Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
БЕРЕЗЕНЬ 2018 р.

    ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1.   Вищі бали дають більше шансів. Оприлюднено максимальні обсяги держзамовлення на прийом до закладів вищої освіти у 2018 році [Текст] // Урядовий кур'єр. – 2018. –  5 квіт. (№66). – С. 2.
2.   Деякі питання Державної служби якості освіти України : постанова Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. No168/Україна. Кабінет Міністрів // Урядовий кур'єр. –2018. –No55. –22березня.–С. 7
3.   Загірняк, М.    Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України [Текст] / М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 43-53.
4.   Ідея провідництва в управлінні вищою освітою [Текст] / І. Богданов, С. Лисаков, С. Немченко, В. Крижко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 11-21.
5.   Ідея провідництва в управлінні вищою освітою [Текст] / І. Богданов, С. Лисаков, С. Немченко, В. Крижко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 11-21.
6.   Красільнікова, О.    Компетентнісний підхід як основа філософії освіти [Текст] / О. Красільнікова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2018. – №1. – С. 147-156.
7.   Кулик, Н.    Освіта на зламі епох : [розвиток освіти у Києві 19-початку 20 ст.] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. –  2 квіт. (№13). – С. 14-15.
8.   Луговий, В.І.    Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна кваліфікацій :  [реалізація закону України «Про освіту»] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланов // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 5-20.
9. 339.9
М58
Матюх, С.А.    Економічні категорії кон'юнктури ринку освітніх послуг [Текст] / С. А. Матюх // Міжнародні економічні відносини в розвитку бізнес-процесів, підвищенні людського потенціалу та забезпеченні ефективності євроінтеграції України. – 2016. – С. 155-159.
10.   Про підвищення оплати праці педагогічних працівників : постанова Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р.№22Україна. Кабінет Міністрів // Офіційний вісник України. –2018.–N12.–С. 26
11.   Річний звіт про виконання бюджетних програм Міністерства освіти і науки України за 2017 рік [Текст] // Освіта України. – 2018. –  5 берез. (№9-10). – С. 5-44.
12. 316
С90
Сіцінська, Л.    Модернізація освітньої системи як шлях до модернізації суспільства [Текст] / Л. Сіцінська, О. Заславська // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 153-154.
13.   Співаковський, О.    Що принесли нам реформи? Про стан імплементації Закону України "Про вищу освіту" [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. –  27 лют. (№39). – С. 4.
14.   Усик, В.І.    Роль університету в секторній структурі економіки знань [Текст] / В. І. Усик, Т. В. Матусевич // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №24. – C. 61-65.
15.   Шулик, Д.    Енергосервіс для вишів [Текст] / Д. Шулик // Освіта України. – 2018. –  26 лют. (№8). – С. 5.
16.   Шулікін, Д.    Підтримати інноваційну систему :  [парламенські слухання]. / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  2 квіт. (№13). – С.1, 6.
    НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1.   Базилевич, В.    Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 101-126.
2.   Банщиков, П.    Апробація методики формалізованої оцінки компетентностей студентів на прикладі студентів 4 курсу спеціальності "Економіка підприємства" із застосуванням бізнес-симуляції Vial+ [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №10-11. – С. 36-43.
3. 001
Н 34
Бахтіна, Г.П.    Професійна спрямованість курсу віщої математики в технічному університеті в контексті всесвітньої ініціативи СБЮ:міждисциплінарний аспект [Текст] / Г. П. Бахтіна // Наука и образование. – 2016. – С. 99-102.
4.   Безручко, О.    Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 77-87.
5.   Горбань, Л.В.    Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 62-71.
Лукашук, М.    Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти [Текст] / М. Лукашук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 41-48.
6.   Дорофєєва, О.М.    Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови [Текст] / О. М. Дорофєєва // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 50-53.
7.   Іваній, І.    Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти [Текст] / І. Іваній // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 67-72.
8. 001
Н 34
Іванова, Н.Ю.    Практичні аспекти розвитку креативності студентів НаУКМА [Текст] / Н. Ю. Іванова, О. О. Корольова // Наука и образование. – 2016. – С. 102-105.
9.   Коваленко, В.    Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 34-41.
10.   Корсак, К.    Формування умов для знищення "монбланів" історичної неправди про Україну : [українська ідея, нооісторія, Велике Трипілля] / К. Корсак // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 53-67.
11.   Курбатов, С.    Місток у цифрове майбутнє. Сучасні тренди в галузі освітніх технологій [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2018. –  19 берез. (№11). – С. 11.
12.   Ляшенко, Л.    Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні [Текст] / Л. Ляшенко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 59-67.
13.   Мацюк, О.О.    Формування професійних компетенцій майбутніх перекладачів [Текст] / О. О. Мацюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 86-91.
14.   Мацюк, О.О.    Формування професійних компетенцій майбутніх перекладачів [Текст] / О. О. Мацюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 86-91.
15.   Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47.
16.   Мороз, І.    Реінжиніринг у системі освіти [Текст] / І. Мороз, О. Стадник // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 21-28.
17. 81
А 43
Нікітіна, Н.П.    Синергетика як методологічна парадигма у процесі викладання іноземної мови [Текст] / Н. П. Нікітіна // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.10 : Т.2 (К-П). – C. 214-218.
18.   Овчарук, О.В.    Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 31-38.
19.   Оніщук, І.    Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України [Текст] / І. Оніщук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 77-83.
20.   Павлик, О.Б.    Розвиток навичок читання текстів іноземною мовою у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Б. Павлик // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 100-102.
21. 001
Н 34
Подласов, С.О.    Деякі проблеми організації тестування студентів [Текст] / С. О. Подласов // Наука и образование. – 2016. – С. 105-107.
22.   Приходько, Ю.І.    Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 53-62.
23.   Садовець, О.    Сучасні тенденції неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов (на основі дослідження Британської Ради) [Текст] / О. Садовець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.152-161.
24.   Сергеева, О.В.    Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107.
25.   Сергеева, О.В.    Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107.
26. 81
А43
Станіславова, Л.Л.    Застосування електронних тестових завдань та інтерактивних вправ у викладанні дисципліни "Культура української мови" [Текст] / Л. Л. Станіславова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.10 : Т.3 (Р-Я). – C. 82-89.
27.   Тименко, В.П.    Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти [Текст] / В. П. Тименко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 20-31.
28.   Федів, В.    Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі [Текст] / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 72-77.
29.   Хоружий, Г.    Компетентнісні моделі у вищій освіті та бізнесі: зарубіжний досвід [Текст] / Г. Хоружий // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2018. – №1. – С. 131-146.
30.   Чирчик, С.    До питання становлення та розвитку поняття "інтер'єр" [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 87-101.
    ВИХОВНА РОБОТА
1.   Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20
2.   Беляєва, О.    Підвищення самооцінки. Програма занять [Текст] / О. Беляєва, К. Попович // Психолог. – 2018. – №3-4. – С. 22-48.
3. 316
С90
Комар, Т.    Професійний аксіогенез особистості як передумова професійної зрілості майбутнього фахівця [Текст] / Т. Комар // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 45-47.
4.   Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_2_15
5.   Попова Т. Дослідження організаційно-виховного процесу у вищому навчальному закладі / Т. Попова // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_12
6.   Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії / В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 12. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_12_71
7. 001
Н 34
Халєєва, О.В.  Професійне становлення особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін у процесі вивчення вокально-хорових навичок [Текст] / О. В. Халєєва, Л. М. Костіна // Наука и образование. – 2016. – С. 108-112.
 

НАУКОВА РОБОТА
1.   Андрущенко, В.    Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях [Текст] / В. Андрущенко, І. Силадій // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 5-11.
2.   Клюшніченко, О.    Розвиток науки в Україні [Текст] : за матеріалами бази даних державної бібліографії авторефератів дисертацій за 2016 р. / О. Клюшніченко // Вісник книжкової палати. – 2017. – №10. – С. 3-15.
3.   Кузьома Т. Б. Участь студентів ВНЗ України у науково-дослідній діяльності / Т. Б. Кузьома // Наука і освіта. - 2017. - № 8. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_8_24
4.   Кулик, Н.    Майбутнє науки: куди йдемо? : [роздуми про майбутє науки та освіти] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. –  19 берез. (№11). – С. 13.
5.   Кулик, Н.    На науковій передовій [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. –  26 берез. (№12). – С. 6.
6.   Мішеніна Т. Організація науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті компетентнісно-орієнтованої вищої освіти / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2017. - № 2. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_23
    ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1.   Bajpai, S. (Bajpai, Sh.)   Renewable Energy Education in India [Текст] / S. Bajpai, N. R. Kidwai // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 103-113.
2.   Bidyuk, N.    Forming Communicative Competence of Future TESOL Teachers by Microteaching (Based on British Experience) [Текст] / N. Bidyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 7-15.
3.   Boiarska-Khomenko, A.    Adult Learning Development in Poland in the 20th Century [Текст] / A. Boiarska-Khomenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 76-81.
4.   Bystrova, В.    Comparative analysis of curricula for bachelor's degree in cyber security in the USA and Ukraine [Текст] / В. Bystrova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 114-119.
5.   Chorna, I.    Content of Future Economists’ Professional Mobility in Researches of Foreign Scientists [Текст] / I. Chorna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 139-144.
6.   Desiatov, T.    Comparative Pedagogical Studies on Models Of Education Systems Management in the EU and Ukraine [Текст] / T. Desiatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 16-24.
7.   Dudikova, L.    endencies of Future Doctors’ Ethical Competence Formation at Medical Universities in Europe and the USA [Текст] / L. Dudikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 82-88.
8.   Duka, O.    Some Countries’ Experience in Organizing Professional Training and Activity of Probation Officers [Текст] / O. Duka // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 98-102.
9.   Homonyuk, O.    Foreign Experience in Mastering Medical Professional Terminology by Foreign Students at Medical Universities [Текст] / O. Homonyuk, N. Avramenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 32-38.
10.   Iliasova, Y. (Iliasova, Yu.)   Professional Training of Junior Medical Staff: European Experience [Текст] / Y. Iliasova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 120-125.
11.   Kyslenko, D.    Using information technologies in professional training of future security specialists in the USA, Great Britain, Holand and Israel [Текст] / D. Kyslenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 58-67.
12.   Matsiuk, L.    Future Teachers’ Legal Training in Belarus and Kazakhstan [Текст] / L. Matsiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 45-51.
13.   Pavlenko, M.    The problem of developing professional mobility of teachers in the works of foreign scholars [Текст] / M. Pavlenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.132-139.
14.   Perepelyuk, I.    Pre-School Educational Institutions and Family Interaction in the System of Pre-School Education in Ukraine and Poland [Текст] / I. Perepelyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 145-151.
15.   Sadovets, О.    Modern trends in continuous professional development of foreign language teachers (on the basis of the British council research) [Текст] / О. Sadovets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 89-98.
16.   Samborska, О.    Some peculiarities in training future masters in technology education in European countries [Текст] / О. Samborska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.126-132.
17.   Soltyk, O.    The Peculiarities of Physical Education Teachers’ Professional Training: Foreign Experience [Текст] / O. Soltyk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 39-44.
18.   Tretko, V.    Globalization of nanoengineers' professional training: foreign experience [Текст] / V. Tretko, Y. Vashkurak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 25-32.
19.   Tymkiv, N.    Interdisciplinarity in Petroleum Higher Education in the Context Of International Standards [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 52-57.
20.   Zorochkina, T.    Legal Enforcement of Teacher Education in Great Britain [Текст] / T. Zorochkina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 67-75.
21.   Іванюк, І.В.    Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 38-45.
22.   Ілясова, Ю.    Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів: Європейський досвід [Текст] / Ю. Ілясова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 161-167.
23.   Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку [Текст] // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 7-43.
    ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
1.   "Диригент кохання і ... любові" : [актори студентського літературного театру "Глорія" ХНУ зіграли виставу про Шевченка до 204-ї річниці з дня його народження] // Проскурів. – 2018. –  29 берез. (№13). – С. 8.
2.   Салій, І.    Прудка і стильна "Дивовижна нитка": [студенти і викладачі кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва ХНУ презентували 40 робіт у різних техніках в обласній юнацькій бібліотеці в експозиції "Дивовижна нитка"] / І. Салій // Проскурів. – 2018. –  22 берез. (№12). – С. 9.
3.   Салій, І.    Те, що мають знати всі про міську раду, почули студенти : [в міській раді Хмельницького для студентів кафедри менеджменту ХНУ організували екскурсію] / І. Салій // Проскурів. – 2018. –  29 берез. (№13). – С. 14.

Останні зміни 27.04.2018 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail