Наукова бібліотека Хмельницького національного університету


Фонд наукової бібліотеки Хмельнтцького національного університету. 2003-2015 рр.
Книги


1. 37
Д26
Дегтяренко, Т.М.    Корекційно-реабілітаційна робота в спеціальних дошкільних закладах для дітей з особливими потребами [Текст] : навч. посіб. / Т. М. Дегтяренко, Л. С. Вавіна. – Суми : Університетська книга, 2008. – 302с.
2. 37
З 88
Зотова, Т.В.    Давайте познакомимся! [Текст] : ликбез. Т.1 / Т. В. Зотова. – М. : Ликбез, 2003. – 192с.
3. 37
К61
Колупаєва, А.А.    Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання [Текст] : науково-метод. посіб. / А. А. Колупаєва, Л. О. Савчук. – К. : Науковий світ, 2010. – 196с. – (Інклюзивна освіта).
4. 37
Л53
Лефрансуа, Г. (Лефрансуа, Ги.)   Психология для учителя [Текст] : учеб. пособие / Г. Лефрансуа пер. с англ. – 11-е междунар. изд. – СПб. : прайм-ЕВРОЗНАК, 2003. – 416с. – (Прикладная педагогическая психология).
5. 37
К61
Колупаєва, А.А.    Інклюзивна освіта : реалії та перспективи [Текст] : монографія / А. А. Колупаєва. – К. : Самміт-Книга, 2009. – 272с. – (Інклюзивна освіта).
6. 37
М21
Маленькие ступеньки. Программа ранней педагогической помощи детям с отклонениями в развитии [Текст]. Кн.4 : Навыки общей моторики. – М. : Институт Общегуманитарных Исследований, 2001. – 176с.
7. 159.9
П78
Про світ дітей з особливими потребами: Порадник керівникам освітних установ, вчителям, вихователям дошкільних закладів, шкіл, шкіл-інтернатів та груп продовженого дня    [Електронний ресурс] / упоряд. В.І.Шнайдер. – Кам'янець-Подільський : Абетка-НОВА, 2003. – 140с.

Статті з наукових збірників та періодичних видань

8.   Анищенко, В.    Профессиональное модульное обучение в подготовке и повышении квалификации людей с ограниченными физическими возможностями [Текст] / В. Анищенко // Новий колегіум. – 2011. – №4. – С. 13-19.
9.   Артемчук, І.    Проблема психологічної підготовки дітей-сиріт із ЗНМ до шкільного навчання [Текст] / І. Артемчук // Дефектологія. – 2006. – №3. – С.21-23.
10.   Афуза, Г.    Корекційна підтримка в контексті психологічної допомоги дітям із психофізичними вадами [Текст] / Г. Афуза // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 47-50.
11. 37
Д53
Безюлева, Г.В.    Профессиональная подготовка учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Г. В. Безюлева // Профессиональное образование. – 2005. – №8. – С.21-22.
12.   Белоусов, И.Г.    Работа с учащимися коррекционных групп [Текст] / И. Г. Белоусов // Профессиональное образование. – 2004. – №6. – С.26. – [Соцыальная адаптация и профессиональное обучение инвалидов].
13.   Берник, Т.    Організація логопедическої допомоги дітям дошкольного віку в системі спецосвіти [Текст] / Т. Берник // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 51-56.
14.   Бєлий, В.    Іспит скадати життю [Текст] / В. Бєлий // Освіта. – 2004. – №42. – С.10. – [Роль праці і соціальній реабілітації інвалідів з інтелектуальною недостатністю].
15.   Бистрова, Ю.    Вибір стратегії поведінки в конфлікті підлітками з порушенням інтелектуального розвитку [Текст] / Ю. Бистрова // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 23-27.
16.   Білорус, Л.    Використання елементів розвивального навчання на уроках математики в молодших класах для дітей із зпр [Текст] / Л. Білорус // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 30-32.
17.   Блеч, Г.    Забезпечення якості знань як основа підвищення ефективності навчання природознавства в допоміжній школі [Текст] / Г. Блеч // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 8-12.
18.   Бобренко, І.    Розвиток спритності глухих дітей з обмеженими розумовими можливостями [Текст] / І. Бобренко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 12-15.
19.   Богинська, Ю.В.    Критерії оцінювання діяльності навчально-реабілітаційних центрів щодо роботизі студентами з обмеженими можливостями життєдіяльності [Текст] / Ю. В. Богинська // Гуманітарні науки. – 2012. – №1. – С. 32-38.
20.   Богинська, Ю.В.    Структурно-функційна модель організації соціально-педагогічної підтримки студентів з обмеженими можливостями життєдіяльності [Текст] / Ю. В. Богинська // Гуманітарні науки. – 2011. – №2. – С. 32-39.
21.   Богінська, Ю.В.    Діяльність університетських сервісних служб для студентів з обмеженими можливостями:зарубіжний досвід [Текст] / Ю. В. Богінська // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2009. – №1. – С. 78-85.
22.   Бондар, В.    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? [Текст] / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа. – 2012. – №8-9. – С.20-27.
23.   Бондар, Є.    Зміст і структура прогностичних умінь сурдопедагога [Текст] / Є. Бондар // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 27-30.
24.   Бочкова, Н.М.    Декоративно-прикладное искусство в работе с детьми с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Н. М. Бочкова // Социальная работа. – 2014. – №2. – С. 51-54.
25.   Бочковський, В.    Робота з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / В. Бочковський, О. Казмірук // Психолог. – 2011. – №25. – С. 3-17.
26.   Вавіна, Л.    Визначення рівня підготовленості розумово відсталих дітей до навчання в допоміжній школі [Текст] / Л. Вавіна, Г. Мерсіянова // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 17-24.
27.   Вавіна, Л.    Формування у сліпих учнів навичок мовленнєвої діяльності в процесі вивчення української мови і читання [Текст] / Л. Вавіна // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 32-37.
28.   Василенко, О.М.    Адаптація молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі як соціальна та психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. М. Василенко // Педагогіка і психологія в контексті гуманізації освіти. – 2007. – Ч.2. – С. 10-12.
29.   Верховод, І.    Освіта- шлях до соціальної інтеграції та працевлаштування інвалідів [Текст] / І. Верховод // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2011. – №1. – С. 25-27.
30.   Витвар, О.    Мировой опыт социальной адаптации семьи ребенка-инвалида [Текст] / О. Витвар // Социальная педагогика. – 2005. – №1. – С.48-52.
31.   Волобуева, Ю.М.    Психологические особенности Я-концепции инвалидов боевых действий как субъектов образовательного процесса [Текст] / Ю. М. Волобуева // Инновации в образовании. – 2008. – №3. – С. 80-103.
32.   Вороненко, Т.    Розвиток мовлення учнів із зниженим слухом на уроках хімії [Текст] / Т. Вороненко // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 44-46.
33.   Втілення інклюзивних програм залежить від позиції батьків [Текст] // Соціальний захист. – 2013. – №3. – С, 46-47.
34.   Гаивка, Г.    Реабілітація дітей з обмеженими функціональними можливостями [Текст] / Г. Гаивка // Соціальний педагог. – 2009. – №1. – С. 33-36.
