Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
БЕРЕЗЕНЬ 2017 р.

  ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1. Гальків, Л.В.    Фінансове забезпечення ринку освітніх послуг як чинник розвитку людського потенціалу [Текст] / Л. В. Гальків, Г. В. Миськів // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №6(846). – С. 48-54.
2. Зіньковський, Ю.    Імператив стандартизації в освіті [Текст] / Ю. Зіньковський, Б. Уваров // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 3-7.
3. Коврегін, В.В.    Державно-управлінські засади економічного розвитку вищої освіти України [Текст] / В. В. Коврегін // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №3. – С. 70-72.
4. Кузь, В.Г.    Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015 - 2025 рр. [Текст] / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 21-26.
5. Легенький, М.    Проблеми і перспективи законотворчого забезпечення реформування освітянської галузі [Текст] / М. Легенький // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 131-134.
6. Ловінська, Л.Г.    Визначення вартості освітніх послуг [Текст] / Л. Г. Ловінська // Фінанси України. – 2017. – №2. – С. 12-26.
7. Луговий, В.І.    Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект [Текст] / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 5-21.
8. Ляшенко, Г.    Інтелектуальний капітал: його зміст і роль в економічному розвитку підприємства [Текст] / Г. Ляшенко // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 61-69.
9. Мусаев, А.    Организационная и экономическая оценка реформ, проведенных в сфере науки и высшего образования [Текст] / А. Мусаев // Економіка @ держава. – 2017. – №1. – С. 45-51.
10. Річний звіт про виконання бюджетних програм Міністерства освіти і науки України за 2016 рік [Текст] // Освіта України. – 2017. –  13 берез. (№9-10). – С. 5-24.
11. Седых, И.Ю.    Образовательные и профессиональные стандарты: вместе или врозь? [Текст] / И. Ю. Седых // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 5-11.
12. Силадій, І.    Нові тенденції в розвитку вітчизняної освіти [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 59-65.
13. Соснін, О.    Про необхідність світоглядних змін на вищу освіту [Текст] / О. Соснін // Зовнішні справи. – 2017. – №2. – С. 26-31.
14. Суржик, Л.    Незалежне агенство чи театр маріонеток? [Текст] : [щодо Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2017. –  18-24 берез. (№10). – С. 1, 11.
15. Черних, А.    Студентські стипендії - підтримка найкращих чи непродумані зміни? [Текст] / А. Черних // Дзеркало тижня. – 2017. –  11 лют. (№5). – С. 12.
16. Чумаченко, С.    Майбутнє української освіти. Нотатки оптиміста [Текст] / С. Чумаченко // Дзеркало тижня. – 2017. –  11-17 берез. (№9). – С. 13.
17. Шевченко, Л.С.    Злиття і поглинання у вищій освіті [Текст] / Л. С. Шевченко // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №11. – С. 160-167.
18. Шулкін, Д.    Доброчесність в освіті [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2017. –  3 квіт. (№13). – С. 8-9.
19. Шулкін, Д.    Стандарти, навчальні плани і програми: чому і навіщо? [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2017. –  3 квіт. (№13). – С. 4-5.
20. Яструбовський, М.Я.    Фінансове забезпечення автономних дослідницьких ВНЗ України в умовах реформування [Текст] / М. Я. Яструбовський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №6(846). – С. 191-197.
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
1. Богданова Н. Г. Модель "креативної соціальної філософії освіти" у працях П. Фрейре / Н. Г. Богданова // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 114. - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_114_41
2. Вдовиченко Є. В.Класифікація корупції у сфері вищої освіти: філософсько-освітній аналіз / Є. В. Вдовиченко // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2016. - Вип. 12. - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2016_12_8
3. Готько Н. В. Аналітична філософія освіти: інтегративний синтез філософії мови, педагогіки і психолінгвістики в осягненні сутності особистості та її суспільних практик / Н. В. Готько // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 64. - С. 206-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_64_20
4. Лук'янова, А.Б.    Освітні потреби дорослої людини в умовах сучасної цивілізації [Текст] / А. Б. Лук'янова // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 64-69.
5. Опанасюк, Ю.    Філософія інформаційної освіти [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 37-42.
  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1. Алдошин, М.И. Образовательный кластер как модель непрерывного педагогического образования в университете [Текст] / М. И. Алдошин, Ю. В. Гришина // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 11-25.
2. Андрусишин, Б.  Проблема підготовки викладача права [Текст] / Б. Андрусишин // Голос України. – 2017. –  21 берез. (№51). – С. 4.
3. Апенько, С.М. Система розвитку трудових ресурсів в умовах становлення національної системи кваліфікацій [Текст] / С. М. Апенько, Х. В. Гілєва // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №11. – С. 291-303.
4. Вильчинский, С.С.  Использование обучающих интернет-технологий при смешанном обучении иностранному языку (Blended Learning) в вузе [Текст] / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 111-120.
