8. |
|
Анищенко, В. Профессиональное модульное обучение в подготовке и повышении квалификации людей с ограниченными физическими возможностями [Текст] / В. Анищенко // Новий колегіум. – 2011. – №4. – С. 13-19. |
9. |
|
Артемчук, І. Проблема психологічної підготовки дітей-сиріт із ЗНМ до шкільного навчання [Текст] / І. Артемчук // Дефектологія. – 2006. – №3. – С.21-23. |
10. |
|
Афуза, Г. Корекційна підтримка в контексті психологічної допомоги дітям із психофізичними вадами [Текст] / Г. Афуза // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 47-50. |
11. |
37
Д53 |
Безюлева, Г.В. Профессиональная подготовка учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Г. В. Безюлева // Профессиональное образование. – 2005. – №8. – С.21-22. |
12. |
|
Белоусов, И.Г. Работа с учащимися коррекционных групп [Текст] / И. Г. Белоусов // Профессиональное образование. – 2004. – №6. – С.26. – [Соцыальная адаптация и профессиональное обучение инвалидов]. |
13. |
|
Берник, Т. Організація логопедическої допомоги дітям дошкольного віку в системі спецосвіти [Текст] / Т. Берник // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 51-56. |
14. |
|
Бєлий, В. Іспит скадати життю [Текст] / В. Бєлий // Освіта. – 2004. – №42. – С.10. – [Роль праці і соціальній реабілітації інвалідів з інтелектуальною недостатністю]. |
15. |
|
Бистрова, Ю. Вибір стратегії поведінки в конфлікті підлітками з порушенням інтелектуального розвитку [Текст] / Ю. Бистрова // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 23-27. |
16. |
|
Білорус, Л. Використання елементів розвивального навчання на уроках математики в молодших класах для дітей із зпр [Текст] / Л. Білорус // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 30-32. |
17. |
|
Блеч, Г. Забезпечення якості знань як основа підвищення ефективності навчання природознавства в допоміжній школі [Текст] / Г. Блеч // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 8-12. |
18. |
|
Бобренко, І. Розвиток спритності глухих дітей з обмеженими розумовими можливостями [Текст] / І. Бобренко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 12-15. |
19. |
|
Богинська, Ю.В. Критерії оцінювання діяльності навчально-реабілітаційних центрів щодо роботизі студентами з обмеженими можливостями життєдіяльності [Текст] / Ю. В. Богинська // Гуманітарні науки. – 2012. – №1. – С. 32-38. |
20. |
|
Богинська, Ю.В. Структурно-функційна модель організації соціально-педагогічної підтримки студентів з обмеженими можливостями життєдіяльності [Текст] / Ю. В. Богинська // Гуманітарні науки. – 2011. – №2. – С. 32-39. |
21. |
|
Богінська, Ю.В. Діяльність університетських сервісних служб для студентів з обмеженими можливостями:зарубіжний досвід [Текст] / Ю. В. Богінська // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2009. – №1. – С. 78-85. |
22. |
|
Бондар, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні? [Текст] / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко // Рідна школа. – 2012. – №8-9. – С.20-27. |
23. |
|
Бондар, Є. Зміст і структура прогностичних умінь сурдопедагога [Текст] / Є. Бондар // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 27-30. |
24. |
|
Бочкова, Н.М. Декоративно-прикладное искусство в работе с детьми с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Н. М. Бочкова // Социальная работа. – 2014. – №2. – С. 51-54. |
25. |
|
Бочковський, В. Робота з дітьми з особливими освітніми потребами [Текст] / В. Бочковський, О. Казмірук // Психолог. – 2011. – №25. – С. 3-17. |
26. |
|
Вавіна, Л. Визначення рівня підготовленості розумово відсталих дітей до навчання в допоміжній школі [Текст] / Л. Вавіна, Г. Мерсіянова // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 17-24. |
27. |
|
Вавіна, Л. Формування у сліпих учнів навичок мовленнєвої діяльності в процесі вивчення української мови і читання [Текст] / Л. Вавіна // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 32-37. |
28. |
|
Василенко, О.М. Адаптація молодших школярів з особливими потребами до навчання в загальноосвітній школі як соціальна та психолого-педагогічна проблема [Текст] / О. М. Василенко // Педагогіка і психологія в контексті гуманізації освіти. – 2007. – Ч.2. – С. 10-12. |
29. |
|
Верховод, І. Освіта- шлях до соціальної інтеграції та працевлаштування інвалідів [Текст] / І. Верховод // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2011. – №1. – С. 25-27. |
30. |
|
Витвар, О. Мировой опыт социальной адаптации семьи ребенка-инвалида [Текст] / О. Витвар // Социальная педагогика. – 2005. – №1. – С.48-52. |
31. |
|
Волобуева, Ю.М. Психологические особенности Я-концепции инвалидов боевых действий как субъектов образовательного процесса [Текст] / Ю. М. Волобуева // Инновации в образовании. – 2008. – №3. – С. 80-103. |
32. |
|
Вороненко, Т. Розвиток мовлення учнів із зниженим слухом на уроках хімії [Текст] / Т. Вороненко // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 44-46. |
33. |
|
Втілення інклюзивних програм залежить від позиції батьків [Текст] // Соціальний захист. – 2013. – №3. – С, 46-47. |
34. |
|
Гаивка, Г. Реабілітація дітей з обмеженими функціональними можливостями [Текст] / Г. Гаивка // Соціальний педагог. – 2009. – №1. – С. 33-36. |
35. |
|
Галицька, Н.І. Інклюзивна освіта. Інтегроване навчання в початковій школі [Текст] / Н. І. Галицька // Безпека життєдіяльності. – 2013. – №8. – С. 27-29. |
36. |
|
Ганжала, І. Діти з особливими освітніми потребами. Психологічний супровід [Текст] / І. Ганжала // Соціальний педагог. – 2014. – №3. – С. 53-55. |
37. |
|
Гергель, О. Освіта, як форма реабілітації [Текст] / О. Гергель // Освіта. – 2004. – № 5-6. – С.9. |
38. |
|
Глущенко, І. Особливості порушення дії йомвірного прогнозування мовлення в молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / І. Глущенко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 14-16. |
39. |
|
Головко, В. Ми будемо з тобою поруч. Інноваційний волонтерський проект [Текст] / В. Головко // Завуч. – 2015. – №13. – С. 21-23. |
40. |
|
Гончарук, Н. Розвиток навичок спілкування у сором'язливих підлітків із розумовою відсталістю [Текст] / Н. Гончарук // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 38-41. |
41. |
|
Городовикова, Л.В. Условия интегрированного образования детей с нарушениями развития [Текст] / Л. В. Городовикова // Педагогика. – 2008. – №8. – С. 36-43. |
42. |
|
Гребенюк, Т. Міжособистісні стосунки студентів з вадами зору в колективах інтерованого типу [Текст] / Т. Гребенюк // Дефектологія. – 2005. – №4. – С.29-32. |
43. |
|
Григор'єв, А. Методи оцінювання адаптації організму спортсмена-інваліда до фізичних навантажень [Текст] / А. Григор'єв // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 12-16. |
44. |
|
Гудим, І. Концептуальні підходи до організації психолого-педагогічного супроводу дітей раннього віку з глибокими порушеннями зору [Текст] / І. Гудим // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 22-27. |
45. |
|
Гуцал, Л. Корекційна робота з учнями загальноосвітньої школи, які мають зниження слуху [Текст] / Л. Гуцал // Початкова школа. – 2003. – №12. – С.58-61. |
46. |
|
Данилов, Д.А. Педагогические условия интеграции предметов гуманитарно-эстетического цикла для учащихся с ограниченными возможностями [Текст] / Д. А. Данилов, Н. Н. Иванов // Инновации в образовании. – 2011. – №9. – С. 15-21. |
47. |
|
Данілавічутє, Е. Методика викладання теми «Правопис» у молодших класах загальноосвітньої школи для дітей із ТПМ [Текст] / Е. Данілавічутє // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 2-5. |
48. |
|
Данілавічютє, Е.А. Закономірності виникнення, сутність та місце інклюзії у єдиній системі освіти в Україні [Текст] / Е. А. Данілавічютє // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2013. – №1. – С. 2-8. |
49. |
|
Дегтяренко, Т. Стратегія розвитку спеціальної освіти: полемічні міркування [Текст] / Т. Дегтяренко // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 40-46. |
50. |
|
Деменьтьев, И.Ф. Образование детей с ограниченными возможностями здоровья: проблемы и перспективы [Текст] / И. Ф. Деменьтьев, С. А. Сопыряева // Социальная педагогика. – 2012. – №2. – С. 43-48. |
51. |
|
Демичева, О.Г. Неспециальные проблемы инклюзивного образования [Текст] / О. Г. Демичева // Социальная педагогика. – 2012. – №2. – С. 48-54. – [Проблемы, с которыми сталкиваются дети с ограниченным: возможностями здоровья, обучающиеся в обычной школе. Подготовка педагогических кадров к работе в школе с детьми-инвалидами. Обучение родителей детей с ограниченными возможностями здоровья.]. |
52. |
|
Депплер, Д. Переосмислюючи допоміжні послуги спеціалістів в інклюзивних класах [Текст] / Д. Депплер, Т. Лорман, У. Шарма // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 9-14. |
53. |
|
Дерба, С. Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами [Текст] / С. Дерба // Освіта України. – 2004. – №79-80. – С.7. – [Проек передбачає модель освіти, яка б дала змогу дітям з особливими потребами навчатись у звичайних закладах освіти]. |
54. |
|
Десятов, А.А. Создание адаптивной образовательной среды [Текст] / А. А. Десятов // Профессиональное образование. – 2006. – №1. – С. 23-24. |
55. |
|
Диль-Костіна, Н. Виявлення вад та корекція мовлення у дітей із дизартрією [Текст] / Н. Диль-Костіна // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 40-43. |
56. |
|
Дмитриев, А.А. Интегрированное обучение детей: «за» и «против» . [Текст] / А. А. Дмитриев, С. А. Дмитриева // Социальная педагогика. – 2011. – №3. – С. 57-69. – [Идея интеграции детей с проблемами в развитии в образовательную среду. Проблемы и противоречия. Модели интеграции. Ситуация в регионах. Вопросы к министерству. Есть ли у интеграции перспективы?]. |
57. |
|
Дмитриев, Г.Д. Многокультурное образование [Текст] / Г. Д. Дмитриев. – М. : Народное образование, 1999. – 208с. – (Профессиональная библиотека учителя). |
58. |
|
Дмитрієва, І. Позакласна робота з естетичного виховання у допоміжних школах [Текст] / І. Дмитрієва // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 26-30. |
59. |
|
Дмітрієва, І. Шляхи естетичного виховання розумово відсталих школярів [Текст] / І. Дмітрієва // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 35-39. |
60. |
|
Довгопола, К. Ліплення на уроках образотворчого мистецтва в школах для сліпих дітей [Текст] / К. Довгопола // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 22-25. |
61. |
|
Довгопола, К. Самоконтроль швидкості графічних рухів у молодших школярів із важкими порушеннями зору [Текст] / К. Довгопола // Дефектологія. – 2010. – №1. – С.34-38. |
62. |
|
Дробот, Л. Реабілітація через освіту [Текст] / Л. Дробот // Освіта. – 2005. – №5. – С. 26. – [Досвід роботи Львівського навчально-реабілітаційного центру "Левеня"]. |
63. |
|
Дробот, Л. Соціалізація освіти - це спеціалізована допомога дітям [Текст] / Л. Дробот // Освіта. – 2005. – №39. – С.7. – [Гуманізація освіти дітей з особливими потребами]. |
64. |
|
Дубейко, Л.О. Діти з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Л. О. Дубейко // Зарубіжна література в школі. – 2014. – №19-20. – С. 2-3. (пілотний випуск). |
65. |
|
Дураклевич, І. Інтеграція підлітка з особливими потребами в суспільство [Текст] / І. Дураклевич // Психолог. – 2005. – №17. – С.12-17. |
66. |
|
Егоров, П.Р. Адаптивные компьютерные технологии в инклюзивном образовании детей с проблемами зрения [Текст] / П. Р. Егоров // Инновации в образовании. – 2012. – №7. – С. 101-107. |
67. |
|
Євтух, М. Вища освіта інвалідів: рівні права -рівні можливості [Текст] / М. Євтух // Педагогічна газета. – 2006. – №10. – с. 3,6. |
68. |
|
Єжова, Т. Вища освіта для осіб з порушеннями слуху в Україні [Текст] / Т. Єжова // Дефектологія. – 2005. – №2. – С.53-54. |
69. |
|
Єжова, Т. Вища освіта для осіб з порушеннями слуху в Україні: минуле та сучасність [Текст] / Т. Єжова // Дефектологія. – 2004. – №3. – С.53-55. |
70. |
|
Єжова, Т. Особливості професійного навчання молоді з вадами слуху [Текст] / Т. Єжова // Професійно-технічна освіта. – 2003. – №3. – С.25-28. |
71. |
|
Єжова, Т. Професійне навчання в спеціальних школах для глухих дітей [Текст] / Т. Єжова // Рідна школа. – 2005. – №2. – С.67-69. |
72. |
|
Єжова, Т. Становлення в Україні професійно-технічної освіти інвалідів [Текст] / Т. Єжова // Професійно-технічна освіта. – 2006. – №1. – С. 38-40. |
73. |
|
Жовта, І. Забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітей з особливими потребами [Текст] / І. Жовта // Освіта України. – 2004. – №81-82. – С.6. |
74. |
|
Жук, В. Актуальні питання розвитку освіти дітей із порушенням слуху на сучасному етапі [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 3-6. |
75. |
|
Жук, В. Навчальні програми та рекомендації щодо розподілу програмного матеріалу для 5-10 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей зі зниженим слухом [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 39-41. |
76. |
|
Жук, В. Навчання мови і мовлення дітей з порушеннями слуху за новими програмами [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2007. – №2. – С. 3-6. |
77. |
|
Жук, В. Особливості інтегрування дітей з порушеннями слуху в загальноосвітній простір [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 16-20. |
78. |
|
Жук, В. Технології навчання словесного мовлення дітей з порушенням слуху [Текст] / В. Жук // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 25-28. |
79. |
|
Журов, В. До питання філософії інваліда та інвалідності [Текст] / В. Журов // Дефектологія. – 2005. – №2. – С.11-17. |
80. |
|
Журов, В. Теоретичні засади самореабілітації інваліда [Текст] / В. Журов // Дефектологія. – 2004. – №4. – С.32-34. |
81. |
|
Зайцев, Д.В. Интегрированное образование детей с ограниченными возможностями [Текст] / Д. В. Зайцев // Инновации в образовании. – 2005. – №3. – С.162-165. |
82. |
|
Зайцев, Д.В. Проблемы обучения детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Д. В. Зайцев // Педагогика. – 2003. – №1. – С. 21-31. |
83. |
|
Зак, Г.Г. Особенности реализации инновационных методов педагогомдефектологом в коррекционной работе с детьми дошкольного возраста с интеллектуальной недостаточностью [Текст] / Г. Г. Зак // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 95-103. |
84. |
|
Заяц, Н.В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху [Текст] / Н. В. Заяц // Обдарована дитина. – 2010. – №6. – С. 63-67. |
85. |
|
Зборовська, Н. Особливості засвоєння художнього тексту нечуючими дітьми [Текст] / Н. Зборовська // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 33-37. |
86. |
|
Збровська, Н. Білінгвальний підхід у навчанні як один із сучасних напрямів мовної освіти нечуючих [Текст] / Н. Збровська // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 39-41. |
87. |
|
Збровська, Н. Особливості білінгвального навчання у школі для дітей із порушеннями слуху [Текст] / Н. Збровська // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 12-15. |
88. |
|
Зелинськая, Е.А. Развитие коммуникативных умений детей младшего школьного возраста с интеллектуальными нарушениями средствами театральной деятельности [Текст] / Е. А. Зелинськая // Инновации в образовании. – 2014. – №3. – С. 44-54. |
89. |
|
Знання - це впевненість і стимул до дії [Текст] // Соціальний захист. – 2009. – №9. – С. 47-48. |
90. |
|
Золотоверх, В. Нові підходи до розробки змісту навчальних програм для початкової ланки допоміжної школи [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 12-16. |
91. |
|
Золотоверх, В. Особливості конструювання змісту професійно-трудового навчання розумово відсталих учнів (1920 - 1930 рр. Х Хст.) [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 45-48. |
92. |
|
Золотоверх, В. Удосконалення змісту прфесійно - трудового навчання [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 32-35. |
93. |
|
Золотоверх, В. Удосконалення структури професійно-трудової підготовки учнів допоміжної школи [Текст] / В. Золотоверх // Дефектологія. – 2006. – №2. – С. 50-54. |
94. |
|
Инвалиды и сфера образования в России [Текст] // Социальная педагогика. – 2007. – №2. – С. 3-19. |
95. |
|
Ілляшенко, Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Т. Ілляшенко // Психолог. – 2009. – №10. – С. 14-18. |
96. |
|
Ільян, В. Особливості образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ [Текст] / В. Ільян // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 27-31. |
97. |
|
Інклюзивна освіта- шлях до всесвітнього розвитку дітей [Текст] // Соціальний захист. – 2009. – №1. – С. 15. |
98. |
|
Інклюзія. Спецвипуск [Текст] // Психолог. – 2010. – №32. – С. 3-10. |
99. |
|
Інклюзія: можливість вчитися і працювати [Текст] // Соціальний захист. – 2012. – №11. – С. 25-26. |
100. |
|
Квітка, Н. Методичні рекомендації до планування курсу "образотворче мистецтво"для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 28-33. |
101. |
|
Квітка, Н. Образотворче мистецтво для учнів зі складними порушеннями психо- фізичного розвитку [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 26-33. |
102. |
|
Квітка, Н. Програма з образотворчого мистецтва для допоміжних класів шкіл для дітей з порушеннями слуху [Текст] / Н. Квітка // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 3-11. |
103. |
|
Кобильченко, В. Загальна модель психологічного супроводу в системі спеціальних закладів освіти для дітей з порушеннями зору [Текст] / В. Кобильченко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 19-22. |
104. |
|
Кобильченко, В. Тренінг умінь у спеціальній школі: зміст та методика [Текст] / В. Кобильченко // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 40-43. |
105. |
|
Коваленко, Г. Особливим потребам - особливу увагу [Текст] / Г. Коваленко // Соціальний захист. – 2007. – №1. – С. 45. – [Центр діти-інваліди в Умані ]. |
106. |
|
Коваленко, Т. Немає людей "неправильних" або "недосконалих". Пріоритети та перспективи інклюзивного навчання [Текст] / Т. Коваленко // Управління освітою. – 2011. – №17. – С. 9-12. |
107. |
|
Коваль, Л. Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій [Текст] / Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 24-30. |
108. |
|
Коваль, Л. Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій [Текст] / Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 20-27. |
109. |
|
Коваль, Л. Інтегрований навчально-корекційний курс засвоєння основ грамоти із залученням нових інформаційних технологій [Текст] / Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 12-21. |
110. |
|
Ковальова, Л. Діти з проблемами зора [Текст] / Л. Ковальова // Психолог. – 2015. – №5. – С. 52-55. |
111. |
|
Ковальчук, О. Діти з особливими потребами [Текст] / О. Ковальчук // Соціальний педагог. – 2013. – №7. – С. 21-22. |
112. |
|
Козина, Г.П. Практика психолого-педагогического сопровождения инклюзивного образования [Текст] / Г. П. Козина, Ю. В. Кобазова // Инновации в образовании. – 2015. – №5. – С. 103-112. |
113. |
|
Коипанець, Н. Технологія навчання читання. поєднання аналітичного і синтетичного способів [Текст] / Н. Коипанець // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 27-32. |
114. |
|
Колодна, Н. Навчання дітей з особливими освітніми потребами. Психологічний супровід [Текст] / Н. Колодна // Завуч. – 2012. – №9. – С. 34-35. |
115. |
|
Колупаева, А. Організаційно-педагогічні умови інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку а загальноосвітній простір [Текст] / А. Колупаева // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.10-12. |
116. |
|
Колупаєва, А. Інклюзивна освіта як модель соціального устрою [Текст] / А. Колупаєва // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 3-4. |
117. |
|
Колупаєва, А. Навчання дітей з порушенням зору в масових загальноосвітніх закладах [Текст] / А. Колупаєва // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 13-18. |
118. |
|
Колупаєва, А. Організаційно-педагогічні умови інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір [Текст] / А. Колупаєва // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.10-12. |
119. |
|
Колупаєва, І. Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи [Текст] / І. Колупаєва // Завуч. – 2013. – №16. – С. 23-27. |
120. |
|
Компанець, Н. Готовність до навчання читання: індивідуальний підхід [Текст] / Н. Компанець // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 20-25. |
121. |
|
Компанець, Н. Кому і чому математика дається важко [Текст] / Н. Компанець // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 30-35. |
122. |
|
Компанець, Н. Новий зміст трудового навчання молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Н. Компанець // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 5-7. |
123. |
|
Конгресс США собирается поддерживать онлайновые учебные программы, разработанные для студентов-инвалидов [Текст] // Телекоммуникации и информатизация образования. – 2004. – №2. – С.85-86. |
124. |
|
Кондратенко, С. Навчально-корекційна робота у спеціальних дошкільних закладах для дітей із порушеннями зору [Текст] / С. Кондратенко // Дефектологія. – 2011. – №2. – С.16-20. |
125. |
|
Конопліцька, Д. Психолого-педагогічний супровід навчання осіб з порушеннями психофізичного розвитку у ВНЗ [Текст] / Д. Конопліцька // Дефектологія. – 2004. – №3. – С.38-41. |
126. |
|
Конопляста, С. Вплив вроджених незрощень губи та піднебіння на психофізичний та мовленнєвий розвиток дитини [Текст] / С. Конопляста // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 27-33. |
127. |
|
Контроль та оцінювання навчальних досягнень учнів в інклюзивному класі [Текст] // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 3-6. |
128. |
|
Концепція розвитку інклюзивної освіти [Текст] // Соціальний педагог. – 2010. – №4. – С. 3-7. |
129. |
378
А 43 |
Корж, О. Проблема навчання і розвитку дітей з обмеженими можливостями [Текст] / О. Корж, Н. В. Ханецька // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. В 2-х т. – 2010. – Т.1 Вип.5.-Вип.5. – С. 159-161. |
130. |
|
Корнієнко, Я. Проблеми соціальної реабілітації дітей з інвалідністю треба розв'язувати комплексно [Текст] / Я. Корнієнко // Освіта України. – 2003. – №97. – С.3. |
131. |
|
Костюченко, Н. Професійна реабілітація інвалідів [Текст] / Н. Костюченко // Соціальний захист. – 2004. – №4. – С. 17-19. – [Особливості професійного відбору, направлення та прийому осіб з інвалідностю до ВЦПРІ (Всеукраїнський центр професійної реабілітації інвалідів).]. |
132. |
|
Коштур, Я. Вплив корекційних занять з плавання на психофізичний розвиток розумово відсталих підлітків [Текст] / Я. Коштур // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 31-34. |
133. |
|
Коштур, Я. Методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків плавання із розумово відсталими учнями [Текст] / Я. Коштур, Т. Лоза // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 33-35. |
134. |
37
А43 |
Красномовець, В.А. Впровадження інновацій в освіті як передумова соціального розвитку в Україні осіб з обмеженими фізичними можливостями [Текст] / В. А. Красномовець // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №6. – С. 199-203. |
135. |
|
Красняков, Є. Формування та реалізація інклюзивної політики у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами в Україні [Текст] / Є. Красняков, В. бурда // Віче. – 2013. – №6. – С. 17-19. |
136. |
|
Кривчикова, О. Інтеграція інвалідів у соціум [Текст] / О. Кривчикова, Л. Фандікова // Теорія та методика фізичного виховання. – 2008. – №2. – С. 46-47. – [Стаття розкриває чинники, які впливають на формування мотивації та інтересів до занять фізичною культурою і спортом учнівської молоді з вадами слуху]. |
137. |
|
Крокер, Ш. Політика підтримки інклюзії (канадський досвід) [Текст] / Ш. Крокер // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 4-6. |
138. |
|
Кузнєцова, В.О. Словникова робота з розвитку мови дітей з вадами слуху [Текст] / В. О. Кузнєцова // Зарубіжна література в школі. – 2015. – №7-8. – С. 40 |
139. |
|
Кузьмінська, Л. Соціально-психологічні аспекти управління інклюзивним навчанням [Текст] / Л. Кузьмінська // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – №9. – С. 29-33. |
140. |
|
Кулик, Н. Інклюзія - це причетність [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. – 25 трав. (№21). – С. 12-14. – [Успіх інклюзії залежить от тьюторів]. |
141. |
|
Кулик, Н. Спільна справа [Текст] / Н. Кулик // Освіта України. – 2015. – 12 жовт. (№41). – С. 12-13. – [Рівень упровадження інклюзивної освіти є одним из показників ступеня розвитку держави]. |
142. |
|
Кульбіда, С. Білінгвальне навчання нечуючих: стан, перспективи розвитку [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 2-3. |
143. |
|
Кульбіда, С. Дотримання мовленнєвої норми під час опанування дактиля нечуючими учнями [Текст] / С. Кульбіда // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 34-40. |
144. |
|
Кут, В. Математичне та програмно-алгоритмічне моделювання системи дистанційного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. Кут, Ю. Нікольський, В. Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – №13(710). – С. 113-122. |
145. |
|
Кут, В.І. Модель консолідованих даних дистанційного навчально-консультаційного центру осіб із особливими потребами [Текст] / В. І. Кут // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №7(783). – С. 120-127. |
146. |
|
Кущенко, І. Особливості засвоєння техніко-технологічних знань розумово відсталами учнями початкових класів [Текст] / І. Кущенко // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 26-30. |
147. |
|
Лазар, В. Позитивні аспекти інклюзивної освіти [Текст] / В. Лазар // Психолог. – 2013. – №1. – С. 32-35. |
148. |
|
Лапін, А. Трудове навчання у класах для дітей зі складними порушеннями психофізичного розвитку [Текст] / А. Лапін // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 15-17. |
149. |
|
Легкий, О. Корекційно-розвивальна спрямованість уроків трудового навчання дітей з порушеннями зору [Текст] / О. Легкий // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 31-32. |
150. |
|
Легкий, О. Особливості формування рухів та дій у дітей з порушеннями зору на уроках трудового навчання [Текст] / О. Легкий // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 48-51. |
151. |
|
Ленів, З. Арттерапія в корекційній роботі з дошкільниками із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / З. Ленів // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 27-31. |
152. |
|
Лисуренко, Л.А. Личностная готовность специального педагога к работе с детьми с особыми образователь-ными потребностями [Текст] / Л. А. Лисуренко // Инновации в образовании. – 2008. – №12. – С. 90-98. |
153. |
|
Литвинова, В. Виховання дітей молодшого дошкільного віку з порушенням слуху [Текст] / В. Литвинова // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 40-42. |
154. |
|
Литовченко, О. До проблеми розробки коцептуальної моделі логопедичної роботи [Текст] / О. Литовченко // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 37-39. |
155. |
|
Литовченко, С. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для 3-4 класів шкіл для дітей зі зниженим слухом [Текст] / С. Литовченко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 45-48. |
156. |
|
Лісовецька, І. Педагог та інклюзивна освіта. [Текст] / І. Лісовецька // Соціальний педагог. – 2014. – №7. – С. 10-17. – [Дослідження психологічної готовності педагогів до роботи в класах з інклюзивною формою навчання]. |
157. |
|
Лісовецька, І. Психологічна готовність педагогів до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби. [Текст] / І. Лісовецька // Соціальний педагог. – 2014. – №7. – С. 27-32. |
158. |
|
Лорман, Т. Сім стовпів підтримки інклюзивної [Текст] / Т. Лорман // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 3-12. |
159. |
|
Лукьянова, У. Дети-инвалиды: интеграция в жизнь по-фински [Текст] / У. Лукьянова // Профессиональное образование. – 2008. – №7. – С.5-7. |
160. |
|
Лупат, Д. Шкільна реформа в канаді: перехід відроздільних систем освіти до інклюзивних шкіл [Текст] / Д. Лупат, Ч. Вербер // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 6-12. |
161. |
|
Любимив, М.Л. Инклюзивное образование: помощь детям с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / М. Л. Любимив // Социальная педагогика. – 2012. – №2. – С. 48-54. |
162. |
|
Мадилов, С.П. Профобразование учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / С. П. Мадилов // Профессиональное образование. – 2005. – №4. – С.5-7. |
163. |
|
Мажорова, Л.Н. Организации процесса образования детей, с ограниченными возможностями здоровья в Ямало-Ненецком автономном округе. [Текст] / Л. Н. Мажорова // Социальная работа. – 2013. – №4. – С. 32-35. |
164. |
|
Маланцева, О. Совместное обучение здоровых детей и детей со специальными нуждами [Текст] / О. Маланцева // Социальная педагогика. – 2008. – №2. – С. 63-68. |
165. |
|
Маланчук, Г.Г. Організаційно-методичні аспекти підвищення рівня готовності студентів для роботи з глухими дітьми [Текст] / Г. Г. Маланчук // Теорія та методика фізичного виховання. – 2006. – №6. – С. 46-47. |
166. |
|
Малюхова, Н. Формування доматематичних уявлень у дітей з порушенням зору [Текст] / Н. Малюхова // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 20-22. |
167. |
|
Мамічева, О. Корекція пізнавальних психічних процесів у дітей із затримкою психічного розвитку засобами фізичного вихвання [Текст] / О. Мамічева // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 23-27. |
168. |
|
Марчик, В.І. Особисті потреби людини і попит суспільства у фізкультурній діяльності [Текст] / В. І. Марчик // Теорія та методика фізичного виховання. – 2007. – №3. – С. 10-13. |
169. |
|
Марчук, Т. Спрямованість корекційно-розвивальної роботи з учнями початкової школи інтенсивної педагогічної корекції на уроках читання [Текст] / Т. Марчук // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 3-7. |
170. |
|
Матвєєва, М. Психокорекційна робота з молодшими школярами, які мають вади психофізичного розвитку, в умовах інтегрованого навчання [Текст] / М. Матвєєва, С. Миронова, Л. Гречко // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 17-20. |
171. |
|
Матвєєва, М. Шляхи корекції недостатності вольової саморегуляції в учнів допоміжної школи [Текст] / М. Матвєєва // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 20-25. |
172. |
|
Матющенко, І. Навчальний курс "Основи соціально-правового захисту дітей-інвалідів в Украні" [Текст] / І. Матющенко // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.4-6. |
173. |
|
Мельник, С. Стан запровадження в Україні інклюзивного навчання для дітей з особливими потребами [Текст] / С. Мельник, Г. Гаврюшенко, І. Ретівцев // Соціальний захист. – 2013. – №12. – С. 16-20. |
174. |
|
Мерсиянова, Г. Рекомендації до впровадження основних вимог програм з трудового навчання для розумово відсталих учнів [Текст] / Г. Мерсиянова // Дефектологія. – 2006. – №1. – С. 2-5. |
175. |
|
Миндель, А.Я. Проблемы социально-трудовой адаптации учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / А. Я. Миндель // Профессиональное образование. – 2006. – №1. – С. 25. |
176. |
|
Миронова, С. Ставлення студентів і педагогів до проблем інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку [Текст] / С. Миронова, О. Завальнюк // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 8-12. |
177. |
|
Міжнародна конференція в контексті канадсько-українського проекту «Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами в Україні» [Текст] // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 15-16. |
178. |
|
Місяк, С.А. Соціально-правові аспекти розвитку освіти та професійної реабілітації для осіб з інвалідністю в Україні [Текст] / С. А. Місяк // Безпека життєдіяльності. – 2005. – №8. – С.11-13. |
179. |
|
Можливості оптимізації навчання дітей зі зниженим слухом в умовах інклюзивного навчального закладу [Текст] // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 8-13. |
180. |
|
Мозгова, Т. Планування роботи з учнями із загальним недорозвитком мовлення [Текст] / Т. Мозгова // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 41-44. |
181. |
|
Моісеєнко, К. Соціально-психологічний супровід інклюзивної освіти [Текст] / К. Моісеєнко // Соціальний педагог. – 2009. – №11. – С. 62-64. |
182. |
|
Моклович, Ю.Я. Інклюзивна форма освіти: досвід колективу загальноосвітнього навчального закладу [Текст] / Ю. Я. Моклович // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2013. – №1. – С. 40-42. |
183. |
|
Мороз, Б. Упровадження нових інформаційних технологій в умовах інклюзивної системи навчання [Текст] / Б. Мороз, Л. Коваль // Дефектологія. – 2010. – №2. – С.28-31. |
184. |
37
А 43 |
Москалюк, О.І. Особливості інтеграції дітей-інвалідів в загальноосвітні умови навчання [Текст] / О. І. Москалюк, І. А. Коляновська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 70-72. |
185. |
|
Набоченко, О. Особливості використання рельєфних малюнків для формування уявлень про навколишній світ у сліпих молодших школярів на уроках образотворчого мистецтва [Текст] / О. Набоченко // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 18-20. |
186. |
|
Назарова, Н. Интегрированное (инклюзивное) образование: генезис и проблемы внедрения [Текст] / Н. Назарова // Социальная педагогика. – 2010. – №1. – С. 77-88. |
187. |
|
Науменко, Ю.В. Массовая общеобразовательная школа и дети с минимальными мозговыми дисфункциями [Текст] / Ю. В. Науменко // Инновации в образовании. – 2006. – №4. – С. 136-147. |
188. |
|
Незвичайні діти у звичайній школі. Спецвипуск [Текст] // Завуч. – 2009. – №19. – С. 3-51. – [Інклюзивна освіта]. |
189. |
|
Нетреба, Л. У нас дають знання, а до них -диплом [Текст] / Л. Нетреба // Соціальний захист. – 2010. – №4. – С. 35-36. – [Кам'янець-Подільський планово-економічний технікум -інтернат. Навчання молоді з особливими потребами, а здорові студенти здобувають освіту на контрактній основі. ]. |
190. |
|
Обухівська, А. Інклюзивна освіта: готовність номер один [Текст] / А. Обухівська // Завуч. – 2010. – №15. – С. 3-4. |
191. |
|
Олійник, В. Чи стане в Україні доступнішою освіта для нечуючих [Текст] / В. Олійник // Освіта України. – 2005. – №77. – С.7. |
192. |
|
Ольшанская, Н.А. Партнерство в подготовке учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / Н. А. Ольшанская // Профессиональное образование. – 2004. – №7. – С.34-35. |
193. |
37
А 43 |
Оп'ятюк, А. Розвиток слухового сприймання у дітей зі зниженим слухом [Текст] / А. Оп'ятюк, Л. Сокольська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2007. – Т.1 Вип. 2.-Вип. 2. – С. 181-183. |
194. |
|
Орсаг, Т. Стимулирование профессионально-личностного роста воспитанников детского дома [Текст] / Т. Орсаг // Школа и производство. – 2007. – №3. – С. 18-24. |
195. |
|
Пазникова, И.Б. Реабилитация учащихся с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / И. Б. Пазникова // Профессиональное образование. – 2006. – №4. – С. 16-17. |
196. |
|
Панченко, Т. Формирование психологической готовности студентов с ограниченными физическими возможностями к самостоятельной обучающей деятельности [Текст] / Т. Панченко // Психологія і суспільство. – 2011. – №1. – С. 145-150. |
197. |
|
Парасоцький, О. Морфологічні помилки у письмі молодших школярів із порушеннями мовлення [Текст] / О. Парасоцький // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 28-30. |
198. |
37
А43 |
Пархоменко, А.В. Интегрированный подход к социально-профессиональной адаптации учащихся с нарушением интеллекта [Текст] / А. В. Пархоменко // Профессиональное образование. – 2006. – №8. – С. 29-31. |
199. |
|
Пасічник, В.В. Структурне моделювання процесів інклюзивного навчання осіб з особливими потребами [Текст] / В. В. Пасічник, Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №11(805). – С. 180-195. |
200. |
|
Перерва, І. Шукаємо шляхи для розвитку дитини консультування батьків, які виховують дітей з особливими потребами [Текст] / І. Перерва // Соціальний педагог. – 2014. – №9. – С. 40-44. |
201. |
|
Перше засідання Ради з питань освіти інвалідів [Текст] // Освіта України. – 2003. – №84. – С.3. |
202. |
|
Петрова, С. Виховний досвід дитячого будинку «Перлинка». Соціально-психолого-медико-педагогічний супровід [Текст] / С. Петрова, С. Агірова, Т. Бабаєнко // Соціальний педагог. – 2015. – №4. – С. 25-30. |
203. |
|