35.   Галицька, Н.І.    Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі [Текст] / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності. – 2013. – №8. – С. 27-29.
36.   Ганжала, І.    Діти з особливими освітніми потребами. Психологічний супровід [Текст] / І. Ганжала // Соціальний педагог. – 2014. – №3. – С. 53-55.
37.   Гергель, О.    Освіта, як форма реабілітації [Текст] / О. Гергель // Освіта. – 2004. – № 5-6. – С.9.
38.   Глущенко, І.    Особливості порушення дії йомвірного прогнозування мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / І. Глущенко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 14-16.
39.   Головко, В.    Ми будемо з тобою поруч. Інноваційний волонтерський проект [Текст] / В. Головко // Завуч. – 2015. – №13. – С. 21-23.
40.   Гончарук, Н.    Розвиток навичок спілкування у сором'язливих підлітків із розумовою відсталістю [Текст] / Н. Гончарук // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 38-41.
41.   Городовикова, Л.В.    Условия интегрированного образования детей с нарушениями развития [Текст] / Л. В. Городовикова // Педагогика. – 2008. – №8. – С. 36-43.
42.   Гребенюк, Т.    Міжособистісні стосунки студентів з вадами зору в колективах інтерованого типу [Текст] / Т. Гребенюк // Дефектологія. – 2005. – №4. – С.29-32.
43.   Григор'єв, А.    Методи оцінювання адаптації організму спортсмена-інваліда до фізичних навантажень [Текст] / А. Григор'єв // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 12-16.
44.   Гудим, І.    Концептуальні підходи до організації психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку з глибокими порушеннями зору [Текст] / І. Гудим // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 22-27.
45.   Гуцал, Л.    Корекційна робота з учнями загальноосвітньої школи, які мають зниження слуху [Текст] / Л. Гуцал // Початкова школа. – 2003. – №12. – С.58-61.
46.   Данилов, Д.А.    Педагогические условия интеграции предметов гуманитарно-эстетического цикла для учащихся с ограниченными возможностями [Текст] / Д. А. Данилов, Н. Н. Иванов // Инновации в образовании. – 2011. – №9. – С. 15-21.
47.   Данілавічутє, Е.    Методика викладання теми «Правопис» у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей із ТПМ [Текст] / Е. Данілавічутє // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 2-5.
48.   Данілавічютє, Е.А.    Закономірності виникнення, сутність та місце інклюзії у єдиній системі освіти в Україні [Текст] / Е. А. Данілавічютє // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2013. – №1. – С. 2-8.
49.   Дегтяренко, Т.    Стратегія розвитку спеціальної освіти: полемічні міркування [Текст] / Т. Дегтяренко // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 40-46.
50.   Деменьтьев, И.Ф.    Образование детей с ограниченными возможностями здоровья: проблемы и перспективы [Текст] / И. Ф. Деменьтьев, С. А. Сопыряева // Социальная педагогика. – 2012. – №2. – С. 43-48.
51.   Демичева, О.Г.    Неспециальные проблемы инклюзивного образования [Текст] / О. Г. Демичева // Социальная педагогика. – 2012. – №2. – С. 48-54. – [Проблемы, с которыми сталкиваются дети с ограниченным: возможностями здоровья, обучающиеся в обычной школе. Подготовка педагогических кадров к работе в школе с детьми-инвалидами. Обучение родителей детей с ограниченными возможностями здоровья.].
52.   Депплер, Д.    Переосмислюючи допоміжні послуги спеціалістів в інклюзивних класах [Текст] / Д. Депплер, Т. Лорман, У. Шарма // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 9-14.
53.   Дерба, С.    Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами [Текст] / С. Дерба // Освіта України. – 2004. – №79-80. – С.7. – [Проек передбачає модель освіти, яка б дала змогу дітям з особливими потребами навчатись у звичайних закладах освіти].
54.   Десятов, А.А.    Создание адаптивной образовательной среды [Текст] / А. А. Десятов // Профессиональное образование. – 2006. – №1. – С. 23-24.
55.   Диль-Костіна, Н.    Виявлення вад та корекція мовлення у дітей із дизартрією [Текст] / Н. Диль-Костіна // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 40-43.
56.   Дмитриев, А.А.    Интегрированное обучение детей: «за» и «против» . [Текст] / А. А. Дмитриев, С. А. Дмитриева // Социальная педагогика. – 2011. – №3. – С. 57-69. – [Идея интеграции детей с проблемами в развитии в образовательную среду. Проблемы и противоречия. Модели интеграции. Ситуация в регионах. Вопросы к министерству. Есть ли у интеграции перспективы?].
57.   Дмитриев, Г.Д.    Многокультурное образование [Текст] / Г. Д. Дмитриев. – М. : Народное образование, 1999. – 208с. – (Профессиональная библиотека учителя).
58.   Дмитрієва, І.    Позакласна робота з естетичного виховання у допоміжних школах [Текст] / І. Дмитрієва // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 26-30.
59.   Дмітрієва, І.    Шляхи естетичного виховання розумово відсталих школярів [Текст] / І. Дмітрієва // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 35-39.
60.   Довгопола, К.    Ліплення на уроках образотворчого мистецтва в школах для сліпих дітей [Текст] / К. Довгопола // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 22-25.
61.   Довгопола, К.    Самоконтроль швидкості графічних рухів у молодших школярів із важкими порушеннями зору [Текст] / К. Довгопола // Дефектологія. – 2010. – №1. – С.34-38.
62.   Дробот, Л.    Реабілітація через освіту [Текст] / Л. Дробот // Освіта. – 2005. – №5. – С. 26. – [Досвід роботи Львівського навчально-реабілітаційного центру "Левеня"].
63.   Дробот, Л.    Соціалізація освіти - це спеціалізована допомога дітям [Текст] / Л. Дробот // Освіта. – 2005. – №39. – С.7. – [Гуманізація освіти дітей з особливими потребами].
64.   Дубейко, Л.О.    Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко // Зарубіжна література в школі. – 2014. – №19-20. – С. 2-3. (пілотний випуск).
65.   Дураклевич, І.    Інтеграція підлітка з особливими потребами в суспільство [Текст] / І. Дураклевич // Психолог. – 2005. – №17. – С.12-17.
66.   Егоров, П.Р.    Адаптивные компьютерные технологии в инклюзивном образовании детей с проблемами зрения [Текст] / П. Р. Егоров // Инновации в образовании. – 2012. – №7. – С. 101-107.
67.   Євтух, М.    Вища освіта інвалідів: рівні права -рівні можливості [Текст] / М. Євтух // Педагогічна газета. – 2006. – №10. – с. 3,6.
68.   Єжова, Т.    Вища освіта для осіб з порушеннями слуху в Україні [Текст] / Т. Єжова // Дефектологія. – 2005. – №2. – С.53-54.
69.   Єжова, Т.    Вища освіта для осіб з порушеннями слуху в Україні: минуле та сучасність [Текст] / Т. Єжова // Дефектологія. – 2004. – №3. – С.53-55.
70.   Єжова, Т.    Особливості професійного навчання молоді з вадами слуху [Текст] / Т. Єжова // Професійно-технічна освіта. – 2003. – №3. – С.25-28.
71.   Єжова, Т.    Професійне навчання в спеціальних школах для глухих дітей [Текст] / Т. Єжова // Рідна школа. – 2005. – №2. – С.67-69.
72.   Єжова, Т.    Становлення в Україні професійно-технічної освіти інвалідів [Текст] / Т. Єжова // Професійно-технічна освіта. – 2006. – №1. – С. 38-40.
73.   Жовта, І.    Забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами [Текст] / І. Жовта // Освіта України. – 2004. – №81-82. – С.6.
74.   Жук, В.    Актуальні питання розвитку освіти дітей із порушенням слуху на сучасному етапі [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 3-6.
75.   Жук, В.    Навчальні програми та рекомендації щодо розподілу програмного матеріалу для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 39-41.
76.   Жук, В.    Навчання мови і мовлення дітей з порушеннями слуху за новими програмами [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2007. – №2. – С. 3-6.
77.   Жук, В.    Особливості інтегрування дітей з порушеннями слуху в загальноосвітній простір [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 16-20.
78.   Жук, В.    Технології навчання словесного мовлення дітей з порушенням слуху [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 25-28.
79.   Журов, В.    До питання філософії інваліда та інвалідності [Текст] / В. Журов // Дефектологія. – 2005. – №2. – С.11-17.
80.   Журов, В.    Теоретичні засади самореабілітації інваліда [Текст] / В. Журов // Дефектологія. – 2004. – №4. – С.32-34.
81.   Зайцев, Д.В.    Интегрированное образование детей с ограниченными возможностями [Текст] / Д. В. Зайцев // Инновации в образовании. – 2005. – №3. – С.162-165.
82.   Зайцев, Д.В.    Проблемы обучения детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Д. В. Зайцев // Педагогика. – 2003. – №1. – С. 21-31.
83.   Зак, Г.Г.    Особенности реализации инновационных методов педагогомдефектологом в коррекционной работе с детьми дошкольного возраста с интеллектуальной недостаточностью [Текст] / Г. Г. Зак // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 95-103.
84.   Заяц, Н.В.    Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху [Текст] / Н. В. Заяц // Обдарована дитина. – 2010. – №6. – С. 63-67.
85.   Зборовська, Н.    Особливості засвоєння художнього тексту нечуючими дітьми [Текст] / Н. Зборовська // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 33-37.
86.   Збровська, Н.    Білінгвальний підхід у навчанні як один із сучасних напрямів мовної освіти нечуючих [Текст] / Н. Збровська // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 39-41.
87.   Збровська, Н.    Особливості білінгвального навчання у школі для дітей із порушеннями слуху [Текст] / Н. Збровська // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 12-15.
88.   Зелинськая, Е.А.    Развитие коммуникативных умений детей младшего школьного возраста с интеллектуальными нарушениями средствами театральной деятельности [Текст] / Е. А. Зелинськая // Инновации в образовании. – 2014. – №3. – С. 44-54.
89.   Знання - це впевненість і стимул до дії [Текст] // Соціальний захист. – 2009. – №9. – С. 47-48.
90.   Золотоверх, В.    Нові підходи до розробки змісту навчальних програм для початкової ланки допоміжної школи [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 12-16.
91.   Золотоверх, В.    Особливості конструювання змісту професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів (1920 - 1930 рр. Х Хст.) [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 45-48.
92.   Золотоверх, В.    Удосконалення змісту прфесійно - трудового навчання [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 32-35.
93.   Золотоверх, В.    Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2006. – №2. – С. 50-54.
94.   Инвалиды и сфера образования в России [Текст] // Социальная педагогика. – 2007. – №2. – С. 3-19.
95.   Ілляшенко, Т.    Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Т. Ілляшенко // Психолог. – 2009. – №10. – С. 14-18.
96.   Ільян, В.    Особливості образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ [Текст] / В. Ільян // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 27-31.
97.   Інклюзивна освіта- шлях до всесвітнього розвитку дітей [Текст] // Соціальний захист. – 2009. – №1. – С. 15.
98.   Інклюзія. Спецвипуск [Текст] // Психолог. – 2010. – №32. – С. 3-10.
99.   Інклюзія: можливість вчитися і працювати [Текст] // Соціальний захист. – 2012. – №11. – С. 25-26.
100.   Квітка, Н.    Методичні рекомендації до планування курсу "образотворче мистецтво"для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 28-33.
101.   Квітка, Н.    Образотворче мистецтво для учнів зі складними порушеннями психо- фізичного розвитку [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 26-33.
102.   Квітка, Н.    Програма з образотворчого мистецтва для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 3-11.
103.   Кобильченко, В.    Загальна модель психологічного супроводу в системі спеціальних закладів освіти для дітей з порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 19-22.
104.   Кобильченко, В.    Тренінг умінь у спеціальній школі: зміст та методика [Текст] / В. Кобильченко // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 40-43.
105.   Коваленко, Г.    Особливим потребам - особливу увагу [Текст] / Г. Коваленко // Соціальний захист. – 2007. – №1. – С. 45. – [Центр  діти-інваліди  в Умані ].
106.   Коваленко, Т.    Немає людей "неправильних" або "недосконалих". Пріоритети та перспективи інклюзивного навчання [Текст] / Т. Коваленко // Управління освітою. – 2011. – №17. – С. 9-12.
107.   Коваль, Л.    Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій [Текст] / Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 24-30.
108.   Коваль, Л.    Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій [Текст] / Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 20-27.
109.   Коваль, Л.    Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій [Текст] / Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 12-21.
110.   Ковальова, Л.    Діти з проблемами зора [Текст] / Л. Ковальова // Психолог. – 2015. – №5. – С. 52-55.
111.   Ковальчук, О.    Діти з особливими потребами [Текст] / О. Ковальчук // Соціальний педагог. – 2013. – №7. – С. 21-22.
112.   Козина, Г.П.    Практика психолого-педагогического сопровождения инклюзивного образования [Текст] / Г. П. Козина, Ю. В. Кобазова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 103-112.
113.   Коипанець, Н.    Технологія навчання читання. поєднання аналітичного і синтетичного способів [Текст] / Н. Коипанець // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 27-32.
114.   Колодна, Н.    Навчання дітей з особливими освітніми потребами. Психологічний супровід [Текст] / Н. Колодна // Завуч. – 2012. – №9. – С. 34-35.
115.   Колупаева, А.    Організаційно-педагогічні умови інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку а загальноосвітній простір [Текст] / А. Колупаева // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.10-12.
116.   Колупаєва, А.    Інклюзивна освіта як модель соціального устрою [Текст] / А. Колупаєва // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 3-4.
117.   Колупаєва, А.    Навчання дітей з порушенням зору в масових загальноосвітніх закладах [Текст] / А. Колупаєва // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 13-18.
118.   Колупаєва, А.    Організаційно-педагогічні умови інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір [Текст] / А. Колупаєва // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.10-12.
119.   Колупаєва, І.    Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи [Текст] / І. Колупаєва // Завуч. – 2013. – №16. – С. 23-27.
120.   Компанець, Н.    Готовність до навчання читання: індивідуальний підхід [Текст] / Н. Компанець // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 20-25.
121.   Компанець, Н.    Кому і чому математика дається важко [Текст] / Н. Компанець // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 30-35.
122.   Компанець, Н.    Новий зміст трудового навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Компанець // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 5-7.
123.   Конгресс США собирается поддерживать онлайновые учебные программы, разработанные для студентов-инвалидов [Текст] // Телекоммуникации и информатизация образования. – 2004. – №2. – С.85-86.
124.   Кондратенко, С.    Навчально-корекційна робота у спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушеннями зору [Текст] / С. Кондратенко // Дефектологія. – 2011. – №2. – С.16-20.
125.   Конопліцька, Д.    Психолого-педагогічний супровід навчання осіб з порушеннями психофізичного розвитку у ВНЗ [Текст] / Д. Конопліцька // Дефектологія. – 2004. – №3. – С.38-41.
126.   Конопляста, С.    Вплив вроджених незрощень губи та піднебіння на психофізичний та мовленнєвий розвиток дитини [Текст] / С. Конопляста // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 27-33.
127.   Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі [Текст] // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 3-6.
128.   Концепція розвитку інклюзивної освіти [Текст] // Соціальний педагог. – 2010. – №4. – С. 3-7.
129. 378
А 43
Корж, О.    Проблема навчання і розвитку дітей з обмеженими можливостями [Текст] / О. Корж, Н. В. Ханецька // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2010. – Т.1 Вип.5.-Вип.5. – С. 159-161.
130.   Корнієнко, Я.    Проблеми соціальної реабілітації дітей з інвалідністю треба розв'язувати комплексно [Текст] / Я. Корнієнко // Освіта України. – 2003. – №97. – С.3.
131.   Костюченко, Н.    Професійна реабілітація інвалідів [Текст] / Н. Костюченко // Соціальний захист. – 2004. – №4. – С. 17-19. – [Особливості професійного відбору, направлення та прийому осіб з інвалідностю до ВЦПРІ (Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів).].
132.   Коштур, Я.    Вплив корекційних занять з плавання на психофізичний розвиток розумово відсталих підлітків [Текст] / Я. Коштур // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 31-34.
133.   Коштур, Я.    Методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків плавання із розумово відсталими учнями [Текст] / Я. Коштур, Т. Лоза // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 33-35.
134. 37
А43
Красномовець, В.А.    Впровадження інновацій в освіті як передумова соціального розвитку в Україні осіб з обмеженими фізичними можливостями [Текст] / В. А. Красномовець // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №6. – С. 199-203.
135.   Красняков, Є.    Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні [Текст] / Є. Красняков, В. бурда // Віче. – 2013. – №6. – С. 17-19.
136.   Кривчикова, О.    Інтеграція інвалідів у соціум [Текст] / О. Кривчикова, Л. Фандікова // Теорія та методика фізичного виховання. – 2008. – №2. – С. 46-47. – [Стаття розкриває чинники, які впливають на формування мотивації та інтересів до занять фізичною культурою і спортом учнівської молоді з вадами слуху].
137.   Крокер, Ш.    Політика підтримки інклюзії (канадський досвід) [Текст] / Ш. Крокер // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 4-6.
138.   Кузнєцова, В.О.    Словникова робота з розвитку мови дітей з вадами слуху [Текст] / В. О. Кузнєцова // Зарубіжна література в школі. – 2015. – №7-8. – С. 40
139.   Кузьмінська, Л.    Соціально-психологічні аспекти управління інклюзивним навчанням [Текст] / Л. Кузьмінська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №9. – С. 29-33.
140.   Кулик, Н.    Інклюзія - це причетність [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. –  25 трав. (№21). – С. 12-14. – [Успіх інклюзії залежить от тьюторів].
141.   Кулик, Н.    Спільна справа [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. –  12 жовт. (№41). – С. 12-13. – [Рівень упровадження інклюзивної освіти є одним из показників ступеня розвитку держави].
142.   Кульбіда, С.    Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 2-3.
143.   Кульбіда, С.    Дотримання мовленнєвої норми під час опанування дактиля нечуючими учнями [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 34-40.
144.   Кут, В.    Математичне та програмно-алгоритмічне моделювання системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. Кут, Ю. Нікольський, В. Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – №13(710). – С. 113-122.
145.   Кут, В.І.    Модель консолідованих даних дистанційного навчально-консультаційного центру осіб із особливими потребами [Текст] / В. І. Кут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №7(783). – С. 120-127.
146.   Кущенко, І.    Особливості засвоєння техніко-технологічних знань розумово відсталами учнями початкових класів [Текст] / І. Кущенко // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 26-30.
147.   Лазар, В.    Позитивні аспекти інклюзивної освіти [Текст] / В. Лазар // Психолог. – 2013. – №1. – С. 32-35.
148.   Лапін, А.    Трудове навчання у класах для дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку [Текст] / А. Лапін // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 15-17.
149.   Легкий, О.    Корекційно-розвивальна спрямованість уроків трудового навчання дітей з порушеннями зору [Текст] / О. Легкий // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 31-32.
150.   Легкий, О.    Особливості формування рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання [Текст] / О. Легкий // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 48-51.
151.   Ленів, З.    Арттерапія в корекційній роботі з дошкільниками із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / З. Ленів // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 27-31.
152.   Лисуренко, Л.А.    Личностная готовность специального педагога к работе с детьми с особыми образователь-ными потребностями [Текст] / Л. А. Лисуренко // Инновации в образовании. – 2008. – №12. – С. 90-98.
153.   Литвинова, В.    Виховання дітей молодшого дошкільного віку з порушенням слуху [Текст] / В. Литвинова // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 40-42.
154.   Литовченко, О.    До проблеми розробки коцептуальної моделі логопедичної роботи [Текст] / О. Литовченко // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 37-39.
155.   Литовченко, С.    Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для 3-4 класів шкіл для дітей зі зниженим слухом [Текст] / С. Литовченко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 45-48.
156.   Лісовецька, І.    Педагог та інклюзивна освіта. [Текст] / І. Лісовецька // Соціальний педагог. – 2014. – №7. – С. 10-17. – [Дослідження психологічної готовності педагогів до роботи в класах з інклюзивною формою навчання].
157.   Лісовецька, І.    Психологічна готовність педагогів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. [Текст] / І. Лісовецька // Соціальний педагог. – 2014. – №7. – С. 27-32.
158.   Лорман, Т.    Сім стовпів підтримки інклюзивної [Текст] / Т. Лорман // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 3-12.
159.   Лукьянова, У.    Дети-инвалиды: интеграция в жизнь по-фински [Текст] / У. Лукьянова // Профессиональное образование. – 2008. – №7. – С.5-7.
160.   Лупат, Д.    Шкільна реформа в канаді: перехід відроздільних систем освіти до інклюзивних шкіл [Текст] / Д. Лупат, Ч. Вербер // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 6-12.
161.   Любимив, М.Л.    Инклюзивное образование: помощь детям с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / М. Л. Любимив // Социальная педагогика. – 2012. – №2. – С. 48-54.
162.   Мадилов, С.П.    Профобразование учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / С. П. Мадилов // Профессиональное образование. – 2005. – №4. – С.5-7.
163.   Мажорова, Л.Н.    Организации процесса образования детей, с ограниченными возможностями здоровья в Ямало-Ненецком автономном округе. [Текст] / Л. Н. Мажорова // Социальная работа. – 2013. – №4. – С. 32-35.
164.   Маланцева, О.    Совместное обучение здоровых детей и детей со специальными нуждами [Текст] / О. Маланцева // Социальная педагогика. – 2008. – №2. – С. 63-68.
165.   Маланчук, Г.Г.    Організаційно-методичні аспекти підвищення рівня готовності студентів для роботи з глухими дітьми [Текст] / Г. Г. Маланчук // Теорія та методика фізичного виховання. – 2006. – №6. – С. 46-47.
166.   Малюхова, Н.    Формування доматематичних уявлень у дітей з порушенням зору [Текст] / Н. Малюхова // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 20-22.
167.   Мамічева, О.    Корекція пізнавальних психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку засобами фізичного вихвання [Текст] / О. Мамічева // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 23-27.
168.   Марчик, В.І.    Особисті потреби людини і попит суспільства у фізкультурній діяльності [Текст] / В. І. Марчик // Теорія та методика фізичного виховання. – 2007. – №3. – С. 10-13.
169.   Марчук, Т.    Спрямованість корекційно-розвивальної роботи з учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції на уроках читання [Текст] / Т. Марчук // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 3-7.
170.   Матвєєва, М.    Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання [Текст] / М. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 17-20.
171.   Матвєєва, М.    Шляхи корекції недостатності вольової саморегуляції в учнів допоміжної школи [Текст] / М. Матвєєва // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 20-25.
172.   Матющенко, І.    Навчальний курс "Основи соціально-правового захисту дітей-інвалідів в Украні" [Текст] / І. Матющенко // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.4-6.
173.   Мельник, С.    Стан запровадження в Україні інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами [Текст] / С. Мельник, Г. Гаврюшенко, І. Ретівцев // Соціальний захист. – 2013. – №12. – С. 16-20.
174.   Мерсиянова, Г.    Рекомендації до впровадження основних вимог програм з трудового навчання для розумово відсталих учнів [Текст] / Г. Мерсиянова // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 2-5.
175.   Миндель, А.Я.    Проблемы социально-трудовой адаптации учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / А. Я. Миндель // Профессиональное образование. – 2006. – №1. – С. 25.
176.   Миронова, С.    Ставлення студентів і педагогів до проблем інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку [Текст] / С. Миронова, О. Завальнюк // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 8-12.
177.   Міжнародна конференція в контексті канадсько-українського проекту «Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами в Україні» [Текст] // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 15-16.
178.   Місяк, С.А.    Соціально-правові аспекти розвитку освіти та професійної реабілітації для осіб з інвалідністю в Україні [Текст] / С. А. Місяк // Безпека життєдіяльності. – 2005. – №8. – С.11-13.
179.    Можливості оптимізації навчання дітей зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчального закладу [Текст] // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 8-13.
180.   Мозгова, Т.    Планування роботи з учнями із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Т. Мозгова // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 41-44.
181.   Моісеєнко, К.    Соціально-психологічний супровід інклюзивної освіти [Текст] / К. Моісеєнко // Соціальний педагог. – 2009. – №11. – С. 62-64.
182.   Моклович, Ю.Я.    Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Ю. Я. Моклович // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2013. – №1. – С. 40-42.
183.   Мороз, Б.    Упровадження нових інформаційних технологій в умовах інклюзивної системи навчання [Текст] / Б. Мороз, Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №2. – С.28-31.
184.

37
А 43

Москалюк, О.І.    Особливості інтеграції дітей-інвалідів в загальноосвітні умови навчання [Текст] / О. І. Москалюк, І. А. Коляновська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 70-72.
185.   Набоченко, О.    Особливості використання рельєфних малюнків для формування уявлень про навколишній світ у сліпих молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва [Текст] / О. Набоченко // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 18-20.
186.   Назарова, Н.    Интегрированное (инклюзивное) образование: генезис и проблемы внедрения [Текст] / Н. Назарова // Социальная педагогика. – 2010. – №1. – С. 77-88.
187.   Науменко, Ю.В.    Массовая общеобразовательная школа и дети с минимальными мозговыми дисфункциями [Текст] / Ю. В. Науменко // Инновации в образовании. – 2006. – №4. – С. 136-147.
188.   Незвичайні діти у звичайній школі. Спецвипуск [Текст] // Завуч. – 2009. – №19. – С. 3-51. – [Інклюзивна освіта].
189.   Нетреба, Л.    У нас дають знання, а до них -диплом [Текст] / Л. Нетреба // Соціальний захист. – 2010. – №4. – С. 35-36. – [Кам'янець-Подільський планово-економічний технікум -інтернат. Навчання молоді з особливими потребами, а здорові студенти здобувають освіту на контрактній основі. ].
190.   Обухівська, А.    Інклюзивна освіта: готовність номер один [Текст] / А. Обухівська // Завуч. – 2010. – №15. – С. 3-4.
191.   Олійник, В.    Чи стане в Україні доступнішою освіта для нечуючих [Текст] / В. Олійник // Освіта України. – 2005. – №77. – С.7.
192.   Ольшанская, Н.А.    Партнерство в подготовке учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Н. А. Ольшанская // Профессиональное образование. – 2004. – №7. – С.34-35.
193.

37
А 43

Оп'ятюк, А.    Розвиток слухового сприймання у дітей зі зниженим слухом [Текст] / А. Оп'ятюк, Л. Сокольська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2007. – Т.1 Вип. 2.-Вип. 2. – С. 181-183.
194.   Орсаг, Т.    Стимулирование профессионально-личностного роста воспитанников детского дома [Текст] / Т. Орсаг // Школа и производство. – 2007. – №3. – С. 18-24.
195.   Пазникова, И.Б.    Реабилитация учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / И. Б. Пазникова // Профессиональное образование. – 2006. – №4. – С. 16-17.
196.   Панченко, Т.    Формирование психологической готовности студентов с ограниченными физическими возможностями к самостоятельной обучающей деятельности [Текст] / Т. Панченко // Психологія і суспільство. – 2011. – №1. – С. 145-150.
197.   Парасоцький, О.    Морфологічні помилки у письмі молодших школярів із порушеннями мовлення [Текст] / О. Парасоцький // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 28-30.
198. 37
А43
Пархоменко, А.В.    Интегрированный подход к социально-профессиональной адаптации учащихся с нарушением интеллекта [Текст] / А. В. Пархоменко // Профессиональное образование. – 2006. – №8. – С. 29-31.
199.   Пасічник, В.В.    Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №11(805). – С. 180-195.
200.   Перерва, І.    Шукаємо шляхи для розвитку дитини консультування батьків, які виховують дітей з особливими потребами [Текст] / І. Перерва // Соціальний педагог. – 2014. – №9. – С. 40-44.
201.   Перше засідання Ради з питань освіти інвалідів [Текст] // Освіта України. – 2003. – №84. – С.3.
202.   Петрова, С.    Виховний досвід дитячого будинку «Перлинка». Соціально-психолого-медико-педагогічний супровід [Текст] / С. Петрова, С. Агірова, Т. Бабаєнко // Соціальний педагог. – 2015. – №4. – С. 25-30.
203.   Петрова, С.    Дитячий будинок «Перлинка». Особистісно зорієнтоване виховання. З досвіду роботи [Текст] / С. Петрова, Ю. Колесниченко // Соціальний педагогСоціальний педагог. – 2013. – №10. – С. 8-15.
204.   Петухова, Л.    Интеграция детей с ограниченными возмодностями в среду здоровых школьников [Текст] / Л. Петухова // Социальная педагогика. – 2008. – №4. – С. 53-59.
205.   Покась, В.    Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні [Текст] / В. Покась // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 109-117.
206.   Покась, В.    Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення [Текст] / В. Покась // Вища освіта України. – 2011. – №1. – С. 55-63.
207.   Покутнєва, С.    Концептуальні підходи до розроблення підручника «Світ навколо тебе» для слабозорих учнів за системою Д. Ельконіна та В. Давидова [Текст] / С. Покутнєва // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 24-33.
208.   Полударнова, В.    Тиждень інклюзивної освіти у школі [Текст] / Полударнова, В. Щорс // Соціальний педагог. – 2011. – №11. – С. 29-59.
209.   Попова, Д.    Методичний супровід інклюзивного навчання в ПТНЗ Луганської області [Текст] / Д. Попова // Соціальний педагог. – 2012. – №11. – С. 4-6.
210.   Потимко, О.    Інклюзивна освіта: львівський вимір шведського досвіду [Текст] / О. Потимко // Соціальний захист. – 2012. – №12. – С. 42-44.
211.   Приданнікова, О.    Заходи щодо поліпшення поведінки розумово відсталих підлітків [Текст] / О. Приданнікова // Дефектологія. – 2005. – №4. – С.25-29.
212.   Присяжнюк, К.    Діти з особливими потребами в загальноосвітній школі. Технологія соціально-педагогічного супроводу [Текст] / К. Присяжнюк // Соціальний педагог. – 2013. – №7. – С. 21-22.
213.   Прохоренко, Л.    Особливості формування кінцевого самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Л. Прохоренко // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 41-45.
214.   Прохоренко, Л.    Психологічні особливості вольового акту як одного з механізмів саморегуляції навчальної діяльності молодших школярів із ЗПР [Текст] / Л. Прохоренко // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 27-32.
215.   Прохоренко, Л.    Формування самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час розв'язування текстових математичних задач [Текст] / Л. Прохоренко // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 38-40.
216.   Пышкин, А.А.    Информационные технологии как способ социализации детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / А. А. Пышкин // Информатика и образование. – 2008. – №1. – С. 108-109.
217.   Пятничук, Т.    Особливості професійної реабілітації учнів ПТНЗ із вадами слуху [Текст] / Т. Пятничук // Професійно-технічна освіта. – 2011. – №3. – С. 25-27.
218.   Рібуц, Ю.    Використання наочності в роботі з молодшими дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення [Текст] / Ю. Рібуц // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 32-36.
219.   Рібцун, Ю.    Ігри з кольором як засіб корекції ФФНМ у дітей середнього дошкільного віку [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 13-16. – [Оволодіння фонетико - фонематичним мовленням  дітьми середнього дошкільного віку  з порушенням мовленнєвого розвитку].
220.   Рібцун, Ю.    Методичні рекомендації щодо формування граматичного аспекту мовлення в молодших дошкольників із знм [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 21-36.
221.   Рібцун, Ю.    Підготовча робота з корекції мовлення в молодшій логопедичній групі для дітей із знм [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 30-34.
222.   Роденюк, М.    Інклюзивна освіта: за результатами моніторингу [Текст] / М. Роденюк // Управління освітою. – 2012. – №16. – С. 12-14.
223.   Роднеок, М.    Інклюзивна освіта: за результатами [Текст] / М. Роднеок // Управління освітою. – 2012. – №18. – С. 11-19.
224.   Розробка екологічних текстильних дидактичних ігор з використанням мотивів української писанки для дітей з відхиленнями у розвитку [Текст] / Н. П. Супрун, О. К. Суворова, Ю. П. Зозуля, М. Ю. Ковалевська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2010. – №6. – С. 128-133.
225.   Романенко, О.    Психофізіологічні аспекти готовності дітей із церебральним паралічем до шкільного навчання [Текст] / О. Романенко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С.33-35.
226.   Романова, А.А.    Социальная реабилитация детей-инвалидов в художественном труде [Текст] / А. А. Романова // Школа и производство. – 2003. – №8. – С.39.
227.   Романовська, Д.    Інклюзивне навчання в школах. Методологія психологічного супроводу [Текст] / Д. Романовська // Психолог. – 2012. – №21. – С. 39-41.
228.   Савченко, В.    Чи є майбутнє в дітей із синдромом Дауна в Україні? [Текст] / В. Савченко // Дзеркало тижня. – 2013. –  27 черв.-5 лип. (№24). – С. 13.
229.   Сак, Т.    Індивідуальний навчальний план учня з особливими потребамив інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак, В. Процюк // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 12-16.
230.   Сак, Т.    Інструментарій оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 6-10.
231.   Сак, Т.    Контроль та оцінювання соціальної компетентності учнів з особливостями психофізичного розвитку в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 8-12.
232.   Сак, Т.    Наочні засоби навчання на уроках природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 2-5.
233.   Сак, Т.    Організація навчального процесу в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 8-12.
234.   Сак, Т.    Психологічний супровід учнів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі (діагностичний напрям) [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 16-19.
235.   Сак, Т.    Технологія портфолю в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 6-9.
236.   Санникова, Н.В.    Управление качеством образования в условиях преемственности коррекционных школ и учреждений НПО [Текст] / Н. В. Санникова // Профессиональное образование. – 2006. – №1. – С. 22.
237.   Сватко, Г.    Інклюзивний підход як основа освіти для всіх дітей [Текст] / Г. Сватко // Завуч. – 2009. – №36. – С. 4-8.
238.   Селевко, Г.К.    Технологія роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби [Текст] / Г. К. Селевко // Завуч. – 2005. – №12. – С.9-10.
239.   Семенюк, М.    В добру путь [Текст] / М. Семенюк // Соціальний захист. – 2007. – №6. – С. 44-45. – [київська школа-інтернат для дітей з вадами слуху проводжала своїх випусників ].
240.   Сергиенко, Т.    Компьютерные технологии как средство формирования профессионально- адаптационных способностей инвали до в по зрению [Текст] / Т. Сергиенко // Вища освіта України. – 2011. – №2. – С. 66-73.
241.   Синюк, Н.В.    Соціальна інтеграція дітей з обмеженими можливостями: шляхи і методи [Текст] / Н. В. Синюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 41-43.
242.   Сиротюк, А.С.    Организация полисубъектной деятельности специалистов в системе инклюзивного образования [Текст] / А. С. Сиротюк // Alma mater. – 2012. – №4. – С. 66-71.
243.   Скрипник, Т.    Особливості психічних прцесів в аутичних дітей [Текст] / Т. Скрипник, Д. Скрипник // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 19-22.
244.   Скрипник, Т.    Психічний розвиток дошкільників з аутизмом: умови і засоби [Текст] / Т. Скрипник // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 34-39.
245.   Скрипник, Т.    Уроки фізичної культури для дітей з аутизмом [Текст] / Т. Скрипник, О. Ковбасюк // Фізичне виховання в школі. – 2014. – №3. – С. 18-21.
246.   Скрипник, Я.Ю.    Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник // Зарубіжна література в школі. – 2014. – №19-20. – С. 7-8.(пілотний випуск).
247.   Соболевська, І.    Особливості соціалізації розвитку учнів із спеціальними потребами [Текст] / І. Соболевська // Серія педагогічнаВісник Львівського університету. – 2004. – №1. – С. 172-178.
248.   Софій, Н.    "Індекс інклюзії", або наскільки ми розумієо інклюзивну освіту [Текст] / Н. Софій // Управління освітою. – 2012. – №5. – С. 19-22.
249.   Софій, Н.    Індекс інклюзії, або наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту [Текст] / Н. Софій // Управління освітою. – 2012. – №7-12. – С. 18-20.
250.   Стаднік, О.    Особливості виховання дітей з особливими потребами [Текст] / О. Стаднік, І. Андрощук // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2007. – Т.1 Вип. 2.-Вип. 2. – С. 196-198.
251.   Стан і тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні [Текст] // Освіта України. – 2004. – №4. – С.6-7. – [Освіта дітей-інвалідів].
252.   Столярчук, Т.    Команда супроводу створює умови для інклюзивного навчання [Текст] / Т. Столярчук, Р // Педагогічна майстерня. – 2015. – №9. – С. 21-26.
253.   Сухорокова, А.    Соціальна адаптація учнів з особливими потребами. Досвід роботи педагогічного колективу [Текст] / А. Сухорокова // Соціальний педагог. – 2012. – №11. – С. 6-8.
254.   Сычугова, О.А.    Центр профессиональной реабилитации [Текст] / О. А. Сычугова // Профессиональное образование. – 2004. – №5. – С.23. – [Для детей сирот и инвалидов].
255.   Талан, М.    Освіта - перша сходинка інтеграції [Текст] / М. Талан // Соціальний захист. – 2006. – №11. – С. 44-45. – [інтеграція  навчальних закладів для реабілітації інвалідів ].
256.   Таранеко, О.    Діти з порушеннями слуху в інклюзивному закладі [Текст] / О. Таранеко // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 3-8.
257.   Тараненко, О.    Гуманізація як освітня парадигма 21 століття [Текст] / О. Тараненко // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 50-54.
258.   Таранченко, О.    Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для підготовчого,1-2 класів шкіл для дітей зі зниженим слухом [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 38-45.
259.   Таранченко, О.    Періоди становлення та розвитку системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом в Україні [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 47-53.
260.   Таранченко, О.    Тенденції сучасної освіти: роль педагога у створенні ефективної інклюзивної школи [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 18-24.
261.   Таранченко, О.    Універсальна практика навчання та надання підтримки учням з особливими потребами [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 18-22.
262.   Таранченко, О.М.    Сучасні підходи задоволення навчальних потреб учнів із порушеннями психофізичного розвитку в спеціальних та інклюзивних закладах освіти [Текст] / О. М. Таранченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2013. – №1. – С. 23-27.
263.   Тарасюк, С.    Фактори соціально-психологічної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / С. Тарасюк // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 7-10.
264.   Тельна, О.    Використання мовних рольових ігор у навчанні молодших школярів із глибокими порушеннями зору [Текст] / О. Тельна // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 12-16.
265.   Тесленко, В.    Формування спеціальної етичної компетентності соціальних та педагогічних працівників для здійснення соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями [Текст] / В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2005. – №3. – С.78-85.
266.   Тесленко, В.В.    Можливості промислового регіону в соціально-педагогічній підтримці дітей-інвалідів [Текст] / В. В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2005. – №4. – С. 11-14.
267.   Тимчук, В.    Навчання української мови в школах для дітей з порушеннями слуху [Текст] / В. Тимчук // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 42-45.
268. 37
А43
Тільна, О.    Проблема формування соціальної активності в незрячих молодших школярів у зарубіжних дослідженнях [Текст] / О. Тільна // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 38-41.
269.   Ткаченко, В.В.    Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл [Текст] / В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – №2. – С. 46-52.
270.   Ткачук, О.    Діти з особливами освітніми потребами: діагностика і шляху розвитку [Текст] / О. Ткачук, Л. Дідик // Завуч. – 2013. – №16. – С. 8-12.
271.   Ткачук, О.В.    Емоційно-ціннісне ставлення до права студентів з особливими потребами як компонент соціально-правової компетентності [Текст] / О. В. Ткачук // Актуальні проблеми підвищення якості підготовки фахівців у галузі економіки в умовах сталого економічного розвитку України. – 2012. – С. 47-51.
272.   Токарь, И.Е.    Инклюзивное образование: опыт и перспективы развития [Текст] / И. Е. Токарь // Социальная педагогика. – 2011. – №5. – С. 93-106.
273.   Томаржевська, І.В.    До проблеми професійної освіти інвалідів (психолого-педагогічні аспекти) [Текст] / І. В. Томаржевська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 46-48.
274.   Томаржевська, І.В.    Психолого-педагогічний аналіз проблеми гуманізації освіти учнівської молоді з особливими потребами [Текст] / І. В. Томаржевська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2008. – Вип.4. – С. 40-41.
275.   Трофименко, Л.    Формування орієнтування на слово як одиницю мови у дошкільників із ЗНМ [Текст] / Л. Трофименко // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 35-39.
276.   Трофименко, Л.    Формування різних типів сематичних зв'язків між словами у дошкільників із ЗНМ [Текст] / Л. Трофименко // Дефектологія. – 2005. – №4. – С.37-40.
277.   У дбайливих господарів - усе до ладу [Текст] // Соціальний захист. – 2008. – №2. – С. 41-43. – [будинок-інтернат М. Зінькова Полтавської області ].
278.   Упровадження української жестової мови в навчальний процес [Текст] // Дефектологія. – 2010. – №2. – С. 41-44.
279.   Фаткуллина, И.В.    Профориентация и профдиагностика детей и подростков с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / И. В. Фаткуллина // Социальная работа. – 2014. – №2. – С. 54-56.
280.   Федан, Я.    Деякі проблеми розвитку інклюзивної школи в Україні [Текст] / Я. Федан // Економіка @ держава. – 2011. – №7. – С. 122-123.
281.   Федан, Я.I.    Інклюзивна освіта як чинник гуманізму в суспільстві [Текст] / Я. I. Федан // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №3. – С. 114-115.
282.   Федан, Я.І.    Реалізація права на освіту інвалідів в умовах інклюзивної школи [Текст] / Я. І. Федан // Інвестиції : практика та досвід. – 2012. – №1. – С. 108-109.
283.   Федоренко, О.    Розвиток слухового сприймання у дітей зі зниженим слухом від народження [Текст] / О. Федоренко // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 10-13.
284.   Хохлина, О.    Освітній процес у спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту: теорія та практика [Текст] / О. Хохлина // Рідна школа. – 2005. – №6. – С.13-15.
285.   Хохліна, О.    Державний стандарт освітньої галузі "Технологія" у допоміжній школі [Текст] / О. Хохліна // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2005. – №3. – С.51-53.
286.   Хохліна, О.    Методика формування діяльності учнів з недоліками інтелектуального розвитку на заняттях з трудового навчання [Текст] / О. Хохліна // Рідна школа. – 2004. – №10. – С.33-35.
287.   Целищева, Н.    Безграничные возможности детей с проблемами в развитии [Текст] / Н. Целищева // Социальная педагогика. – 2007. – №3. – С. 33-47.
288.   Чеботарьова, О.    Організація індивідуального навчання дітей із порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.19-22. – [Дефектологія.].
289.   Чеботарьова, О.    Особливості індивідуального навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2004. – №4. – С.14-17.
290.   Чеботарьова, О.    Особливості навчального курсу "технологія"в основній школі інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 25-27.
291.   Чеботарьова, О.    Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 3-8.
292.   Чеботарьова, О.    Удосконалення змісту трудового виховання у спеціальних дошкільних закладах для дітей із розумовою відсталістю [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 34-37.
293.   Черкасова, И.    О реабилитации подростков в лечебно-профилактическом учреждении [Текст] / И. Черкасова // Alma mater. – 2006. – №9. – С. 43-45.
294.   Черних, О.    Міжнародна співпраця як важлива умова забезпечення комунікативного процесу читання людей із фізичними вадами [Текст] / О. Черних // Рідна школа. – 2005. – №1. – С.72-75.
295.   Чуб, Н.В.    Ми працюємо з усіма! ДЦП, СДВГ, ЗПР та інші труднощі [Текст] / Н. В. Чуб // Зарубіжна література в школі. – 2014. – №21-22. – С. 6-8. (вкладка).
296.   Чумак, Л.    Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату [Текст] / Л. Чумак // Рідна школа. – 2004. – №1. – С.49-52.
297.   Шаповал, Т.    Інклюзивна освіта в Україні — уже не проект, а реалії часу [Текст] / Т. Шаповал, В. Снігульська // Соціальний педагог. – 2013. – №6. – С. 4-9.
298.   Шаповалов, Т.    Інклюзівна освіта в Україні - уже проект, а реалії часу [Текст] / Т. Шаповалов, В. Снігульська // Завуч. – 2013. – №16. – С. 4-8.
299.   Шапошнікова, Н.    Проблема адаптації учнів-інвалідів до умов ринкової економіки [Текст] / Н. Шапошнікова // Професійно-технічна освіта. – 2003. – №3. – С.23-25.
300.   Шапошнікова, Н.    Психолого-педагогічне забезпечення професійної та соціальної реабілітації учнів-інвалідів в умовах ПТУ [Текст] / Н. Шапошнікова // Професійно-технічна освіта. – 2004. – №3. – С.42-44.
301.   Шауцукова, Л.    Использование информационных технологий для обучения инвалидов по зрению в условиях этнорегиональной системы образования [Текст] / Л. Шауцукова // Информатика и образование. – 2005. – №5. – 124-125.
302.   Шевелева, Д.Е.    Базовые модели образовательных учреждений для детей с ограниченными возможностями здоровья в России и за рубежом [Текст] / Д. Е. Шевелева // Инновации в образовании. – 2014. – №5. – С. 139-154.
303.   Шевцов, А.    Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю [Текст] / А. Шевцов // Вища освіта України. – 2003. – №3. – С.91-97.
304.   Шевченко, О.    Порівняльно-історичний аналіз побудови національної системи підготовки кадрів дефектологів в Україні, західноєвропейських країнах та Росії [Текст] / О. Шевченко // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 48-51.
305. 331
А43
Шептицький, Д.    Діагностичне дослідження фізичної підготовки розумово відсталих дітей [Текст] / Д. Шептицький // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 5-8.
306.   Шестакевич, Т.В.    Інформаційно-технологічний супровід освітніх процесів для осіб з особливими потребами [Текст] / Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №7(783). – С. 251-261.
307.   Шинкаренко, В.    Запроваджуємо посаду асистента вчителя в ЗНЗ з інклюзивним навчанням [Текст] / В. Шинкаренко // Головбух: Бюджет. – 2012. – №29. – С. 6-8.
308.   Шкільна реформа в Канаді: перехід від роздільних систем освіти до інклюзивних шкіл [Текст] // Дефектологія. – 2010. – №2. – С. 6-20.
309.   Шмаргун, В.    Інтелектуальний розвиток дітей із ЗПР та звичайних дітей [Текст] / В. Шмаргун // Рідна школа. – 2004. – №4. – С.13-15.
310.   Шуленіна, Н.    Проблема сенсорно-перцептивної діяльності у психофізіологічному аспекті [Текст] / Н. Шуленіна // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 26-28.
311.   Шульга, Е.П.    Прикладное творчество в реабилитации детей с ограниченными возможностями [Текст] / Е. П. Шульга // Школа и производство. – 2008. – №2. – С. 15-16.
312.   Шуневич, Б.    Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні [Текст] / Б. Шуневич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – №1. – С.106-115.

313.   Що таке інклюзивне навчання? [Текст] // Завуч. – 2015. – №13. – С. 4-8.
314.   Щорс, В.В.    Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу [Текст] / В. В. Щорс // Зарубіжна література в школі. – 2011. – №22. – С. 20-2-20-17.
315.   Юрків, Я.І.    Надання вищої освіти особам з обмеженими функціональними можливостями та підготовка фахівців до роботи з ними (на прикладі досвіду в Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка) [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – №1. – С. 32-39.
316.   Якименко, А.А.    Правові аспекти нормативного регулювання інтеграції осіб з особливими потребами у вищому навчальному закладі [Текст] / А. А. Якименко // Актуальні проблеми підвищення якості підготовки фахівців у галузі економіки в умовах сталого економічного розвитку України. – 2012. – С. 243-246.
317.   Яковлева, С.    Вплив раннього втручання на діагностику та психічний розвиток розумово відсталих дітей [Текст] / С. Яковлева // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 14-16.
318.   Яковлева, С.    Особливості пам'яті у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. Яковлева // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 17-19.
319.   Яковлева, Я.    Провідна роль навчальної діяльності для оптимального психофізіологічного розвитку дитини. [Текст] / Я. Яковлева // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 44-47.
320.   Ярмощук, І.    Інклюзивне навчання в системі освіти [Текст] / І. Ярмощук // Шлях освіти. – 2009. – №2. – С. 25-28. – [Реабілітація інвалідів].


Наші координати: м.Хмельницький
вул. Кам'янецька 110/1
тел.: 77-30-38;
e-mail