5. Вознюк, О.  Олександра Дубасенюк - видатний учений-педагог, засновник науково-педагогічної школи "Професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів" [Текст] / О. Вознюк, Г. Козлакова // Вища освіта України. – 2017. – №1. – ЧС. 25-30.
6. Врспитанник, И.Я.  Метафорическая деловая игра как пример реализации интерактивного метода обучения [Текст] / И. Я. Врспитанник, Ю. М. Якимова // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 41-47.
7. Горленко, Н.М.  Теоретико-методологические основания принципов обучения [Текст] / Н. М. Горленко, В. Б. Лебединцев // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 5-17.
8. Дука, О.А. Андрагогічні засади організації нової системи навчання персоналу державної кримінально-виконавчої служби України [Текст] / О. А. Дука // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 70-76.
9. Кізлова, О.  Реформа естетичної освіти: скандал замість музики [Текст] / О. Кізлова // Дзеркало тижня. – 2017. –  25 лют.-3 берез. (№7). – С. 15.
10. Коваленко, С. Правове регулювання профорієнтаційної роботи при підготовці кадрів для аграрного виробництва [Текст] / С. Коваленко // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 98-102.
11. Курмишева, Н. Кар'єра педагога: професійне зростання чи становлення фахівця? [Текст] / Н. Курмишева // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 53-61.
12. Лебедева, Т.Н.  Комплект диагностических средств для оценки уровня сформированное компетенций бакалавров педагогического образования [Текст] / Т. Н. Лебедева, О. Р. Шефер // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 30-47.
13. Липов, В.    Тема 33. Моделювання відкритої економіки й макроекономічна політика [Текст] / В. Липов // Економічна теорія. – 2016. – №4. – С. 99-115.
14. МОН просить скоригувати навчальнні плани, щоб бакалаври встигли скласти ЗНО [Текст] // Голос України. – 2017. –  21 берез. (№51). – С. 5.
15. Павлова, Е.В.    Проблемы индивидуализации процесса обучения в высшей школе [Текст] / Е. В. Павлова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 47-54.
16. Пасько, К.    Ефективність спілкування як умова продуктивної професійної діяльності педагога [Текст] / К. Пасько // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 72-77.
17. Просіна, О.В.    Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу [Текст] / О. В. Просіна // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 33-43.
18. Прудникова, Н.Н.    Проектирование программ иноязычных дисциплин в нелингвистическом вузе в контексте новых требований: сопутствующие проблемы и перспективы [Текст] / Н. Н. Прудникова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 94-102.
19. Тарасов, М.В.    Развитие волевых качеств у сотрудников МЧС как фактор успешности их профессиональной деятельности [Текст] / М. В. Тарасов, А. О. Булавина // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 87-94.
20. Токарева, Ю.А.    Психологическая готовность к инновационной деятельности как интеллектуальный ресурс обучающегося [Текст] / Ю. А. Токарева, Е. А. Быкова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 102-111.
21. Формування державного замовлення на підготовку фахівців інженерних та фізико-математичних спеціальностей [Текст] / Г. Півняк, О. Азюзовський, М. Трегуб, А. Бардась // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 17-33.
22. Шайхутдинова, Г.А.  Подготовка преподавателей для профессиональной образовательной организации: подходы к проблеме [Текст] / Г. А. Шайхутдинова // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 54-65.
23. Якимець, Н.  Ефективність лекційної діяльності викладача фундаментальних дисциплін у медичному коледжі [Текст] / Н. Якимець // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 69-76.
24. Яковлева, А.А.  Образ будущей профессии в языковом сознании студента: данные ассоциативного эксперимента [Текст] / А. А. Яковлева, Е. К. Случаева // Инновации в образовании. – 2017. – №2. – С. 33-41.
  ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1. Андруник, В.А.    Особливості формування електронних дайджестів [Текст] / В. А. Андруник, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №3(843). – C. 3-14.
2. Григорович, В.  Інформаційні системи розрахунку навчального навантаження та розподілу штатів ВНЗ [Текст] / В. Григорович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №3(843). – C. 94-103.
3. Дронь, В.В.  Google-сервіси в навчальній діяльності викладачів. Методичні рекомендації [Текст] / В. В. Дронь // Педагогічна майстерня. – 2017. – №3. – С. 11-16.
4. Кунанець, Н.  Інформаційні технології озвучування українською мовою математичних формул для осіб з вадами зору [Текст] / Н. Кунанець, О. А. Лозицький, В. В. Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №3(843). – C. 84-93.
5. Никулина, Т.В.  Интеграция интерактивно-производственного обучения в электронное [Текст] / Т. В. Никулина // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 120-128.
6. Савченко, Т.  Електронні навчальні курси на основі технології Articulate Storyline [Текст] / Т. Савченко, Л. Власенко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №1. – С. 127-135.
7. Федоренко, В.Г.    Економічна освіта України в інтеграційно-новітніх різнорівневих системах [Текст] / В. Г. Федоренко, С. В. Федоренко // Економіка @ держава. – 2017. – №2. – С. 4-7.
8. Шовш, К.  Інформаційна культура соціального педагога: особливості формування та реалізації [Текст] / К. Шовш // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 65-72.
ВИХОВНА РОБОТА
1. Авакян, И.Б.  Сравнительный анализ особенностей инновационной готовности педагогов и социально-психологического климата педагогических коллективов колледжей [Текст] / И. Б. Авакян // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 65-85.
2. Котляр, Н.П.  Социально-психологические и духовно-нравственные проблемы формирования инновационного мышления [Текст] / Н. П. Котляр, И. Н. Мищенко // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 128-130. – [Актуальные проблемы воспитательной работы в образовательной сфере].
3. Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7
4. Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14
5. Проценко О. В. Професійна складова виховної роботи у ВНЗ як засіб мотивування позааудиторної діяльності студентів / О. В. Проценко // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2016. - Вип. 34. - С. 192-198. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2016_34_26
  НАУКОВА РОБОТА
1. SCOPUS: публікації науковців України [Текст] // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 104-105.
2. Андрущенко, В.  Освітні вимірювання: наука і практична діяльність [Текст] / В. Андрущенко, В. Сергієнко, І. Войтович // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 17-25.
3. Луговой, В.  Наука в університетах, університети в науці у світовому дослідницькому просторі [Текст] / В. Луговой, Ж. Таланова // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 42-51.
4. Науковий пріоритет [Текст] // Освіта України. – 2017. –  6 берез. (№8). – С. 4. – [ Розвиток університетської науки].
5. Остролуцька, Л. Розвиток університетської науки - одна із пріоритетів МОН [Текст] / Л. Остролуцька // Світ. – 2017. –  березень (№9-10). – С. 1.
6. Гранти для науковців [Текст] // Освіта України. – 2017. –  3 квіт. (№13). – С. 2.
  МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
1. Nesterova, M.  European cognitive practices of social cohesion development in the ukranian educational dimension (Європейські когнітивні практики розвитку соціальної згуртованості в українському освітньому просторі) [Текст] / M. Nesterova // Вища освіта України. – 2017. – №1. – C. 77-82.
2. Андрущенко, В.    "Школа майбутнього" для України і європейського простору [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2017. – №1. – С. 5-17.
3. Дебіч, М.  Перспективи розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: європейський вимір для України [Текст] / М. Дебіч // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 33-43.
4. Ляшенко, Г.  Нова спроба пояснення появи та еволюції протоіндоєвропейської мови на основі нооісторії України [Текст] / Г. Ляшенко // Вища школа. – 2017. – №2. – С. 43-53.
  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1. Зубковская, И.Б.  Введение профессионального стандарта педагога в образовательных организациях Красноярского края: новые задачи и инструменты управления [Текст] / И. Б. Зубковская, С. Ю. Андреева, Н. Л. Солянкина // Инновации в образовании. – 2017. – №1. – С. 19-30.
2. Кравчук, М.  Чого може навчитися Україна з досвіду реформування освіти у Фінляндії [Текст] / М. Кравчук // Світ. – 2017. –  березень (№9-10). – С. 2.
3. Мальцева, А.А.  Ранжирование российских университетских технопарковых структур с применением инструментария математической статистики [Текст] / А. А. Мальцева, А. А. Серов, И. Н. Веселов // Актуальні проблеми економіки. – 2016. – №10. – С. 380-388.
4. Яніцька-Панек, Т.  Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці [Текст] / Т. Яніцька-Панек // Педагогіка і психологія. – 2017. – №1. – С. 49-56.
  ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
1. Гостинна, Д.  Таємниця кольорового ієрогліфа [Текст] : [рік Японії в Україні: відкриття виставки в обласному художньому музеї "Нео-каліграфія від Райрю", організувати яку допоміг українсько-японський центр ХНУ] / Д. Гостинна // Подільські вісті. – 2017. –  14 берез. (№28). – С. 3.
2. Дегодь, В.  Консультували пенсіонерів [Текст] / В. Дегодь // Проскурів. – 2017. –  23 берез. (№11). – С. 13. – [На чергове засідання клубу "Дозвілля" ветеранської організації при ЖЕКу №3 запросили кандидата юридичних наук, доцента кафедри права ХНУ В.Сича, який надав присутнім пенсіонерам кваліфіковану юридичну консультацію.].
3. Марценюк, В.  Олімпієць побував на турнірі [Текст] / В. Марценюк // Проскурів. – 2017. –  16 берез. (№10). – С. 10. – [На спортивній базі ХНУ відбувся відкритий чемпіонат Хмельницької ДЮСШ №2 із загальної фізичної підготовки. Кращі спортсмени отримали медалі, грамоти і цінні подарунки, які вручив бронзовий призер з веслування Олімпійських ігор у Ріо-Де-Жанейро Дмитро Янчук. Учасники змагань щиро вдячні національному університету за безкоштовно наданий зал.].

Останні зміни 20.04.2017 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail