|
|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
|
Вищі бали дають більше шансів. Оприлюднено максимальні обсяги держзамовлення на прийом до закладів вищої освіти у 2018 році [Текст] // Урядовий кур'єр. – 2018. – 5 квіт. (№66). – С. 2. |
2. |
|
Деякі питання Державної служби якості освіти України : постанова Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. No168/Україна. Кабінет Міністрів // Урядовий кур'єр. –2018. –No55. –22березня.–С. 7 |
3. |
|
Загірняк, М. Щодо місця коледжів і технікумів у системі вищої освіти України [Текст] / М. Загірняк, С. Сергієнко, Д. Загірняк // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 43-53. |
4. |
|
Ідея провідництва в управлінні вищою освітою [Текст] / І. Богданов, С. Лисаков, С. Немченко, В. Крижко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 11-21. |
5. |
|
Ідея провідництва в управлінні вищою освітою [Текст] / І. Богданов, С. Лисаков, С. Немченко, В. Крижко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 11-21. |
6. |
|
Красільнікова, О. Компетентнісний підхід як основа філософії освіти [Текст] / О. Красільнікова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2018. – №1. – С. 147-156. |
7. |
|
Кулик, Н. Освіта на зламі епох : [розвиток освіти у Києві 19-початку 20 ст.] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. – 2 квіт. (№13). – С. 14-15. |
8. |
|
Луговий, В.І. Ціннісно-орієнтаційні компетентності як невід'ємна кваліфікацій : [реалізація закону України «Про освіту»]
/ В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланов // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 5-20. |
9. |
339.9
М58 |
Матюх, С.А. Економічні категорії кон'юнктури ринку освітніх послуг [Текст] / С. А. Матюх // Міжнародні економічні відносини в розвитку бізнес-процесів, підвищенні людського потенціалу та забезпеченні ефективності євроінтеграції України. – 2016. – С. 155-159. |
10. |
|
Про підвищення оплати праці педагогічних працівників : постанова Кабінету Міністрів України від 11 січня 2018 р.№22Україна. Кабінет Міністрів // Офіційний вісник України. –2018.–N12.–С. 26 |
11. |
|
Річний звіт про виконання бюджетних програм Міністерства освіти і науки України за 2017 рік [Текст] // Освіта України. – 2018. – 5 берез. (№9-10). – С. 5-44. |
12. |
316
С90 |
Сіцінська, Л. Модернізація освітньої системи як шлях до модернізації суспільства [Текст] / Л. Сіцінська, О. Заславська // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 153-154. |
13. |
|
Співаковський, О. Що принесли нам реформи? Про стан імплементації Закону України "Про вищу освіту" [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. – 27 лют. (№39). – С. 4. |
14. |
|
Усик, В.І. Роль університету в секторній структурі економіки знань [Текст] / В. І. Усик, Т. В. Матусевич // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №24. – C. 61-65. |
15. |
|
Шулик, Д. Енергосервіс для вишів [Текст] / Д. Шулик // Освіта України. – 2018. – 26 лют. (№8). – С. 5. |
16. |
|
Шулікін, Д. Підтримати інноваційну систему : [парламенські слухання]. / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – 2 квіт. (№13). – С.1, 6. |
|
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
|
Базилевич, В. Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 101-126. |
2. |
|
Банщиков, П. Апробація методики формалізованої оцінки компетентностей студентів на прикладі студентів 4 курсу спеціальності "Економіка підприємства" із застосуванням бізнес-симуляції Vial+ [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №10-11. – С. 36-43. |
3. |
001
Н 34 |
Бахтіна, Г.П. Професійна спрямованість курсу віщої математики в технічному університеті в контексті всесвітньої ініціативи СБЮ:міждисциплінарний аспект [Текст] / Г. П. Бахтіна // Наука и образование. – 2016. – С. 99-102. |
4. |
|
Безручко, О. Перша лекція Олександра Довженка у Київському державному інституті кінематографії [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 77-87. |
5. |
|
Горбань, Л.В. Профорієнтована освіта як засіб запобігання маргіналізації населення [Текст] / Л. В. Горбань // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 62-71.