Петрова, С. Дитячий будинок «Перлинка». Особистісно зорієнтоване виховання. З досвіду роботи [Текст] / С. Петрова, Ю. Колесниченко // Соціальний педагогСоціальний педагог. – 2013. – №10. – С. 8-15. |
204. |
|
Петухова, Л. Интеграция детей с ограниченными возмодностями в среду здоровых школьников [Текст] / Л. Петухова // Социальная педагогика. – 2008. – №4. – С. 53-59. |
205. |
|
Покась, В. Інтернатна освіта: історія становлення та розвитку в Україні [Текст] / В. Покась // Вища освіта України. – 2010. – №2. – С. 109-117. |
206. |
|
Покась, В. Організація навчальної роботи в школах-інтернатах у період їх становлення [Текст] / В. Покась // Вища освіта України. – 2011. – №1. – С. 55-63. |
207. |
|
Покутнєва, С. Концептуальні підходи до розроблення підручника «Світ навколо тебе» для слабозорих учнів за системою Д. Ельконіна та В. Давидова [Текст] / С. Покутнєва // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 24-33. |
208. |
|
Полударнова, В. Тиждень інклюзивної освіти у школі [Текст] / Полударнова, В. Щорс // Соціальний педагог. – 2011. – №11. – С. 29-59. |
209. |
|
Попова, Д. Методичний супровід інклюзивного навчання в ПТНЗ Луганської області [Текст] / Д. Попова // Соціальний педагог. – 2012. – №11. – С. 4-6. |
210. |
|
Потимко, О. Інклюзивна освіта: львівський вимір шведського досвіду [Текст] / О. Потимко // Соціальний захист. – 2012. – №12. – С. 42-44. |
211. |
|
Приданнікова, О. Заходи щодо поліпшення поведінки розумово відсталих підлітків [Текст] / О. Приданнікова // Дефектологія. – 2005. – №4. – С.25-29. |
212. |
|
Присяжнюк, К. Діти з особливими потребами в загальноосвітній школі. Технологія соціально-педагогічного супроводу [Текст] / К. Присяжнюк // Соціальний педагог. – 2013. – №7. – С. 21-22. |
213. |
|
Прохоренко, Л. Особливості формування кінцевого самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку [Текст] / Л. Прохоренко // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 41-45. |
214. |
|
Прохоренко, Л. Психологічні особливості вольового акту як одного з механізмів саморегуляції навчальної діяльності молодших школярів із ЗПР [Текст] / Л. Прохоренко // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 27-32. |
215. |
|
Прохоренко, Л. Формування самоконтролю в молодших школярів із затримкою психічного розвитку під час розв'язування текстових математичних задач [Текст] / Л. Прохоренко // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 38-40. |
216. |
|
Пышкин, А.А. Информационные технологии как способ социализации детей с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / А. А. Пышкин // Информатика и образование. – 2008. – №1. – С. 108-109. |
217. |
|
Пятничук, Т. Особливості професійної реабілітації учнів ПТНЗ із вадами слуху [Текст] / Т. Пятничук // Професійно-технічна освіта. – 2011. – №3. – С. 25-27. |
218. |
|
Рібуц, Ю. Використання наочності в роботі з молодшими дошкільниками із загальним недорозвиненням мовлення [Текст] / Ю. Рібуц // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 32-36. |
219. |
|
Рібцун, Ю. Ігри з кольором як засіб корекції ФФНМ у дітей середнього дошкільного віку [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 13-16. – [Оволодіння фонетико - фонематичним мовленням дітьми середнього дошкільного віку з порушенням мовленнєвого розвитку]. |
220. |
|
Рібцун, Ю. Методичні рекомендації щодо формування граматичного аспекту мовлення в молодших дошкольників із знм [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2009. – №3. – С. 21-36. |
221. |
|
Рібцун, Ю. Підготовча робота з корекції мовлення в молодшій логопедичній групі для дітей із знм [Текст] / Ю. Рібцун // Дефектологія. – 2010. – №1. – С. 30-34. |
222. |
|
Роденюк, М. Інклюзивна освіта: за результатами моніторингу [Текст] / М. Роденюк // Управління освітою. – 2012. – №16. – С. 12-14. |
223. |
|
Роднеок, М. Інклюзивна освіта: за результатами [Текст] / М. Роднеок // Управління освітою. – 2012. – №18. – С. 11-19. |
224. |
|
Розробка екологічних текстильних дидактичних ігор з використанням мотивів української писанки для дітей з відхиленнями у розвитку [Текст] / Н. П. Супрун, О. К. Суворова, Ю. П. Зозуля, М. Ю. Ковалевська // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2010. – №6. – С. 128-133. |
225. |
|
Романенко, О. Психофізіологічні аспекти готовності дітей із церебральним паралічем до шкільного навчання [Текст] / О. Романенко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С.33-35. |
226. |
|
Романова, А.А. Социальная реабилитация детей-инвалидов в художественном труде [Текст] / А. А. Романова // Школа и производство. – 2003. – №8. – С.39. |
227. |
|
Романовська, Д. Інклюзивне навчання в школах. Методологія психологічного супроводу [Текст] / Д. Романовська // Психолог. – 2012. – №21. – С. 39-41. |
228. |
|
Савченко, В. Чи є майбутнє в дітей із синдромом Дауна в Україні? [Текст] / В. Савченко // Дзеркало тижня. – 2013. – 27 черв.-5 лип. (№24). – С. 13. |
229. |
|
Сак, Т. Індивідуальний навчальний план учня з особливими потребамив інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак, В. Процюк // Дефектологія. – 2010. – №3. – С. 12-16. |
230. |
|
Сак, Т. Інструментарій оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими потребами в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 6-10. |
231. |
|
Сак, Т. Контроль та оцінювання соціальної компетентності учнів з особливостями психофізичного розвитку в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 8-12. |
232. |
|
Сак, Т. Наочні засоби навчання на уроках природознавства у школі інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 2-5. |
233. |
|
Сак, Т. Організація навчального процесу в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2011. – №2. – С. 8-12. |
234. |
|
Сак, Т. Психологічний супровід учнів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі (діагностичний напрям) [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 16-19. |
235. |
|
Сак, Т. Технологія портфолю в інклюзивному класі [Текст] / Т. Сак // Дефектологія. – 2009. – №4. – С. 6-9. |
236. |
|
Санникова, Н.В. Управление качеством образования в условиях преемственности коррекционных школ и учреждений НПО [Текст] / Н. В. Санникова // Профессиональное образование. – 2006. – №1. – С. 22. |
237. |
|
Сватко, Г. Інклюзивний підход як основа освіти для всіх дітей [Текст] / Г. Сватко // Завуч. – 2009. – №36. – С. 4-8. |
238. |
|
Селевко, Г.К. Технологія роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби [Текст] / Г. К. Селевко // Завуч. – 2005. – №12. – С.9-10. |
239. |
|
Семенюк, М. В добру путь [Текст] / М. Семенюк // Соціальний захист. – 2007. – №6. – С. 44-45. – [київська школа-інтернат для дітей з вадами слуху проводжала своїх випусників ]. |
240. |
|
Сергиенко, Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально- адаптационных способностей инвали до в по зрению [Текст] / Т. Сергиенко // Вища освіта України. – 2011. – №2. – С. 66-73. |
241. |
|
Синюк, Н.В. Соціальна інтеграція дітей з обмеженими можливостями: шляхи і методи [Текст] / Н. В. Синюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 41-43. |
242. |
|
Сиротюк, А.С. Организация полисубъектной деятельности специалистов в системе инклюзивного образования [Текст] / А. С. Сиротюк // Alma mater. – 2012. – №4. – С. 66-71. |
243. |
|
Скрипник, Т. Особливості психічних прцесів в аутичних дітей [Текст] / Т. Скрипник, Д. Скрипник // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 19-22. |
244. |
|
Скрипник, Т. Психічний розвиток дошкільників з аутизмом: умови і засоби [Текст] / Т. Скрипник // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 34-39. |
245. |
|
Скрипник, Т. Уроки фізичної культури для дітей з аутизмом [Текст] / Т. Скрипник, О. Ковбасюк // Фізичне виховання в школі. – 2014. – №3. – С. 18-21. |
246. |
|
Скрипник, Я.Ю. Використання ізотерапії та хромотерапії як арт-терапевтичного засобу в роботі з дітьми зі зниженим зором [Текст] / Я. Ю. Скрипник // Зарубіжна література в школі. – 2014. – №19-20. – С. 7-8.(пілотний випуск). |
247. |
|
Соболевська, І. Особливості соціалізації розвитку учнів із спеціальними потребами [Текст] / І. Соболевська // Серія педагогічнаВісник Львівського університету. – 2004. – №1. – С. 172-178. |
248. |
|
Софій, Н. "Індекс інклюзії", або наскільки ми розумієо інклюзивну освіту [Текст] / Н. Софій // Управління освітою. – 2012. – №5. – С. 19-22. |
249. |
|
Софій, Н. Індекс інклюзії, або наскільки ми розуміємо інклюзивну освіту [Текст] / Н. Софій // Управління освітою. – 2012. – №7-12. – С. 18-20. |
250. |
|
Стаднік, О. Особливості виховання дітей з особливими потребами [Текст] / О. Стаднік, І. Андрощук // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2007. – Т.1 Вип. 2.-Вип. 2. – С. 196-198. |
251. |
|
Стан і тенденції розвитку спеціальної освіти в Україні [Текст] // Освіта України. – 2004. – №4. – С.6-7. – [Освіта дітей-інвалідів]. |
252. |
|
Столярчук, Т. Команда супроводу створює умови для інклюзивного навчання [Текст] / Т. Столярчук, Р // Педагогічна майстерня. – 2015. – №9. – С. 21-26. |
253. |
|
Сухорокова, А. Соціальна адаптація учнів з особливими потребами. Досвід роботи педагогічного колективу [Текст] / А. Сухорокова // Соціальний педагог. – 2012. – №11. – С. 6-8. |
254. |
|
Сычугова, О.А. Центр профессиональной реабилитации [Текст] / О. А. Сычугова // Профессиональное образование. – 2004. – №5. – С.23. – [Для детей сирот и инвалидов]. |
255. |
|
Талан, М. Освіта - перша сходинка інтеграції [Текст] / М. Талан // Соціальний захист. – 2006. – №11. – С. 44-45. – [інтеграція навчальних закладів для реабілітації інвалідів ]. |
256. |
|
Таранеко, О. Діти з порушеннями слуху в інклюзивному закладі [Текст] / О. Таранеко // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 3-8. |
257. |
|
Тараненко, О. Гуманізація як освітня парадигма 21 століття [Текст] / О. Тараненко // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 50-54. |
258. |
|
Таранченко, О. Орієнтовне календарно-тематичне планування уроків з курсу "Я і Україна" для підготовчого,1-2 класів шкіл для дітей зі зниженим слухом [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2008. – №2. – С. 38-45. |
259. |
|
Таранченко, О. Періоди становлення та розвитку системи спеціального навчання дітей зі зниженим слухом в Україні [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2006. – №3. – С. 47-53. |
260. |
|
Таранченко, О. Тенденції сучасної освіти: роль педагога у створенні ефективної інклюзивної школи [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2011. – №1. – С. 18-24. |
261. |
|
Таранченко, О. Універсальна практика навчання та надання підтримки учням з особливими потребами [Текст] / О. Таранченко // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 18-22. |
262. |
|
Таранченко, О.М. Сучасні підходи задоволення навчальних потреб учнів із порушеннями психофізичного розвитку в спеціальних та інклюзивних закладах освіти [Текст] / О. М. Таранченко // Дефектологія. Особлива дитина: навчання та виховання. – 2013. – №1. – С. 23-27. |
263. |
|
Тарасюк, С. Фактори соціально-психологічної адаптації дітей із затримкою психічного розвитку [Текст] / С. Тарасюк // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 7-10. |
264. |
|
Тельна, О. Використання мовних рольових ігор у навчанні молодших школярів із глибокими порушеннями зору [Текст] / О. Тельна // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 12-16. |
265. |
|
Тесленко, В. Формування спеціальної етичної компетентності соціальних та педагогічних працівників для здійснення соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями [Текст] / В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2005. – №3. – С.78-85. |
266. |
|
Тесленко, В.В. Можливості промислового регіону в соціально-педагогічній підтримці дітей-інвалідів [Текст] / В. В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2005. – №4. – С. 11-14. |
267. |
|
Тимчук, В. Навчання української мови в школах для дітей з порушеннями слуху [Текст] / В. Тимчук // Дефектологія. – 2009. – №2. – С. 42-45. |
268. |
37
А43 |
Тільна, О. Проблема формування соціальної активності в незрячих молодших школярів у зарубіжних дослідженнях [Текст] / О. Тільна // Дефектологія. – 2010. – №4. – С. 38-41. |
269. |
|
Ткаченко, В.В. Теоретико-методичне забезпечення педагогічної системи соціальної адаптації дітей-інвалідів в умовах дитячо-юнацьких спортивних шкіл [Текст] / В. В. Ткаченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – №2. – С. 46-52. |
270. |
|
Ткачук, О. Діти з особливами освітніми потребами: діагностика і шляху розвитку [Текст] / О. Ткачук, Л. Дідик // Завуч. – 2013. – №16. – С. 8-12. |
271. |
|
Ткачук, О.В. Емоційно-ціннісне ставлення до права студентів з особливими потребами як компонент соціально-правової компетентності [Текст] / О. В. Ткачук // Актуальні проблеми підвищення якості підготовки фахівців у галузі економіки в умовах сталого економічного розвитку України. – 2012. – С. 47-51. |
272. |
|
Токарь, И.Е. Инклюзивное образование: опыт и перспективы развития [Текст] / И. Е. Токарь // Социальная педагогика. – 2011. – №5. – С. 93-106. |
273. |
|
Томаржевська, І.В. До проблеми професійної освіти інвалідів (психолого-педагогічні аспекти) [Текст] / І. В. Томаржевська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2006. – С. 46-48. |
274. |
|
Томаржевська, І.В. Психолого-педагогічний аналіз проблеми гуманізації освіти учнівської молоді з особливими потребами [Текст] / І. В. Томаржевська // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2008. – Вип.4. – С. 40-41. |
275. |
|
Трофименко, Л. Формування орієнтування на слово як одиницю мови у дошкільників із ЗНМ [Текст] / Л. Трофименко // Дефектологія. – 2011. – №4. – С. 35-39. |
276. |
|
Трофименко, Л. Формування різних типів сематичних зв'язків між словами у дошкільників із ЗНМ [Текст] / Л. Трофименко // Дефектологія. – 2005. – №4. – С.37-40. |
277. |
|
У дбайливих господарів - усе до ладу [Текст] // Соціальний захист. – 2008. – №2. – С. 41-43. – [будинок-інтернат М. Зінькова Полтавської області ]. |
278. |
|
Упровадження української жестової мови в навчальний процес [Текст] // Дефектологія. – 2010. – №2. – С. 41-44. |
279. |
|
Фаткуллина, И.В. Профориентация и профдиагностика детей и подростков с ограниченными возможностями здоровья [Текст] / И. В. Фаткуллина // Социальная работа. – 2014. – №2. – С. 54-56. |
280. |
|
Федан, Я. Деякі проблеми розвитку інклюзивної школи в Україні [Текст] / Я. Федан // Економіка @ держава. – 2011. – №7. – С. 122-123. |
281. |
|
Федан, Я.I. Інклюзивна освіта як чинник гуманізму в суспільстві [Текст] / Я. I. Федан // Інвестиції : практика та досвід. – 2011. – №3. – С. 114-115. |
