Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
ТРАВЕНЬ 2018 р.

    ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1.   Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2017 року № 992 [зміни до Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта"] : наказ Міністерства освіти і науки України від 13 лютого 2018 р. № 141 / Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2018. – № 26. – С. 104-113.
2.   Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 656 [Деякі питання реалізації статті 54 Закону України "Про вищу освіту"] : постанова Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 308 / Україна. Кабінет Міністрів // Урядовий кур'єр. – 2018. – № 82. – 27 квіт. – С. 9.
3.   Про затвердження форм документів з підготовки фахівців у закладах вищої освіти : наказ Міністерства освіти і науки України від 16 лютого 2018 р. № 160 / Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2018. – № 26. – С. 113-136.
4.   Вовк, Т.В.    Застосування фінансового механізму державного управління екологічною освітою в умовах нової освітньої субвенції [Текст] / Т. В. Вовк, О. О. Зима // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №6. – C. 88-92.
5.   Жук, Л.В.    Матеріально-технічне забезпечення наукових досліджень у вищих навчальних закладах [Текст] / Л. В. Жук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №18(858). – C. 188-191.
6.   Короденко М. Довіра, запобігання, допомога : про сучасність європейських інспекцій і майбутнє української можна було дізнатися під час семінару TAIEX "Вивчення досвіду країн Європейського Союзу щодо правил, процедур та регламенту інспектування у сфері освіти" / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – № 16. – 23 квітня. – С. 5.
7.   Короденко М. Шлях до якісної освіти, реформування державної служби в Міністерстві й нові університетські стандарти : питання, присвячені стратегії діяльності Державної служби якості освіти України, реформуванню державної служби в МОН, стан розробки та затвердження стандартів вищої освіти на компетентнісній основі, розглядалися на засіданні колегії міністерства / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 8-9.
8.   Короденко, М.    Шлях до якісної освіти, реформування державної служби в міністерстві й нові університетські стандарти [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. –  30 квіт.(№17). – С. 8-9.
9.   Лінчевський, О.    Реформа медичної освіти - це критично важливо [Текст] / О. Лінчевський, І. Совсун // Дзеркало тижня. – 2018. –  28 квіт.-11 трав. (№16). – С. 12.
10.   Луканська А. Таврійський національний університет розширив перелік спеціальностей : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського збільшує перелік спеціальностей, за якими готуватиме бакалаврів та магістрів / А. Луканська // Голос України. – 2018. – № 85. – 11 трав. – С. 6.
11.   Співаковський, О.    Управління університетом: які зміни нам потрібні [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. –  17 трав. (№89). – С. 9.
12.   Сушко, Н.І.    Удосконалення регулювання державних видатків на послуги вищої освіти [Текст] / Н. І. Сушко, С. В. Даниленко // Фінанси України. – 2018. – №4. – C. 56-74.
13.   Халимоник, О.П.    Стратегічне управління системою освіти в Україні [Текст] / О. П. Халимоник // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №5. – C. 109-113.
14.   Шевцов, А.    Ліцензування по-новому [Текст] / А. Шевцов // Освіта України. – 2018. –  29 трав. (№21). – С. 8-9.
15.   Шевчук, Ю.    Реформа освіти є і буде однією з пріоритетних у державі [Текст] / Ю. Шевчук // Голос України. – 2018. –  26 трав. (№96). – С. 3.
16.   Шулікін Д. Про управління, фінансування і майбутній закон : на черговому засіданні профільного парламентського комітету йшлося про проблеми фінансування й управління закладами фахової передвищої освіти, а також про закон, який має визначити майбутнє цієї ланки / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – № 20. – 21 трав. – С. 5.
17.   Шулікін, Д.    Стратегія інноваційного розвітку, досвід вишів і базове фінансування [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. –  29 трав. (№21). – С. 6.
    НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1.   Батрун, І.В.    Технологія розвитку критичного мислення і сучасний освітній процес [Текст] / І. В. Батрун // Педагогічна майстерня. – 2018. – №1. – С. 9-17.
2.   Верба, С.    Генеза правового забезпечення освітньої реформи в незалежній Україні [Текст] / С. Верба // Актуальні проблеми правознавства. – 2017. – №4. – С. 5-8.
3.   Галата С. ЗНО в магістратуру : МОН визначило, як цього року будуть організовані та проведені вступні випробування до магістратури, що проводяться за технологією ЗНО / С. Галата // Освіта України. – 2018. – № 20.- 21 трав. – С. 7.
4.   Долинський, Є.В.    Результати експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх перекладачів в інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / Є. В. Долинський // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 45-50.
5.   Іваненко, Г.    Проблеми реалізації олімпійської освіти у вищих навчальних закладах України та шляхи їх подолання [Текст] / Г. Іваненко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2017. – №4. – C. 23-26.
6.   Лазоренко Н. Л. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / Н. Л. Лазоренко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017 - Вип. 41. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2017_41_14
7.   Нечаюк І. О. Доцільність і особливості використання мультимедійних технологій у викладанні іноземних мов / І. О. Нечаюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_20%281%29__38
8.   Скарлупіна Ю. Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей / Ю. Скарлупіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 347-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_49
9.   Тринус, О.    Bплив західноєвропейських педагогічних течій кінця xix - початку xx століття на розвиток педагогічної майстерності молодого вчителя [Текст] / О. Тринус // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 96-101.
10.   Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_14
11. 316
С90
Шкрібляк, М.    Філософська та богословська освіта у структурі національної навчально-освітньої парадигми: сучасні можливості і перспективи розвитку [Текст] / М. Шкрібляк // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 107-112.
12.   Шулікін Д. Моніторинг якості : 16 квітня в Україні стартував основний етап Міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – № 16. – 23 квіт. – С. 8.
13.   Якість юридичної освіти : проведення ЗНО при вступі до правничої магістратури не лише дає змогу забезпечувати доброчесність і покращувати якість навчання у вишах, а й демонструє переваги і недоліки нинішньої системи підготовки юристів в Україні // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 2.
    ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА
1.   Самсонов, В.В.    Опыт дистанционной поддержки учебного процесса университета [Текст] / В. В. Самсонов // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 38-40.
2.   Вовдюк, Л.В.    Дистанційне навчання [Текст] / Л. В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №3. – С. 16-17.
3.   Блажук О. Дистанційна освіта – сучасна форма вищої освіти / О. Блажук, Н. Островська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 30. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_30_11
    ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1.   Інноваційна лабораторія : інноваційну лабораторію FabLab відкрили в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя // Освіта України. – 2018. – № 20. – 21 травня. – С. 3.
2.   Лабораторія інновацій : у Львівському національному університеті імені Івана Франка презентували лабораторію інновацій, де студенти факультету прикладної математики та інформатизації зможуть проводити практичні заняття // Освіта України. – 2018. – № 18-19. – 14 травня. – С. 3.
3. 316
С90
Латиський, В.В.    Електронні освітні ресурси як суспільне явище [Текст] / В. В. Латиський, А. А. Гуржій // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 13-16.
4.   Опанасюк Ю. І. Реалізація мети й основних завдань інформатизації освіти / Ю. І. Опанасюк // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 115. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_115_81
5.   Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_6
6. 316
С90
Шевчук, Б.В.    Особенности использования internet-технологий в процессе информационной подготовки инженеров педагогов [Текст] / Б. В. Шевчук // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 30-34.
7. 316
С90
Шевчук, Л.Д.    Создание образовательного портала [Текст] / Л. Д. Шевчук // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 34-38.
8.   Яцишин А. Інформатизація освіти України та підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації до її здійснення / А. Яцишин // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_10
    ВИХОВНА РОБОТА
1.   Гніда, Т.Б.    Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. – 2018. – №2. – С. 28-33.
2.   Крижанська, Н.    Тайм-менеджмент. Як знайти кілька зайвих годин для себе [Текст] / Н. Крижанська // Психолог. – 2018. – №9-10. – С. 66-73.
3. 316
С90
Руско, Н.    Духовно-моральне виховання студентської молоді у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу [Текст] / Н. Руско // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С.. 81-83.
4.   Сокіл, Л.С.    Волонтери - люди доброї волі [Текст] / Л. С. Сокіл, Л. В. Габа // Педагогічна майстерня. – 2018. – №3. – С. 30-35.
5.   Сорока, В.    Ані батога, ані пряника. Гуманістичне виховання [Текст] / В. Сорока // Освіта України. – 2018. –  30 квіт.(№17). – С. 14-15.
6.   Халіла, О.    Формування громадянської компетентності [Текст] / О. Халіла // Психолог. – 2018. – №7-8. – С. 48-52.
    НАУКОВА РОБОТА
1.   Галата С. ЗНО в магістратуру : МОН визначило, як цього року будуть організовані та проведені вступні випробування до магістратури, що проводяться за технологією ЗНО / С. Галата // Освіта України. – 2018. – № 20.- 21 травня. – С. 7.
2.   Галата, С.    Наука для життя:  [наукові проекти молодих учених]. / С. Галата // Освіта України. – 2018. –  29 трав. (№21). – С. 10-11.
3.   Горботенко, В.    Scopus замість науки: чи потрібно це Україні? [Текст] / В. Горботенко, І. Кресына, О. Стойко // Голос України. – 2018. –  1 черв. (№99). – С. 4-5.
4.   Дегтярьова І. Мрія дослідника : "Науково-дослідна кар'єра – жива мрія?" – під такою назвою в Університеті Тампере (Фінляндія) відбулася щорічна Конференція Європейської ради аспірантів і молодих учених Eurodoc / І. Дегтярьова // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 4.
5.   Для утвердження доброчесності : уряд посилив відповідальність за порушення академічної доброчесності – такі зміни внесено до Порядку присвоєння вчених звань // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 2.
6.   Жаворонкова, Г.В.    Сучасна направленість методології наукового пошуку в дослідженні формування економіки знань в інформаційному суспільств [Текст] / Г. В. Жаворонкова, Л. Ю. Мельник // Економіка @ держава. – 2018. – №2. – C. 16-21.
7.   Шуликін, Д.    Наукова перспектива й інтегрований курс [Текст] / Д. Шуликін // Освіта України. – 2018. –  29 трав. (№21). – С. 5.
    ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1.   Avshenyuk, N.    USA education policy in transnationalization of higher education [Текст] / N. Avshenyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 7-13.
2.   Azodo, P.    Relatedness of students' work industrial experience to the professional skills and competence development in engineering career at nigerian universities [Текст] / P. Azodo // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 89-95.
3.   Kuruliszwili, S.    The change of perception, reception and the source of information among generations born in the 1990s through the prism of foreign scholars' views [Текст] / S. Kuruliszwili // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 54-61.
4.   Manyuk, L.    Undergraduate medical communication training by means of information and communication technologies in the USA and Ukraine [Текст] / L. Manyuk, N. Kuchumova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 27-32.
5.   Sushchenko, L.    Comparative analysis of professional training of fututre specialists in physical therapy in higher educational establishments of Ukraine and Europe [Текст] / L. Sushchenko, О. Bazylchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 13-20.
6.   Szurowska, B.    Important aspects of testing knowledge and skillsof third grade students in light of omnibus survey: polish experience [Текст] / B. Szurowska, M. Czajkowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 40-53.
7.   Trynus, О.    Influence of western european pedagogical trends on development of young teacher's pedagogical mastery in the late 19th - the early 20th centuries [Текст] / О. Trynus // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 22-39.
8.   Tymkiv, N.    Curricula and programmes in petroleum engineering for higher technical education institutions: comparative analysis [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 20-25.
9.   Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7
    ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
1.   Салій, І. Хмельниччину вдягли у вишиванку : [участь студентів ХНУ у флешмобі до Дня вишиванки] / І. Салій // Проскурів. – 2018. – 24 трав. (№ 21). – С. 4.

Останні зміни 15.06.2018 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail