Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


ІНФОРМАЦІЙНИЙ СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ З ПРОБЛЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ
КВІТЕНЬ 2019 р.

  ЗАГАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ
1. Про затвердження Інструкції з оформлення і подання документів на здобуття іменних стипендій Верховної Ради України для молодих учених – докторів наук : рішення Комітету з питань науки і освіти Верховної Ради України до протоколу від 27 лютого 2019р. № 103 /Україна. Верховна Рада. Комітет з питань науки і освіти// Голос України. –2019.–№-52. –16 берез.– С. 12.
2. Про затвердження Порядку вступу на наступний рівень освіти здобувачів спеціалізованої освіти, які здобувають освіту за наскрізними освітніми програмами : наказ Міністерства освіти і науки України від 14 січня 2019 р. № 28 /Україна. Міністерство освіти і науки // Офіційний вісник України. – 2019.–№ 1.-С. 102-103.
3. Про підвищення посадових окладів науково-педагогічних працівників : постанова Кабінету Міністрів України від 23 січня 2019 р. № 36 /Україна. Кабінет Міністрів // Офіційний вісник України. – 2019.–№ 12.–С. 37.
4. Про Премію Верховної Ради України молодим ученим: постанова Верховної Ради України від 5 лютого 2019 р. № 2675 -VIII//Україна. Верховна Рада// Офіційний вісник України.–2019. –№ 17.–С. 9-12.
5. Про призначення у 2019 році іменних стипендій Верховної Ради України для найталановитіших молодих учених : постанова Верховної Ради України від 17 січня 2019 р. № 2674 -VIII /Україна. Верховна Рада // Офіційний вісник України.–2019.– № 9.–С. 11.
6. Андрущенко, В.    Невинна боротьба з далекосяжними наслідками: [розбудова національної системи освіти] / В. Андрущенко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 5-11.
7. Антонова, О.    Методи і моделі оцінювання якості освітньої діяльності як складової економіки [Текст] / О. Антонова // Актуальні проблеми економіки. – 2018. – №4. – С. 57-72.
8. Атестація наукових працівників [Текст] // Освіта України. – 2019. –  8 квіт. (№14). – С. 2.
9. Впровадження дуальної освіти [Текст] // Освіта України. – 2019. –  8 квіт. (№14). – С. 2.
10. Конверський, А.    Філософський факультет: минуле та сьогодення. КНУ ім. Т. Шевченка - 185! [Текст] / А. Конверський // Голос України. – 2019. –  3 квіт. (№64). – С. 4.
11. Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації [Текст] // Англійська мова та література. – 2019. – №10-12. – С. 3-12.
12. Якимчук, О.    Досягнення та суперечності реалізації "Національної доктрини розвитку освіти у XXI столітті" [Текст] / О. Якимчук // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 62-68.
  ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ
1. Глушко, Т.    Філософські засади випереджальної економічної освіти [Текст] / Т. Глушко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 22-28.
2. Гомілко О. Є.  Філософія освіти Григорія Сковороди: відмінність модерної візії / О. Є. Гомілко // Філософія освіти. - 2017. - № 2. - С. 194-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2017_2_13
3. Духовна безпека молоді України в умовах загроз двох глобальних колапсів і консцієнтальних війн: філософський погляд [Текст] / К. Корсак, Ю. Корсак, Л. Антонюк [та ін.] // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 29-38.
4. Зінченко В. Зінченко В. Критична соціальна філософія освіти і перспективи демократичної інституалізації систем суспільства / В. Зінченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія - 2014. - Вип. 15. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2014_15_6 Критична соціальна філософія освіти і перспективи демократичної інституалізації систем суспільства / В. Зінченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філософія. - 2017. - Вип. 15. - С. 18-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoafs_2017_15_6
5. Коделья З. Що таке філософія освіти / З. Коделья // Філософія освіти. - 2017. - № 2. - С. 46-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PhilEdu_2017_2_5
6. Хамітов, Н.    Філософська публіцистика як мужність відкритості Іншому: актуальність [Текст] / Н. Хамітов, С. Крилова // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 12-21.
  НАВЧАЛЬНА РОБОТА
1. Айстраханов Д. Д. Основні результати моделювання змісту професійної підготовки кваліфікованих робітників машинобудівного профілю / Д. Д. Айстраханов // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 7-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_3
2. Архипенко В. О. Характеристика стану управління розвитком професійної компетентності фахівця Державної служби України з надзвичайних ситуацій у процесі підготовки / В. О. Архипенко // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 17-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_4
3. Вавіліна С. Особливості викладання іноземних мов професійного спрямування в контексті інтегрованого навчання предмета і мови (clil) / С. Вавіліна // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 1-2. - С. 131-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_1-2_20
4. Важливий крок в удосконаленні методичного забезпечення викладання фундаментальних економічних дисциплін [Текст] // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2018. – №4. – C. 164-167.
5. Василевич О. Підвищення ефективності викладання математичних дисциплін / О. Василевич, Л. Василевич, В. Самойленко // >Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Математика. Механіка. - 2017. - Вип. 2. - С. 53-57. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKNU_Mat_2017_2_14
6. Гудирева О. М. Удосконалення викладання математики з використанням елементів дистанційного навчання при формуванні математичних компетенцій, необхідних майбутньому судноводієві / О. М. Гудирева // Інформаційні технології в освіті. - 2015. - Вип. 25. - С. 62-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2015_25_6
7. Дискусія з експертами : директорат вищої освіти та освіти дорослих МОН України провів широке обговорення проекту закону "Про внесення змін та доповнень до ЗУ "Про вищу освіту" (щодо вдосконалення освітньої діяльності у сфері вищої освіти)" // Освіта України. –2019. –No 12. –25 берез.– С. 2.
8. Дрель В. Ф. Дуальна освіта як інтеграція науково-теоретичної та професійно-практичної підготовки фахівців у закладі вищої освіти / В. Ф. Дрель, Л. І. Сєногонова, В. С. Володавчик // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2018. - № 1(2). - С. 66-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vlup_2018_1%282%29__11
9. Кир'ян Т. І. Галузева нормативна база перебудови вищої медичної освіти в Україні на початку ХХІ сторіччя / Т. І. Кир'ян // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 63-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_11
10. КонстанкевичІ.У 2019 році в країні з'явиться фахова передвища освіта / І.Констанкевич // Голос України. –2019. –No51. –15 берез.– С. 3.
11. Лобачук І. Застосування ситуативного методу навчання у викладанні іноземної мови / І. Лобачук // Молодь і ринок. - 2018. - № 2. - С. 24-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_2_7
12. Новицька Л. І.  Особливості викладання вищої математики для студентів-екологів / Л. І. Новицька, В. М. Дубчак // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2018. - Вип. 1. - С. 159-163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2018_1_36
13. Олексенко О. О. Полікультурний підхід до викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах / О. О. Олексенко // Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Сер. : Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 161. - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2018_161_28
14. Підлісний, Д.    Smart-освіта у smart-суспільстві: можливі шляхи адаптації [Текст] / Д. Підлісний, Г. Лушкова // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 82-84.
15. Пристая О. Д. Практична підготовка фахівців для деревообробної галузі: дуальний формат / О. Д. Пристая, О. В. Врублевська // Вісник Вінницького політехнічного інституту. - 2016. - № 1. - С. 148-154. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvpi_2016_1_25
16. Сорочан, Т.М.    Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 5-13.
17. Сорочан, Т.М.    Феномен педагогічної майстерності як методологія трансформації професіоналізму педагогів Нової української школи [Текст] / Т. М. Сорочан // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 5-13.
18. Тарадюк Д. О. Тьюторство як складова частина дуальної форми здобуття вищої педагогічної освіти / Д. О. Тарадюк // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(3). - С. 211-215. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2018_81%283%29__44
19. Томенко М. Г.  Методика викладання дисципліни "Інженерна і комп’ютерна графіка" у вищих навчальних закладах ДСНС України / М. Г. Томенко, О. Г. Мельник, Г. П. Чепурний // Вісник Черкаського університету. Серія : Педагогічні науки. - 2016. - № 12. - С. 125-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchuP_2016_12_22
20. Харицька С. В. Сучасна інтерактивна лекція з методики викладання іноземних мов і культур / С. В. Харицька, С. І. Шевченко // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2017. - Вип. 56. - С. 315-317. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2017_56_114
21. Цвєткова, Г.    Моніторинг якості підготовки магістрів педагогічного профілю: критерії [Текст] / Г. Цвєткова, Е. Панасенко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 53-62.
22. Чорній В. Я. Професійно-орієнтований підхід до викладання іноземної мови студентам нелінгвістичних спеціальностей / В. Я. Чорній // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2018. - № 1. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2018_1_7
  ВИХОВНА РОБОТА
1. Бех, І.Д.    Особистість у віковому онтогенезі [Текст] / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 36-44.
2. Дурманенко О. Виховна робота у ВНЗ як чинник формування особистості майбутнього фахівця / О. Дурманенко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 2. - С. 31-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_2_7
3. Летік І. В. Виховна робота з іноземними студентами як запорука формування творчої особистості майбутнього лікаря / І. В. Летік, О. В. Васильєва, С. М. Потапов // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2017. - Вип. 37. - С. 189-196. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2017_37_25
4. Магера, С.    Українська культура: єдність національних і загальнолюдських пріоритетів: [гуманізація освіти та виховання ] / С. Магера // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 68-75.
5. Пирогова, Т.    Проблема виховання естетичної культури майбутніх педагогів [Текст] / Т. Пирогова // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 75-82.
6. Роменець, В.    Виховання творчих здібностей у студентів [Текст] / В. Роменець // Психологія і суспільство. – 2018. – №3-4. – C. 178-223.
7. Смалько О. Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Педагогічні науки. - 2017. - № 8. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvvnup_2017_8_19
8. Хоботова Е. Б. Виховна робота при викладанні екологічних дисциплін / Е. Б. Хоботова // Екологічна безпека та збалансоване ресурсокористування. - 2018. - № 1. - С. 114-120. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ebzp_2018_1_16
  НАУКОВА РОБОТА
1. Петришин Г. П. Наукова робота кафедри у співпраці з містом – площини співпраці та їх ефективність / Г. П. Петришин, Р. І. Любицький, Я. Т. Сеньковська // Сучасні проблеми архітектури та містобудування. - 2018. - Вип. 50. - С. 228-236. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Spam_2018_50_33
2. Прошкін В. В. Організація науково-дослідної роботи студентів гуманітарних спеціальностей засобами хмаро орієнтованих технологій / В. В. Прошкін, О. М. Глушак, Н. П. Мазур // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2018. - Т. 63, № 1. - С. 186-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2018_63_1_18
3. Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21
4. Пухно С. В. Самостійна науково-дослідна робота студентів закладів вищої освіти як складова процесу формування психологічної культури майбутнього педагога / С. В. Пухно // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 2. - С. 102-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_2_21
5. Коваленко, В.    Універсальні критерії та стандарти змісту освітніх і наукових текстів [Текст] / В. Коваленко // Вища освіта України. – 2019. – №1. – С. 39-44.
6. Шулікін, Д.    Експеримент з атестації докторів філософії [Текст] / Д. Шулікін // Освіта України. – 2019. –  8 квіт. (№14). – С. 6.
  ВИЩА ОСВІТА ЗА КОРДОНОМ
1. Babushko, S.    Core indicators of assessing policy of european countries on validating non-formal and informal learning [Текст] / S. Babushko, L. Solovei // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – C. 61-69.
2. Desyatov, Т.    Adapting mechanisms for managing quality of pedagogical education in Ukraine to international educational standards: comparative analysis [Текст] / Т. Desyatov // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – С. 7-19.
3. Hubina, О.    Professional and pedagogical aspect of developing open education in the field of future specialists' training at british universities [Текст] / О. Hubina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – С. 53-58.
4. Marusynets, M.    Continuing education as a factor of personality socialization (in the context of Austria's experience) [Текст] / M. Marusynets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 59-65.
5. Moshenets, O.    Goals, objectives and content of professional training for international communication specialists in the UK [Текст] / O. Moshenets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 87-95.
6. Mukan, N.    Teachers' digital competence development: Estonian state policy in the field [Текст] / N. Mukan, M. Noskova, I. Zinchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 26-32.
7. Quality of higher education in ukraine and Poland: comparative aspects [Текст] / O. Yuzyk, I. Mazaikina, N. Bilanych, M. Yuzyk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 66-74.
8. Roskvas, I.    Conceptual aspects of professional training for english language teachers: the UK experience [Текст] / I. Roskvas // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 75-80.
9. Sadovets, O.    Academic english as a component of curriculum for esl students (foreign experience) [Текст] / O. Sadovets // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C.33-43.
10. Siwerski, B.    Ekstyrpacja etosu pracy naukowej w pedagogice [Текст] / B. Siwerski // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – C. 24-36.
11. Yashchuk, S.    Organizing the education process in France: the experience of regional institute of social work aquitaine, bordeaux [Текст] / S. Yashchuk // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 81-86.
12. Zhuravska, N.    Methodological approaches to constructing a didactic model of specialist courses: comparative aspect [Текст] / N. Zhuravska // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – C. 19-25.
13. Zorochkina, T.    Financial support of higher education development in Ukraine and the UK [Текст] / T. Zorochkina // Порівняльна професійна педагогіка. – 2019. – №1,Т.9. – С. 44-52.
14. Головченко, Г.О.    Тенденції розвитку медіаосвіти в Канаді [Текст] / Г. О. Головченко // Педагогіка і психологія. – 2019. – №1. – С. 77-78.
15. Розвиток дуальних освітніх програм підготовки фахівців у галузі прикладних наук: досвід Німеччини для української освіти в Україні // Маркетинг в Україні. - 2016. - № 3. - С. 66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2016_3_9

Останні зміни 06.05.2019 Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail