Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


Електронні ресурси

465. Амірбеков Г. Д. Через інклюзивну освіту до толерантного суспільства: освітньо-комунікаційний аспект [Електронний ресурс] / Г. Д. Амірбеков // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Сер. : Соціальні комунікації . - 2013. - № 1074, Вип. 5. - С. 47-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VKhISK_2013_1074_5_14.pdf
466. Аніщук А. М. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / А. М. Аніщук // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки . - 2013. - № 5. - С. 213-218. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2013_5_39.pdf
467. Басалюк Н. М. Методична робота вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Н. М. Басалюк // Актуальні питання корекційної освіти . - 2010. - Вип. 1. - С. 29-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apko_2010_1_5.pdf
468. Бойко В. О. Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження [Електронний ресурс] / В. О. Бойко // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки . - 2012. - № 4. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_4_3.pdf
469. Болдирєва В. Е. Інтеграція та інклюзія як основні моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / В. Е. Болдирєва // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2012. - № 9. - С. 10-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2012_9_3.pdf
470. Волчелюк Ю. І. Інклюзивна освіта як чинник соціальної адаптації студентів з особливими потребами [Електронний ресурс] / Ю. І. Волчелюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2010. - № 2. - С. 18-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2010_2_6.pdf
471. Волчелюк Ю. І. Основні напрямки соціально-педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому просторі (зарубіжний досвід) [Електронний ресурс] / Ю. І. Волчелюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2011. - № 3. - С. 6-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2011_3_3.pdf
472. Волчелюк Ю. І. Особливості та соціально-педагогічні умови соціальної адаптації студентів з обмеженими фізичними можливостями в умовах інклюзивного освітнього простору [Електронний ресурс] / Ю. І. Волчелюк // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді . - 2013. - Вип. 17(1). - С. 163-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Tmpvd_2013_17(1)__20.pdf
473. Гаращук К. В. Британський досвід диверсифікації типів середньої школи на засадах поєднання начал ринково орієнтованої та соціально інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / К. В. Гаращук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . - 2013. - № 5. - С. 3-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2013_5_3.pdf
474. Горкуша Є. В. Інклюзивна освіта як умова професійного становлення особистості студента з вадами зору [Електронний ресурс] / Є. В. Горкуша // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Сер. : Педагогіка . - 2010. - Т. 123, Вип. 110. - С. 77-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npchduped_2010_123_110_15.pdf
475. Горкуша Є. В. Педагогічні особливості професійного становлення особистості студента з вадами зору в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Є. В. Горкуша // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2011. - № 8. - С. 30-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2011_8_6.pdf
476. Граб С. О. Інклюзивна освіта у міжнародному праві [Електронний ресурс] / С. О. Граб // Альманах міжнародного права . - 2014. - Вип. 5. - С. 11-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/amp_2014_5_4.pdf
477. Давиденко Г. В. Нормативно-правове забезпечення інклюзивної освіти в Італії [Електронний ресурс] / Г. В. Давиденко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2013. - № 2. - С. 65-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2013_2_14.pdf
478. Демченко І. Алгоритм квазіпрофесійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів до роботи в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. Демченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2013. - № 45. - С. 40-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2013_45_8.pdf
479. Демченко І. Соціалізуюча функція професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / І. Демченко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи . - 2011. - № 39(1). - С. 23-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ppps_2011_39(1)__6.pdf
480. Драч С. В. Супровід навчання студентів з обмеженими можливостями в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / С. В. Драч // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2011. - № 3. - С. 25-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2011_3_7.pdf
481. Єжова Т. Є. Організаційно-педагогічні умови створення толерантного освітнього середовища інклюзивної школи [Електронний ресурс] / Т. Є. Єжова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2012. - № 9. - С. 66-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2012_9_9.pdf
482. Завальнюк О. О. Дошкільна інклюзивна освіта як шлях максимальної соціалізації дітей з вадами психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / О. О. Завальнюк // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2009. - № 1. - С. 56-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2009_1_15.pdf
