|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Гальків, Л.В. Фінансове забезпечення ринку освітніх послуг як чинник розвитку людського потенціалу [Текст] / Л. В. Гальків, Г. В. Миськів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №6(846). – С. 48-54. |
2. |
Зіньковський, Ю. Імператив стандартизації в освіті [Текст] / Ю. Зіньковський, Б. Уваров // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 3-7. |
3. |
Коврегін, В.В. Державно-управлінські засади економічного розвитку вищої освіти України [Текст] / В. В. Коврегін // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №3. – С. 70-72. |
4. |
Кузь, В.Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015 - 2025 рр. [Текст] / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 21-26. |
5. |
Легенький, М. Проблеми і перспективи законотворчого забезпечення реформування освітянської галузі [Текст] / М. Легенький // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 131-134. |
6. |
Ловінська, Л.Г. Визначення вартості освітніх послуг [Текст] / Л. Г. Ловінська // Фінанси України. – 2017. – №2. – С. 12-26. |
7. |
Луговий, В.І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 5-21. |
8. |
Ляшенко, Г. Інтелектуальний капітал: його зміст і роль в економічному розвитку підприємства [Текст] / Г. Ляшенко // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 61-69. |
9. |
Мусаев, А. Организационная и экономическая оценка реформ, проведенных в сфере науки и высшего образования [Текст] / А. Мусаев // Економіка @ держава. – 2017. – №1. – С. 45-51. |
10. |
Річний звіт про виконання бюджетних програм Міністерства освіти і науки України за 2016 рік [Текст] // Освіта України. – 2017. – 13 берез. (№9-10). – С. 5-24. |
11. |
Седых, И.Ю. Образовательные и профессиональные стандарты: вместе или врозь? [Текст] / И. Ю. Седых // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 5-11. |
12. |
Силадій, І. Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 59-65. |
13. |
Соснін, О. Про необхідність світоглядних змін на вищу освіту [Текст] / О. Соснін // Зовнішні справи. – 2017. – №2. – С. 26-31. |
14. |
Суржик, Л. Незалежне агенство чи театр маріонеток? [Текст] : [щодо Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2017. – 18-24 берез. (№10). – С. 1, 11. |
15. |
Черних, А. Студентські стипендії - підтримка найкращих чи непродумані зміни? [Текст] / А. Черних // Дзеркало тижня. – 2017. – 11 лют. (№5). – С. 12. |
16. |
Чумаченко, С. Майбутнє української освіти. Нотатки оптиміста [Текст] / С. Чумаченко // Дзеркало тижня. – 2017. – 11-17 берез. (№9). – С. 13. |
17. |
Шевченко, Л.С. Злиття і поглинання у вищій освіті [Текст] / Л. С. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №11. – С. 160-167. |
18. |
Шулкін, Д. Доброчесність в освіті [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2017. – 3 квіт. (№13). – С. 8-9. |
19. |
Шулкін, Д. Стандарти, навчальні плани і програми: чому і навіщо? [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2017. – 3 квіт. (№13). – С. 4-5. |
20. |
Яструбовський, М.Я. Фінансове забезпечення автономних дослідницьких ВНЗ України в умовах реформування [Текст] / М. Я. Яструбовський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №6(846). – С. 191-197. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Богданова Н. Г. Модель "креативної соціальної філософії освіти" у працях П. Фрейре / Н. Г. Богданова // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 114. - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_114_41 |
2. |
Вдовиченко Є. В.Класифікація корупції у сфері вищої освіти: філософсько-освітній аналіз / Є. В. Вдовиченко // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 12. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_12_8 |
3. |
Готько Н. В. Аналітична філософія освіти: інтегративний синтез філософії мови, педагогіки і психолінгвістики в осягненні сутності особистості та її суспільних практик / Н. В. Готько // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 64. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_64_20 |
4. |
Лук'янова, А.Б. Освітні потреби дорослої людини в умовах сучасної цивілізації [Текст] / А. Б. Лук'янова // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 64-69. |
5. |
Опанасюк, Ю. Філософія інформаційної освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 37-42. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Алдошин, М.И. Образовательный кластер как модель непрерывного педагогического образования в университете [Текст] / М. И. Алдошин, Ю. В. Гришина // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 11-25. |
2. |
Андрусишин, Б. Проблема підготовки викладача права [Текст] / Б. Андрусишин // Голос України. – 2017. – 21 берез. (№51). – С. 4. |
3. |
Апенько, С.М. Система розвитку трудових ресурсів в умовах становлення національної системи кваліфікацій [Текст] / С. М. Апенько, Х. В. Гілєва // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №11. – С. 291-303. |
4. |
Вильчинский, С.С. Использование обучающих интернет-технологий при смешанном обучении иностранному языку (Blended Learning) в вузе [Текст] / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 111-120. |
5. |
Вознюк, О. Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" [Текст] / О. Вознюк, Г. Козлакова // Вища освіта України. – 2017. – №1. – ЧС. 25-30. |
6. |
Врспитанник, И.Я. Метафорическая деловая игра как пример реализации интерактивного метода обучения [Текст] / И. Я. Врспитанник, Ю. М. Якимова // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 41-47. |
7. |
Горленко, Н.М. Теоретико-методологические основания принципов обучения [Текст] / Н. М. Горленко, В. Б. Лебединцев // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 5-17. |
8. |
Дука, О.А. Андрагогічні засади організації нової системи навчання персоналу державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 70-76. |
9. |
Кізлова, О. Реформа естетичної освіти: скандал замість музики [Текст] / О. Кізлова // Дзеркало тижня. – 2017. – 25 лют.-3 берез. (№7). – С. 15. |
10. |
Коваленко, С. Правове регулювання профорієнтаційної роботи при підготовці кадрів для аграрного виробництва [Текст] / С. Коваленко // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 98-102. |
11. |
Курмишева, Н. Кар'єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 53-61. |
12. |
Лебедева, Т.Н. Комплект диагностических средств для оценки уровня сформированное компетенций бакалавров педагогического образования [Текст] / Т. Н. Лебедева, О. Р. Шефер // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 30-47. |
13. |
Липов, В. Тема 33. Моделювання відкритої економіки й макроекономічна політика [Текст] / В. Липов // Економічна теорія. – 2016. – №4. – С. 99-115. |
14. |
МОН просить скоригувати навчальнні плани, щоб бакалаври встигли скласти ЗНО [Текст] // Голос України. – 2017. – 21 берез. (№51). – С. 5. |
15. |
Павлова, Е.В. Проблемы индивидуализации процесса обучения в высшей школе [Текст] / Е. В. Павлова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 47-54. |
16. |
Пасько, К. Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога [Текст] / К. Пасько // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 72-77. |
17. |
Просіна, О.В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу [Текст] / О. В. Просіна // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 33-43. |
18. |
Прудникова, Н.Н. Проектирование программ иноязычных дисциплин в нелингвистическом вузе в контексте новых требований: сопутствующие проблемы и перспективы [Текст] / Н. Н. Прудникова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 94-102. |
19. |
Тарасов, М.В. Развитие волевых качеств у сотрудников МЧС как фактор успешности их профессиональной деятельности [Текст] / М. В. Тарасов, А. О. Булавина // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 87-94. |
20. |
Токарева, Ю.А. Психологическая готовность к инновационной деятельности как интеллектуальный ресурс обучающегося [Текст] / Ю. А. Токарева, Е. А. Быкова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 102-111. |
21. |
Формування державного замовлення на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей [Текст] / Г. Півняк, О. Азюзовський, М. Трегуб, А. Бардась // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 17-33. |
22. |
Шайхутдинова, Г.А. Подготовка преподавателей для профессиональной образовательной организации: подходы к проблеме [Текст] / Г. А. Шайхутдинова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 54-65. |
23. |
Якимець, Н. Ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних дисциплін у медичному коледжі [Текст] / Н. Якимець // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 69-76. |
24. |
Яковлева, А.А. Образ будущей профессии в языковом сознании студента: данные ассоциативного эксперимента [Текст] / А. А. Яковлева, Е. К. Случаева // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 33-41. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Андруник, В.А. Особливості формування електронних дайджестів [Текст] / В. А. Андруник, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №3(843). – C. 3-14. |
2. |
Григорович, В. Інформаційні системи розрахунку навчального навантаження та розподілу штатів ВНЗ [Текст] / В. Григорович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №3(843). – C. 94-103. |
3. |
Дронь, В.В. Google-сервіси в навчальній діяльності викладачів. Методичні рекомендації [Текст] / В. В. Дронь // Педагогічна майстерня. – 2017. – №3. – С. 11-16. |
4. |
Кунанець, Н. Інформаційні технології озвучування українською мовою математичних формул для осіб з вадами зору [Текст] / Н. Кунанець, О. А. Лозицький, В. В. Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №3(843). – C. 84-93. |
5. |
Никулина, Т.В. Интеграция интерактивно-производственного обучения в электронное [Текст] / Т. В. Никулина // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 120-128. |
6. |
Савченко, Т. Електронні навчальні курси на основі технології Articulate Storyline [Текст] / Т. Савченко, Л. Власенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №1. – С. 127-135. |
7. |
Федоренко, В.Г. Економічна освіта України в інтеграційно-новітніх різнорівневих системах [Текст] / В. Г. Федоренко, С. В. Федоренко // Економіка @ держава. – 2017. – №2. – С. 4-7. |
8. |
Шовш, К. Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 65-72. |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Авакян, И.Б. Сравнительный анализ особенностей инновационной готовности педагогов и социально-психологического климата педагогических коллективов колледжей [Текст] / И. Б. Авакян // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 65-85. |
2. |
Котляр, Н.П. Социально-психологические и духовно-нравственные проблемы формирования инновационного мышления [Текст] / Н. П. Котляр, И. Н. Мищенко // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 128-130. – [Актуальные проблемы воспитательной работы в образовательной сфере]. |
3. |
Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7 |
4. |
Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14 |
5. |
Проценко О. В. Професійна складова виховної роботи у ВНЗ як засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів / О. В. Проценко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2016. - Вип. 34. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2016_34_26 |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
SCOPUS: публікації науковців України [Текст] // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 104-105. |
2. |
Андрущенко, В. Освітні вимірювання: наука і практична діяльність [Текст] / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 17-25. |
3. |
Луговой, В. Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі [Текст] / В. Луговой, Ж. Таланова // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 42-51. |
4. |
Науковий пріоритет [Текст] // Освіта України. – 2017. – 6 берез. (№8). – С. 4. – [ Розвиток університетської науки]. |
5. |
Остролуцька, Л. Розвиток університетської науки - одна із пріоритетів МОН [Текст] / Л. Остролуцька // Світ. – 2017. – березень (№9-10). – С. 1. |
6. |
Гранти для науковців [Текст] // Освіта України. – 2017. – 3 квіт. (№13). – С. 2. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Nesterova, M. European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension (Європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості в українському освітньому просторі) [Текст] / M. Nesterova // Вища освіта України. – 2017. – №1. – C. 77-82. |
2. |
Андрущенко, В. "Школа майбутнього" для України і європейського простору [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 5-17. |
3. |
Дебіч, М. Перспективи розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: європейський вимір для України [Текст] / М. Дебіч // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 33-43. |
4. |
Ляшенко, Г. Нова спроба пояснення появи та еволюції протоіндоєвропейської мови на основі нооісторії України [Текст] / Г. Ляшенко // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 43-53. |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Зубковская, И.Б. Введение профессионального стандарта педагога в образовательных организациях Красноярского края: новые задачи и инструменты управления [Текст] / И. Б. Зубковская, С. Ю. Андреева, Н. Л. Солянкина // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 19-30. |
2. |
Кравчук, М. Чого може навчитися Україна з досвіду реформування освіти у Фінляндії [Текст] / М. Кравчук // Світ. – 2017. – березень (№9-10). – С. 2. |
3. |
Мальцева, А.А. Ранжирование российских университетских технопарковых структур с применением инструментария математической статистики [Текст] / А. А. Мальцева, А. А. Серов, И. Н. Веселов // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №10. – С. 380-388. |
4. |
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці [Текст] / Т. Яніцька-Панек // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 49-56. |
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
Гостинна, Д. Таємниця кольорового ієрогліфа [Текст] : [рік Японії в Україні: відкриття виставки в обласному художньому музеї "Нео-каліграфія від Райрю", організувати яку допоміг українсько-японський центр ХНУ] / Д. Гостинна // Подільські вісті. – 2017. – 14 берез. (№28). – С. 3. |
2. |
Дегодь, В. Консультували пенсіонерів [Текст] / В. Дегодь // Проскурів. – 2017. – 23 берез. (№11). – С. 13. – [На чергове засідання клубу "Дозвілля" ветеранської організації при ЖЕКу №3 запросили кандидата юридичних наук, доцента кафедри права ХНУ В.Сича, який надав присутнім пенсіонерам кваліфіковану юридичну консультацію.]. |
3. |
Марценюк, В. Олімпієць побував на турнірі [Текст] / В. Марценюк // Проскурів. – 2017. – 16 берез. (№10). – С. 10. – [На спортивній базі ХНУ відбувся відкритий чемпіонат Хмельницької ДЮСШ №2 із загальної фізичної підготовки. Кращі спортсмени отримали медалі, грамоти і цінні подарунки, які вручив бронзовий призер з веслування Олімпійських ігор у Ріо-Де-Жанейро Дмитро Янчук. Учасники змагань щиро вдячні національному університету за безкоштовно наданий зал.]. |