|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
Бойко, Т. Класифікація ризиків комунікацій під час надання освітніх послуг [Текст] / Т. Бойко, О. Сищук // Вимірювальна техніка та метрологія. – 2016. – №77. – C. 148-155. |
2. |
Децентралізація по-українськи [Текст] // Освіта України. – 2017. – 4 груд. (№47). – С. 1,7. |
3. |
Зельницький, А. Дефінітивний аналіз понять "якість освіти" і "компетентність", їх інтерпретація, удосконалення змісту та особливості введення, в науковий обіг сфери вищої військової освіти [Текст] / А. Зельницький // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 66-71. |
4. |
Ковалів, І. Від дитсадка до магістратури [Текст] : [підсумки 2017 року-освіта та наука] / І. Ковалів // Урядовий кур'єр. – 2018. – 4 січ. (№ 2). – С. 5. |
5. |
Короденко, М. Відчути енергію змін : [механізм забезпечення якості і нові моделі підготовки фахівців]. / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – 5 лютого (№5). – С. 8. |
6. |
Ловінська, Л.Г. Фінансування державних послуг у контексті визначення понятійно-термінологічного апарату [Текст] / Л. Г. Ловінська, С. В. Даниленко // Фінанси України. – 2017. – №11. – С. 7-20. |
7. |
Мазур, В. Новації чи профанації? [Текст] : [подальший занепад системи вищої освіти і науки в Україні узаконили] / В. Мазур // Дзеркало тижня. – 2017. – 11-17 листоп. (№42). – С. 12. |
8. |
Мазуренок, М. Керівництво вищою освітою УСРР в умовах посилення репресивно-тоталітарної системи (кінець 1920-х - початок 1930-хрр.) [Текст] / М. Мазуренок // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 113-118. |
9. |
Макарчук, В. Львівська політехніка: генеза у контексті змін державної освітньої політики та юридичного статусу 1816-2016 рр.) [Текст] / В. Макарчук, І. Терлюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 35-44. |
10. |
Мельник, О. Де майбутнє місце педагогічних коледжів? [Текст] / О. Мельник // Освіта України. – 2018. – 29 січня (№4). – С. 11. |
11. |
Онищенко, О. Виховати спікерів, підтримати агентів і знайти бюджет на ТБ-рекламу [Текст] : [про нову комунікаційну стратегію МОН] / О. Онищенко // Дзеркало тижня. – 2017. – 18 листоп. (№43-44). – С. 12. |
12. |
Петровський, В. Інклюзія як формат життєдіяльності суспільства [Текст] / В. Петровський // Дзеркало тижня. – 2017. – 9-15 груд. (№47). – С. 11. |
13. |
Полторак, С.Т. Проблеми державного управління системи вищої військової освіти та шляхи їх вирішення [Текст] / С. Т. Полторак // Інвестиції : практика та досвід. – 2017. – №20. – С. 62-66. |
14. |
Прігунов, О.В. Інформаційна система рейтингу для забезпечення якості діяльності закладів вищої освіти [Текст] / О. В. Прігунов // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 255-260. |
15. |
Рейтинг вишів за результатами вступної кампанії [Текст] // Освіта України. – 2018. – 29 січня (№4). – С. 6. |
16. |
Сорока, В. Альма-матер Антона Макаренка [Текст] : [до 100-річчя Полтавського національного педагогічного університету імені Володимира Короленка] / В. Сорока // Освіта України. – 2018. – 22 січ. (№ 3). – С. 14-15. |
17. |
Суржик, Л. Атестаційна трагікомедія [Текст] / Л. Суржик // Дзеркало тижня. – 2018. – №1. – С. 1, 12. |
18. |
Хомишин, І. Поняття та зміст забезпечення якості вищої освіти в Україні [Текст] / І. Хомишин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 341-346. |
19. |
Шевцов, А. Позбутися ролі контролера [Текст] : [реформи в системі атестації кадрів вищої кваліфікації] / А. Шевцов // Дзеркало тижня. – 2018. – 10-16 лют. (№5). – С. 12. |
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
Автодидактичні передумови та важелі активізації позааудиторної самосстійної роботи студентів [Текст] // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 170-177. |
2. |
Барабаш, Ю. Реформа правничої освіти: окремі складові успішної реалізації [Текст] / Ю. Барабаш // Право України. – 2017. – №10. – С. 9-19. |
3. |
Блощицький, О. Етапи, зміст і методика проведення, експериментальної роботи щодо формування комунікативно-дискурсивної культури майбутніх офіцерів-прикордонників [Текст] / Блощицький, О. Бабич // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 19-24. |
4. |
Вихрущ, В. Парадигмальний підхід та моделі навчання дорослих у сучасній вищій освіті [Текст] / В. Вихрущ // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 35-41. |
5. |
Зацарний, В.В. Вивченння ризик-орієнтовного підходу у вищій школі [Текст] / В. В. Зацарний // Безпека життєдіяльності. – 2017. – №10. – С. 9-10. |
6. |
Іванків, І. Зміна підходів до викладання у юридичній освіті як основна передумова формування професійного правника [Текст] / І. Іванків // Право України. – 2017. – №10. – С. 73-81. |
7. |
Ілларіонова, О.О. Напрямки розвитку практичного навчання [Текст] / О. О. Ілларіонова // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 33-35. |
8. |
Комаров, В. Вища юридична освіта України: нові виміри [Текст] / В. Комаров // Право України. – 2017. – №10. – С. 20-35. |
9. |
Красовська, Т.Д. Як уникнути типових помилок у викладанні за допомогою інноваційних методик [Текст] / Т. Д. Красовська // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 28-33. |
10. |
Кузнєцова, Н. Забезпечення якісної практичної підготовки студентів-юристів як невід’ємна складова реформування юридичної освіти [Текст] / Н. Кузнєцова // Право України. – 2017. – №10. – С. 66-72. |
11. |
Лисак, Г. Шляхи професійного самовдосконалення викладачів ВНЗ [Текст] / Г. Лисак // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 85-92. |
12. |
Личенко, І. Напрями вдосконалення юридичної освіти та підготовки працівників правоохоронних органів України на основі використання Європейського досвіду [Текст] / І. Личенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 554-560. |
13. |
Лівшун, О. Особливості використання інноваційних технологій, форм та методів у професійній підготовці майбутнього вчителя, трудового навчання до викладання художньо-технічних дисциплін [Текст] / О. Лівшун, В. Хреннова // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 96-101. |
14. |
Лісниченко, Ю. Модель підготовки майбутніх офіцерів до професійної діяльності в процесі вивчення фахових дисциплін [Текст] / Ю. Лісниченко // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 106-113. |
15. |
Мазурець, О.В. Онтологічний підхід до побудови семантичної моделі навчальних матеріалів [Текст] / О. В. Мазурець // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №6. – С. 223-229. |
16. |
Мельник, Р. Докорінна реформа юридичної освіти як основна умова утвердження правової державності в Україні [Текст] / Р. Мельник, О. Шаблій, Б. Шлоер // Право України. – 2017. – №10. – С. 56-65. |
17. |
Миронець, С. Мотивація в професіогенезі фахівців торговельної сфери [Текст] / С. Миронець, О. Коновалова // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №6. – С. 107-114. |
18. |
Мосейчук, Ю. Психолога-педагогічні засади професійного та особистішого розвитку студентів в процесі професійної підготовки у вищих навчальних закладах [Текст] / Ю. Мосейчук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 118-128. |
19. |
Пацурківський, П. Ціннісні виклики українській юридичній (правничій) освіті [Текст] / П. Пацурківський, Р. Гаврилюк // Право України. – 2017. – №10. – С. 38-55. |
20. |
Пожуєва, Т.О. Роль інновацій та інноваційного мислення у підготовці майбутніх фахівців готельно-ресторанної справи [Текст] / Т. О. Пожуєва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 182-185. |
21. |
Поліщук, О. Компетентнісний підхід до підготовки вчителя історії [Текст] / О. Поліщук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 134-139. |
22. |
Попов, В. Перспективи гуманістичної освіти [Текст] / В. Попов // Психолог. – 2017. – №21-22. – С. 49-53. |
23. |
Рабінович, П. Людиноцентризм і практична спрямованість викладання теорії права та держави (Львівський досвід) [Текст] / П. Рабінович, Н. Стецик // Право України. – 2017. – №10. – С. 102-107. |
24. |
Раков, С. Впровадження тесту загальної навчальної правничої компетентності як спосіб підвищення ефективності та справедливості відбору вступників на магістерські програми за спеціальністю 081 "Право" [Текст] / С. Раков, В. Терещенко // Право України. – 2017. – №10. – С. 120-129. |
25. |
Рябовал, Л. Методика навчання правознавства як наука: методи досліджень, категоріально-понятійний апарат, розробленість наукової та навчальної літератури [Текст] / Л. Рябовал // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 139-146. |
26. |
Самарук, Н. Професійна компетентність майбутнього математика та її складові [Текст] / Н. Самарук, О. Поплавська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 146-153. |
27. |
Сокирник, І.В. Впровадження змін в стратегії розвитку закладів освітніх послуг у сфері культури [Текст] : [регіональний ринок освітніх послуг навчання танцям] / І. В. Сокирник, Є. А. Черняк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2017. – №4. – C. 132-137. |
28. |
Співаковський, О. Про вузівських фахівців широкого профілю [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. – 16 січ. (№ 9). – С. 4. |
29. |
Степанюк, А. Екологізація змісту професійної підготовки майбутніх учителів біології [Текст] / А. Степанюк // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 159-164. |
30. |
Чала, А. Розвиток мовленнєво-комунікативної культури майбутніх учителів початкових класів в умовах реформування освіти [Текст] / А. Чала // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 183-187. |
31. |
Шоробура, І. Підготовка фахівців початкової освіти для Нової школи у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії [Текст] / І. Шоробура // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 192-197. |
32. |
Яворська, С. Методика опрацювання різних за лінгвістичною природою написань у контексті професійного становлення філологів [Текст] / С. Яворська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 197-203. |
33. |
Як вступатимуть на бакалавра і магістра [Текст] // Освіта України. – 2017. – 11 груд. (№48). – С. 4. |
34. |
Ящук, І. Теоретичні засади формування іншомовної комунікативної компетенції як складової професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови [Текст] / І. Ящук // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 203-205. |
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
Бармак, О.В. Інформаційна технологія автоматизованого формування тестових завдань [Текст] / О. В. Бармак, О. В. Мазурець, В. І. Кліменко // Вісник Хмельницького національного університету. Технічні науки. – 2017. – №5. – С. 93-103. |
2. |
Лебедь, Г. Історико-педагогічний вимір змісту фахової підготовки майбутніх програмістів у другій половині XX- початку XXI століття [Текст] / Г. Лебедь // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 85-92. |
3. |
Притульська, Н. Використання іnternet-платформи Mеетоо в освітньому процесі [Текст] / Н. Притульська, Д. Антюшко // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2017. – №6. – С. 100-106. |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
Бойсан, М. Пріоритетні напрями профілактики наркотизму неповнолітніх [Текст] / М. Бойсан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 411-417. |
2. |
Болібрух, Н. Особливості кримінологічного моделювання як методу дослідження особистості студента ВНЗ, у зв'язку з учиненням корисливо-насильницьких злочинів [Текст] / Н. Болібрух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 417-422. |
3. |
Жолкевська, І. Фокусування на актуальної проблемі особистості [Текст] / І. Жолкевська // Психолог. – 2017. – №21-22. – С. 71-73. |
4. |
Кремень, В. Особистість в інформаційному суспільстві [Текст] / В. Кремень // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №10. – С. 5-10. |
5. |
Лисенко, О.В. Все починається з тебе! Виховна година до Мінародного дня толерантності [Текст] / О. В. Лисенко // Педагогічна майстерня. – 2017. – №12. – С. 9-13. |
6. |
Оксьон, В. "Школа Володимира Лубенка" в Україні - організація та управління художньо-виховним процесом [Текст] / В. Оксьон // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2017. – №10. – С. 21-31. |
7. |
Плиска, Ю. Особистісна педагогічна культура вчителя: системний і синергетичний підходи до аналізу [Текст] / Ю. Плиска // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 128-134. |
8. |
Соляр, Л. Програма формування етнокультурної компетентності [Текст] / Л. Соляр // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 153-159. |
9. |
Сподарик, Н. Кримінологічна характеристика студентів ВНЗ, які вчиняють насильницькі злочини проти життя і здоров'я особи [Текст] / Н. Сподарик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 522-528. |
10. |
Тульська, О. Особистісні якості у структурі професійної компетентності фахівця-еколога [Текст] / О. Тульська // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 177-183. |
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
Габович, О. Джерела та наслідки псевдонаукової повені [Текст] / О. Габович, В. Кузнєцов // Дзеркало тижня. – 2017. – 18 листоп. (№43-44). – С. 12. |
2. |
За фальсифікацію і плагіат - санкції [Текст] : [розроблено альтернативний проект Порядку присудження наукових ступенів] // Дзеркало тижня. – 2017. – 2 груд. (№46). – С. 12. |
3. |
Ільченко, М. Інноваційний прорив здійсьнюють університети [Текст] / М. Ільченко // Світ. – 2018. – січень (№1-20). – С. 2. |
4. |
Короденко, М. Без фінансування науки бути не може [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – 29 січня (№4). – С. 4. |
5. |
Короденко, М. Університетська наука: якість, змагальність і чесність [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – 22 січ. (№ 3). – С. 6. |
6. |
Наука - мовою цифр [Текст] // Світ. – 2017. – листоп. (№43-44). – С. 1. |
7. |
Остролуцька, Л. 2018 - повинен стати в Україні роком науки [Текст] / Л. Остролуцька // Світ. – 2018. – січень (№1-20). – С. 1,3. |
8. |
Остролуцька, Л. 2018 - повинен стати в Україні роком науки [Текст] / Л. Остролуцька // Світ. – 2018. – січень (№1-20). – С. 1,3. |
9. |
Хазан, Я. Учені ступені без спецрад [Текст] : [як поліпшити якість дисертацій, що захищаються] / Я. Хазан // Дзеркало тижня. – 2018. – 20-26 січ. (№2). – С. 12. |
10. |
Хом'як, І. Самореалізуватися в науці [Текст] / І. Хом'як // Освіта України. – 2017. – 11 груд. (№48). – С. 12. |
|
МІЖНАРОДНА ІНТЕГРАЦІЯ В ГАЛУЗІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС |
1. |
Личенко, І. Напрями вдосконалення юридичної освіти та підготовки працівників правоохоронних органів України на основі використання Європейського досвіду [Текст] / І. Личенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 554-560. |
2. |
Парпан, У. Реформування юридичної освіти: зарубіжний досвід та українські реалії [Текст] / У. Парпан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2017. – №1(861). – С. 320-328. |
3. |
Шулкін, Д. Про закриття шкіл, галузеву науку й адаптацію до вимог ЄС [Текст] / Д. Шулкін // Освіта України. – 2018. – 22 січ. (№ 3). – С. 5. |
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
Балендр, А. Характеристика, рівнів галузевої рамки кваліфікацій для підготовки прикордонників країн Європейського Союзу в академічній освіті [Текст] / А. Балендр // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 9-14. |
2. |
Бініцька, К. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової освіти у Чеській Республіці: нормативно-правові засади (1989-2005рр.) [Текст] / К. Бініцька // Педагогічний дискурс. – 2017. – №1/22. – С. 14-19. |
3. |
Жултек, С. (Жултек, К.-Ю.) Впровадження належної практики у сферу вищої юридичної освіти: реформа навчальної програми на факультеті права й адміністрації Варшавського університету [Текст] / С. Жултек, К. -. Ковальська // Право України. – 2017. – №10. – С. 108-119. |
4. |
Сивий, Р. Підготовка магістрів права у Великій Британії (з досвіду навчання в Університеті міста Данді, Шотландія) [Текст] / Р. Сивий // Право України. – 2017. – №10. – С. 82-94. |
5. |
Хайн, П. Якісна юридична освіта та надмірна кількість випускників юридичних вишів і межі реформи юридичної освіти в Японії [Текст] / П. Хайн // Право України. – 2017. – №10. – С. 95-101. |
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
Айвазян О. [у Хмельницькому національному університеті вийшла нещодавно в світ книга ] / О. Айвазян // Українець. - 2017. - № 1 (19). - С. 38. |
2. |
Бутенко В. Науковці Хмельниччини отримали заслужені нагороди : [про обласний конкурс дослідницький робіт, де згадується ХНУ] / В. Бутенко // Енергозбереження Поділля. – 2017. – № 2 . – С. 42. |
3. |
Войнаренко, П. Хмельницький національний університет : [до 55-річчя ХНУ] / П. Войнаренко // Українець. – 2017. – №1. – С. 13-16. |
4. |
Вчимось навчати новому : [про Всеукраїнський семінар-практикум "Самбо у кожен навчальний заклад", де згадується виступ Анатолія Ребрини, доцента кафедри здоров'я людини ХНУ]// Проскурів. – 2017. – 28 груд. (№ 51). – С. 10. |
5. |
Кузьміна, Т. Гарний приклад співпраці бізнесу та науки : [захист магістерської роботи випускника ХНУ на виробництві] / Т. Кузьміна // Енергозбереження Поділля. – 2017. – № 1. – С. 53-54. |
6. |
Травневий, Д. Поетичне божоле від Віталія Міхалевського : [викладач ХНУ] / Д. Травневий // Українець. – 2017. – № 1. – С. 39. |
7. |
Хмельницький національний університет : [переваги навчання, перелік спеціальностей та спеціалізацій (освітніх програм) університету] // Українець. – 2017. – №1. – С. 40. |
8. |
Хмельницький центр перепідготовки та соціальної адаптації ХНУ [Текст] // Українець. – 2017. – №1. – С. 46. |