Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ЛИПЕНЬ-СЕРПЕНЬ 2018 р.

  ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1. Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 27 липня 2016 р. № 567 [Деякі питання діяльності Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти ] : постанова Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 519 /Україна. Кабінет Міністрів // Урядовий кур'єр. –2018.–№125. –7 лип.–С. 7.
2. Про внесення зміни до переліку посад педагогічних та науково -педагогічних працівників : постанова Кабінету міністрів України від11 липня 2018р. №549 //Урядовий кур’єр.–2018.–(№ 132)18 лип.- С.9.
3. Про державне замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, на підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів у 2018 році : постанова Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. № 556 /Україна.Кабінет Міністрів // Урядовий кур'єр. 2018. –№133. –19 лип.– С. 10-29.
4. Про Національний фонд досліджень України : постанова Кабінет Міністрів України від 4липня 2018р. №528 //Урядовий кур’єр.– 2018.–10лип. (№126).–С.7.
5. Бакіров, В.С.    Універсалізм і партикуляризм у рейтингуванні університетів [Текст] / В. С. Бакіров // Педагогіка і психологія. – 2018. – №2. – С. 50-53.
6. Давидюк, О.О.    Дeржaвнe упрaвління сфeрoю вищoї oсвіти в Укрaїні [Текст] / О. О. Давидюк, І. Б. Якайтис // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №9. – C. 58-62.
7. Дударенко, Л.    Нові підходи до прогнозування майбутнього систем освіти [Текст] / Л. Дударенко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 63-71.
8. Кондур, О.    Глобалізація освіти в контексті проблем та перспектив суспільного розвитку [Текст] / О. Кондур // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 42-48.
9. Курбатов, С.В.    Сучасні методологічні підходи до розробки університетських рейтингів [Текст] / С. В. Курбатов // Педагогіка і психологія. – 2018. – №2. – С. 37-43.
10. Легенький, М.    Адміністративно-правове забезпечення пріоритетних напрямів в управлінні освітою [Текст] / М. Легенький // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №5(865). – C. 257-266.
11. Луговий, В.І.    Світовий досвід для створення національного рейтингу закладів вищої освіти [Текст] / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія. – 2018. – №2. – С. 5-24.
12. Миколайчук, Н.    Якісна освіта - основа успішного життя [Текст] / Н. Миколайчук // Голос України. – 2018. –  4 серп. (№144). – С. 6.
13. Писана, Н.    Вступ-2018: університети потерпають від складної демографічної ситуації [Текст] / Н. Писана // Урядовий кур'єр. – 2018. –  10 серп. (№149). – С. 2.
14. Пономаренко, В.С.    Класифікація методів рейтингування закладів вищої освіти України [Текст] / В. С. Пономаренко // Педагогіка і психологія. – 2018. – №2. – С. 24-37.
15. Саух, П.Ю.    Проблема оптимізації мережі закладів вищої освіти в контексті національного університетського рейтингу [Текст] / П. Ю. Саух // Педагогіка і психологія. – 2018. – №2. – С. 43-50.
16. Татомир, І.    Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти [Текст] / І. Татомир // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 43-58.
17. Татомир, І.    Інноваційні моделі діяльності мега-університетів у сучасній парадигмі освіти [Текст] / І. Татомир // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 43-58.
18. Теленько, Б.    Михайло Чайковський: "Недержавний виш робить державну справу" [Текст] : [Хмельницький інститут соціальних технологій Університет "Україна"] / Б. Теленько // Подільські вісті. – 2018. –  26 лип. (№32). – С. 2.
19. Український рахунок : шість українських закладів вищої освіти увійшли до світового рейтингу ніверситетів The QS World University Rankings. - // Освіта України. –2018. –№29.–30 лип.–С. 4.
20. Фахові ТОПи і аутсайдери вступної кампанії [Текст] // Урядовий кур'єр. – 2018. –  14 серп. (№151). – С. 1.
21. Хомишин, І.    Основні завдання та принципи діяльності національного агентства із забезпечення якості освіти [Текст] / І. Хомишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №5(865). – C. 350-355.
22. Хомишин, І.    Сучасний стан стандартизації вищої освіти в Україні [Текст] / І. Хомишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №16(876). – С. 205-211.
23. Шулікін, Д.    Рейтинги, тенденції і цікаві факти [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  6 серп. (№30). – С. 5.
24. Ярмоленко, Ю.О.    Пріоритети розвитку сільської освіти у контексті формування високопрофесійного фахівця для аграрного виробництва [Текст] / Ю. О. Ярмоленко // АгроСвіт. – 2018. – №6. – C. 51-57.
  ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
1. Андрущенко, В.    Освіта в контексті духовної еволюції цивілізації [Текст] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 5-13.
2. Похресник, А.    Критичний аналіз пропозицій-2017 Римського клубу щодо "нової філософії" і "нового просвітництва" [Текст] / А. Похресник // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 34-42.
3. Пунченко, О.    Архітектоніка матриці освіти сучасної цивилізації у її парадигмальному вимірі [Текст] / О. Пунченко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 28-34.
  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1. Безручко, О. Навчання студентів Київського державного інституту кінематографії Олександром Довженком на знімальному майданчику фільму "Іван" [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 34-43.
2. Богом 'я. В. Впровадження системи управління знаннями як елементу системи управління якістю в інституті підготовки фахівців національного органу стандартизації [Текст] / '. В. Богом, В. Кириченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 11-17.
3. Глазунова, О.    Педагогічні умови ефективної співпраці бізнесу та університетів на прикладі створення спільних навчальних лабораторій [Текст] / О. Глазунова, Т. Саяпінва, І. Столярчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 24-32.
4. Криштанович, С.    Сучасна модель професійної компетентності майбутніх менеджерів фізичної культури і спорту [Текст] / С. Криштанович // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 77-79.
5. Сікорський, П.    До проблеми формування методологічних засад під час психолога-педагогічних досліджень [Текст] / П. Сікорський // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 79-93.
6. Сікорський, П.    Нові підходи до моделювання контрольно-оцінювальних систем в освіті:  [методологія і методика освітнього процесу] / П. Сікорський // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 48-57.
7. Чирчик, С.    Освітлення як функціонально-художній засіб візуалізації [Текст] / С. Чирчик // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 16-34.
8. Юровська, В.    Диспозитивне адміністративно-правове регулювання запровадження й функціонування стандартів освіти та освітніх програм: поточний стан і перспективи вдосконалення [Текст] / В. Юровська // Підприємництво, господарство і право. – 2018. – №3. – С. 100-105.
9. Ярмоленко, Ю.О.    Пріоритети розвитку сільської освіти у контексті формування високопрофесійного фахівця для аграрного виробництва [Текст] / Ю. О. Ярмоленко // АгроСвіт. – 2018. – №6. – C. 51-57.
  ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА
1. Опанасюк Ю. І. Дистанційне навчання як наслідок еволюції традиційної системи освіти / Ю. І. Опанасюк // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2017. - Вип. 48(1). - С. 153-161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2017_48%281%29__19
2. Думанський, Н.    Використання системи аналізу навчальних матеріалів в середовищі дистанційної освіти "ЕFRONT" [Текст] / Н. Думанський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 41-49.
3. Іванов, Ю.    Особливості розвитку дистанційних технологій у ВНЗ Укоопспілки "Полтавський університет економіки і торгівлі" [Текст] / Ю. Іванов, О. Ольховська, Д. Ольховський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 58-63.
4. Ігнатьєва А. І. Удосконалення дистанційного навчання студентів в системі безперервної освіти / А. І. Ігнатьєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_12
5. Штихно Л. В. Дистанцiйне навчання як перспективний напрям розвитку сучасної освіти / Л. В. Штихно // Молодий вчений. - 2016. - № 6. - С. 489-493. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_6_123
  ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1. Глазунова, О.    Використання гібридного хмароорієнтованого середовища для розвитку особистісних та професійних навичок у майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Глазунова, ВолошинаТ // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 17-24.
