|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Бутук, О. Найм власних випускників — негативне явище, якому не місце у провідних вишах. Чи справді так? [Текст] / О. Бутук // Вища школа. – 2016. – №11-12. – С. 83-114. |
2. |
Вітренко, Ю.М. Вартість і ціни освітніх послуг [Текст] / Ю. М. Вітренко // Фінанси України. – 2017. – №1. – С. 10-25. |
3. |
Гавловська, Н.І. Вітчизняний та міжнародний досвід фінансування інклюзивної освіти [Текст] / Н. І. Гавловська, М. М. Рудніченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №6. – С. 40-45. |
4. |
Єфименко, Т.І. Деякі аспекти громадського обговорення проекту середньострокового плану пріоритетних дій на період до 2020 року [Текст] : [освітянська галузь] / Т. І. Єфименко // Фінанси України. – 2017. – №1. – С. 7-9. |
5. |
Загірняк, Д.М. Роль вищих навчальних закладів у розвитку вищої освіти [Текст] / Д. М. Загірняк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №6. – С. 184-189. |
6. |
Корнілова, О.М. Теоретико-методологічні основи визначення якості освіти вищих навчальних закладів України [Текст] / О. М. Корнілова, Ю. О. Огороднік // Економіка @ держава. – 2016. – №12. – C. 82-85. |
7. |
Короденко, М. План 2020 [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2017. – 6 лютого (№4). – С. 4. – [Урядовці й експерти обговорили пріориритетні напрями у галузі освіти і науки до 2020 року]. |
8. |
Легенький, М. Проблеми і перспективи законотворчого забезпечення реформування освітянської галузі [Текст] / М. Легенький // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 131-134. |
9. |
Мусаев, А. Организационная и экономическая оценка реформ, проведенных в сфере науки и высшего образования [Текст] / А. Мусаев // Економіка @ держава. – 2017. – №1. – С. 45-51. |
10. |
Ортинський, В. Заперечую проти вживання словосполучення "класичний університет" як терміна в законодавстві" [Текст] / В. Ортинський // Урядовий кур'єр. – 2017. – 23 лют. (№35). – С. 9. |
11. |
Правові колізії сучасного стипендіального забезпечення: manitestum non eget probatione [Текст] // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 7-2 |
12. |
Призначення стипендій: запитання і видповіді [Текст] // Освіта України. – 2017. – 13 лют. (№5). – С. 5. |
13. |
Туниця, Ю. Економічний дискурс освіти для сталого розвитку [Текст] / Ю. Туниця, Л. Загвойська, О. Адамовський // Вища школа. – 2016. – №11-12. – С. 7-28. |
14. |
Україна вабіть абітурієнтів з-за кордону [Текст] // Урядовий кур'єр. – 2017. – 24 лют. (№36). – С. 1,5. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Аніщенко І. М. Організація самостійної роботи студентів вищого педагогічного закладу при вивченні курсу "Іноземна мова професійного спрямування" / І. М. Аніщенко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 60. - С. 89-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_60_36 |
2. |
Базилевич, В. Теоретичне осмислення парадигмальних праць у сучасному дискурсі економічної науки [Текст] / В. Базилевич, Н. Гражевська, Т. Гайдай // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 90-102. |
3. |
Безпалько, І.Р. Розвиток системи розподілу електронних видань та її місце у видавничо-поліграфічній діяльності в Україні [Текст] / І. Р. Безпалько, В. Б. Базилюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №5,Т.1. – С. 15-19. |
4. |
Возняк, О. Сутність і змістове наповнення предметної компетентності з органічної хімії [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 51-58. |
5. |
Гарєєва, Ф. Лекція у системі вищої освіти [Текст] / Ф. Гарєєва // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 44-50. |
6. |
Даниленко, С.І. Перспективи розвитку освітньої складової підготовки фахівців у сфері стратегічних комунікацій [Текст] / С. І. Даниленко // ПолітикаСтратегічні пріоритети. – 2015. – №4. – C. 80-89. |
7. |
Дронь, В.В. Google-сервіси в навчальній діяльності викладачів. Методичні рекомендаці [Текст] / В. В. Дронь // Педагогічна майстерня. – 2017. – №2. – С. 8-14. |
8. |
Жуковський В. М. Роль самостійної роботи студентів першого курсу у процесі формування професійної мовленнєвої компетентності під час підготовки бакалаврів мовних спеціальностей / В. М. Жуковський, К. В. Сімак // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2016. - Вип. 60. - С. 141-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_60_54 |
9. |
Журавель, Т. Інтегроване навчання -основний складник STEM-освіти [Текст] / Т. Журавель, Н. Соколова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – №12. – С. 32-35. |
10. |
Загородня, А. Форми і методи підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України [Текст] / А. Загородня // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 37-43. |
11. |
Камишин, В. Розробка структурної моделі системно-інформаційної кваліметрії в управлінні розвитком академічної обдарованості [Текст] / В. Камишин, О. Рева, К. Трушковский // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – №12. – С. 5-12. |
12. |
Кобинець А. Університетам не вистачає уваги з боку медіагалузі : інтерв'ю з директором Інституту журналістики Володимиром Різуном / А. Кобинець // Журналіст України. – 2017. – № 2. – С. 32-36. |
13. |
Коваленко, С. Правове регулювання профорієнтаційної роботи при підготовці кадрів для аграрного виробництва [Текст] / С. Коваленко // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №11. – С. 98-102. |
14. |