483. Зброєва Н. Б. Готовність педагога до інклюзивної освіти. (До постановки питання) [Електронний ресурс] / Н. Б. Зброєва. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки . - 2012. - № 7. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzspp_2012_7_5.pdf
484. Калініченко І. О. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для забезпечення всебічного розвитку дитини [Електронний ресурс] / І. О. Калініченко // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2012. - № 9. - С. 120-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2012_9_15.pdf
485. Клопота Є. А. Проблеми інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Є. А. Клопота // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія . - 2013. - Вип. 45(2). - С. 94-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VKhnpu_psykhol_2013_45(2)__14.pdf
486. Кобилянська Л. І. Використання європейського досвіду у підготовці соціальних гувернерів у ВНЗ до упровадження інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Кобилянська // Соціальна робота в Україні: теорія і практика . - 2013. - № 1-2. - С. 194-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/srutip_2013_1-2_25.pdf
487. Кольченко К. О. Концептуальні підходи до впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах [Електронний ресурс] / К. О. Кольченко, Г. Ф. Нікуліна // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2013. - № 10. - С. 12-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2013_10_3.pdf
488. Красняков Є. Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні [Електронний ресурс] / Є. Красняков, В. Бурда // Віче . - 2013. - № 6. - С. 17-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/viche_2013_6_6.pdf
489. Кузава І. Б. Експериментальне моделювання інклюзивної освіти дошкільників,які потребують корекціїпсихофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. Б. Кузава // Молодий вчений . - 2014. - № 1(03). - С. 142-144. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/molv_2014_1(03)__33.pdf
490. Кузава І. Б. Умови організації інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку [Електронний ресурс] / І. Б. Кузава // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2013. - № 10. - С. 148-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2013_10_16.pdf
491. Лещій Н. П. Професійна підготовка майбутніх фахівців до роботи з дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / Н. П. Лещій // Актуальні питання корекційної освіти . - 2012. - Вип. 3. - С. 156-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apko_2012_3_21.pdf
492. Липа В. О. Про деякі проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / В. О. Липа, С. О. Сєрова // Актуальні питання корекційної освіти . - 2011. - Вип. 2. - С. 121-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apko_2011_2_17.pdf
493. Маїк В. З. Аналіз навчально-методичних технологій, засобів та пристроїв для інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / В. З. Маїк, Т. Г. Дудок, Ю. В. Опотяк, М. А. Тимошик // Квалілогія книги . - 2011. - № 1. - С. 118-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Kk_2011_1_21.pdf
494. Маранчак Р. С. Інклюзивна освіта як одна із умов соціальної адаптації дітей з особливими потребами [Електронний ресурс] / Р. С. Маранчак, О. М. Василенко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2013. - № 2. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2013_2_26.pdf
495. Миськів Л. І. Органи виконавчої влади як суб’єкти реалізації інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / Л. І. Миськів // Юридичний вісник. Повітряне і космічне право . - 2013. - № 4. - С. 57-61. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Npnau_2013_4_13.pdf
496. Мищак І. М. Правове забезпечення запровадження інклюзивної освіти в Україні [Електронний ресурс] / І. М. Мищак // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України . - 2014. - № 5. - С. 37-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nzizvru_2014_5_10.pdf
497. Мігалуш А. О. Світові стратегії інклюзивної освіти для дітей з особливими потребами: соціально-історичний аспект [Електронний ресурс] / А. О. Мігалуш // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Політологія. Соціологія. Право . - 2013. - № 1. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/VKPI_soc_2013_1_14.pdf
498. Міщик Л. І. Інклюзивна освіта як умова соціалізації дітей-інвалідів у процесі навчання [Електронний ресурс] / Л. І. Міщик // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2012. - № 5. - С. 139-142. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2012_5_32.pdf
499. Ночовка В. І. Проект навчального закладу з впровадження інклюзивної освіти "увійти у світ разом" [Електронний ресурс] / В. І. Ночовка, Олена Миколаївна. Тимощук // Освіта та розвиток обдарованої особистості . - 2013. - № 6. - С. 90-95. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Otros_2013_6_15.pdf
500. Пісоцька М. Е. Теоретичні питання інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / М. Е. Пісоцька // Педагогіка та психологія . - 2014. - Вип. 45. - С. 153-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_ped_2014_45_18.pdf
501. Прядко Л. О. Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби [Електронний ресурс] / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології . - 2014. - № 4. - С. 444-450. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/pednauk_2014_4_55.pdf
502. Пушкар Т. П. Актуальні питання впровадження інтегрованої та інклюзивної освіти в сучасній Україні [Електронний ресурс] / Т. П. Пушкар // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2012. - № 6. - С. 150-153. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2012_6_37.pdf
503. Рассказова О. І. Діагностика соціальності учнів як напрям соціально-педагогічної діяльності в умовах інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. І. Рассказова // Педагогіка та психологія . - 2011. - Вип. 40(2). - С. 119-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_ped_2011_40(2)__22.pdf
504. Роганова М. В. Духовні основи інклюзивної освіти та реабілітації студентів з особливими освітніми потребами в умовах вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / М. В. Роганова // Освіта та педагогічна наука . - 2013. - № 5-6. - С. 46-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/OsDon_2013_5-6_7.pdf
505. Соловей Т. В. Змістовні компоненти професійної компетентності соціального працівника інклюзивного закладу освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Соловей, М. Є. Чайковський // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2013. - № 1. - С. 220-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2013_1_52.pdf
506. Стецюра Т. П. Правові засади державного управління інклюзивною освітою в Україні [Електронний ресурс] / Т. П. Стецюра // Ефективність державного управління . - 2012. - Вип. 30. - С. 316-324. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/efdu_2012_30_41.pdf
507. Суховєєва Н. М. Соціально-педагогічні аспекти інклюзивної освіти та підготовки фахівців у вищій школі [Електронний ресурс] / Н. М. Суховєєва // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка . - 2013. - Вип. 42. - С. 192-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpviknu_2013_42_37.pdf
508. Сяба М. О. Інклюзивна освіта як сучасна модель навчання [Електронний ресурс] / М. О. Сяба // Духовність особистості . - 2012. - Вип. 2. - С. 167-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/domtp_2012_2_24.pdf
509. Тамм А. Є. Інклюзивна освіта як предмет наукових досліджень в сучасній Україні [Електронний ресурс] / А. Є. Тамм, Т. П. Стецюра // Актуальні проблеми державного управління . - 2012. - № 1. - С. 78-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apdy_2012_1_12.pdf
510. Тищенко Л. Особливості інклюзивної освіти студентів з обмеженими функціональними можливостями як чинник соціалізації особистості [Електронний ресурс] / Л. Тищенко // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Психологія. Педагогіка. Соціальна робота . - 2012. - Вип. 6. - С. 71-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vknuppcr_2012_6_25.pdf
511. Тупиця О. В. Понятійно-термінологічне поле дослідження проблеми організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами [Електронний ресурс] / О. В. Тупиця // Педагогіка та психологія . - 2014. - Вип. 45. - С. 38-46. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/znpkhnpu_ped_2014_45_6.pdf
512. Усик О. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до діяльності в системі інклюзивної освіти [Електронний ресурс] / О. Усик // Проблеми підготовки сучасного вчителя . - 2013. - № 8(2). - С. 322-329. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/ppsv_2013_8(2)__48.pdf
513. Чайковський М. Є. Модель соціально-педагогічної роботи в інклюзивному освітньому просторі [Електронний ресурс] / М. Є. Чайковський // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна" . - 2009. - № 1. - С. 7-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Znpkhist_2009_1_3.pdf
514. Чайковський М. Є. Саморегуляція поведінки студентів з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / М. Є. Чайковський. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України . - 2012. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2012_3_35.pdf
515. Чеб С. Використання електронних засобів навчання в інклюзивній моделі освіти [Електронний ресурс] / С. Чеб // Педагогіка і психологія професійної освіти . - 2014. - № 2. - С. 90-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pippo_2014_2_11.pdf
516.  Інклюзивна школа: особливості організації та управління: Навчально-методичний посібник / Кол. авторів: Колупаєва А. А., Софій Н. З., Найда Ю. М. та ін. За заг. ред. Даниленко Л. І., — К.: 2007. [Електронний ресурс].-Режим доступу:http://elibrary.kubg.edu.ua/3026/1/Sofiy_N_2.pdf
517. Даниленко Л.І. Управління інклюзивною школою на засадах менеджменту освітніх інновацій /Л.І.Даниленко [Електронний ресурс].-Режим доступу:http://ussf.kiev.ua/iearticles/77
518. Косарева Г. М. Підготовка майбутніх вихователів до впровадження інклюзивних форм навчання в освітню практику [Електронний ресурс] / Г. М. Косарева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти . - 2014. - Вип. 9. - С. 87-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Ozfm_2014_9_29.pdf
519. Хворова Г. М. Проблема визначення змісту освіти та оцінювання навчальних досягнень учнів з порушеннями опорно$рухового апарату при інклюзивній формі навчання [Електронний ресурс] / Г. М. Хворова // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами . - 2013. - № 10. - С. 161-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/apnvlop_2013_10_17.pdf
520. Чайковський М. Самоактуалізація студентів з особливими потребами в умовах інклюзивного освітнього простору ВНЗ [Електронний ресурс] / М. Чайковський // Педагогіка і психологія професійної освіти . - 2013. - № 3. - С. 181-190. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Pippo_2013_3_22.pdf


Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail