|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ Міністерства освіти і науки України від 31 липня 2017 р. № 1103 / Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2017. – № 70. – С. 565-566. |
2. |
Про відшкодування коштів : Департамент економіки та фінансування МОН надає роз'яснення щодо відшкодування коштів державного або місцевого бюджету, витрачених на оплату послуг з підготовки фахівців // Освіта України. – 2017. – № 36. – 18 вересня. – С. 4. |
3. |
Про затвердження Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта" : наказ Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2017 р. № 992 / Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2017. – № 70. – С. 551-564. |
4. |
Про плату за користування : з ІІІ кварталу 2017 року українські ВНЗ платитимуть за користування Єдиною державною електронною базою з питань освіти (ЄДЕБО) 1,98 грн у розрахунку на одного студента, однак вживаються заходи, що дадуть змогу зменшити плату за послуги з IV кварталу // Освіта України. – 2017. – № 37. – 25 вересня. – С. 2. |
5. |
Дараган, Т. Автономія вищих навчальних закладів: нормативно-правові акти, встановлені Законом України"Про вищу освіту" [Текст] / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 40-46. |
6. |
Де професорам ведеться найкраще: скільки платять викладачам [Текст] // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 7-57. |
7. |
Завтра село залишится без фахівців [Текст] // Голос України. – 2017. – 25 жовт. (№197). – С. 1, 4-5. – [Результати вступної кампанії стали неприємною несподіванкою для аграрних вишив]. |
8. |
Ковалів, І. Вступ -2018: без збоїв і плутанини [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. – 2017. – 28 жовт.(№203). – С. 1,4. |
9. |
Ковалів, І. Закон про освіту не порушує міжнародних угод [Текст] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. – 2017. – 27 жовт. (№202). – С. 3. |
10. |
Короденко М. На зміну ДІНЗ прийде служба якості : про найближчі перспективи розповідає голова ДІНЗ Руслан Гурак / М. Короденко // Освіта України. – 2017. – № 41-42. – 23 жовтня. – С. 13. |
11. |
Короденко М. Про умови прийому-2018 : про основні новації Умов прийому на навчання до закладів вищої освіти України у 2018 році розповідає директор департаменту вищої освіти МОН України Олег Шаров / М. Кород |
12. |
Лазоренко, О. Інтелектуальні дороговкази модернізації вищої освіти в Україні [Текст] / О. Лазоренко // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 182-192. |
13. |
Лущак, В. Чи можна довіряти загальноукраїнським рейтингам ВНЗ? [Текст] / В. Лущак // Дзеркало тижня. – 2017. – 9-15 верес. (№33). – С. 12. |
14. |
Мартинюк, В. Прагматика розробки і реалізації стратегії фінансової політики інноваційного розвитку вищої освіти України [Текст] / В. Мартинюк // Світ фінансів. – 2017. – №2. – С. 72-83. |
15. |
Онищенко, О. Ампутація неспроможних [Текст] : [абітурієнтів з низькими балами ЗНО не пустять у медичні виші] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2017. – 17-23 черв. (№23). – С. 12. |
16. |
Особливості умов прийому // Освіта України. – 2017. – № 41-42. – 23 жовтня. – С. 2. |
17. |
Суржик, Л. Монстра не стало. Хай живе МОНстр! [Текст] : [новий Закон "Про освіту" припиняє повноваження членів Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2017. – 23-29 верес. (№35). – С. 13. |
18. |
Хомишин, І. Механізм реалізації державної політики в сфері вищої освіти [Текст] / І. Хомишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №15(855). – C. 116-121. |
19. |
Шаров, О. Про умови прийому - 2018 [Текст] / О. Шаров // Освіта України. – 2017. – 23 жовт. (№41-42). – С. 5-6. |
20. |
Шулікін Д. Про вступну кампанію і освіту в умовах АТО / Д. Шулікін // Освіта України. – 2017. – № 39. – 9 жовтня. – С. 6. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Артеменко, А. Знання до сплати та інвестицій: Аналіз трансформації системи освіти [Текст] / А. Артеменко // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 95-107. |
2. |
Богатая, Л. Трансдисциплинарность: постнеклассический ракурс рецепции [Текст] / Л. Богатая // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 168-182. – [Соціальна теорія і освіта в контексті соціокультурних викликів сучасності]. |
3. |
Бойченко, М. Історичне становлення інституційних засад критичного мислення: економічний, релігійний, мистецький та віртуальний виміри [Текст] / М. Бойченко // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 132-152. |
4. |
Брижнік, В. Вступ до філософії освіти Теодора Адорно. [Текст] / В. Брижнік // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 119-131. |
5. |
Гомілко, О. Суспільство знань як виклик раціональності [Текст] / О. Гомілко // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 26-37. |
6. |
Горбунова, Л. Досвід лімінальності: соціально-антропологічне обгрунтування трансформативного навчання [Текст] / Л. Горбунова // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 105-132. |
7. |
Горбунова, Л. Лімінальність як концепт філософії (до обгрунтування трансформативного навчання) [Текст] / Л. Горбунова // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 65-94. |
8. |
Донникова, И. Постнеклассическое гуманитарное знание: границы и возможности [Текст] / И. Донникова // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 157-167. – [Освіта і наука в постнекласичній перспективі]. |
9. |
Зінченко, В. Моделі філософії освіти в інтернаціональних формах менеджменту освіти. Специфіка континентальної європейської освітньо-наукової системи [Текст] / В. Зінченко // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 153-181. |
10. |
Козловський, В. Педагогіка в світлі моральної антропології І. Канта [Текст] / В. Козловський // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 183-196. |
11. |
Кримець, Л. Стратегії глобального управління науково-освітнім простором у контексті інтернаціоналізації [Текст] / Л. Кримець // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 193-209. |
12. |
Лактіонова, А. Спільні та індивідуальні дії [Текст] / А. Лактіонова // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 108-118. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Бишевець, Н.Г. Застосування технологій здоров'язбереження у процесі підготовки студентів ВНЗ [Текст] / Н. Г. Бишевець, Г. А. Бишевець // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №9. – С. 10-11. |
2. |
Вітченко, А. Проектування змісту комплексних освітніх програм як умова системного забезпечення якості вищої освіти майбутніх викладачів [Текст] / А. Вітченко // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 68-91. |
3. |
Галан, В.Д. Точна стала в нерiвностi Дзядика для похiдної вiд алгебраічного полiнома [Текст] / В. Д. Галан, І. О. Шевчук // Український математичний журнал. – 2017. – №5,Т.69. – C. 624-630. |
4. |
Дзвінчук, Д. Вплив футурологічних першоджерел на визначення освітньої стратеги в Україні [Текст] / Д. Дзвінчук, В. Петренко // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 21-31. |
5. |
Дзей, Т.О. Прикладная екологія. Авторська програма [Текст] / Т. О. Дзей // Біологія. – 2017. – №27. – С. 2-4. |
6. |
Живец, А.Н. Профессиональная компетентность экономиста предприятия XXI века [Текст] / А. Н. Живец // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №2. – С. 195-206. |
7. |
Золотарьова, О. Підготовка викладацького складу вищих навчальних закладів України до широкого впровадження форм і методів дистанційної освіти [Текст] / О. Золотарьова, О. Брежнєва-Єрмоленко // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 231-241. |
8. |
Піскова, Ж. Методичні новації вивчення організації і методики податкового контролю доходів фізичних осіб для запровадження у навчальний процес [Текст] / Ж. Піскова // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №4. – С. 41-48. |
9. |
Подлужна, Н.О. Наукові принципи кількісної оцінки досягнення країною стану економіки знань [Текст] / Н. О. Подлужна // Економічні наукиНауковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №5. – C. 16-24. |
10. |
Ткаченко, Н. Концептуальна модель формування професійного іміджу майбутніх учителів іноземних мов: методологічш, теоретичні та практичні засади реалізаци [Текст] / Н. Ткаченко // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 86-99. |
11. |
Яковець, Н. Безпека життєдіяльності в підготовці майбутніх медичних працівників [Текст] / Н. Яковець // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №9. – С. 18. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Гриценко, А.П. Використання можливостей "Вікіпедії" в навчальному процесі [Текст] / А. П. Гриценко // Основи здоров'я. – 2017. – №7. – С. 2-4. |
2. |
Комп'ютеризовані засоби проведения лабораторних робіт — шлях до ефективної професійно-практичної складової підготовки i формування компетентного фахівця [Текст] / М. Загірняк, О. Чорний, С. Сергієнко, М. Несен // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 46-57. |
3. |
Медзатий, Д.М. Web-сервіс підтримки організації виробничих практик студентів ІТ-спеціальностей [Текст] / Д. М. Медзатий, А. Б. Кривенко, С. С. Ноженко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №4. – С. 210-213. |
4. |
Ткаченко, В. Стандарти вищої освіти у сфері кібербезпеки — важливий інструмент модернізації освітнього процесу та запорука національної безпеки України [Текст] / В. Ткаченко // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 31-40. |
5. |
Усов, Г.А. Інформаційно-комунікаційні технології навчання у педагогічній діяльності педагога [Текст] / Г. А. Усов // Вісник Кам'янець-Подільського національного університету ім. Івана Огієнка. – 2009. – №2. – С. 90-93. |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Осьмак Т. Полікультурне виховання майбутніх педагогів / Т. Осьмак // Молодь і ринок. - 2016. - № 9. - С. 36-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_9_10 |
2. |
Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20 |
3. |
Вашеняк І. Система світоглядних орієнтацій та ідеологічних уявлень сучасних педагогів і проблеми її формування / І. Вашеняк // Нова педагогічна думка. - 2016. - № 2. - С. 167-170. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2016_2_50 |
4. |
Вихристюк, М. Толерантність [Текст] / М. Вихристюк // Психолог. – 2017. – №19-20. – С. 70-73. |
5. |
Кірічок О. Психологічні особливості виховної роботи в ВУЗі як важливого елемента ступеневої освіти / О. Кірічок // Нова педагогічна думка. - 2015. - № 1.2. - С. 53-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2015_1.2_14 |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Будугай, О. Ще один крок до співпраці науковців України i Німеччини [Текст] / О. Будугай, А. Будугай // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 99-106. |
2. |
Інтелектуальна власність: теоретичні виміри та практика реалізаци [Текст] / В. Базилевич, Н. Гражевська, В. Вірченко, А. Лозова // Вища школа. – 2017. – №7. – С. 57-86. |
3. |
Остролуцька, Л. Від стартапів - до високотехнологічної країни! [Текст] / Л. Остролуцька // Світ. – 2017. – жовт. (№39-40). – С. 1-2. |
4. |
Подлужна, Н.О. Наукові принципи кількісної оцінки досягнення країною стану економіки знань [Текст] / Н. О. Подлужна // Економічні науки. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №5. – C. 16-24. |
5. |
Про підготовку докторов філософії [Текст] // Освіта України. – 2017. – 16 жовтю (№40). – С. 4. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Дебич, М. Мобільність персоналу в контексті Болонського процесу [Текст] / М. Дебич // Філософія освіти. – 2015. – №2. – C. 210-221. |
2. |
Маньгора В. В. Болонський процес і професійна підготовка юристів / В. В. Маньгора // Педагогічний дискурс. - 2015. - Вип. 14. - С. 298-303. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2015_14_62 |
3. |
Марчук І. А. Набуття економічної грамотності у контексті підвищення мобільності студентів / І. А. Марчук // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Світове господарство і міжнародні економічні відносини. - 2015. - Т. 23, Вип. 7. - С. 34-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Sv_g_2015_23_7_6 |
4. |
Садковий В. П. Болонський процес як один з напрямів державного реформування освіти / В. П. Садковий // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Державне управління. - 2016. - Т. 235, Вип. 223. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchdu_2016_235_223_28 |
5. |
Співаковська Є. О. Формування мобільності студентів в рамках європейської інтеграції / Є. О. Співаковська, В. В. Базиченко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 65. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2015_65_12 |
6. |
Стрюк М. І. Тенденції розвитку мобільності студентів та молодих науковців у європейському освітньо-науковому просторі / М. І. Стрюк // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2015. - Вип. 46. - С. 218-225. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2015_46_42 |
7. |
Черба, В.М. Причини освітніх міграцій українських студентів за кордон [Текст] / В. М. Черба, Г. Д. Тоболь, Д. В. Мушкатьорова // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №12. – C. 68-72. |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Благініна, С. Змагання парадигм у вищій освіті Німеччини (до 500-річчя Реформації) [Текст] / С. Благініна // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 102-112. |
2. |
Короденко, М. Найкращий = автономний. Досвід найстарішого й найбільшого з польських університетів можуть скористатись і українські освітяни [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2017. – 16 жовтю (№40). – С. 8-9. |
3. |
Матусевич, Т. Протистояння й досі триває… (Реферативно - аналітичний огляд звіту Комісії з гендеру, нерівності та влади Лондонської школи економіки та політичних наук (LSE) [Текст] / Т. Матусевич // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 212-219. |
4. |
Стріха, М. Литва наукова: уроки і приклад для України [Текст] / М. Стріха // Світ. – 2017. – жовт. (№39-40). – С. 2. |
5. |
Хоружий, Г. Конструктивний підхід у навчанні: з досвіду діяльності центрів компетентностей у європейських університетах [Текст] / Г. Хоружий, Л. Хоружа // Вища школа. – 2017. – №8. – С. 57-68. |
6. |
Штобрин, С. Становище філософії освіти в Польщі в кінці ХХ – на початку ХХІ ст. [Текст] / С. Штобрин // Філософія освіти. – 2015. – №1. – C. 140-156. |
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
Анатолію Мельнику - 80! : [про одного з кращих працівників фізичної культури та спорту міста, який викладав у ХТІПО (нині ХНУ)] // Проскурів. – 2017. – 26 жовт. (№ 42). – С. 6. |
2. |
Зоряні віхи рідної альма-матер : [ХНУ - 55 років] // Поділ. вісті. - 2017. - 12 жовт. (№ 115-116). - С. 1. |
3. |
Салій, І. Перекладацький "Translatorium" : [про перший в Україні літературно-перекладацький фестиваль у ХНУ] / І. Салій // Проскурів. - 2017. - 5 жовт. (№ 39). - С. 7. |
4. |
У Хмельницькому заклали Олімпійський сквер : [з нагоди 55-річчя ХНУ] // Проскурів. – 2017. – 26 жовт. (№ 42). – С. 6. |
5. |
У ХНУ буде сонячна електростанція : [про проект "Встановлення дахової сонячної (фотовольтаїчної) електростанції ХНУ] // Проскурів. - 2017. - 5 жовт. (№ 39). - С. 4. |