2. Голуб, З.    Розроблення алгоритму виявлення шкідливих інформаційно-психологічних маніпуляцій в онлайн-спільнотах ВНЗ [Текст] / З. Голуб // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 32-41.
3. Дагіль, В.Г.    Досвід застосування віртуальних лабораторних робіт при вивченні дисципліни "Технічна  механіка" [Текст] / В. Г. Дагіль // Промислове будівництво та інженерні споруди. – 2018. – №1. – C. 36-38.
4. Захарчук, М.    Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті [Текст] / М. Захарчук, Р. Васьків // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 49-58.
5. Корж, Р.    Побудова програмного комплексу управління інформаційною діяльністю ВНЗ у соціальних середовищах Інтернету [Текст] / Р. Корж, О. Пелещишин, О. Мастикаш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 63-76.
6. Кузьменко, О.    Програмно-педагогічне забезпечення у навчанні фізики як елемент SТЕМ-освіти в технічних закладах вищої освіти [Текст] / О. Кузьменко, Н. Гончарова // Вища школа. – 2018. – №5-6. – С. 66-78.
7. Кухарский, В.    Електронний підручник в українській вищій освіті: від ідеї створення до реалізації [Текст] / В. Кухарский, О. Осередчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 84-91.
8. Мазурець, О.В.    Інформаційна технологія автоматизованого визначення семантичних термінів в елементах навчальних матеріалів [Текст] / О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2018. – №3. – С. 223-230.
9. Носкова, М.    Роль Інтернет-сервісів у розвитку інформаційного середовища навчального закладу [Текст] / М. Носкова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 76-84.
10. Отамась, І.    Інформатизація освітнього процесу вищих навчальних закладів (закладів післядипломної освіти) [Текст] / І. Отамась // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 91-100.
11. Патрикеєва, О.    Особливості створення та функціонування SТЕМ-центру [Текст] / О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горбенко // Вища школа. – 2018. – №5-6. – C. 58-65. – [У статті розкривається актуальність створення та функціонування SТЕМ-центру як виду закладу спеціалізованої освіти. Обґрунтовано мету та завдання діяльності SТЕМ-центру, профіль освітньої діяльності, законодавчу базу та очікувані результати від його функціонування.].
12. Тарасов, Д.    Формування розкладу занять з використанням технологій відеолекцій у навчально-консультаційних центрах Львівської політехніки [Текст] / Д. Тарасов, З. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 107-115.
13. Тмєнова, Н.    Використання експертних систем при проектуванні лабораторних робіт [Текст] / Н. Тмєнова, Б. Сусь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 115-121.
14. Федушко, С.    Аналіз ефективних Інтернет-сервісів для управління часом студентів вищих навчальних закладів [Текст] / С. Федушко, С. Содова, І. Скірка // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – С. 121-129.
15. Шелестова, А.    Настільна видавнича система Scribus: порівняльний аналіз фінкціональних можливостей для застосування у навчальному процесі ВНЗ [Текст] / А. Шелестова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №9(879). – C.129-131.
  ВИХОВНА РОБОТА
1. Андреєва М. О. Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_3
2. Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2016_2_7
3. Никула Т. Д. Виховна робота зі студентами та молодими вченими на прикладі кафедри професора Анатолія Пелещука / Т. Д. Никула // Практикуючий лікар. - 2015. - № 3. - С. 78-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2015_3_17
4. Олексенко, В.    Формування соціальних почуттів у студентів: [ гуманізація освіти та виховання ]/ В. Олексенко // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 71-77.
5. Петрушенко М. Як студенти сприяють діалогу культур /М.Петрушенко // Голос України. –2018. –№119.- 4 лип. С. 10.
  НАУКОВА РОБОТА
1.   Про призначення грантів Президента України для підтримки наукових досліджень молодих учених на 2018 рік: розпорядження Президента України від 16 липня 2018 р. № 105/2018-рп /Україна. Президент// Урядовий кур'єр. –2018. –№134.–20 лип.–С. 6.
2. Про призначення у 2018 році іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших молодих учених : постанова Верховної Ради України в ід 11 липня 2018 р. № 2502-III/Україна. Верховна Рада // Голос України. –2018. –№132.–20 лип.–C. 5.
3. Андрущенко, В.    Академічна недоброчесність як виклик інтелектуальній спроможності нації [Текст] / В. Андрущенко // Голос України. – 2018. –  20 лип. (№132). – С. 10.
4. В Україні створюється відкритий індекс наукового цитування [Текст] // Світ. – 2018. –  черв. (№23-24). – С. 3.
5. Відбір експертів : МОН щорічно проводить конкурси наукових досліджень і науково-ехнічних (експериментальних) розробок, фінансування яких здійснюватиметься за кошти держбюджету / / Освіта України. –2018. –№28. –23 лип.– С. 2.
6. Дегтярьова І.Молоді вчені –за конструктивні зміни : відбулося засідання Ради молодих учених при МОН за участі керівництва та працівників міністерства /І.Дегтярьова, Ю.Кращенко // Освіта України. –2018. –№25. –25 черв.–С. 7.
7. Дзюба, С.    Матеріальне стимулювання публікаційної активності науково-дослідної роботи викладачів закладів вищої освіти [Текст] / С. Дзюба // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 19-28.
8. Короденко, М.    Максим Стріха: "Я вірю в гідне майбутнє української науки" [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. –  23 лип. (№28). – С. 5.
9. Кресіна, І.    Українську науку -scopom на експорт? [Текст] / І. Кресіна // Голос України. – 2018. –  19 черв. (№111). – С. 6.
10. Московкин В. Відмовитись від спокуси.Публікаційні перегони шкодять науці /В.Московкин //Голос України.-2018.–3лип.(№126.)-С. 4.
11. Старченко, Н.    "Код зламано", або як посварилися фізики і лірики Дані Scopus та Web of Science можна успішно використовувати для оцінювання роботи учених у природничих та науках про життя, однак не в соціальних та гуманітарних науках [Текст] / Н. Старченко // Світ. – 2018. –  черв. (№23-24). – С. 1, 2-3.
12. Теннан Д. Elsevier руйнує відкриту науку в Європі /Д.Теннан : //Голос України.–Київ,2018.– 6 лип. (№121).– С.14
13. Хамітов, Н.    Воля до наукової новизни як умова неможливості плагіату [Текст] / Н. Хамітов // Вища освіта України. – 2018. – №2. – С. 13-19.
14. Шевцов А.До питання захисту дисертацій здобувачів ступеня доктора наук, підготовка яких започаткована після 1вересня 2016 року А.Шевцов // Освіта України. –2018. –№30.–6 серп. – С. 4.
15. Шевцов, А.    До питання захисту дисертацій здобувачів ступеня доктора наук, підготовка яких започаткована після 1 вересня 2016 року [Текст] / А. Шевцов // Освіта України. – 2018. –  6 серп. (№30). – С. 4.
16. Шепель Ф. Повертаючись до проекту наказу «Про затвердження змін до наказу Міністерстваосвіти і науки України від 7жовтня 2012 р. №1112.» : [про опублікування результатів дисертацій на здобуття науковихступенів доктора і кандидата наук»]/Ф.Шепель //Голос України.-2018. 12 лип. (№ 125). – С. 5
  МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС
1. Долинська, М.    Деякі аспекти контролю вищої освіти у країнах Європейського Союзу [Текст] / М. Долинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №16(876). – С. 313-320.
2. Парпан, У.    Модернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України [Текст] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №5(865). – C. 296-302.
3. Попит серед іноземців : офіційне запрошення на навчання в Україні із січня до липня 2018 року отримали 25263 студенти -іноземці // Освіта України. –2018. –№ 30. –6 серпня.–С. 2.
4. Центр ЄС –в університеті : інформаційний центр Європейського союзу відкрили на базі Черкаського державного технологічного університету // Освіта України. –2018. –№ 24. –18 черв.- С. 3
  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1. Bhinder, N.    Modernization of professional training of future border guard officers in Ukraine on the basis of experience of indian border agencies [Текст] / N. Bhinder // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 83-89.
2. BidyukN, O.    Current status and prospects for development of nursing professions in Germany [Текст] / BidyukN, O. Halyna // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 7-15.
3. Grynova, M.    Trends in inclusive education in the USA and Canada [Текст] / M. Grynova, I. Kalinichenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 28-34.
4. Horetko, T.    Trends in professional training of it managers in the global educational space [Текст] / T. Horetko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 143-147.
5. Lukianova, L.    Demand and supply analysis of adult education services in Ukraine in the context of foreign scholars' views [Текст] / L. Lukianova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 15-22.
6. Maslova, T.    Governmental and non-governmental forms of teacher development organization in Poland [Текст] / T. Maslova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 122-127.
7. Mirowska, M.    Potential within student support framework in educational space of polish and ukrainian higher education institutions [Текст] / M. Mirowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 51-57.
8. Morgan, B.    Latino undergraduate perspectives on traditional and collaborative culminating presentations [Текст] / B. Morgan, M. Bussert-Webb, M. Hasso // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 107-121.
9. Movchan, L.    Developing professional identity of economics students through foreign language learning in Ukraine and abroad [Текст] / L. Movchan // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 58-65.
10. Mykyteychuk, K.    The school education system reforms in modern Poland [Текст] / K. Mykyteychuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 134-142.
11. Ozkara, А.    Physical education in eu schools and Turkey: a comparative study [Текст] / А. Ozkara // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – С. 101-106.
12. Sheludko, I.    Professional education management: comparative analysis of Ukraine and european countries' experience [Текст] / I. Sheludko, M. Bondarenko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 90-94.
13. Shtcpura, A.    The impact of digital technology on digital natives' learning: american outlook [Текст] / A. Shtcpura // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 128-133.
14. Sidorov, V.    Individual aspects in professional training of tourism specialists in the UK [Текст] / V. Sidorov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 43-50.
15. Sysko, N.    Professional development of teachers under the conditions lifelong learning: foreign experience [Текст] / N. Sysko // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 67-75.
16. Szafranska, K.    Life goals of young people at risk of social exclusion in Poland [Текст] / K. Szafranska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 35-43.
17. Tovkanets, H.    lifelong learning in enhancing professional teacher training in the european countries [Текст] / H. Tovkanets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 23-27.
18. Tron, T.    Specifics of future border protection specialists' training in the USA and Ukraine: comparative analysis [Текст] / T. Tron // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №2,Т.8. – C. 95-100.
19. Міхалікова, Е.    Аналіз фінансування регіональної освітньої системи Словаччини [Текст] / Е. Міхалікова, М. Таушова, Г. Богдановська // Актуальні проблеми економіки. – 2017. – №9. – С. 70-78.
  ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
20. Вищий навчальний заклад обговорив наміри про співпрацю: [ зустріч керівництва університету з гендиректором Підпримства Зовнішньої Торгівлі ТОВ ТЕХІМПЕКС (Республіка Польща) Кшиштофом Следзінські.] // Українець. – 2018. – №2. – С. 5.
21. Куди піти навчатися? Хмельницький національний університет [Текст] // Українець. – 2018. – №2. – С. 7.
22. Мельник, П.    Сторінками досягнень і звершень : [про проректора з науково-педагогічної роботи ХНУ Нижника В.М.] / П. Мельник // Українець. – 2018. – №2. – С. 16-17.

Останні зміни 17.09.2018 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail