|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Про внесення змін до Закону України "Про освіту" щодо
особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг : Закон України від 23 травня 2017 р. № 2053-VIII // Офіційний вісник України. – 2017. – № 56. – С. 7–8. |
2. |
Про внесення змін до Порядку прийому для здобуття вищої та
професійно-технічної освіти осіб, які проживають на тимчасово окупованій території України затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24 травня 2016 року № 560 : наказ Міністерства освіти і науки України від 30 червня 2017 р. № 947 // Офіційний вісник України. – Київ, 2017. – № 64. – С. 91–92. |
3. |
Про освіту: Закон України [Текст] // Голос України. – 2017. – 27 верес.(№178). – С. 10-14. |
4. |
Загорський, B.C. Освіта як визначальний фактор забезпечення сталого розвитку національної економіки [Текст] / B. C. Загорський // Регіональна економіка. – 2017. – №2. – С. 23-31. |
5. |
Захарова, О. Тимчасово переміщені ВНЗ: основні проблеми та першочергові напрями їх розв'язання [Текст] / О. Захарова, Ж. Гончарова // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 13-22. |
6. |
Кузьмін, О.Є. Чинники забезпечення якості державного управління освітянською діяльністю ВНЗ [Текст] / О. Є. Кузьмін, М. Я. Яструбський // Регіональна економіка. – 2017. – №2. – С. 31-39. |
7. |
Лущак В. Чи можна довіряти загальноукраїнським рейтингам
ВНЗ / В. Лущак // Дзеркало тижня. – 2017. – 9–15 верес. (№ 33). – С. 12. |
8. |
Ляшенко, О.І. На шляху до Нової української школи: концептуальні засади і виклики [Текст] / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 5-13. |
9. |
Моісеєва, Т. Вітер змін [Текст] / Т. Моісеєва // Урядовий кур'єр. – 2017. – 13 верес. (№170). – С. 5. – [Про новий Закон "Про освіту"]. |
10. |
Підгорний, А.З. До питання про оптимізацію мережі вищих навчальних закладів в Україні [Текст] / А. З. Підгорний, Т. С. Корольова // Економіка України. – 2017. – №8. – С. 60-72. |
11. |
Позиції наших вишів : КНУ імені Тараса Шевченка ввійшов до групи 801-1000 світового рейтингу університетів за версією журналу Times Higher Education // Освіта України. – 2017. – № 35. – 11 вересня. – С. 2. |
12. |
Примаченко І. Тиха освітня революція : чому все більше українців отримують нові навички та фах на онлайн-курсах / І. Примаченко // День. – 2017. – № 157. – 7 вересня. – С. 11. |
13. |
Суржик, Л. Монстра не стало. Хай живе МОНстр! [Текст] : [новий Закон "Про освіту" припиняє повноваження членів Національного агенства із забезпечення якості вищої освіти] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2017. – 23-29 верес. (№35). – С. 13. |
14. |
Токарський, Т.Б. Освітня складова у соціально-економічній моделі України [Текст] / Т. Б. Токарський // Економіка @ держава. – 2017. – №7. – С. 28-31. |
15. |
Умови надання грошової допомоги випускникам педагогічних
ВНЗ // Освіта України. – 2017. – 4 верес. (№ 34). – С. 6. |
16. |
Уряд затвердив обсяги державного замовлення на підготовку
кадрів // Світ. – 2017. – Серп. (№ 31/32). – С. 1. |
17. |
Хачатрян, К. "Щоб критично мислити, потрібно мати ціннісну платформу" [Текст] : [Лілія Гриневич - про те, як і для чого змінюється українська освіта] / К. Хачатрян, О. Скільська // День (п'ятниця). – 2017. – 21-22 лип. (№125-126). – С. 14-15. |
18. |
Шулкін, Д. Мовна стаття. Лікнеп [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2017. – 25 верес. (№37). – С. 5. |
19. |
Шулкін, Д. Мовна стаття. Лікнеп [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2017. – 25 верес. (№37). – С. 5. |
20. |
Якщо випускники не вміють розмовляти державною мовою, це обмежує їхній доступ до вишів : новий закон України про освіту викликав неоднозначну реакцію з боку Румунії і Угорщини // Голос України. – 2017. – № 166. – 9 вересня. – С. 8. |
|
ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ |
1. |
Берегова Г. Д. Значущість філософії освіти в історичному контексті / Г. Д. Берегова // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2016. - Вип. 65. - С. 251-262. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2016_65_26 |
2. |
Богданова Н. Г. Модель "креативної соціальної філософії освіти" у працях П. Фрейре / Н. Г. Богданова // Гілея: науковий вісник. - 2016. - Вип. 114. - С. 154-156. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2016_114_41 |
3. |
Бойченко Н. Ціннісні засади визначення контрфактичного
статусу етичних норм університетських спільнот / Н. Бойченко // Вісник Львівського університету. Філософські науки / Львів. нац. ун-т імені Івана Франка. – Львів, 2016. – Вип. 18. – С. 37–45. |
4. |
Гончарова, О. Природа педагогічного таланту в аспекті постнекласики та мислення у складності [Текст] / О. Гончарова // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 64-73. |
5. |
Жигилевич О. Ю. Потенціал філософії освіти як методології концептуалізації бізнес–освіти / О. Ю. Жигилевич // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 116(1). - С. 247-252. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_116%281%29__62 |
6. |
Капустін, С. Поняття світогляду в сучасному філософсько-педагогічному дискурсі [Текст] / С. Капустін // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 43-49. |
7. |
