технического вуза как средство формирования профессиональных умений [Текст] / Л. В. Шкерина // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 76-83.

337.

Штефан, Л. Структура інноваційної культури інженера-педагога [Текст] / Л. Штефан // Новий колегіум. – 2011. – №2. – С. 75-81.

338.

Шубин, О. Реалізація компетентнісного підходу у формуванні майбутніх фахівців як основа конкурентоспроможності сучасного ВНЗ / О. Шубин, І. Сіменко, І. Пальцун // Вища освіта України. – 2011. – №3. – С. 119-125.

339.

Юрків, Я.І. Надання вищої освіти особам з обмеженими функціональними можливостями та підготовка фахівців до роботи з ними (на прикладі досвіду в Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка) / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – №1. – С. 32-39.

340.

Юсупова, И.А. Стратегии обучения профессионально ориентированной устной иноязычной коммуникации студентов-документоведов [Текст] / И. А. Юсупова // Высшее образование сегодня. – 2011. – №4. – С. 90-92.

341.

Якухно, І. Переваги модульного змісту післядипломної освіти [Текст] / І. Якухно // Управління освітою. – 2011. – №18. – С. 9-12.


Останні зміни 16.01.2012 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail