|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Барна, М. Львівський торговельно-економічний університет —визнаний науковий центр з економіки та торгівлі [Текст] / М. Барна, Б. Семак // Вища школа. – 2017. – №4. – С. 24-34. |
2. |
Бебко, С. Система вищої освіти як об'єкт наукового дослідження [Текст] / С. Бебко // Вища школа. – 2017. – №4. – С. 83-90. |
3. |
Доманецька, І. Особливості формування єдиного навчально-інформаційного простору для організаційно та територіально розподілених університетів [Текст] / І. Доманецька, Г. Красовська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 39-46. |
4. |
Ільїч, Л.М. Взаємодія ринків праці та освіти: сутність, характерні риси та модель функціонування [Текст] / Л. М. Ільїч // Економіка @ держава. – 2017. – №4. – С. 69-75. |
5. |
Коновалова, А.А. Вплив вищої освіти на економічне зростання: методологія досліджень [Текст] / А. А. Коновалова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №2,Т.1. – С. 194-199. |
6. |
Кремень, В. Про діяльність Національної академії педагогічних наук України у 2016 р. та в період 2012-2016 pp. і завдання подальшого розвитку [Текст] / В. Кремень // Педагогіка і психологія. – 2017. – №2. – С. 5-14. |
7. |
Курбатов, С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів [Текст] / С. Курбатов // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 18-23. |
8. |
Куцик, П. Львівському торговельно-економічному університету —200 років [Текст] / П. Куцик, С. Гелей // Вища школа. – 2017. – №4. – С. 7-24. |
9. |
Яцунь, О. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку [Текст] / О. Яцунь // Вища школа. – 2017. – №4. – С. 34-48. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Андрущенко, В. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України [Текст] / В. Андрущенко, Н. Хамітов // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 5-18. |
2. |
Вознюк, О. Розвиток педагогічної дійсності [Текст] / О. Вознюк // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 23-32. – [Філософія освіти 21століття: пошук пріоритетів]. |
3. |
Кірик, Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ [Текст] / Т. Кірик // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 32-39. |
4. |
Подолянко, О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти [Текст] / О. Подолянко // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 78-83. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Буров, В. Вплив технологічної культури керівника на імідж навчального закладу [Текст] / В. Буров // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №4. – С. 10-14. |
2. |
Виговська, Т.В. Деякі аспекти реалізації неперервної екологічної освіти в Україні [Текст] / Т. В. Виговська, Н. Г. Міронова // Екологічний вісник. – 2017. – №2. – С. 29-30. |
3. |
Возняк, О. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2017. – №4. – С. С. 90-98. |
4. |
Данилов, С.В. Центр сопровождения молодых педагогов как инновационная форма работы с персоналом образовательных организаций [Текст] / С. В. Данилов, Л. П. Шустов // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 80-96. |
5. |
Єфімова, О. Метод кейс-стаді (case-study) як форма активного навчання слухачів [Текст] / О. Єфімова // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №5. – С. 12-13. |
6. |
Земелєва, Л.Г. "Школа практичних порад" - активна форма позааудиторної роботи з БЖД [Текст] / Л. Г. Земелєва // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №5. – С. 14. |
7. |
Левченко, О. Методика імпортування тестових питань з однією та кількома правильними відповідями у ВНС Львівської політехніки [Текст] / О. Левченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 122-129. |
8. |
Лук'яненко, Г.І. Проблема забезпечення безперервності у професійній підготовці фахівців готельно-ресторанної справи [Текст] / Г. І. Лук'яненко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №2, Т.2. – С. 265-267. |
9. |
Матвієнко, Т.В. Практичне впровадження екологічних знань у вищих навчальних закладах технічного профілю [Текст] / Т. В. Матвієнко // Екологічний вісник. – 2017. – №2. – С. 31. |
10. |
Мирнова, М.Н. Практико-ориентированный подход к организации педагогической практики студентов в условиях информационно-образовательной среды [Текст] / М. Н. Мирнова // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 57-71. |
11. |
Мрихіна, О.Б. Дослідження трансферу технологій, розроблених у вищих навчальних закладах, на засадах системного підходу [Текст] / О. Б. Мрихіна // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №8. – С. 34-37. |
12. |
Пинчук, Л.Н. Интернациональная лексика как источник формирования потенциального словаря старшеклассников при изучении французкого языка как второго иностранного [Текст] / Л. Н. Пинчук // Вісник Запорізького національного університету. – 2013. – №1. – С. 147-154. |