282. |
|
Федан, Я.І. Реалізація права на освіту інвалідів в умовах інклюзивної школи [Текст] / Я. І. Федан // Інвестиції : практика та досвід. – 2012. – №1. – С. 108-109. |
283. |
|
Федоренко, О. Розвиток слухового сприймання у дітей зі зниженим слухом від народження [Текст] / О. Федоренко // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 10-13. |
284. |
|
Хохлина, О. Освітній процес у спеціальній школі для дітей з вадами інтелекту: теорія та практика [Текст] / О. Хохлина // Рідна школа. – 2005. – №6. – С.13-15. |
285. |
|
Хохліна, О. Державний стандарт освітньої галузі "Технологія" у допоміжній школі [Текст] / О. Хохліна // Трудова підготовка в закладах освіти. – 2005. – №3. – С.51-53. |
286. |
|
Хохліна, О. Методика формування діяльності учнів з недоліками інтелектуального розвитку на заняттях з трудового навчання [Текст] / О. Хохліна // Рідна школа. – 2004. – №10. – С.33-35. |
287. |
|
Целищева, Н. Безграничные возможности детей с проблемами в развитии [Текст] / Н. Целищева // Социальная педагогика. – 2007. – №3. – С. 33-47. |
288. |
|
Чеботарьова, О. Організація індивідуального навчання дітей із порушенням опорно-рухового апарату [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2003. – №4. – С.19-22. – [Дефектологія.]. |
289. |
|
Чеботарьова, О. Особливості індивідуального навчання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2004. – №4. – С.14-17. |
290. |
|
Чеботарьова, О. Особливості навчального курсу "технологія"в основній школі інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2007. – №4. – С. 25-27. |
291. |
|
Чеботарьова, О. Програма з трудового навчання для спеціальних загальноосвітніх шкіл інтенсивної педагогічної корекції [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2008. – №4. – С. 3-8. |
292. |
|
Чеботарьова, О. Удосконалення змісту трудового виховання у спеціальних дошкільних закладах для дітей із розумовою відсталістю [Текст] / О. Чеботарьова // Дефектологія. – 2011. – №3. – С. 34-37. |
293. |
|
Черкасова, И. О реабилитации подростков в лечебно-профилактическом учреждении [Текст] / И. Черкасова // Alma mater. – 2006. – №9. – С. 43-45. |
294. |
|
Черних, О. Міжнародна співпраця як важлива умова забезпечення комунікативного процесу читання людей із фізичними вадами [Текст] / О. Черних // Рідна школа. – 2005. – №1. – С.72-75. |
295. |
|
Чуб, Н.В. Ми працюємо з усіма! ДЦП, СДВГ, ЗПР та інші труднощі [Текст] / Н. В. Чуб // Зарубіжна література в школі. – 2014. – №21-22. – С. 6-8. (вкладка). |
296. |
|
Чумак, Л. Роль дитячого самоврядування у соціальній адаптації вихованців школи-інтернату [Текст] / Л. Чумак // Рідна школа. – 2004. – №1. – С.49-52. |
297. |
|
Шаповал, Т. Інклюзивна освіта в Україні — уже не проект, а реалії часу [Текст] / Т. Шаповал, В. Снігульська // Соціальний педагог. – 2013. – №6. – С. 4-9. |
298. |
|
Шаповалов, Т. Інклюзівна освіта в Україні - уже проект, а реалії часу [Текст] / Т. Шаповалов, В. Снігульська // Завуч. – 2013. – №16. – С. 4-8. |
299. |
|
Шапошнікова, Н. Проблема адаптації учнів-інвалідів до умов ринкової економіки [Текст] / Н. Шапошнікова // Професійно-технічна освіта. – 2003. – №3. – С.23-25. |
300. |
|
Шапошнікова, Н. Психолого-педагогічне забезпечення професійної та соціальної реабілітації учнів-інвалідів в умовах ПТУ [Текст] / Н. Шапошнікова // Професійно-технічна освіта. – 2004. – №3. – С.42-44. |
301. |
|
Шауцукова, Л. Использование информационных технологий для обучения инвалидов по зрению в условиях этнорегиональной системы образования [Текст] / Л. Шауцукова // Информатика и образование. – 2005. – №5. – 124-125. |
302. |
|
Шевелева, Д.Е. Базовые модели образовательных учреждений для детей с ограниченными возможностями здоровья в России и за рубежом [Текст] / Д. Е. Шевелева // Инновации в образовании. – 2014. – №5. – С. 139-154. |
303. |
|
Шевцов, А. Сучасні технології оптимізації вищої освіти людей з інвалідністю [Текст] / А. Шевцов // Вища освіта України. – 2003. – №3. – С.91-97. |
304. |
|
Шевченко, О. Порівняльно-історичний аналіз побудови національної системи підготовки кадрів дефектологів в Україні, західноєвропейських країнах та Росії [Текст] / О. Шевченко // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 48-51. |
305. |
331
А43 |
Шептицький, Д. Діагностичне дослідження фізичної підготовки розумово відсталих дітей [Текст] / Д. Шептицький // Дефектологія. – 2005. – №4. – С. 5-8. |
306. |
|
Шестакевич, Т.В. Інформаційно-технологічний супровід освітніх процесів для осіб з особливими потребами [Текст] / Т. В. Шестакевич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – №7(783). – С. 251-261. |
307. |
|
Шинкаренко, В. Запроваджуємо посаду асистента вчителя в ЗНЗ з інклюзивним навчанням [Текст] / В. Шинкаренко // Головбух: Бюджет. – 2012. – №29. – С. 6-8. |
308. |
|
Шкільна реформа в Канаді: перехід від роздільних систем освіти до інклюзивних шкіл [Текст] // Дефектологія. – 2010. – №2. – С. 6-20. |
309. |
|
Шмаргун, В. Інтелектуальний розвиток дітей із ЗПР та звичайних дітей [Текст] / В. Шмаргун // Рідна школа. – 2004. – №4. – С.13-15. |
310. |
|
Шуленіна, Н. Проблема сенсорно-перцептивної діяльності у психофізіологічному аспекті [Текст] / Н. Шуленіна // Дефектологія. – 2009. – №1. – С. 26-28. |
311. |
|
Шульга, Е.П. Прикладное творчество в реабилитации детей с ограниченными возможностями [Текст] / Е. П. Шульга // Школа и производство. – 2008. – №2. – С. 15-16. |
312. |
|
Шуневич, Б. Перспективи дистанційного навчання студентів із вадами зору в Україні [Текст] / Б. Шуневич // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – №1. – С.106-115.
|
313. |
|
Що таке інклюзивне навчання? [Текст] // Завуч. – 2015. – №13. – С. 4-8. |
314. |
|
Щорс, В.В. Формування гуманного ставлення до дітей з особливими потребами в учасників навчально-виховного процесу [Текст] / В. В. Щорс // Зарубіжна література в школі. – 2011. – №22. – С. 20-2-20-17. |
315. |
|
Юрків, Я.І. Надання вищої освіти особам з обмеженими функціональними можливостями та підготовка фахівців до роботи з ними (на прикладі досвіду в Луганському національному університеті імені Тараса Шевченка) [Текст] / Я. І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2011. – №1. – С. 32-39. |
316. |
|
Якименко, А.А. Правові аспекти нормативного регулювання інтеграції осіб з особливими потребами у вищому навчальному закладі [Текст] / А. А. Якименко // Актуальні проблеми підвищення якості підготовки фахівців у галузі економіки в умовах сталого економічного розвитку України. – 2012. – С. 243-246. |
317. |
|
Яковлева, С. Вплив раннього втручання на діагностику та психічний розвиток розумово відсталих дітей [Текст] / С. Яковлева // Дефектологія. – 2008. – №3. – С. 14-16. |
318. |
|
Яковлева, С. Особливості пам'яті у молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку [Текст] / С. Яковлева // Дефектологія. – 2008. – №1. – С. 17-19. |
319. |
|
Яковлева, Я. Провідна роль навчальної діяльності для оптимального психофізіологічного розвитку дитини. [Текст] / Я. Яковлева // Дефектологія. – 2013. – №2. – С. 44-47. |
320. |
|
Ярмощук, І. Інклюзивне навчання в системі освіти [Текст] / І. Ярмощук // Шлях освіти. – 2009. – №2. – С. 25-28. – [Реабілітація інвалідів]. |