Лукашук, М. Теоретико-методологічні засади дослідження інноваційних процесів у системі освіти [Текст] / М. Лукашук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 41-48. |
6. |
|
Дорофєєва, О.М. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови [Текст] / О. М. Дорофєєва // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 50-53. |
7. |
|
Іваній, І. Розвиток системи оцінювання якості вищої професійної фізкультурної освіти [Текст] / І. Іваній // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 67-72. |
8. |
001
Н 34 |
Іванова, Н.Ю. Практичні аспекти розвитку креативності студентів НаУКМА [Текст] / Н. Ю. Іванова, О. О. Корольова // Наука и образование. – 2016. – С. 102-105. |
9. |
|
Коваленко, В. Дидактологістика у сфері політології як науки і дисципліни у вищій школі: влада розуму над політичними ідеями [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 34-41. |
10. |
|
Корсак, К. Формування умов для знищення "монбланів" історичної неправди про Україну : [українська ідея, нооісторія, Велике Трипілля] / К. Корсак // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 53-67. |
11. |
|
Курбатов, С. Місток у цифрове майбутнє. Сучасні тренди в галузі освітніх технологій [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2018. – 19 берез. (№11). – С. 11. |
12. |
|
Ляшенко, Л. Роль оволодіння англійською мовою у підвищенні якості освіти в Україні [Текст] / Л. Ляшенко // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 59-67. |
13. |
|
Мацюк, О.О. Формування професійних компетенцій майбутніх перекладачів [Текст] / О. О. Мацюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 86-91. |
14. |
|
Мацюк, О.О. Формування професійних компетенцій майбутніх перекладачів [Текст] / О. О. Мацюк // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 86-91. |
15. |
|
Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47. |
16. |
|
Мороз, І. Реінжиніринг у системі освіти [Текст] / І. Мороз, О. Стадник // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 21-28. |
17. |
81
А 43 |
Нікітіна, Н.П. Синергетика як методологічна парадигма у процесі викладання іноземної мови [Текст] / Н. П. Нікітіна // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.10 : Т.2 (К-П). – C. 214-218. |
18. |
|
Овчарук, О.В. Рамка цифрової компетентності для громадян: європейська стратегія визначення рівня компетентності у галузі цифрових технологій [Текст] / О. В. Овчарук // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 31-38. |
19. |
|
Оніщук, І. Особливості навчання іноземної мови студентів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах України [Текст] / І. Оніщук // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 77-83. |
20. |
|
Павлик, О.Б. Розвиток навичок читання текстів іноземною мовою у студентів вищих навчальних закладів [Текст] / О. Б. Павлик // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 100-102. |
21. |
001
Н 34 |
Подласов, С.О. Деякі проблеми організації тестування студентів [Текст] / С. О. Подласов // Наука и образование. – 2016. – С. 105-107. |
22. |
|
Приходько, Ю.І. Теорія трансформації систем як засіб дослідження військової освіти [Текст] / Ю. І. Приходько // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 53-62. |
23. |
|
Садовець, О. Сучасні тенденції неперервного професійного розвитку вчителів іноземних мов (на основі дослідження Британської Ради) [Текст] / О. Садовець // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.152-161. |
24. |
|
Сергеева, О.В. Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107. |
25. |
|
Сергеева, О.В. Компентнісний підхід у професійній підготовці майбутніх перекладачів [Текст] / О. В. Сергеева // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 102-107. |
26. |
81
А43 |
Станіславова, Л.Л. Застосування електронних тестових завдань та інтерактивних вправ у викладанні дисципліни "Культура української мови" [Текст] / Л. Л. Станіславова // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.10 : Т.3 (Р-Я). – C. 82-89. |
27. |
|
Тименко, В.П. Методологічні засади розвитку практичного інтелекту студентів у закладах вищої мистецької і технічної освіти [Текст] / В. П. Тименко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 20-31. |
28. |
|
Федів, В. Соціальні мережі як засіб підвищення мотивації до вивчення природничих дисциплін у вищому медичному навчальному закладі [Текст] / В. Федів, А. Єгоренков, Л. Шинкура // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 72-77. |
29. |
|
Хоружий, Г. Компетентнісні моделі у вищій освіті та бізнесі: зарубіжний досвід [Текст] / Г. Хоружий // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2018. – №1. – С. 131-146. |
30. |
|
Чирчик, С. До питання становлення та розвитку поняття "інтер'єр" [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 87-101. |
|
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
|
Александрович Н. Значення екоетичної позиції студентів педагогічних вузів, як моделі навчально-виховної роботи майбутнього вчителя / Н. Александрович // Молодь і ринок. - 2016. - № 4. - С. 86-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_4_20 |
2. |
|
Беляєва, О. Підвищення самооцінки. Програма занять [Текст] / О. Беляєва, К. Попович // Психолог. – 2018. – №3-4. – С. 22-48. |
3. |
316
С90 |
Комар, Т. Професійний аксіогенез особистості як передумова професійної зрілості майбутнього фахівця [Текст] / Т. Комар // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 45-47. |
4. |
|
Попова І. Формування екологічної свідомості студентів вищих навчальних закладів / І. Попова // Вища освіта України. - 2017. - № 2. - С. 89-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2017_2_15 |
5. |
|
Попова Т. Дослідження організаційно-виховного процесу у вищому навчальному закладі / Т. Попова // Молодь і ринок. - 2016. - № 2. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2016_2_12 |
6. |
|
Слюзко В. І. Система виховної роботи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії / В. І. Слюзко // Педагогічний дискурс. - 2017. - Вип. 12. - С. 296-299. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2017_12_71 |
7. |
001
Н 34 |
Халєєва, О.В. Професійне становлення особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін у процесі вивчення вокально-хорових навичок [Текст] / О. В. Халєєва, Л. М. Костіна // Наука и образование. – 2016. – С. 108-112. |
|
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
|
Андрущенко, В. Поняття педагогічного дискурсу в сучасних наукових дослідженнях [Текст] / В. Андрущенко, І. Силадій // Вища освіта України. – 2018. – №1. – С. 5-11. |
2. |
|
Клюшніченко, О. Розвиток науки в Україні [Текст] : за матеріалами бази даних державної бібліографії авторефератів дисертацій за 2016 р. / О. Клюшніченко // Вісник книжкової палати. – 2017. – №10. – С. 3-15. |
3. |
|
Кузьома Т. Б. Участь студентів ВНЗ України у науково-дослідній діяльності / Т. Б. Кузьома // Наука і освіта. - 2017. - № 8. - С. 83-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NiO_2017_8_24 |
4. |
|
Кулик, Н. Майбутнє науки: куди йдемо? : [роздуми про майбутє науки та освіти] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. – 19 берез. (№11). – С. 13. |
5. |
|
Кулик, Н. На науковій передовій [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. – 26 берез. (№12). – С. 6. |
6. |
|
Мішеніна Т. Організація науково-дослідницької роботи майбутніх учителів філологічних спеціальностей у змісті компетентнісно-орієнтованої вищої освіти / Т. Мішеніна // Молодь і ринок. - 2017. - № 2. - С. 112-119. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_23 |
|
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
|
Bajpai, S. (Bajpai, Sh.) Renewable Energy Education in India [Текст] / S. Bajpai, N. R. Kidwai // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 103-113. |
2. |
|
Bidyuk, N. Forming Communicative Competence of Future TESOL Teachers by Microteaching (Based on British Experience) [Текст] / N. Bidyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 7-15. |
3. |
|
Boiarska-Khomenko, A. Adult Learning Development in Poland in the 20th Century [Текст] / A. Boiarska-Khomenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 76-81. |
4. |
|
Bystrova, В. Comparative analysis of curricula for bachelor's degree in cyber security in the USA and Ukraine [Текст] / В. Bystrova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 114-119. |
5. |
|
Chorna, I. Content of Future Economists’ Professional Mobility in Researches of Foreign Scientists [Текст] / I. Chorna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 139-144. |
6. |
|
Desiatov, T. Comparative Pedagogical Studies on Models Of Education Systems Management in the EU and Ukraine [Текст] / T. Desiatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 16-24. |
7. |
|
Dudikova, L. endencies of Future Doctors’ Ethical Competence Formation at Medical Universities in Europe and the USA [Текст] / L. Dudikova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 82-88. |
8. |
|
Duka, O. Some Countries’ Experience in Organizing Professional Training and Activity of Probation Officers [Текст] / O. Duka // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 98-102. |
9. |
|
Homonyuk, O. Foreign Experience in Mastering Medical Professional Terminology by Foreign Students at Medical Universities [Текст] / O. Homonyuk, N. Avramenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 32-38. |
10. |
|
Iliasova, Y. (Iliasova, Yu.) Professional Training of Junior Medical Staff: European Experience [Текст] / Y. Iliasova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 120-125. |
11. |
|
Kyslenko, D. Using information technologies in professional training of future security specialists in the USA, Great Britain, Holand and Israel [Текст] / D. Kyslenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 58-67. |
12. |
|
Matsiuk, L. Future Teachers’ Legal Training in Belarus and Kazakhstan [Текст] / L. Matsiuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 45-51. |
13. |
|
Pavlenko, M. The problem of developing professional mobility of teachers in the works of foreign scholars [Текст] / M. Pavlenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.132-139. |
14. |
|
Perepelyuk, I. Pre-School Educational Institutions and Family Interaction in the System of Pre-School Education in Ukraine and Poland [Текст] / I. Perepelyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 145-151. |
15. |
|
Sadovets, О. Modern trends in continuous professional development of foreign language teachers (on the basis of the British council research) [Текст] / О. Sadovets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С. 89-98. |
16. |
|
Samborska, О. Some peculiarities in training future masters in technology education in European countries [Текст] / О. Samborska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – С.126-132. |
17. |
|
Soltyk, O. The Peculiarities of Physical Education Teachers’ Professional Training: Foreign Experience [Текст] / O. Soltyk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 39-44. |
18. |
|
Tretko, V. Globalization of nanoengineers' professional training: foreign experience [Текст] / V. Tretko, Y. Vashkurak // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 25-32. |
19. |
|
Tymkiv, N. Interdisciplinarity in Petroleum Higher Education in the Context Of International Standards [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 52-57. |
20. |
|
Zorochkina, T. Legal Enforcement of Teacher Education in Great Britain [Текст] / T. Zorochkina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 67-75. |
21. |
|
Іванюк, І.В. Етапи розвитку комп'ютерно орієнтованого навчального середовища в умовах полікультурної освіти в країнах Європейського Союзу [Текст] / І. В. Іванюк // Педагогіка і психологія. – 2018. – №1. – С. 38-45. |
22. |
|
Ілясова, Ю. Професійна підготовка молодших медичних спеціалістів: Європейський досвід [Текст] / Ю. Ілясова // Порівняльна професійна педагогіка. – 2017. – №4,Т.7. – C. 161-167. |
23. |
|
Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку [Текст] // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 7-43. |
|
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
|
"Диригент кохання і ... любові" : [актори студентського літературного театру "Глорія" ХНУ зіграли виставу про Шевченка до 204-ї річниці з дня його народження] // Проскурів. – 2018. – 29 берез. (№13). – С. 8. |
2. |
|
Салій, І. Прудка і стильна "Дивовижна нитка": [студенти і викладачі кафедри технологічної та професійної освіти і декоративного мистецтва ХНУ презентували 40 робіт у різних техніках в обласній юнацькій бібліотеці в експозиції "Дивовижна нитка"] / І. Салій // Проскурів. – 2018. – 22 берез. (№12). – С. 9. |
3. |
|
Салій, І. Те, що мають знати всі про міську раду, почули студенти : [в міській раді Хмельницького для студентів кафедри менеджменту ХНУ організували екскурсію] / І. Салій // Проскурів. – 2018. – 29 берез. (№13). – С. 14. |