Книш, І. Класична освітня парадигма: суб'єкт-суб'єктні відносини [Текст] / І. Книш // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 35-42. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
82 найкрутіші інструменти освітніх технологій 2017 року, на думку експертів у галузі освіти [Текст] // Педагогічна майстерня. – 2017. – №9. – С. 25-27. |
2. |
Богданова, В.Я. Формування математичної компетентності під час вивчення хімії [Текст] / В. Я. Богданова, Н. А. Дядченко // Педагогічна майстерня. – 2017. – №9. – С. 11-16. |
3. |
Гафіяк, А.М. Використання систем комп'ютерної алгебри для забезпечення якості підготовки фахівців економічного профілю [Текст] / А. М. Гафіяк, С. В. Кропивницький // Економічні наукиНауковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №4. – С. 194-200. |
4. |
Горбунова, Л. Теорія трансформативного навчання дорослих: еволюція концептів і методологій методологій [Текст] / Л. Горбунова // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 23-33. |
5. |
Єфімова, О. На допомогу закладам освіти: особливості оснащення інформаційно-довідкових куточків з питань цивільного захисту [Текст] / О. Єфімова // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №8. – С. 37-38. |
6. |
Замелєва, Л.Г. Дидактичні засади активації діяльності студентів при вивченні дисципліни "Безпека життєдіяльності" [Текст] / Л. Г. Замелєва // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №8. – С. 40. |
7. |
Коваленко, В. Розумні технології у сфері вищої фахової освіти: теоретико-методологічні та методико-технологічні основи [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 57-63. |
8. |
Коренчук, О.С. Використання методів андрагогіки в навчальному процесі з функціонального навчання у сфері цивільного захисту [Текст] / О. С. Коренчук // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №8. – С. 32-36. |
9. |
Нестерова, М. Практичні аспекти застосування когнітивних технологій в освіті [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 84-85. |
10. |
Отич, Д.Д. Результати дослідження командних ролей студентів-психологів [Текст] / Д. Д. Отич // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 70-74. |
11. |
Піскова, Ж. Методичні новації вивчення організації і методики податкового контролю доходів фізичних осіб для запровадження у навчальний процес [Текст] / Ж. Піскова // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №4. – С. 41-48. |
12. |
Подготовка профессионально компетентного специалиста в строительной отрасли [Текст] // Архитектура и строительство. – 2017. – №3. – С. 22-23. |
13. |
Тимків, Н.М. Інженерна педагогіка як теоретична основа підготовки фахівців для нафтогазової галузі [Текст] / Н. М. Тимків // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 51-61. |
14. |
Тищенко, Н. Розвиток пізнавальних здібностей [Текст] / Н. Тищенко, Н. Кухмай // Психолог. – 2017. – №17-18. – С. 4-14. |
15. |
Чумак, Л.В. Деякі методологічні підходи до розвитку професійної майстерності вчителя зарубіжної літератури в системі післядипломної освіти [Текст] / Л. В. Чумак // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 60-69. |
16. |
Яковець, Н. Дисципліни "Безпека життєдіяльності" та "Цивільний захист" актуальні завжди" [Текст] / Н. Яковець // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №8. – С. 16. |
|
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА |
1. |
Науменко Л. Ю. Дистанційна освіта для професійного росту лікарів в питаннях медичної етики і психології хворих та людей з інвалідністю / Л. Ю. Науменко, І. Ф. Аршава, І. С. Борисова, В. М. Березовський, В. В. Лепський // Семейная медицина. - 2017. - № 1. - С. 158-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/simmed_2017_1_35 |
2. |
Опанасюк Ю. І. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. І. Опанасюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2017. - Вип. 48(1). - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2017_48%281%29__19 |
3. |
Скрипник Л. М. Переваги та недоліки дистанційної освіти в медицині / Л. М. Скрипник // Галицький лікарський вісник. - 2012. - Т. 19, число 4. - С. 122-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/glv_2012_19_4_49 |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2016. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2016_38_3 |
2. |
Андрущенко, В. Освіта без насильства [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 7-13. |
3. |
Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7 |
4. |
Калько А. Д. Аналіз систем виховної роботи у Рівненському державному базовому медичному коледжі / А. Д. Калько, В. І. Якобчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2016_2_14 |
5. |
Силадій, І. Основні фактори формування демократичних цінностей студентської молоді [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. – 2017. – №3. – С. 76-83. – [Гуманізація освіти та виховання]. |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Про призначення іменних стипендій Верховної Ради України
для найталановитіших молодих вчених // Голос України. – 2017. –2 верес. (№ 161). – С. 7. |
2. |
Копанєва В. Становлення наукометрії як навчальної дисципліни
/ В. Копанєва // Вісник Книжкової палати. –2017. – № 6 (251). – С. 29- 31. |
3. |
Толмачов А. Потужна база із синтезу ідей до сполук / А. Толмачов // Світ. – 2017. – Верес. (№ 33/34). – С. 3.
[Науково-навчальний хіміко-біологічний центр КНУ імені Тараса
Шевченка (Хімбіоцентр) створено у березні 2009 року шляхом реорганізації з Науково-виробничого хіміко-біологічного центру, який існував з 2002 року.Сьогодні це один із провідних наукових підрозділів університету Тараса Шевченка. Про його здобутки та можливості розповідає Андрій Толмачов,керівник центру, доктор хімічних наук, професор, лауреат Державної преміїУкраїни в галузі науки і техніки]. |
4. |
Поліщук О. П. Чинники мотивації наукової діяльності у студентів 4 року навчання НаУКМА / О. П. Поліщук, Д.Ю. Баталова // Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська академія". – Київ, 2016. – Т. 187 : Соціологічні науки. – C. 76–81. |
5. |
Експертиза проектів // Освіта України. – 2017. – 18 верес. (№ 36). – С. 2.
[На конкурс проектів наукових робіт молодих учених подали 362 проекти
понад 100 вишів та наукових установ МОН України. Для фінансування
проектів молодих науковців, які переможуть цього року, у держбюджет
закладено 13,4 мільйона гривень. У майбутньому їх також планують до
фінансувати]. |
6. |
Переваги програми [Горізонт–2020] // Освіта України. – 2017. – 11 верес. (№ 35). – С. 2.
[Українські вчені мають багато можливостей отримувати кошти на свої проекти через європейські програми, насамперед ідеться про "Горизонт–2020". Про це розповіла начальник управління міжнародного
співробітництва та європейської інтеграції МОН Анна Новосад в інтерв’ю інтернет-виданню]. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Запрошення до Канади // Освіта України. – Київ, 2017. – 11 верес. (№ 35). – С. 2.
[Українські студенти зможуть брати участь у дослідницькому стажуванні в Канаді у межах програми Mitacs Globalink Research Internship]. |
2. |
Про науку й освітню платформу // Освіта України. – 2017. – 28 серп. (№ 33). – С. 2.
[2017 року заплановано проведення спільного українсько-ізраїльського
Комітету з науково-технологічного співробітництва. Про це йшлося під час зустрічі міністра освіти і науки Лілії Гриневич із головою Спільної
українсько-ізраїльської Комісії з питань торгівлі та економічного
співробітництва, Міністром екології Держави Ізраїль, Міністром у справахЄрусалима паном Зеєвим Елькіним]. |
3. |
Україна – Китай: дружити вишами і вивчати мову // Освіта України. – 2017. – 4 верес. (№ 34). – С. 7 |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Vasylenko, O.V. Development of communication skills of law enforcement officers: the USA experience [Текст] / O. V. Vasylenko // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – C. 44-50. |
2. |
Біліченко С. В. Маркетинг освітніх послуг на етапі тренування
абітурієнтів: концепція вищої освіти Республіки Польща / С. В. Біліченко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – Хмельницький, 2017. – № 5, т. 2. – С. 108–111. |
3. |
Загірняк, Д.М. Ознаки споживання послуг вищої освіти: закордонний досвід [Текст] / Д. М. Загірняк // Економічні науки.Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – 2016. – №4. – С. 200-210. |
4. |
Зубченко, О. Застосування ІКТ-технології в освіті Великої Британії [Текст] / О. Зубченко // "Педагогіка" та "Психологія"Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №7-8. – С. 90-101. |
5. |
Канівець О. М. Дистанційна освіта філологів-бакалаврів у Великій Британії / О. М. Канівець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_7 |
6. |
Маріуд, О.І. Поступ порівняльної освіти в США [Текст] / О. І. Маріуд // Педагогіка і психологія. – 2017. – №3. – С. 20-23. |
7. |
Михайловская, Е. Оксбридж: 800 лет революционного консерватизма [Текст] : [Оксфорд и Кембридж] / Е. Михайловская // БУРЛЕСК. – 2017. – №4. – С. 120-132. |
8. |
Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7 |
9. |
Черба, В.М. Причини освітніх міграцій українських студентів за кордон [Текст] / В. М. Черба, Г. Д. Тоболь, Д. В. Мушкатьорова // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №12. – C. 68-72. |