|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Бабич, Л.М. Раціональне використання інтелектуально-освітнього потенціалу - складова національної безпеки України [Текст] / Л. М. Бабич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №5,Т.1. – С. 54-57. |
2. |
Бурцева, К.Ю. Взаємозв'язок системи внутрішнього контролю та оцінювання ризиків втрати фінансової стійкості закладів освіти [Текст] / К. Ю. Бурцева, О. Б. Вокіна, О. В. Шнейдер // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №10. – С. 410-418. |
3. |
Вітренко, Ю.М. Освіта як послуга: економічний аспект [Текст] / Ю. М. Вітренко // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 44-49. |
4. |
Галата, С. "Горизонт 2020": шукайте свою нішу! [Текст] / С. Галата // Освіта України. – 2015. – 7 груд. (№49). – С. 8-9. – [Участь у програмі - це не тільки можливість отримати фінансування і пережити кризовий час. Це шанс побудувати нову систему , яка буде імплементована в європейський науковий простір]. |
5. |
Гапон, В.В. Аналіз державного нерухомого майна вищих навчальних закладів [Текст] / В. В. Гапон, О. А. Барабаш, Т. О. Ханюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 200-206. |
6. |
Гапон, В.В. Аналіз забезпечення системи вищої освіти науково-педагогічними кадрами [Текст] / В. В. Гапон, М. І. Шараєвська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 163-168. |
7. |
Додонов, Р. Розділені університети: повернутися не можна залишитися [Текст] : [університети Донбасу і Луганщини] / Р. Додонов // Дзеркало тижня. – 2015. – 12-18 груд. (№48). – С. 13. |
8. |
Єфремов, В. Збереження кадрового потенціалу вищої школи в умовах системної кризи в Україні [Текст] / В. Єфремов // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 75-84. |
9. |
Каньковская, А. Оценка эффективности высшего образования [Текст] / А. Каньковская, С. Цветкова // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 81-87. |
10. |
Кочарян, І.С. Економічна ефективність системи моніторингу навчальних потужностей у вищій освіті [Текст] / І. С. Кочарян // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №10. – С. 140-146. |
11. |
Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького [Текст] // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 11-16. |
12. |
Ніколаєнко, С. Освітянам потрібно лобіювати свої інтереси [Текст] / С. Ніколаєнко // Освіта України. – 2015. – 7 груд. (№49). – С. 5. |
13. |
Рижа, Т.В. Забезпечення якості вищої освіти в Україні: напрями вдосконалення державного регулювання [Текст] / Т. В. Рижа, Т. Т. Нижник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 187-190. |
14. |
Селізар, В. Соціальне партнерство як шлях до підвищення якості освіти [Текст] / В. Селізар // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 76-81. |
15. |
Сергій Квіт: "В освіті не повинно бути вертикалі влади, замість неї потрібне саморегулювання" [Текст] // Освіта України. – 2016. – 25 січ. (№3). – С. 4-5. |
16. |
Снігир, Л.П. Конкурентоспроможність вищих навчальних закладів як механізм забезпечення економічної безпеки освіти [Текст] / Л. П. Снігир // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 157-162. |
17. |
Стрелюк, О. Вступ-2016: не лише нові спеціальності... [Текст] / О. Стрелюк // Дзеркало тижня. – 2015. – 28 листоп.-4 груд. (№46). – С. 1, 12. |
18. |
Сухаріков, Ю. Методологічні засади перебудови й осучаснення вищої освіти України [Текст] / Ю. Сухаріков // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 35-61. |
19. |
Шинкарук, О. Національна академія Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького - флагман відомчої системи підготовки кадрів [Текст] / О. Шинкарук // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 7-11. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Андрущенко, В. Інформаційна парадигма освіти: переваги та ризики [Текст] / В. Андрущенко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 14-19. |
2. |
Бех, Ю. Космополітизм як світоглядно-ідеологічна платформа розбудови освіти XXI століття [Текст] / Ю. Бех // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 11-17. |
3. |
Коваленко, В. Денотативні закони фахового розуму та розуміння у сфері дидактологістики вищої школи [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 17-24. |
4. |
Мінц М. О. Філософія освіти: інноваційний розвиток освіти / М. О. Мінц, А. І. Олійник // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Філософія. - 2015. - Т. 257, Вип. 245. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduf_2015_257_245_11 |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Андрушко, О. Сучасні завдання правового виховання майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / О. Андрушко, Н. Логінова // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 16-25. |
2. |
Аніщенко, О. Гармонізація педагогічного процесу в контексті людиновимірності професійної підготовки майбутнього вчителя [Текст] / О. Аніщенко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 43-48. |
3. |
Антіпова, Н. Навчальна практика у ВНЗ (коледжах) та її різновиди [Текст] / Н. Антіпова, Н. Рідей, І. Антіпов // Вища школа. – 2015. – №12. – С. |
4. |
Антіпова, Н. Пропозиції з розробки галузевої рамки кваліфікацій селекціонерів-генетиків [Текст] / Н. Антіпова, Н. Рідей, І. Антіпов // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 108-118. |
5. |
Бабич, М.С. Безперервна освіта (освіта впродовж життя) - умова підвищення національної конкурентоспроможності [Текст] / М. С. Бабич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №5,Т.1. – С. 50-53. |
6. |
Бабічин, Ю.Ю. Роль екологічної освіти у збереженні біологічного різноманіття національного природного парку "Синевир" [Текст] / Ю. Ю. Бабічин // Екологічний вісник. – 2015. – №4. – С. 10-11. |
7. |
Васенюк, Т. Сучасні САПР одягу як засіб формування проектної культури майбутніх викладачів спецдисциплін ПНТЗ швейного профілю [Текст] / Т. Васенюк // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 196-203. |
8. |
Войдило, Я. Основні ресурси ефективності гуманітарно-світоглядної підготовки майбутніх інженерів [Текст] / Я. Войдило // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 61-67. |
9. |
Геревич, О. Проблеми екологічної освіти та виховання молоді в контексті сталого (збалансованого) розвитку [Текст] / О. Геревич // Екологічний вісник. – 2015. – №4. – С. 4-6. |
10. |
Горбатюк, Р. Особливості підготовки майбутніх фахівців інженерно-педагогічних спеціальностей [Текст] / Р. Горбатюк // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 136-141. |
11. |
Григор, А. (Григор, 'єва А.) Психолого-педагогічні засади оптимізації реалізації андрагогічного підходу в системі післядипломної освіти [Текст] / '. А. Григор // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 107-112. |
12. |
Дагромай, П. Основні напрями формування професійноїкомпетентності у майбутніх офіцерів державної пенітенціарної служби України у процесі фахової підготовки [Текст] / П. Дагромай // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 248-253. |
13. |
Дем'янюк, К. Формування технічної уяви у курсантів-прикордонників із застосуванням системи автоматизованого проектування SolidWorks [Текст] / К. Дем'янюк, К. Шевчук // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 79-88. |
14. |
Дем'янюк, Ю. Організаторська компетентність як результат професійної підготовки майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / Ю. Дем'янюк, О. Ставицький // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 88-99. |
15. |
Дидактичне призначення і роль аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гужій, В. П. Волинський, Чорноус [та ін.] // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 54-60. |
16. |
Діденко, О. Креативність у структурі професійної готовності офіцера-прикордонника: суперечливий характер, компонентний склад і зміст [Текст] / О. Діденко // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 88-97. |
17. |
Дроздова, І. Культурологічні й соціологічні чинники формування професійного мовлення студентів-нефілологів ВНЗ [Текст] / І. Дроздова // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 142-149. |
18. |
Дубесенюк, О. Методологічні проблеми педагогічної освіти [Текст] / О. Дубесенюк // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 27-36. |
19. |
Завалевський, Ю. Формування конкурентоспроможного фахівця — одне з головних завдань сучасного вищого навчального закладу [Текст] / Ю. Завалевський // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 7-19. |
20. |
Каньковський, І. Генезис змісту професійної підготовки інженерів- педагогів [Текст] / І. Каньковський // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 156-167. |
21. |
Клос, Л. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров'єзбережувальної діяльності у контексті глобальних стандартів освіти [Текст] / Л. Клос, Ж. Шевченко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 204-212. |
22. |
Кляп, М. Інноваційні методи навчання у ВНЗ як інструмент інтернаціоналізації [Текст] / М. Кляп // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 45-54. |
23. |
Коберник, О. Формування ціннісного ставлення майбутніх педагогів до професійної діяльності [Текст] / О. Коберник // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 48-56. |
24. |
Коваль, Ю.В. Інноваційні підходи в екологічній освіті, просвіті і вихованні підростаючого покоління в галузі освіти [Текст] / Ю. В. Коваль // Безпека життєдіяльності. – 2015. – №12. – С. 9-10. |
25. |
Коваль, Ю.В. Формування професійної компетентності у майбутніх фахівців при реалізації здоров'язберігальних технологій у вищому навчальному закладі [Текст] / Ю. В. Коваль // Безпека життєдіяльності. – 2016. – №1. – С. 7-8. |
26. |
Ковальчук, Д. Перспективи державного регулювання трансферу освітніх технологій вищих навчальних закладів [Текст] / Д. Ковальчук // Інтелектуальна власність в Україні. – 2015. – №10. – С. 56-62. |
27. |
Козлова, И. Мотивация к обучению как педагогическая проблема становления личности студентов в вузе [Текст] / И. Козлова, В. Мельников // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 63-71. |
28. |
Корницька, Л. Орнамент у становленні особистості фахівця декоративного мистецтва [Текст] / Л. Корницька // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 213-217. |
29. |
Кремень, В. Концептуальні засади розвитку професійної освіти [Текст] / В. Кремень // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 7-14. |
30. |
Купрієнко, Д. Методичні основи концептуального проектування системи підготовки кадрів у сфері інтегрованого управління кордонами [Текст] / Д. Купрієнко, Я. Варга, В. Соляр // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 65-78. |
31. |
Курач, М. Мотиваційно-цільовий складник моделі художньо-проектної підготовки майбутніх учителів технологій [Текст] / М. Курач // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 219-223. |
32. |
Куць, І. Засоби етнопедагогіки в системі фізичного виховання студентів педагогічних університетів [Текст] / І. Куць // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 260-265. |
33. |
Лисенко, Л. Відповідальне покликання. Роль соціального педагога у формуванні компетентної особистості [Текст] / Л. Лисенко // Соціальний педагог. – 2015. – №11. – С. 11-23. |
34. |
Лутаєва, Т. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх працівників фармацевтичної галузі [Текст] / Т. Лутаєва, О. Рудакова // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 181-187. |
35. |
Любивий, В. Соціальний медіа-концепт у контексті формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців [Текст] / В. Любивий // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 67-74. |
36. |
Ляшенко, Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему [Текст] / Ляшенко // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 38-43. – [Експерименти і дослідження: висновки, рекомендації]. |
37. |
Матюх, С.А. Аналіз формування контингенту студентів вищих навчальних закладів Хмельницької області [Текст] / С. А. Матюх, В. Г. Лопатовський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 174-182. |
38. |
Михайліченко Н. Б. Самостійна робота студентів – спосіб адаптації до професійної діяльності у сучасному світі / Н. Б. Михайліченко // Osvita.ua. Форум педагогічних ідей "УРОК". – Режим доступу:
http://osvita.ua/school/lessons_summary/education/46067/ |
39. |
Ничкало, Н. Ідеї психопедагопки праці та інженерної психології у професійному розвитку фахівця [Текст] / Н. Ничкало // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 19-27. |
40. |
Ніколаєнко, С. Аграрна освіта і наука в Україні в умовах євроінтеграції: проблеми та виклики [Текст] / С. Ніколаєнко // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 19-29. |
41. |
Окландер, М. Централізація і концентрація - ключовий напрям удосконалення маркетингової освіти в Україні [Текст] / М. Окландер // Економіст. – 2015. – №12. – С. 5-8. |
42. |
Осташевський, С. Експертне оцінювання ефективності службової діяльності випускника вищого військового навчального закладу як інструмент оцінки якості освіти [Текст] / С. Осташевський, А. Башинський // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 37-43. |
43. |
Панасевич, Д. Про єдиний перелік галузей професійної діяльності та спеціальностей у сфері вищої освіти України [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 62-74. |
44. |
Письменкова, Т. Засоби діагностики рівня досягнень студентів як складова системи забезпечення якості вищої освіти [Текст] / Т. Письменкова // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 98-107. |
45. |
Попова, І. Основні риси екологічно спрямованої освіти [Текст] / І. Попова // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 24-32. |
46. |
Приймак, В. Використання різнорівневих тестових завдань в процесі підготовки інженера-педагога [Текст] / В. Приймак // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 267-270. |
47. |
Рабійчук, Л. Структура та зміст комунікативно-дискурсивної культури майбутнього офіцера-прикордонника [Текст] / Л. Рабійчук, О. Бабіч // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 26-36. |
48. |
Селезньова, А. Формування знань студентів з композиції художніх виробів [Текст] / А. Селезньова // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 230-241. |
49. |
Стадник, В.В. Інституційні передумови і перспективи реалізації концепції інклюзивної освіти в Україні [Текст] / В. В. Стадник, Соколюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 169-173. |
50. |
Старовойтенко, Н. (Старовойтенко, НВ.) Реалізація міждисциплінарного підходу до формування екологічної свідомості студентів технічного ВНЗ [Текст] / Н. Старовойтенко, Н. М. Фоміна // Екологічний вісник. – 2015. – №5. – С. 25-28. |
51. |
Сущенова, Л. Сучасні технології у формуванні професійної мобільності майбутніх педагогів професійного навчання [Текст] / Л. Сущенова // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 175-180. |
52. |
Уйсімбаєва, Н. Дослідницька діяльність майбутнього вчителя як основа його ціннісного ставлення до власного саморозвитку [Текст] / Н. Уйсімбаєва // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 242-247. |
53. |
Федорепко, В.Г. Трансформація економічної освіти в Україні [Текст] / В. Г. Федорепко // Економіка @ держава. – 2015. – №10. – С. 6-8. |
54. |
Халайцан, А. Формування основ культури здоров'я особистості студента [Текст] / А. Халайцан // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 277-283. |
55. |
Штомпель, Г.О. Постдипломна діяльність у стратегії поступу країни [Текст] / Г. О. Штомпель // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 67-69. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Бак М. Інформатизація освіти як предмет філософсько-педагогічного дискурсу / М. Бак // Гуманітарний вісник Державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди". Педагогіка. Психологія. Філософія. - 2015. - Вип. 36. - С. 25-34 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2015_36_5 |
2. |
Ганаба, С. Мережеві технології як складова якісної освіти [Текст] / С. Ганаба // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 44-52. |
3. |
Катеренчук, І. Інформаційні телекомунікаційні системи як об'єкт системних досліджень в інтересах охорони державного кордону [Текст] / І. Катеренчук // Вища школа. – 2016. – №1. – С. 53-58. |
4. |
Кухар Р. Б. Інформатизація освіти в інформаційному суспільстві-вимога сьогодення / Р. Б. Кухар, Н. Р. Мотько, І. Р. Дудик, О. П. Токарчук // Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій ім. Ґжицького. - 2015. - Т. 16, № 3(5). - С. 97-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvlnu_2015 |
5. |
П’ятак М. М. Можливості соціальних сервісів Google у контексті інформатизації освіти / М. М. П’ятак // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2015. - Вип. 32. - С. 39-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ |
6. |
Шовш, К. Інформатизація освіти як теоретична і практична проблема [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 32-38. |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_3 |
2. |
Дацюк, О. Духовний розвиток особи в сучасному інформаційному суспільстві [Текст] / О. Дацюк // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 56-63. |
3. |
Помазан, Л.І. Вчимося толерантності [Текст] / Л. І. Помазан // Педагогічна майстерня. – 2015. – №12. – С. 31-33. |
4. |
Романкова, Л. Волонтерська діяльність як складова формування моральних цінностей студентської молоді [Текст] / Л. Романкова // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 54-61. |
5. |
Фрицюк, В. Акмеологічні аспекти дослідження проблеми саморозвитку особистості [Текст] / В. Фрицюк // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 87-92. |
6. |
Чудакова, В. Інформаційно-смисловий компонент дослідження "порогу активності" - показник сформованої психологічної готовності до інноваційної діяльності й конкурентоздатності особистості [Текст] / В. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №10. – С. С. 43-48. |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Вільський, Г. Формування критеріїв оцінювання наукової значущості студентських конкурсних досліджень [Текст] / Г. Вільський, Б. Михалишин, Л. Івлєва // Вища школа. – 2015. – №12. – С. 29-34. |
2. |
Волянюк, Н. Наукові маркери психологічної безпеки особистост [Текст] / Н. Волянюк, Г. Ложкін // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 36-43. |
3. |
Грудініна, Н.Д. Список використаних джерел як важлива складова наукової публікації [Текст] / Н. Д. Грудініна // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 85-87. |
4. |
Клочек, Г. Наука освіти [Текст] : [настав новий етап у житті вищої школи, який вимагає створення принципово нової методологічно-методичної парадигми] / Г. Клочек // Дзеркало тижня. – 2015. – 21-27 листоп. (№44-45). – С. 12. |
5. |
Луговий, В.І. Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 11-21. |
6. |
Мазур, В. Плагіат або крадіжка [Текст] : [чи передбачає нове законодавство очищення науки від мародерів] / В. Мазур // Дзеркало тижня. – 2015. – 5-11 груд. (№47). – С. 1, 12. |
7. |
Хом'як, І. Про ентузіазм, равликів і ефетктивність університетської науки [Текст] / І. Хом'як // Освіта України. – 2016. – 25 січ. (№3). – С. 11. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Антонюк Т. Міжнародні зв'язки Національного авіаційного університету як вияв загальних тенденцій інтеграції вищої освіти України / Т. Антонюк // Міжнародні зв'язки України: наукові пошуки і знахідки. - 2015. - Вип. 24. - С. 141-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mzu_2015_24_11 |
2. |
ІІ Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" // Вища освіта України. - 2015. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2015_1_19 |
3. |
Култаєва, М.Д. Освітня євроінтеграція чи конституювання європейського простору? [Текст] / М. Д. Култаєва // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 23-29. |
4. |
Мокін, Б.І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін // Педагогіка і психологія. – 2015. – №4. – С. 30-37. |
5. |
Чугаєвський В. Г. Соціалізуючі функції вищої освіти в контексті європейської інтеграції / В. Г. Чугаєвський // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2015. - Вип. 12. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2015_12_15 |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Загакайло, О. Освіта в Польщі як шлях в еміграцію? [Текст] / О. Загакайло // Дзеркало тижня. – 2015. – 7-13 листоп. (№42). – С. 12.
Які чинники зумовлюють вибір української молоді на користь польських вишів |
2. |
Золотарьова, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої освіти у франкофонних країнах Європейського Союзу: досвід Франції та Бельгії [Текст] / І. Золотарьова, М. Колісник // Вища освіта України. – 2015. – №4. – С. 74-82. |
3. |
Кошура, А. Нормативно-правові основи фізичного виховання в системі вищої освіти Польщі [Текст] / А. Кошура // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 112-118. |
4. |
Лаппо, В. Особливості виховання духовних цінностей студентської молоді в університетах США [Текст] / В. Лаппо // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 71-76. |
5. |
Матвієнко, О. Професійне становлення педагогів-філологів у країнах об'єднаної Європи [Текст] / О. Матвієнко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 130-136. |
6. |
Пододіменко, І. Професійний розвиток вчителів іноземних мов в умовах трансформації мовної політики Нової Зеландії [Текст] / І. Пододіменко // Професійне становлення особистості. – 2015. – №4. – С. 225-229. |
7. |
Сафонова, В.Є. Зарубіжні методи стимулювання інноваційного інвестування вищої освіти [Текст] / В. Є. Сафонова, Н. М. Стрельченко // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №11. – С. 56-63. |
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
Салій, І. Черговий ковток поетичного божоле [Текст] / І. Салій // Проскурів. – 2015. – 25 листопад. (№47). – С. 14. – [Поезію з "Присмаком божоле" продегустували хмельничани на творчому вечорі Віталія Міхалевського, який відбувся в монотеатрі "Кут" 19 листопада.]. |
2. |
Ящишен, А. Інноваційна лабораторія з'явилась у Хмельницькому [Текст] : [ інноваційна лабораторія комплексного дослідження природних мінералів відкрилась в ХНУ] / А. Ящишен // Проскурів. – 2015. – 3 груд. (№48). – С. 3. |
3. |
Подлевська, Н. Міжнародна конференція у ХНУ [Текст] : [У ХНУ відбулася Міжнародна українсько-польська науково-прктична конференція "Мовні компетенції як основа професійного і соціального успіху в Європі"] / Н. Подлевська // Проскурів. – 2015. – 3 груд. (№48). – С. 13. |
4. |
Богиня Дем'ян Петрович [Текст] // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2015. – №4,Т.2. – С. 233. |
5. |
Про літню студентську спортсесію [Текст] : [студенти ХНУ приймали участь в ХІІ літній універсіаді України-2015, яке відбулось 22 грудня в КНУТД] // Проскурів. – 2016. – 14 січ. (№1). – С. 12. |
6. |
Романчук, П. Наші студенти - серед найсильніших [Текст] / П. Романчук // Подільські вісті. – 2016. – 12 січ. (№3). – С. 4. |