Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
БЕРЕЗЕНЬ 2019 р.

  ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1. Про внесення змін до Порядку призначення і виплати стипендій : постанова Кабінету Міністрів України від 13 березня 2019 р № 229 // Урядовий кур’єр. –  2019. – 21 берез. (№55).- С. 10.
2. Про затвердження Інструкції з оформлення і подання документів на здобуття іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених – докторів наук : рішення Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти від 27 лютого 2019 р. № 103 // Голос України. –  2019. – 16 берез. (№ 52). – С. 12.
3. Про іменні стипендії Верховної Ради України для молодих учених – докторів наук : постанова Верховної Ради України від 5 лютого 2019 р. № 2676-VIII // Голос України. – 2019. – 19 лют. (№ 33). – С. 4.
4. Про Премію Верховної Ради України молодим ученим : постанова Верховної Ради України від 5 лютого 2019 р. № 2675-VIII // Голос України. –  2019. – 19 лют. (№ 33). – С. 5.
5. Про присудження Національної премії України імені Тараса Шевченка : Указ Президента України від 7 березня 2019 р. № 59 // Урядовий кур’єр. –  2019. – 13 берез. (№ 49). – С. 4.
6. Про проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії : постанова Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. № 167 // Урядовий кур’єр. – Київ, 2019. – 19 берез. (№ 53). – С. 8–9.
7. Антонова, О.    Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. Антонова // Актуальні проблеми економіки. – 2018. – №4. – С. 57-72.
8. Вища школа: управління, фінансування і якість : на виїзному засіданні Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти, що відбулось у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут", розглянули стан законодавчого забезпечення та напрями реформування вищої освіти // Освіта України. – 2019. – № 8. – 25 лют. – С. 5.
9. Для модернізації системи : Україна отримає 1,2 мільйона євро допомоги від уряду Чеської Республіки на модернізацію освітньої системи // Освіта України. – 2019. – № 10. – 11 берез. – С. 51.
10. Для студентів з інвалідністю : у Київському університеті ім. Б. Грінченка офіційно відкрили ресурсний центр підтримки студентів з інвалідністю // Освіта України. – 2019. – № 8. – 25 лют. – С. 5.
11. Загірняк, М.    До обговорення проекту Постанови К.МУ "Про затвердження формули розподілу обсягу видатків загального фонду державного бюджету між ЗВО [Текст] / М. Загірняк, В. Усатюк, Д. Загірняк // Вища школа. – 2019. – №2. – С. 7-16.
12. Затонацька, Т.Г.    Трансформація напрямів взаємодії держави та приватного сектору у сфері вищої освіти в Україні: сучасний стан і вектори розвитку [Текст] / Т. Г. Затонацька, О. О. Герасименко // Фінанси України. – 2019. – №1. – С. 68-79.
13. Зміни до ліцензійних умов : Міністерство освіти і науки оприлюднило на своєму офіційному сайті проект постанови Кабінету Міністрів України "Про внесення змін до Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності" // Освіта України. – 2019. – № 8. – 25 лют. – С. 2.
14. Кулик, Н.    ЗНО для закладів [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2019. –  25 берез. (№12). – С. 6.
15. Левківський, І.    Регіональні аспекти диверсифікації джерел фінансування вищої освіти України [Текст] / І. Левківський // Вища школа. – 2019. – №2. – С. 16-31.
16. Мороз, О.О.    Цілі, цінності та ідеали освіти в сучасному суспільстві та їх відображення у парадигмах освітньої практики [Текст] / О. О. Мороз // Безпека життєдіяльності. – 2019. – №1. – С. 14-16.
17. Радіонова, І.    Теоретичний та прикладний аспекти правил політики в контексті фінансування освіти [Текст] / І. Радіонова, В. Усик // Економічна теорія. – 2018. – №4. – С. 79-93.
18. Річний звіт про виконання бюджетних програм Міністерства освіти і науки України за 2018 рік [Текст] // Освіта України. – 2019. –  11 берез. (№10). – С. 5-51.
19. Свірко, С.В.    Функції, завдання, елементи та принципи управлінського обліку в державних закладах вищої освіти [Текст] / С. В. Свірко, Т. М. Тростенюк // Економіка @ держава. – 2019. – №2. – С. 41-47.
20. Сокирко О. «Університет, що відкривається в Києві, найменувати Університетом Святого Володимира...» КНУ імені Тараса Шевченка – 185 / О. Сокирко, І. Патриляк // Голос України. – 2019. – 6 берез. (№ 46). – С. 10.
21. Шулікін, Д.    Аспіранські стипендії, протидія булінгу і доступ до освіти [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2019. –  18 берез. (№11). – С. 6.
  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
22. Hertsyk A. Smart Goal Setting in Physical Therapy / A. Hertsyk // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2016. - № 2. - С. 57-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2016_2_11
23. Балик Н. Р. Аспекти впровадження моделі навчання протягом життя у smart-університеті / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Молодий вчений. - 2017. - № 4. - С. 347-350. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_4_83
24. Гульчій О. П. Досвід використання smart-технологій у післядипломній освіті лікарів профілактичної ланки / О. П. Гульчій, І. М. Хоменко, Н. М. Захарова, О. О. Зеліковська // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 236-248. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_19
25. Кадемія М. Ю. Використання смарт-технологій у навчальному процесі / М. Ю. Кадемія, М. В. Сапогов // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - Вип. 47. - С. 31-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzvdpu_pp_2016_47_8
26. Рижова І. С. Smart – технології як фактор розвитку сучасного дизайну / І. С. Рижова // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії. - 2017. - Вип. 69(1). - С. 174-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpgvzdia_2017_69%281%29__27
27. Різник В. Парадигма сучасної смарт-освіти епохи суспільства знань / В. Різник, Н. Різник // Humanitarium. - 2018. - Т. 40, Вип. 2. - С. 77-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2018_40_2_12
28. Сапогов М. В. Смарт-навчання як технологічна інновація у професійній підготовці магістрів / М. В. Сапогов // Інноваційна педагогіка. - 2018. - Вип. 4(2). - С. 53-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/innped_2018_4%282%29__13
29. Твердохліб А. І. Смарт-технології як основа формування сучасних тенденцій освіти / А. І. Твердохліб // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2017. - № 1. - С. 301–305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2017_1_49
30. Баглай О. І. Застосування веб-квест технології при вивченні іноземної мови у вищому навчальному закладі / О. І. Баглай // Молодий вчений. - 2017. - № 6. - С. 183-186. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_6_42
31. Єрмолаєва Г. А. Веб-квест як інтерактивна форма самостійної роботи студентів у процесі підготовки майбутніх документознавців / Г. А. Єрмолаєва // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. - 2017. - № 2. - С. 28-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bdi_2017_2_6
32. Корицька Г. Р. Використання веб-квест технології у навчанні учнів української мови на засадах діяльнісного підходу / Г. Р. Корицька // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 65, № 3. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_65_3_8
33. Соснюк О. П. Bеб-квест як інструмент розвитку медіа-компетентності студентської молоді / О. П. Соснюк, І. В. Остапенко // Український психологічний журнал. - 2018. - № 1. - С. 133-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukpsj_2018_1_12
34. Черняк Ю. М. Веб-квест "Education а Caen" / Ю. М. Черняк // Іноземні мови. - 2017. - № 3. - С. 55-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2017_3_10
35. Шелудько І. Веб-квест як інноваційний метод формування творчої особистості / І. Шелудько // Молодь і ринок. - 2018. - № 6. - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_6_13
36. Короткова Л. І. Сутність та структура професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеру / Л. І. Короткова // Вісник Запорізького національного університету. Педагогічні науки. - 2017. - № 1. - С. 104-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vznu_ped_2017_1_17
37. Каландирець Н. М. Проектна технологія навчання як засіб формування підприємницької компетентності майбутніх економістів-аграрників / Н. М. Каландирець // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. - 2017. - Вип. 259. - С. 95-100. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2017_259_15
38. Вавренюк, С.    Розвиток координаційних здібностей курсантів профільних навчальних закладів на заняттях з фізичної культури [Текст] / С. Вавренюк // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №3. – С. 43-49.
39. Кукса, Б.В.    Сучасні дослідження проблеми навчання міжкультурного ділового спілкування майбутніх фахівців у галузі туризму [Текст] / Б. В. Кукса // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 3-8.
40. Корнєєва, І.О.    Система вправ для навчання майбутніх дизайнерів професійно орієнтованого англомовного монологу-презентації-доповіді [Текст] / І. О. Корнєєва // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 9-17.
41. Виспінська, Н.М.    Психологічні особливості формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в аудіюванні майбутніх музикантів [Текст] / Н. М. Виспінська // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 18-25.
42. Зінукова, Н.В.    Типологія вправ для формування фахової компетентності в усному послідовному професійно орієнтованому перекладі [Текст] / Н. В. Зінукова // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 26-36.
43. Бурдейна, Є.І.    Фрагмент практичного заняття з угорської мови з формування в студентів другого курсу граматичної компетентності з використанням автентичного пісенного матеріалу [Текст] / Є. І. Бурдейна // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 44-46.
44. Черніков, О.Д.    Комплекс вправ для автономної роботи студентів третього курсу з формування лінгвосоціокультурної компетентності в німецькомовному читанні [Текст] / О. Д. Черніков // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 54-57.
45. Паршикова, О.О.    Серія навчально-методичних комплексів «DU» для міжкультурного навчання німецької мови студентів-бакалаврів [Текст] / О. О. Паршикова, М. В. Паустовська // Іноземні мови. – 2018. – №4. – С. 58-62.
46. Современный подход к образованию врачей: концепция непрерывного медицинского образования и непрерывного профессионального развития [Текст] / Е. Н. Клигуненко, О. В. Кравец, Ю. А. Площенко [и др.] // Медицина невідкладних станів. – 2018. – №5. – С. 191-195.
47. Клигуненко, О.М.    Дидактичні основи вибору методу навчання за модулем "Невідкладні стани" із підготовки до ліцензованого іспиту "Крок 3" [Текст] / О. М. Клигуненко, О. Ю. Муризіна // Медицина невідкладних станів. – 2018. – №5. – С. 195-200.
48. Болонська, А.В.    Медицина невідкладних станів: формування клінічного мислення на засадах OSCE [Текст] / А. В. Болонська, О. Ю. Сорокіна, Т. О. Буряк // Медицина невідкладних станів. – 2018. – №5. – С. 200-204.
49. Угнива, С.    Потянулись к знаниям. Топ -20 бизнес школ мира [Текст] / С. Угнива // Новое время. – 2019. – №5. – С. 32-36.
50. Співаковський, О.    Якісна вища освіта - шлях до гідного майбутнього України. З чого почнемо? [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2019. –  26 лют. (№39). – С. 4-5.
51. Стратегія медичної освіти [Текст] // Освіта України. – 2019. –  4 берез. (№9). – С. 2.
52. Ткаченко, Ю.М.    Скрайбінг як сучасна форма візуалізації навчального матеріалу з підвищення кваліфікації у сфері цивільного захисту [Текст] / Ю. М. Ткаченко // Безпека життєдіяльності. – 2019. – №2. – С. 17.
53. Безручко, О.    Педагогічна діяльність Олександра Довженка у Школі кіноакторів при Київській кіностудії [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2019. – №1. – С. 7-16.
54. Дитюк, О.І.    Healthy food — gesundes essen (7 form) [Текст] / О. І. Дитюк // Англійська мова та література. – 2019. – №6. – С. 23-25.
55. Дубук, Л.М.    Animals in English (3 form) [Текст] / Л. М. Дубук // Англійська мова та література. – 2019. – №6. – С. 26-29.
56. Ноздрачова, О.Г.    Science and the Citizen: Benefits and Risks [Текст] / О. Г. Ноздрачова // Англійська мова та література. – 2019. – №6. – С. 30-34.
57. Пасовиста, Ю.Р.    Ecology and Pollution [Текст] / Ю. Р. Пасовиста // Англійська мова та література. – 2019. – №6. – С. 35-38.
58. Бурлаи, Т.    Тема 38. Міжнародна економічна інтеграція та європейські інтеграційно-конвергенційні процеси [Текст] / Т. Бурлаи // Економічна теорія. – 2018. – №4. – С. 93-112. – [Проблеми змісту і методики викладання економічної теорії].
59. Черновський, О.К.    Тестова форма контролю, як складова підготовки кваліфікованого юриста [Текст] / О. К. Черновський, Н. О. Турман // Юридична Україна. – 2018. – №9. – С. 42-50.
60. Червоненко, Є.Ф.    Developing reasoning skills and creativity — how we do it [Текст] / Є. Ф. Червоненко // Англійська мова та література. – 2019. – №7-9. – С. 16-22.
61. Довгорук, Л.П.    Тестові завдання до розділу "Медицина і здоров 'я" [Текст] / Л. П. Довгорук // Англійська мова та література. – 2019. – №7-9. – С. 74-77.
62. Кофанова, О.    Сучасні аспекти фундаментальної підготовки молоді та проблеми навчання у вищому технічному закладі освіти [Текст] / О. Кофанова, Ю. Киричков // Вища школа. – 2019. – №2. – С. 54-67.
63. Безручко, О.    Педагогічна діяльність Олександра Довженка: спроби розпочати підготовку кінорежисерів при Київському державному театральному інституті [Текст] / О. Безручко // Вища школа. – 2019. – №2. – С. 91-100.
64. Стратегія медичної освіти : уряд ухвалив Стратегію розвитку медичної освіти // Освіта України. – 2019. – № 9. – 4 берез. – С. 2.
65. Войтко О. Десять кроків до досконалої англійської : консультант із Великої Британії дослідив, як вивчають англійську мову в українських вишах і як це вивчення можна покращити / О. Войтко // Освіта України. – 2019. – № 9. – 4 березня. – С. 6.
  ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА
66. Миколайчук Р. А. Застосування технологій дистанційного навчання іноземних мов / Р. А. Миколайчук, А. І. Миколайчук // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 148. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2017_148_22
67. Гавриленко К. О. Технологія дистанційного навчання у процесі організації самостійної роботи студентів спеціальності 015 професійна освіта. Компютерні технології / К. О. Гавриленко // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка] . Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - 2017. - Вип. 12(2). - С. 148-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nz_pmfm_2017_12%282%29__25
68. Кучерявий, О.    Дистанційне навчання в системі вищої освіти в галузі фізичної культури та спорту [Текст] / О. Кучерявий // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №3. – С. 120-122.
69. Кухаренко В. М. Перешкоди впровадженню дистанційного навчання / В. М. Кухаренко // Дистанційна освіта: реалії та перспективи : матеріали 1-ї всеукраїнської наук.-практ. конф., 12 грудня 2018 р. – Харків : ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2018. – С. 35-38.- Режим доступу:Kukharenko_Pereshkody_vprovadzhenniu_2018.pdf
  ВИХОВНА РОБОТА
70. Андреєва М. О.Виховна робота у ВНЗ з розвитку соціальної компетентності студентів із особливими потребами / М. О. Андреєва // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2015. - Вип. 38. - С. 7-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2015_38_3
71. Золотоноша Л. Патріотичне виховання – потужний чиник консолидації / Л. Золотоноша // Голос України. –  2019. – 29 берез. (№ 61). – С. 4.
72. Летік І. В. Виховна робота з іноземними студентами як запорука формування творчої особистості майбутнього лікаря / І. В. Летік, О. В. Васильєва, С. М. Потапов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2014. - Вип. 37. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2014_37_25
73. Сидорук, І.    Формування соціальної компетентності майбутніх соціальних працівників у процесі волонтерської діяльності [Текст] / І. Сидорук // Вища школа. – 2019. – №2. – С. 54-67.
74. Хоботова Е. Б. Виховна робота при викладанні екологічних дисциплін / Е. Б. Хоботова // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2018. - № 1. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2018_1_16
  НАУКОВА РОБОТА
75. Бойчук Д. Англійська для вченого: власний досвід на прикладі іспиту IELTS / Д. Бойчук // Освіта України. – Київ, 2019. – 1 берез. (№ 10). – С. 55.
76. Відбір проектів: МОН пропонує для обговорення проект наказу "Про затвердження положення про конкурсний відбір науково-технічних проектів українських наукових установ або закладів вищої освіти, що спрямовані на реалізацію результатів дослідження і здійснюються разом з українськими підприємствами, які брали участь у Рамковій програмі Європейського Союзу з наукових досліджень та інновацій "Горизонт 2020", залученими як співвиконавці" // Освіта України. – 2019. – № 9. – 4 берез. – С. 2.
77. Експеримент з PhD : незабаром в Україні почнеться експеримент з атестації докторів філософії, які навчалися за новими PhD-програмами, через разові вчені ради // Освіта України. – 2019. – № 10. – 11 березня. – С. 2.
78. Співаковський, О.    Реформі сфери захисту авторського права та суміжних прав бути? [Текст] / О. Співаковський // Голос України. – 2019. –  13 берез. (№49). – С. 4-5.
  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
79. Андрюшина О. В. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США / О. В. Андрюшина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. - 2013. - № 19. - С. 32-36 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_10
80. Гаврилюк Н. Система вищої освіти США: теоретико-методологічні аспекти / Н. Гаврилюк // Молодь і ринок. - 2017. - № 11. - С. 36-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_11_9
81. Гриньова М. Тенденції розвитку інклюзивної освіти в США та Канаді / М. Гриньова, І. Калініченко // Порівняльна професійна педагогіка. - 2018. - № 8(2). - С. 175-181. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppp_2018_8%282%29__26
82. Гуслистова, И.    Олимпийские ценности в системе образования Республики Беларусь [Текст] / И. Гуслистова // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №3. – С. 105-110.
83. Дем’янова Ю. О. Іншомовна освіта в Канаді: специфіка та механізми регулювання / Ю. О. Дем’янова // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Філологічні науки. - 2016. - Вип. 248. - С. 185-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_fil.n_2016_248_26
84. Дутчак, М.    Зарубіжний досвід організації фізичного виховання студентів країн, які мають високий рівень залучення населення до оздоровчої рухової активності [Текст] / М. Дутчак, О. Андрєєва, У. Катерина // Теорія і методика фізичного виховання. – 2018. – №3. – С. 49-59.
85. Толок І. Особливості підготовки військових фахівців тактичного рівня у ВВНЗ США та окремих країн НАТО / І. Толок, Ю. Супрунов // Військова освіта. - 2018. - № 1. - С. 259-271. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vios_2018_1_28
86. Хотченко І. А. Вплив конфуціанства на сучасну систему освіти Китайської Народної Республіки / І. А. Хотченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 47. - С. 44-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_47_7
87. Чжан Лун. Діалектика традиціоналізму та модернізації в системі освіти Китаю епохи глобалізації / Лун Чжан // Засоби навчальной та науково-дослідної роботи. - 2017. - Вип. 42. - С. 157-168. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_zntndr_2017_42_18
  ПУБЛІКАЦІЇ ПРО ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
88. Салій, І.    "У Хмельницькому смачний борщ, гарні дівчата і дуже холодно": [ у ХНУ навчаються 70 іноземних студентів ] [Текст] / І. Салій // Проскурів. – 2019. –  21 берез. (№9). – С. 13.

Останні зміни 17.04.2019 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail