Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
КВІТЕНЬ 2018 р.

  ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1. Деякі питання Державної служби якості освіти України : постанова Кабінету Міністрів України від 14 березня 2018 р. №168/Україна. Кабінет Міністрів // Офіційний вісник України. –2018. –№25.–С. 51-54.
2. Про внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Міністерству освіти і науки для виплати академічних стипендій : постанова Кабінету Міністрів України від 21 березня 2018 р. No 194 /Україна. Кабінет Міністрів //Урядовий кур'єр. –2018. – № 58.–27 берез.–С. 4.
3. Бебко, С.    Перспективи розвитку ринку освітніх послуг України з урахуванням китайського досвіду [Текст] / С. Бебко // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 62-70.
4. Болтівець, С.    Архетипи інтроекції у вимірах вищої і високої освіти : [методологія психологічного аналізу значення вищої освіти] / С. Болтівець // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 41-49.
5. Єрфорт, О.Ю.    Розвиток механізмів кредитування здобуття вищої освіти в Україні [Текст] / О. Ю. Єрфорт, І. Ю. Єрфорт // Фінанси України. – 2018. – №3. – C. 67-79.
6. Ковалко, Н.    Проходження ЗНО-2018: обізнаний - отже, озброєний [Текст] / Н. Ковалко // Дзеркало тижня. – 2018. –  7-13 квіт. (№13). – С. 13.
7. Кухарчук, П.М.    Соціальне партнерство в процесі реформування системи освіти в Україні [Текст] / П. М. Кухарчук, В. О. Плосков // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №11. – C. 5-9.
8. Меншун, В.    Український науковий гігант (його історія, традиції, сучасність) [Текст] : [КПІ ім. Ігоря Сікорського] / В. Меншун // Трибуна. – 2017. – №3-4. – С. 10-12.
9. Мулярчук, Є.    Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні [Текст] / Є. Мулярчук // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 213-234.
10. Погребняк, В.    Закон України "Про вищу освіту": практика імплементації [Текст] / В. Погребняк, О. Дашковська, А. Солоденко // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 7-18.
11. Чекалюк, В.    Уроки Глієра [Текст] : [150 років Київському інституту ім. Р.Глієра] / В. Чекалюк // Дзеркало тижня. – 2018. –  24-30 берез. (№11). – С. 14.
12. Черненко, Т.В.    Міжнародні і правові аспекти впровадження нового Закону України "Про освіту" (в частині визначення мов навчання) [Текст] / Т. В. Черненко, А. Ю. Іщенко, О. М. Литвиненко // Стратегічні пріоритети. – 2017. – №4. – C. 197-206.
13. Шулікін, Д.    Підтримати інноваційну систему : [парламенські слухання].  [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  2 квіт. (№13). – С.1, 6.
14. Шулікін, Д.    Про інклюзію і оренду майна вишів [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  23 квіт. (№16). – С. 4.
  ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
1. Буданов, В.Г.    Третье рождение синергетики [Текст] / В. Г. Буданов // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 57-70.
2. Герасимова, И.    Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании [Текст] / И. Герасимова // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 79-96.
3. Гончаренко, О.А.    Освітні контексти конструктивізму (огляд конференції 16-17 березня 2017 року, Щецинський університет, Польща [Текст] / О. А. Гончаренко // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 162-168.
4. Горбунова, Л.    Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини [Текст] / Л. Горбунова // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 97-127.
5. Горбунова, Л.С.    Самість у просторі лімінальності: до обгрунтування трансформативних стратегій вищої освіти [Текст] / Л. С. Горбунова // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 71-97.
6. Григорова, Н.В.    Сучасна школа в європейському філософсько-освітньому дискурсі [Текст] / Н. В. Григорова // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 258-261.
7. Култаєва, М.    Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах [Текст] / М. Култаєва // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 153-195.
8. Пролеєв, С.    Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми [Текст] / С. Пролеєв, В. Шамрай // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 196-212.
9. Степаненко, І.    Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти [Текст] / І. Степаненко // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 235-245.
10. Тягло, О.В.    Досвід засвоєння критичного мислення в українській вищій школі [Текст] / О. В. Тягло // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 240-257.
  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1. Базилевич, В.    Парадигмальні зрушення в економічній теорії XXI ст. [Текст] / В. Базилевич, А. Ігнатюк, Н. Гражевська // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 71-91.
2. Банщиков, П.    Оцінювання економічних компетентностей на основі бізнес-симуляції "ViAL+" [Текст] / П. Банщиков, В. Паздрій // Бухгалтерський облік і аудит. – 2017. – №12. – C. 20-28.
3. Бідасюк, Н.    Використання паралельних текстів для вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Бідасюк // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 18-30.
4. Возняк, О.    Формування фахової компетентності майбутнього будівельника щодо використання нанотехнологій [Текст] / О. Возняк // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 30-41.
5. Гайдамачук, О.    Детонація як граматологічна версія читання філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук // Філософія освіти. – 2017. – №1. – C. 257-268.
6. Зуєва, Л.Є.    Ґенеза науково-теоретичних і регулятивних засад психолого-педагогічної підготовки професійних суддів у системі суддівської освіти України і Канади [Текст] / Л. Є. Зуєва // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №12. – C. 19-26.
7. Камбур, О.Л.    Розвиток підприємницьких здібностей майбутніх фахівців під час вирішення інвестиційних задач [Текст] / О. Л. Камбур, С. О. Ракицька, К. О. Тюлькіна // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №1. – C. 19-24.
8. Ляшенко, Л.    Тема "Англійська мова" у сфері досліджень науковців вищої школи України [Текст] / Л. Ляшенко // Вища школа. – 2018. – №3. – С. 51-61.
9. Метод підвищення продуктивності використання програмних засобів вивчення слів іноземних мов [Текст] / Ю. П. Кльоц, Ю. В. Войтков, В. М. Стецюк, Є. С. Шаховал // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №1. – С. 43-47.
10. Ящишин, Т.І.    Комплексне формування вмінь та навичок із використанням інноваційних технологій навчання (Інтегроване навчальне заняття: Життя відшиті сторінки. Редагування графічних зображень) [Текст] / Т. І. Ящишин, В. С. Похонський // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №11. – C. 41-45.
  ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА
11. Вовдюк, Л.В.    Дистанційне навчання [Текст] / Л. В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №3. – С. 16-17.
12. Ігнатьєва А. І. Удосконалення дистанційного навчання студентів в системі безперервної освіти / А. І. Ігнатьєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_12
13. Кучерявий А. О. Технологія проектування дистанційних навчальних курсів у військовій освіті / А. О. Кучерявий // Військова освіта. - 2017. - № 1. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2017_1_16
14. Пікуляк М. В. Моделювання сценаріїв адаптивного навчання в системі дистанційної освіти / М. В. Пікуляк // Фізико-математична освіта. - 2016. - Вип. 3. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2016_3_12
  ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1. Дронь, В.В.    Технологія майндмеппінгу з додатком Сoggle [Текст] / В. В. Дронь // Педагогічна майстерня. – 2018. – №3. – С. 2-7.
2. Жаворонкова, Г.В.    Сучасна направленість методології наукового пошуку в дослідженні формування економіки знань в інформаційному суспільств [Текст] / Г. В. Жаворонкова, Л. Ю. Мельник // Економіка @ держава. – 2018. – №2. – C. 16-21.
3. Курбатов, С.    Місток у цифрове майбутнє. Сучасні тренди в галузі освітніх технологій [Текст] / С. Курбатов // Освіта України. – 2018. –  19 берез. (№11). – С. 11.
4. Лісіна Л. О. Вплив інформатизації освіти на трансформацію технології навчання у вищій школі / Л. О. Лісіна // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 50. - С. 425-432. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_50_57
5. Яцишин А. Інформатизація освіти України та підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації до її здійснення / А. Яцишин // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_10
  ВИХОВНА РОБОТА
1. Гірний, О.І.    На чому будувати теорію виховання для "нової української школи" [Текст] / О. І. Гірний // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 98-114.
2. Професійні та соціальні проблеми науково-освітянської молоді за результатами соціологічного опитування [Текст] / С. О. Жабін, Г. С. Васильєв, О. П. Казьміна [та ін.] // Наука та інновації. – 2017. – №5. – C. 19-37.
3. Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_38_3
4. Никула Т. Д. Виховна робота зі студентами та молодими вченими на прикладі кафедри професора Анатолія Пелещука / Т. Д. Никула // Практикуючий лікар. - 2017. - № 3. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2017_3_17
5. Смалько О. Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 8. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_8_19
  НАУКОВА РОБОТА
1. Короденко, М.    Цитування "в один клік" і гарні історії [Текст] : [наукометричні показники та написання грантів] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. –  10 квіт. (№14). – С. 6-7.
2. Королденко, М.    Гранти: державні і міжнародні [Текст] : [фінансування науки] / М. Королденко // Освіта України. – 2018. –  10 квіт. (№14). – С. 7.
3. Кулик, Н.    На науковій передовій [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2018. –  26 берез. (№12). – С. 6.
4. Шулікін, Д.    Позитивна динаміка :  [наукова робота ВНЗ] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  19 берез. (№11). – С. 8-10.
  МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
1. Ждан В. М. "Болонський процес" і Україна: Реалії, міфи і перспективи / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, С. М. Білаш, А. В. Салій, О. В. Шешукова // Медична освіта. - 2017. - № 2. - С. 46-47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2017_2_14
2. Галата С. Study in Ukraine: корупція не пройде : про академічну мобільність, спільні міжнародні наукові дослідження, про досягнення, плани та проблеми українських вишів у роботі з іноземними студентами йшлося на першому Українському форумі міжнародної освіти /С.Галата // Освіта України. –2018.–№13. –2 квіт.- С. 7.
3. Курбатов, С.В.    Курс на якість: нотатки з VI Міжнародної науково-практичної конференції "Болонський процес: врядування у системі вищої освіти України в контексті забезпечення якості". Київ, 7 листопада 2017 р. [Текст] / С. В. Курбатов // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 262-265.
4. Ломакіна, А.    Про інтернаціоналізацію вищої освіти [Текст] / А. Ломакіна // Освіта України. – 2018. –  23 квіт. (№16). – С. 6.
5. Садковий В. П. Болонський процес як один з напрямів державного регулювання реформуванням освіти / В. П. Садковий, С. М. Домбровська // Вісник Національного університету цивільного захисту України. Серія : Державне управління. - 2017. - Вип. 1. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNUCZUDU_2017_1_8
6. Терещенко В. І. Болонський процес в системі вищої освіти України та Національного університету державної податкової служби України / В. І. Терещенко, О. М. Лаврентьєв, О. В. Пристінський // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 9. - С. 76-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_9_25
  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1. Грицай Н. Методична підготовка майбутніх учителів біології до екологічної освіти школярів в Україні та за кордоном / Н. Грицай // Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. - 2017. - Вип. 5(1). - С. 141-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prptma_2017_5%281%29__15
2. Канівець О. М. Дистанційна освіта філологів-бакалаврів у Великій Британії / О. М. Канівець // Професійна освіта: методологія, теорія та технології . - 2016. - Вип. 4. - С. 58-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/profe_2016_4_7
3. Полторак С. Т. Розвиток системи вищої військової освіти України та за кордоном: державноуправлінські аспекти / С. Т. Полторак // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 3. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_3_17
4. Рогожа, М.М.    Місія університету в західноєвропейській культурі (етичні та соціологічні аспекти).Ч.1. [Текст] / М. М. Рогожа, С. В. Курбатов // Філософія освіти. – 2017. – №2. – C. 29-45.
5. Топольський В. Досвід впровадження дистанційного навчання у Великій Британії / В. Топольський // Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології. - 2015. - Вип. 2. - С. 116-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/tppsf_2015_2_18
6. Як створити університет світового рівня. Рецепти від Світового банку [Текст] // Вища школа. – 2018. – №2. – С. 7-43.
  ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
1. Рудницька, Г.    "Збережемо планету разом!" : [працівники міського центру соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді зі студентами гуманітарно-педагогічного факультету ХНУ провели екологічну акцію ] / Г. Рудницька // Проскурів. – 2018. –  19 квіт (№16). – С. 13.

Останні зміни 16.05.2018 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail