|
|
ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
1. |
|
Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 10 липня 2017 року № 992 [зміни до Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта"] : наказ Міністерства освіти і науки України від 13 лютого 2018 р. № 141 / Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2018. – № 26. – С. 104-113. |
2. |
|
Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2015 р. № 656 [Деякі питання реалізації статті 54 Закону України "Про вищу освіту"] : постанова Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 308 / Україна. Кабінет Міністрів // Урядовий кур'єр. – 2018. – № 82. – 27 квіт. – С. 9. |
3. |
|
Про затвердження форм документів з підготовки фахівців у закладах вищої освіти : наказ Міністерства освіти і науки України від 16 лютого 2018 р. № 160 / Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2018. – № 26. – С. 113-136. |
4. |
|
Вовк, Т.В. Застосування фінансового механізму державного управління екологічною освітою в умовах нової освітньої субвенції [Текст] / Т. В. Вовк, О. О. Зима // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №6. – C. 88-92. |
5. |
|
Жук, Л.В. Матеріально-технічне забезпечення наукових досліджень у вищих навчальних закладах [Текст] / Л. В. Жук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2016. – №18(858). – C. 188-191. |
6. |
|
Короденко М. Довіра, запобігання, допомога : про сучасність європейських інспекцій і майбутнє української можна було дізнатися під час семінару TAIEX "Вивчення досвіду країн Європейського Союзу щодо правил, процедур та регламенту інспектування у сфері освіти" / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – № 16. – 23 квітня. – С. 5. |
7. |
|
Короденко М. Шлях до якісної освіти, реформування державної служби в Міністерстві й нові університетські стандарти : питання, присвячені стратегії діяльності Державної служби якості освіти України, реформуванню державної служби в МОН, стан розробки та затвердження стандартів вищої освіти на компетентнісній основі, розглядалися на засіданні колегії міністерства / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 8-9. |
8. |
|
Короденко, М. Шлях до якісної освіти, реформування державної служби в міністерстві й нові університетські стандарти [Текст] / М. Короденко // Освіта України. – 2018. – 30 квіт.(№17). – С. 8-9. |
9. |
|
Лінчевський, О. Реформа медичної освіти - це критично важливо [Текст] / О. Лінчевський, І. Совсун // Дзеркало тижня. – 2018. – 28 квіт.-11 трав. (№16). – С. 12. |
10. |
|
Луканська А. Таврійський національний університет розширив перелік спеціальностей : Таврійський національний університет ім. В. І. Вернадського збільшує перелік спеціальностей, за якими готуватиме бакалаврів та магістрів / А. Луканська // Голос України. – 2018. – № 85. – 11 трав. – С. 6. |
11. |
|
Співаковський, О. Управління університетом: які зміни нам потрібні [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2018. – 17 трав. (№89). – С. 9. |
12. |
|
Сушко, Н.І. Удосконалення регулювання державних видатків на послуги вищої освіти [Текст] / Н. І. Сушко, С. В. Даниленко // Фінанси України. – 2018. – №4. – C. 56-74. |
13. |
|
Халимоник, О.П. Стратегічне управління системою освіти в Україні [Текст] / О. П. Халимоник // Інвестиції : практика та досвід. – 2018. – №5. – C. 109-113. |
14. |
|
Шевцов, А. Ліцензування по-новому [Текст] / А. Шевцов // Освіта України. – 2018. – 29 трав. (№21). – С. 8-9. |
15. |
|
Шевчук, Ю. Реформа освіти є і буде однією з пріоритетних у державі [Текст] / Ю. Шевчук // Голос України. – 2018. – 26 трав. (№96). – С. 3. |
16. |
|
Шулікін Д. Про управління, фінансування і майбутній закон : на черговому засіданні профільного парламентського комітету йшлося про проблеми фінансування й управління закладами фахової передвищої освіти, а також про закон, який має визначити майбутнє цієї ланки / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – № 20. – 21 трав. – С. 5. |
17. |
|
Шулікін, Д. Стратегія інноваційного розвітку, досвід вишів і базове фінансування [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – 29 трав. (№21). – С. 6. |
|
|
НАВЧАЛЬНА РОБОТА |
1. |
|
Батрун, І.В. Технологія розвитку критичного мислення і сучасний освітній процес [Текст] / І. В. Батрун // Педагогічна майстерня. – 2018. – №1. – С. 9-17. |
2. |
|
Верба, С. Генеза правового забезпечення освітньої реформи в незалежній Україні [Текст] / С. Верба // Актуальні проблеми правознавства. – 2017. – №4. – С. 5-8. |
3. |
|
Галата С. ЗНО в магістратуру : МОН визначило, як цього року будуть організовані та проведені вступні випробування до магістратури, що проводяться за технологією ЗНО / С. Галата // Освіта України. – 2018. – № 20.- 21 трав. – С. 7. |
4. |
|
Долинський, Є.В. Результати експериментального дослідження професійної підготовки майбутніх перекладачів в інформаційно-освітньому середовищі ВНЗ [Текст] / Є. В. Долинський // Актуальні проблеми філології та перекладознавства. – 2016. – Вип.11. – С. 45-50. |
