|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Вітренко, Ю.М. Освіта як послуга: економічний аспект / Ю. М. Вітренко // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 44-49. |
2. |
Воробієнко П. П. Цільовий підхід до менеджменту вищої освіти
/ П. П. Воробієнко, І. В. Станкевич // Проблеми економіки. – Х., 2015. – № 2. –
С. 33–41. |
3. |
Галата С. Як розподілити повноваження у вищих навчальних
закладах? / С. Галата // Освіта України. – К., 2016. – 8 лют. (№ 5). – С. 6. |
4. |
Києво-Могилянська академія відзначила 400-річчя // Віче. – К.,
2015. – № 21 (401). – C. 70. |
5. |
Кулик Н. Освіта майбутнього: випробування прогресом / Н. Кулик
// Освіта України. – К., 2016. – 1 лют. (№ 4). – С. 12–13.
[Чи виконує система освіти функції сьогодні, коли нові технології та
інновації кардинально змінили життя на планеті? Які зміни можна очікувати у цій царині найближчим часом] |
6. |
Кулик, Н. Освіта майбутнього: впробування прогресом / Н. Кулик // Освіта України. – 2016. – №1 лютого (№4). – С. 12-13. – [Як мислити творчо, як співпроцювати з іншими - ось що важливо сьогодні в освіті]. |
7. |
Липов, В.В. Системи вищої освіти: порівняльний інституціональний аналіз / В. В. Липов // Економіка розвитку. – 2015. – №4. – С. 23-32. |
8. |
Онищенко О. Cтатус чи визнання? / О. Онищенко // Дзеркало
тижня. – К., 2016. – 16–22 січ. (№ 1). – С. 12.
[Статус "національний" українські університети будуть отримувати і
підтверджувати за новим порядком. Чи потрібен вишам статус
"національний"?] |
9. |
Про наукову і науково-технічну діяльність: закон України від
26.11.2015 р. № 848-VIII // Офіційний вісник України. – К., 2016. – № 2. –С. 19–86. |
10. |
Рекомендації щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 25.09.2015 № 1/9-454 // Фізичне виховання в школі. – 2015. – №6. – С. 2. |
11. |
Сергій Квіт: "В освіті не повинно бути вертикалі влади, замість неї потрібне саморегулювання" // Освіта України. – 2016. – №25 січ. (№3). – С. 4-5. |
12. |
Сидоренко, О.Л. Дослідження результатів зовнішнього незалежного оцінювання у контексті підвищення якості освіти: регіональний досвід / О. Л. Сидоренко // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 44-49. |
13. |
Університети повинні бути якісними // Світ. – 2016. – №лютий (№5-6). – С. 1, 2. |
14. |
Шинкарук, О. Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького - флагман відомчої системи підготовки кадрів / О. Шинкарук // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 7-11. |
15. |
Шулікін Д. Премії освітянам і науковцям / Д. Шулікін // Освіта
України. – К., 2016. – 15 лют. (№ 6). – С. 5. |
16. |
Щодо організації фізичного виховання у вищих навчальних закладах. Лист МОН України від 25.09.2015 № 1/9-9-454 // Фізичне виховання в школі. – 2015. – №6. – С. 2. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Бак М. Інформатизація освіти як предмет філософсько-педагогічного дискурсу / М. Бак // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2015. - Вип. 36. - С. 25-34 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2015_36_5 |
2. |
Кулик, О. Становлення новітньої вітчизняної філософії освіти: євроінтеграційний контекст / О. Кулик // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 48-56. |
3. |
Романенко М. Філософія освіти: проблеми конституювання / М. Романенко // Директор школи, ліцею, гімназії. - 2013. - № 2. - С. 34-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dslg_2013_2_5 |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Базилевич, В. Олімпіада з навчальної дисципліни "Економічна теорія" як стимул творчого зростання студентської молоді / В. Базилевич, Н. Гражевська, О. Кирильчук // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 67-78. |
2. |
Беляков, В.Г. Опыт использования учебных кейсов в правовой подготовке менеджеров: теоретические и практические аспекты / В. Г. Беляков, Ф. В. Васильев // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 79-99. |
3. |
Билалов, М.К. Проектное обучение как инновационная продуктивная технология формирования компетентности магистра педагогического образования / М. К. Билалов, Р. Д. Гаджиев // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 16-23. |
4. |
Борова, Т. Створення системи професійно-орієнтованої іншомовної підготовки студентів ХНЕУ імені Семена Кузнеця / Т. Борова // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 10-21. |
5. |
Галата, С. Як розподілити повноваження у вищих навчальних закладах? / С. Галата // Освіта України. – 2016. – №8 лютого (№5). – С. 6. |
6. |
Гуров, В.Н. Инновационная кластерная лаборатория как эффективная форма повышения качества образовательных комплексов на региональном и муниципальном уровнях / В. Н. Гуров, Р. Г. Мазитов, А. М. Рудаков // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 23-35. |
7. |
Дем'янюк, Ю. Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 88-99. |
8. |
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання / А. М. Гужій, В. П. Волинський, Чорноус [та ін.] // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 54-60. |
9. |
Діденко, О. Креативність у структурі професійної готовності офіцера-прикордонника: суперечливий характер, компонентний склад і зміст / О. Діденко // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 88-97. |
10. |
Дубровін С. Інноватика в сучасній освіті / С. Дубровін // Віче. – К.,
2015. – № 21 (401). – C. 64. |
11. |
Євстегігнеєва, І. Підготовка до тренерської діяльності магістрів вищої школи / І. Євстегігнеєва // Теорія і методика фізичного виховання. – 2015. – №3. – С. 66-71. |
12. |
Инновационные технологии преподавания медицины чрезвычайных ситуаций / А. В. Любин, А. В. Степаноа // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 56-62. |
13. |
Іваній, І. Модель формування фізичної культури особистості майбутнього фахівця фізичного виховання та спорту у процесі професійної підготовки / І. Іваній // Теорія і методика фізичного виховання. – 2015. – №3. – С. 71-77. |
14. |
Карпова, В.Н. Дополнительное профессиональное образование как фактор развития социально-экологической компетентности педагогов / В. Н. Карпова, Р. Г. Мазиторов, А. М. Рудаков // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 35-46. |
15. |
Киричок, А. Оцінка стану освіти у сфері зв'язків з громадськістю. Етична освіта як складова процесу / А. Киричок // Вісник книжкової палати. – 2015. – №10. – С.37-40. |
16. |
Клименко, Г. Медико-біологічні аспекти фізичного виховання студенток / Г. Клименко, С. Коваль, М. Філіппов // Теорія і методика фізичного виховання. – 2015. – №3. – С. 86-93. |
17. |
Кліменко, В. Прогностика як системна складова навчальних технічних дисциплін / В. Кліменко // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 102-107. |
18. |
Кобіцька, Ю. ВНЗ - престижне місце для початку кар'єри, або як зробити неможливе - можливим? / Ю. Кобіцька, Є. Сакало // Освіта України. – 2016. – №8 лютого (№5). – С. 6-7. – [Як можна мотивувати молодого викладача залишитися працювати в університеті]. |
19. |
Коваль, Ю.В. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців при реалізації здоров'язберігальних технологій у вищому навчальному закладі / Ю. В. Коваль // Безпека життєдіяльності. – 2016. – №1. – С. 7-8. |
20. |
Колокольникова, З.У. Музейная педагогика как инновационная технология активного обучения в профессиональном образовании будущего учителя / З. У. Колокольникова, О. Б. Лобанова // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 46-56. |
21. |
Короденко, М. Реформування триватиме / М. Короденко // Освіта України. – 2016. – №15 лют. (№6). – С. 4. – [Оновлення змісту і стандартів освіти]. |
22. |
Купрієнко, Д. Методичні основи концептуального проектування системи підготовки кадрів у сфері інтегрованого управління кордонами / Д. Купрієнко, Я. Варга, В. Соляр // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 65-78. |
23. |
Луценко, Л. Доцільність використання танцювальних видів спорту в процесі фізичного виховання студентів / Л. Луценко, І. Бондаренко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2015. – №4. – С. 44-48. |
24. |
Лященко, Л. Аналіз шляхів і засобів успішних мовних змін в Україні / Л. Лященко // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 22-31. |
25. |
Малихіна, К. Алгоритмізація професійного навчання у ВНЗ: соціальний вимір / К. Малихіна // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 57-66. |
26. |
Мельниченко О. П. Самостійна робота студентів вищих навчальних закладів як різновид їх навчальної діяльності / О. П. Мельниченко // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2011. - Т. 13, № 4(2). - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2011_13_4(2)__63 |
27. |
Озерова, Т.В. К вопросу о подготовке будущих инженерных кадров в вузе к использованию систем автоматизированного проектирования / Т. В. Озерова // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 115-119. |
28. |
Окландер, М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні / М. Окландер // Економіст. – 2015. – №12. – С. 5-8. |
29. |
Осташевський, С. Експертне оцінювання ефективності службової діяльності випускника вищого військового навчального закладу як інструмент оцінки якості освіти / С. Осташевський, А. Башинський // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 37-43. |
30. |
Прошкін Т. В. Діагностика інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи в університеті / Т. В. Прошкін // Освітологічний дискурс. - 2015. - № 1. - С. 192-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/osdys_2015_1_20 |
31. |
Рабійчук, Л. Структура та зміст комунікативно-дискурсивної культури майбутнього офіцера-прикордонника / Л. Рабійчук, О. Бабіч // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 26-36. |
32. |
Седіх, И.Ю. Проблемы оценки качества образования / И. Ю. Седіх // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 69-79. |
33. |
Снігир Л. П. Конкурентоспроможність вищих навчальних закладів
як механізм забезпечення економічної безпеки освіти / Л. П. Снігир // Вісник
Хмельницького національного університету. Економічні науки. –
Хмельницький, 2015. – № 4, т. 2. – С. 157–162. |
34. |
Сусь Б. А. Самостійна розумова діяльність як найважливіша умова самостійної навчальної роботи студентів / Б. А. Сусь, А. І. Міночкін // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. Серія : Педагогічна. - 2014. - Вип. 20. - С. 301-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_ped_2014_20_103 |
35. |
Тимофеева, М.С. Преемственность федеральных государственных образовательных стандартов в сфере высшего образования / М. С. Тимофеева, Л. М. Кирсанова // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 5-16. |
36. |
Університети обмежують права студентів? // Урядовий кур’єр. –
К., 2016. – 12 січ. (№ 5). – С. 5.
Молодь здебільшого не знає, що може обирати частину дисциплін і
вимагати викладання українською. |
37. |
Федоренко В. Г. Трансформація економічної освіти в Україні
/ В. Г. Федоренко // Економіка та держава. – К., 2015. – № 10. – С. 6–7. |
38. |
Холодний Г. О. Особливості та перспективи безперервної освіти в
системі кадрового забезпечення маркетингової діяльності підприємств
/ Г. О. Холодний // Проблеми економіки. – Х., 2015. – № 2. – С. 194–200. |
39. |
Чирчик, С. Дизайн-проектування в системі професійної підготовки майбутнього дизайнера середовища / С. Чирчик // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 32-40. |
40. |
Чучка, І.М. Маркетингові засади підготовки фахівців на ринку праці / І. М. Чучка, О. В. Гаврилець // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №11. – С. 296-304. |
41. |
Штомпель Г. О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу
країни / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. – К., 2015. – № 4 (89). –
С. 61–69. |
42. |
Штомпель, Г.О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 67-69. |
43. |
Экспериментальное изучение интерференции звука на плоском зеркале с помощью компьютерного сканирования / О. Е. Данилов // Инновации в образовании. – 2016. – №1. – С. 106-115. – [Информационные технологии в образовании]. |
|
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА |
1. |
Морозов Д. С. Модель спільної розробки курсів у платформах дистанційного освіти / Д. С. Морозов, В. Є. Зайцев // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 45, вип. 1. - С. 42-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_45_1_7 |
2. |
Борисенко К. Б. Географічна освіта в Україні: виклики дистанційного навчання / К. Б. Борисенко, Н. Л. Кравчук // Проблеми безперервної географічної освіти і картографії. - 2015. - Вип. 22. - С. 21-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pbgo_2015_22_8 |
3. |
Бухун Ю. В. Дистанційне зондування землі з космосу в інвестиційному вимірі / Ю. В. Бухун. // Економіка. Управління. Інновації. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2015_2_7 |
4. |
Качуровська О. Б. Дистанційна освіта як засіб формування інформаційної компетентності учителя-логопеда / О. Б. Качуровська, М. В. Соколовська // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. - 2013. - Вип. 23. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_019_2013_23_30 |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Блажук О. А. Інформатизація освіти – одна з вимог сучасності / О. А. Блажук. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. - 2015. - Вип. 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadps_2015_2_5 |
2. |
Ганаба, С. Мережеві технології як складова якісної освіти / С. Ганаба // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 44-52. |
3. |
Дем'янюк, К. Формування технічної уяви у курсантів-прикордонників із застосуванням системи автоматизованого проектування SolidWorks/ К. Дем'янюк, К. Шевчук // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 79-88. |
4. |
Катеренчук, І. Інформаційні телекомунікаційні системи як об'єкт системних досліджень в інтересах охорони державного кордону / І. Катеренчук // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 53-58. |
5. |
Організаційне засідання Наукової ради НАПН України з інформатизації освіти і науки // Комп'ютер у школі та сім'ї. - 2015. - № 2. - С. 4.22 |
6. |
П’ятак М. М. Можливості соціальних сервісів Google у контексті інформатизації освіти / М. М. П’ятак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2012. - Вип. 32. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sitimn_2012_32_10 |
7. |
Рацул О. А. Організація процесу системного розвитку інформаційної культури майбутніх соціальних педагогів в аспекті інформатизації освіти / О. А. Рацул // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2014. - Вип. 38. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2014_38_40 |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_3 |
2. |
Андрушко, О. Сучасні завдання правового виховання майбутніх офіцерів-прикордонників / О. Андрушко, Н. Логінова // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 16-25. |
3. |
Короденко, М. Модернізація системи фізичного виховання у ВНЗ / М. Короденко // Фізичне виховання в школі. – 2015. – №6. – С. 5-7. |
4. |
Проценко О. В. Професійна складова виховної роботи у ВНЗ як засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів / О. В. Проценко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 34. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_34_26 |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Возняк, О. Порівняльний аналіз формальної та неформальної освіти в контексті євроінтеграції освітнього простору / О. Возняк // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 41-47. |
2. |
Гонтарева, І. Підготовка наукового видання ВНЗ до входження у міжнародну наукометричну базу / І. Гонтарева // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 88-97.
Гогунський, В. SCOPUS: пошук публікацій університету / В. Гогунський, О. Колесніков // Вища школа. – 2016. – №2. – С. 100-101. |
3. |
Грудініна, Н.Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації / Н. Д. Грудініна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 85-87. |
4. |
Дегтярьова, І. Молоді вчені - за якісні трансформації у сфері науки та вищої освіти / І. Дегтярьова // Світ. – 2016. – №3-4. – С. 2. |
5. |
Одотюк І. Чому в нас не прискорюється інноваційний розвиток?
/ І. Одотюк // Урядовий кур’єр. – К., 2016. – 20 січ. (№ 11). – С. 4. |
6. |
Романюк Т. Академік Кришталь про мозок і те, чому вчені світового рівня тікають з України / Т. Романюк // Віче. – К., 2015. – № 19/20. –
С. 23. |
7. |
Соловьов В. Антитеза науки і влади / В. Соловьов // Дзеркало
тижня. – К., 2016. – 23–29 січ. (№ 2). – С. 12. |
8. |
Стріха, М. Яке фінансування потрібне науці / М. Стріха // Урядовий кур'єр. – 2016. – №5 лютого (№23). – С. 6-7. |
9. |
Хом'як, І. Про ентузіазм, равликів і ефетктивність університетської науки / І. Хом'як // Освіта України. – 2016. – №25 січ. (№3). – С. 11. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Почтовюк А. Б. Вища освіта України: європейська інтеграція / А. Б. Почтовюк, Л. В. Сухомлин // Економічний форум. - 2015. - № 2. - С. 98-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecfor_2015_2_17 |
2. |
Кириченко К. І. Проблеми інтеграції національної системи освіти до європейського освітнього простору / К. І. Кириченко // Аспекти публічного управління. - 2015. - № 11-12. - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aplup_2015_11-12_15 |
3. |
Помінова І. І. Інституційна трансформація вищої освіти як траєкторія ефективної інтеграції в сучасну світову економіку / І. І. Помінова // Бізнес Інформ. - 2015. - № 1. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2015_1_6 |
4. |
Терентьєва Н. О. Інтеграція університетської освіти та економіки в умовах другої академічної революції (загальний огляд) / Н. О. Терентьєва // Педагогічний альманах. - 2014. - Вип. 24. - С. 300-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2014_24_51 |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Бахарева Т. Денег, которые выплачивают в Швеции студенту,
приехавшему из восточной Европы, хватает на учебу, жилье, еду, транспортные
расходы и даже путешествия / Т. Бахарева // Факты и комментарии. – К., 2016. –
15 янв. (№ 6). – С. 18. |
2. |
Біла, І. Досвід становлення талантів в Японі / І. Біла // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №11. – С. 59-62. |
3. |
Ільницький, Д.О. Американська модель забезпечення якості в економіці знань: освітній вимір [Текст] / Д. О. Ільницький // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.1. – С. 149-161 |
4. |
Мате, Л.(.L. Організація та фінансування наукових досліджень у Швеції / Л. (. Мате // Вісник НАН України. – 2016. – №1. – С. 69-78. |