13. |
Ревенчук, І. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти [Текст] / І. Ревенчук, Т. Шатовська, А. Чуприна // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 103-108. |
14. |
Рудинский, И.Д. Формирование общепрофессиональной компетенции выпускника: место и роль информационной культуры в образовательном процессе вуза [Текст] / И. Д. Рудинский, Т. Абдулхамид // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 115-124. |
15. |
Рудницкий, И.Д. Системы компьютерной поддержки и их влияние на формирование языковых и речевых навыков при изучении иностранного языка [Текст] / И. Д. Рудницкий, Т. Абдулхамит // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 124-138. |
16. |
Силадий, І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора [Текст] / І. Силадий // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 39-46. |
17. |
Скрипник, Т.К. Використання бізнес-симуляцій та комп'ютерних ділових ігор у навчанні [Текст] / Т. К. Скрипник, С. С. Петровський, В. І. Демешко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №1. – С. 148-155. |
18. |
Ткаченко, Ю.П. Соціально-психологічний тренінг - важливий метод підготовки фахівців у навчальних закладах сфери цивільного захисту [Текст] / Ю. П. Ткаченко // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №5. – С. 25-26. |
19. |
Федор, О.Т. Особливості використання комп'ютерних ігор для формування культури безпеки життєдіяльності [Текст] / О. Т. Федор // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №5. – С. 10-11. |
20. |
Щербак, Н. Метод оцінювання якості тестових завдань [Текст] / Н. Щербак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 109-116. |
|
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА |
1. |
Shvets, V. The new model of feedbacks between students and e-learning platform MOODLE (Нова модель зворотних зв'язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE) [Текст] / V. Shvets // Вища освіта України. – 2017. – №2. – C.46-52. |
2. |
Герасименко, І. Використання технологій дистанційного навчання [Текст] / І. Герасименко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 23-30. |
3. |
Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання [Текст] / В. Зорін, В. Бандура, Р. Храбатин [та ін.] // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 116-121. |
4. |
Чернихівський, Є. Засоби дистанційного навчання у ВНС для дослідження потоків викликів та телефонного навантаження. [Текст] / Є. Чернихівський, Р. Колодій // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 92-97. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Бармак, О.В. Застосування інформаційної технології гнучкого тестування рівня знань у середовищі Moodle [Текст] / О. В. Бармак, О. В. Мазурець, А. О. Матвійчук // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №2. – С. 103-114. |
2. |
Вінтюк, Ю. Розроблення навчального курсу з інформаційно-комп'ютерним забезпеченням для фахової підготовки соціальних працівників [Текст] / Ю. Вінтюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 84-91. |
3. |
Гаращук, О. Інформаційно-інноваційні технології - передумова розбудови конкурентоспроможної освіти [Текст] / О. Гаращук, В. Куценко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 18-23. |
4. |
Жежнич, П. Аналіз використання інтерактивних комп'ютерних технологій на лекційних заняттях у Львівській політехніці [Текст] / П. Жежнич, О. Морушко, Н. Химиця // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 59-66. |
5. |
Каук, В. Хмарні технології у підтримці самостійної роботи студентів [Текст] / В. Каук, В. Гребенюк, О. Шкіль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 11-17. |
6. |
Колодій, Р. Використання комп'ютерних технологій у викладанні курсу "Телекомунікаційні системи передачі" [Текст] / Р. Колодій, С. Ромашко, І. Ромашко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 66-71. |
7. |
Краснюк, І. Вивчення іноземних мов у контексті: переваги та недоліки використання комп'ютерних технологій [Текст] / І. Краснюк, М. Кривич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 72-77. |
8. |
Михайлів, Н. Аналіз сучасного стану розвитку комп'ютерних тренажерних комплексів професійної підготовки операторів складних технологічних об'єктів [Текст] / Н. Михайлів, Л. Сав'юк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 78-84. |
9. |
Мосоров, В. Інформаційні технології як шанс отримати освіту для інвалідів [Текст] / В. Мосоров, Т. Панський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 31-39. |
10. |
Полухан, Н. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України [Текст] / Н. Полухан, І. Сліпухіна // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №3. – С. 5-10. |
11. |
Федасюк, Д. Формування системи вимог до електронних освітніх ресурсів вищого навчального закладу з метою їх сертифікації [Текст] / Д. Федасюк, Н. Гоц, М. Микийчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 47-58. |
12. |
Шелестова, А. Онлайн-сервіси як засоби навчання студентів-документознавців (на прикладі дисципліни "Маркетинг і реклама в Інтернеті") [Текст] / А. Шелестова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №13(853). – C. 97-103. |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Бурова, В. Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій [Текст] / В. Бурова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №3. – С. 14-17. |
2. |
Данілова, Л. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді [Текст] / Л. Данілова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №3. – С. 10-14. |
3. |
Качмар, О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Текст] / О. Качмар // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 52-58. |
4. |
Сичевська, Л. Формування у молоді позитивного ставлення до козацтва, козацьких звичаїв і традицій [Текст] / Л. Сичевська, Л. Оліник // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №4. – С. 27-31. |
5. |
Чудакова, В. Формувальний експеримент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості [Текст] / В. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №4. – С. 35-41. |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Арбузова, С. Про "мертві душі" та липові дисертації [Текст] / С. Арбузова // Дзеркало тижня. – 2017. – 10 черв. (№22). – С. 5. |
2. |
Суржик, Л. Чотири мільярди на плагіат [Текст] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2017. – 20-26 трав. (№18). – С. 1, 12. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Опанасюк, Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва [Текст] / Ю. Опанасюк // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 64-71. |
2. |
Чугаєвський В. Г. Соціалізуючі функції вищої освіти в контексті європейської інтеграції / В. Г. Чугаєвський // Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент. - 2016. - Вип. 12. - С. 110-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnf_2016_12_15 |
3. |
Шитікова, С.П. Міжнародні проекти як інструменти реформування вищої освіти в Україні [Текст] / С. П. Шитікова // Педагогіка і психологія. – 2017. – №2. – С. 20-27. |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Бондаренко, Д.В. Практические вопросы повышения конкурентоспособности ведущих российских университетов [Текст] / Д. В. Бондаренко // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 12-21. |
2. |
Геворкян, М.М. Теоретико-методологическое обоснование поликультурного образования в Армении [Текст] / М. М. Геворкян // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 5-12. |
3. |
Гуров, В.Н. Современная модель профессиональной переподготовки и повышения квалификации руководителей образовательных организаций в свете требований ФГОСов и профессионального стандарта [Текст] / В. Н. Гуров, Е. В. Гурова, Ф. Ф. Каримов // Инновации в образовании. – 2017. – №4. – С. 12-21. |
4. |
Коноваленко, О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [Текст] / О. Коноваленко // Вища освіта України. – 2017. – №2. – С. 58-64. |
5. |
Овчарук, О. Рамка компетентностей для демократичної культури: шлях до демократизації освіти у країнах Ради Європи [Текст] / О. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2017. – №2. – С. 14-19. |
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
Кульбовський, М. "...І Україна, бо в нас іншої нема!.." : [презентація творів молодих літераторів і театралів ХНУ] / М. Кульбовський // Проскурів. – 2017. – 15 черв. (№ 23). – С. 13. |
2. |
Флентін, В. Знову на висоті : [на ХІІІ літній Універсіаді України з важкої атлетики команда області, кістяк якої складали важкоатлети Кам'янець-Подільського та Хмельницького національного університетів, здобула перше місце] / В. Флентін // Проскурів. – 2017. – 15 черв. (№ 23). – С. 15. |
3. |
Ліснича, А. "Серпневі зорі" : [обласний літератрний музей став ініціатором проведення молодіжного літературного конкурсу "Серпневі зорі", мета якого - виявити творчу молодь Хмельниччини. У номінації "Поезія" перше місце посіла Кшися Федорович, студентка ХНУ] / А. Леснича // Проскурів. – 2017. – 1 черв. (№21). – С. 13. |
4. |
Попрощалися з 22-річним захисником : [сотни хмельничан прийшли на головну площу міста провести в останню путь Героя російсько-української війни 22-річного земляка Івана Мельника, який здобув вищу освіту в ХНУ] // Проскурів. – 2017. – 4 трав. (№17). – С. 1. |