5. |
|
Іваненко, Г. Проблеми реалізації олімпійської освіти у вищих навчальних закладах України та шляхи їх подолання [Текст] / Г. Іваненко // Теорія і методика фізичного виховання. – 2017. – №4. – C. 23-26. |
6. |
|
Лазоренко Н. Л. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні іноземних мов у вищих навчальних закладах / Н. Л. Лазоренко // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017 - Вип. 41. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2017_41_14 |
7. |
|
Нечаюк І. О. Доцільність і особливості використання мультимедійних технологій у викладанні іноземних мов / І. О. Нечаюк // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2016. - Вип. 20(1). - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2016_20%281%29__38 |
8. |
|
Скарлупіна Ю. Інноваційні методи викладання іноземних мов для студентів немовних спеціальностей / Ю. Скарлупіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2016. - № 4. - С. 347-354. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2016_4_49 |
9. |
|
Тринус, О. Bплив західноєвропейських педагогічних течій кінця xix - початку xx століття на розвиток педагогічної майстерності молодого вчителя [Текст] / О. Тринус // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 96-101. |
10. |
|
Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу / Т. Фурс // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2016_2_14 |
11. |
316
С90 |
Шкрібляк, М. Філософська та богословська освіта у структурі національної навчально-освітньої парадигми: сучасні можливості і перспективи розвитку [Текст] / М. Шкрібляк // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С. 107-112. |
12. |
|
Шулікін Д. Моніторинг якості : 16 квітня в Україні стартував основний етап Міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA / Д. Шулікін // Освіта України. – 2018. – № 16. – 23 квіт. – С. 8. |
13. |
|
Якість юридичної освіти : проведення ЗНО при вступі до правничої магістратури не лише дає змогу забезпечувати доброчесність і покращувати якість навчання у вишах, а й демонструє переваги і недоліки нинішньої системи підготовки юристів в Україні // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 2. |
|
|
ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА |
1. |
|
Самсонов, В.В. Опыт дистанционной поддержки учебного процесса университета [Текст] / В. В. Самсонов // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 38-40. |
2. |
|
Вовдюк, Л.В. Дистанційне навчання [Текст] / Л. В. Вовдюк // Безпека життєдіяльності. – 2018. – №3. – С. 16-17. |
3. |
|
Блажук О. Дистанційна освіта – сучасна форма вищої освіти / О. Блажук, Н. Островська // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 30. - С. 28-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_30_11 |
|
|
ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ |
1. |
|
Інноваційна лабораторія : інноваційну лабораторію FabLab відкрили в Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя // Освіта України. – 2018. – № 20. – 21 травня. – С. 3. |
2. |
|
Лабораторія інновацій : у Львівському національному університеті імені Івана Франка презентували лабораторію інновацій, де студенти факультету прикладної математики та інформатизації зможуть проводити практичні заняття // Освіта України. – 2018. – № 18-19. – 14 травня. – С. 3. |
3. |
316
С90 |
Латиський, В.В. Електронні освітні ресурси як суспільне явище [Текст] / В. В. Латиський, А. А. Гуржій // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 13-16. |
4. |
|
Опанасюк Ю. І. Реалізація мети й основних завдань інформатизації освіти / Ю. І. Опанасюк // Гілея: науковий вісник. - 2017. - Вип. 115. - С. 307-311. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gileya_2017_115_81 |
5. |
|
Осадчий В. В. Сучасні реалії і тенденції розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в освіті / В. В. Осадчий, К. П. Осадча // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 48, вип. 4. - С. 47-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_48_4_6 |
6. |
316
С90 |
Шевчук, Б.В. Особенности использования internet-технологий в процессе информационной подготовки инженеров педагогов [Текст] / Б. В. Шевчук // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 30-34. |
7. |
316
С90 |
Шевчук, Л.Д. Создание образовательного портала [Текст] / Л. Д. Шевчук // Современные достижения в науке и образовании. – 2016. – С. 34-38. |
8. |
|
Яцишин А. Інформатизація освіти України та підготовка наукових кадрів вищої кваліфікації до її здійснення / А. Яцишин // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи. - 2016. - Вип. 1. - С. 54-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ped_in_2016_1_10 |
|
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. |
|
Гніда, Т.Б. Стресостійкість - складова професійної компетентності педагога [Текст] / Т. Б. Гніда // Педагогічна майстерня. – 2018. – №2. – С. 28-33. |
2. |
|
Крижанська, Н. Тайм-менеджмент. Як знайти кілька зайвих годин для себе [Текст] / Н. Крижанська // Психолог. – 2018. – №9-10. – С. 66-73. |
3. |
316
С90 |
Руско, Н. Духовно-моральне виховання студентської молоді у Івано-Франківському національному технічному університеті нафти і газу [Текст] / Н. Руско // Суспільство, держава і церква у спектрі міждисциплінарних досліджень. – 2016. – С.. 81-83. |
4. |
|
Сокіл, Л.С. Волонтери - люди доброї волі [Текст] / Л. С. Сокіл, Л. В. Габа // Педагогічна майстерня. – 2018. – №3. – С. 30-35. |
5. |
|
Сорока, В. Ані батога, ані пряника. Гуманістичне виховання [Текст] / В. Сорока // Освіта України. – 2018. – 30 квіт.(№17). – С. 14-15. |
6. |
|
Халіла, О. Формування громадянської компетентності [Текст] / О. Халіла // Психолог. – 2018. – №7-8. – С. 48-52. |
|
|
НАУКОВА РОБОТА |
1. |
|
Галата С. ЗНО в магістратуру : МОН визначило, як цього року будуть організовані та проведені вступні випробування до магістратури, що проводяться за технологією ЗНО / С. Галата // Освіта України. – 2018. – № 20.- 21 травня. – С. 7. |
2. |
|
Галата, С. Наука для життя: [наукові проекти молодих учених]. / С. Галата // Освіта України. – 2018. – 29 трав. (№21). – С. 10-11. |
3. |
|
Горботенко, В. Scopus замість науки: чи потрібно це Україні? [Текст] / В. Горботенко, І. Кресына, О. Стойко // Голос України. – 2018. – 1 черв. (№99). – С. 4-5. |
4. |
|
Дегтярьова І. Мрія дослідника : "Науково-дослідна кар'єра – жива мрія?" – під такою назвою в Університеті Тампере (Фінляндія) відбулася щорічна Конференція Європейської ради аспірантів і молодих учених Eurodoc / І. Дегтярьова // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 4. |
5. |
|
Для утвердження доброчесності : уряд посилив відповідальність за порушення академічної доброчесності – такі зміни внесено до Порядку присвоєння вчених звань // Освіта України. – 2018. – № 17. – 30 квітня. – С. 2. |
6. |
|
Жаворонкова, Г.В. Сучасна направленість методології наукового пошуку в дослідженні формування економіки знань в інформаційному суспільств [Текст] / Г. В. Жаворонкова, Л. Ю. Мельник // Економіка @ держава. – 2018. – №2. – C. 16-21. |
7. |
|
Шуликін, Д. Наукова перспектива й інтегрований курс [Текст] / Д. Шуликін // Освіта України. – 2018. – 29 трав. (№21). – С. 5. |
|
|
ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ |
1. |
|
Avshenyuk, N. USA education policy in transnationalization of higher education [Текст] / N. Avshenyuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 7-13. |
2. |
|
Azodo, P. Relatedness of students' work industrial experience to the professional skills and competence development in engineering career at nigerian universities [Текст] / P. Azodo // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 89-95. |
3. |
|
Kuruliszwili, S. The change of perception, reception and the source of information among generations born in the 1990s through the prism of foreign scholars' views [Текст] / S. Kuruliszwili // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 54-61. |
4. |
|
Manyuk, L. Undergraduate medical communication training by means of information and communication technologies in the USA and Ukraine [Текст] / L. Manyuk, N. Kuchumova // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – C. 27-32. |
5. |
|
Sushchenko, L. Comparative analysis of professional training of fututre specialists in physical therapy in higher educational establishments of Ukraine and Europe [Текст] / L. Sushchenko, О. Bazylchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 13-20. |
6. |
|
Szurowska, B. Important aspects of testing knowledge and skillsof third grade students in light of omnibus survey: polish experience [Текст] / B. Szurowska, M. Czajkowska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 40-53. |
7. |
|
Trynus, О. Influence of western european pedagogical trends on development of young teacher's pedagogical mastery in the late 19th - the early 20th centuries [Текст] / О. Trynus // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 22-39. |
8. |
|
Tymkiv, N. Curricula and programmes in petroleum engineering for higher technical education institutions: comparative analysis [Текст] / N. Tymkiv // Порівняльна професійна педагогіка. – 2018. – №1,Т.8. – С. 20-25. |
9. |
|
Нелін Є. В. Дистанційна освіта Італії: проблеми, сучасність, перспективи розвитку / Є. В. Нелін // Український педагогічний журнал. - 2016. - № 2. - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrpj_2016_2_7 |
|
|
ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ |
1. |
|
Салій, І. Хмельниччину вдягли у вишиванку : [участь студентів ХНУ у флешмобі до Дня вишиванки] / І. Салій // Проскурів. – 2018. – 24 трав. (№ 21). – С. 4. |