Малихіна, К. Основи методики викладання у вищій школі крізь призму працевлаштування [Текст] / К. Малихіна // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 25-36. |
15. |
Матюх, С.А. Особливості організації підготовки фахівців вищих навчальних закладів та забезпечення підвищення конкурентоспроможності їхнього людського потенціалу [Текст] / С. А. Матюх, В. Г. Лопатовський // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2016. – №6. – С. 150-153. |
16. |
Сліпушко, О. Викладання української літератури в університеті: сучасні виклики і відповіді [Текст] / О. Сліпушко // Дзеркало тижня. – 2017. – 21-27 січ. (№2). – С. 11. |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Зінченко, С. Ціннісні орієнтири сучасного викладача: особистісний аспект [Текст] / С. Зінченко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2016. – №12. – С. 24-28. |
2. |
Павленко, О. Багатогранність розвитку студентського спортивного руху [Текст] / О. Павленко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2016. – №3. – С. 21-26. |
3. |
Пухно С. В. Особливості проходження адаптації першокурсників ВНЗ як чинник формування системи професійних Знань / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 1. - С. 115-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_1_14 |
4. |
Сьомін, С.В. Проблеми патріотичного виховання в Україні: теоретико-методологічний та правовий аспект [Текст] / С. В. Сьомін // Економіка. Політика. ФілософіяСтратегічні пріоритети. – 2016. – №2. – C. 96-105. |
5. |
Якимюк, І.О. Краса і здоров'я. Вплив модніх тенденцій на здоров'я [Текст] / І. О. Якимюк // Основи здоров'я. – 2017. – №1. – С. 25-30. |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Амосова К. М. Науково-методичне спрямування організації та контролю самостійної роботи студентів у НМУ імені О. О. Богомольця / К. М. Амосова, О. В. Стеченко, І. В. Васильєва, К. С. Ковалішин, М. В. Захарченко // Медична освіта. - 2016. - № 2. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2016_2_12 |
2. |
Буяк Б. Наукова робота університету: стан, проблеми та перспективи розвитку / Б. Буяк // Україна-Європа-Світ. Міжнародний збірник наукових праць. Серія: : Історія, міжнародні відносини. - 2015. - Вип. 15. - С. 30-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ues_2015_15_6 |
3. |
Україна інтегрується в Європейський дослідницький простір [Текст] // Світ. – 2017. – лютий (№7-8). – С. 1. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Говоровська О. Інтеграція вищої освіти України у світовий освітній простір через процес інформатизації суспільства / О. Говоровська // Переяславський літопис. - 2016. - Вип. 9. - С. 143-149. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Perlit_2016_9_21 |
2. |
Луговий В. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / В. Луговий, С. Калашнікова, Ж. Таланова // Вища освіта України. - 2016. - № 1. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2016_1_19 |
3. |
Моісєєва Ф. А. Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу / Ф. А. Моісєєва, В. А. Усачов // Наука. Релігія. Суспільство. - 2016. - № 1. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nrs_2016_1_8 |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Бульвінська О. І. Комунікативна освіта: досвід університетів США і Європи / О. І. Бульвінська // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 112. - С. 247-251. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_112_60 |
2. |
Власники університету - хто вони? Відповідь на питання дає Генрі Розовскі, почесний професор Гарварда [Текст] // Вища школа. – 2017. – №1. – С. 60-89. |
3. |
Губанова, Т. Роль та значення кадрового забезпечення в організації діяльності вищих навчальних закладів в Україні та Сполучених Штатах Америки: порівняльно-правове дослідження [Текст] / Т. Губанова // Підприємництво, господарство і право. – 2016. – №10. – С. 57-60. |
4. |
Запотічна М. І. Характеристика традиційної освіти корінних народів Канади / М. І. Запотічна // Молодий вчений. - 2016. - № 3. - С. 381-384. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_3_91 |
5. |
Клімова Г. П. Вища юридична освіта США як чинник формування правової культури американських громадян / Г. П. Клімова // Вісник Національної юридичної академії України імені Ярослава Мудрого. Сер. : Філософія, філософія права, політологія, соціологія. - 2016. - № 3. - С. 132–139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2016_3_18 |
6. |
Лю Веньцзун Зміст і структура вокально-педагогічної майстерності студентів КНР / Веньцзун Лю // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти. - 2015. - Вип. 18. - С. 247-254. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_014_2015_18_61 |
7. |
Мозолев О. Методологічні підходи до вивчення системи управління розвитком освіти в сфері фізичної культури і спорту в Польщі / О. Мозолев // Педагогічний дискурс. - 2016. - Вип. 20. - С. 133-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2016_20_23 |
8. |
Мукан Н. В. Специфіка реалізації неперервної освіти у Канаді / Н. В. Мукан, О. В. Барабаш, М. Б. Бусько // Молодий вчений. - 2016. - № 2. - С. 309-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_2_75 |
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
Кармаліта, А.К. Дизайн музейного середовища із застосуванням інноваційних технологій [Текст] / А. К. Кармаліта // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2016. – №6. – С. 144-146. |