388. |
|
Атаманчук Н. М. Психологічна готовність дітей з особливими потребами до школи в умовах інклюзивної освіти / Н. М. Атаманчук // Наука і освіта. — 2014. — № 6. — С. 11-15.
Про позитивний вплив інклюзивної освіти на становлення психологічної готовності до навчання в школі дітей з особливими потребами |
389. |
|
Ашиток Надія Особи з обмеженими можливостями на ринку освітніх послуг / Надія Ашиток // Молодь і ринок. — 2013. — № 8. — С. 29-33.
Аналізується проблема інтеграції осіб з обмеженими можливостями у сучасному українському суспільстві. Розглянуто нормативно-правову і законодавчу базу, що стосується отримання освіти людьми з обмеженими можливостями. Інклюзивна освіта є одним із шляхів вирішення проблем цих осіб |
390. |
|
Ашиток НадіяОсвітня парадигма для осіб з обмеженими можливостями / Надія Ашиток // Молодь і ринок. — 2013. — № 4. — С. 6-9.
Щодо проблеми удосконалення інклюзивної освіти |
391. |
Р608538 |
Будяк, Лариса Вікторівна Організаційно-педагогічні умови інклюзивного навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку в загальноосвітній сільскій школі : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.03 / Будяк Лариса Вікторівна ; Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К., 2010. — 23 с. : іл. — Бібліогр.: с. 19–20.
ББК: Ч439 |
392. |
|
Булда А. А.Організаційно-методичні особливості реалізації інклюзивної освіти в Україні / А. А. Булда // Вища освіта України. — 2013. — № 3, Т. 2. — С. 101-103.
Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології.— Викладено авторське бачення вирішення питань реалізації інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано особливості впровадження інклюзивного навчання та висвітлено його наявні проблеми |
393. |
|
Джонс ФілісЗастосування методики «Кращі практики для інклюзивної освіти» (КПІО) на рівні школи: досвід Флориди / Філіс Джонс // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2014. — № 2. — С. 19-27.
Представлено погляди команди, до якої увійшли представники різних категорій шкільної спільноти для проведення оцінки наявних організаційних умов та практики інклюзивного навчання і викладання в даному навчальному закладі |
394. |
|
Дичківська ІлонаІнклюзивна освіта: шляхи впровадження / Ілона Дичківська // Дошкіл. виховання. — 2013. — № 12. — С. 3-6.
Сьогодні проблеми включення дітей з особливими потребами до сиціального життя й загальноосвітнього простору приділяється особлива увага. Тому впровадження інклюзивної освіти визначено як одне з важливих завдань |
395. |
|
Долженко А. И.Социальная адаптация детей с особыми образовательными потребностями в условиях инклюзивного обучения : анализуются основные направления социализации детей с ограниченными возможностями в условиях инклюзивного обучения / А. И. Долженко // Горизонти освіти. — 2014. — № 2. — С. 34-38. |
396. |
|
Дорошенко О.Перші кроки вчителя загальноосвітньої школи в умовах інклюзивної освіти / О. Дорошенко // Нова пед. думка. — 2012. — № 3. — С. 74-75.
Висвітлюються актуальні аспекти та проблеми впровадження інклюзивної освіти в Україні |
397. |
|
Доступність та якість загальної середньої освіти: стан і шляхи поліпшення : реферативно-аналітичний огляд матеріалів Парламентських слухань у Верховній Раді / уклад. Ольга Виговська, Олексій Виговський, Тетяна Годецька, Владислав Захаренко // Директор шк., ліцею, гімназії. — 2013. — № 6. — С. 4-18.
Редакція журналу знайомить читачів з матеріалами, які готувалися до Парламентських слухань, були заслухані їх учасниками та враховані в остаточному документі - рекомендаціях Комітету з питань освіти і науки Верховної Ради України, за ініціативою й були підготовлені та проведені ці слухання |
398. |
|
Єресько О. В.Інклюзивна модель навчання (ІМН) / О. В. Єресько // Директор школи. Шкільний світ. — 2014. — № 3. — С. 10-23.
Розглянуто сутність, поняття, термінологію та викладено нові навчальні плани для дітей з особливими потребами |
399. |
В64935 |
Єфімова, Світлана Михайлівна Лідерство та інклюзивна освіта : [навч.-метод. посіб.] / С. Єфімова, С. Королюк ; [за заг. ред. Колупаєвої А. А.] ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, НАПН України, Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К. : Плеяди, 2012. — 158 с. : іл., табл.(. — Серія "Інклюзивна освіта" -. — Проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"). — Бібліогр.: с. 158 та наприкінці ст.
ББК: Ч450.141я77 |
400. |
|
Загрева Валентина Основні особливості щодо забезпечення якісних освітніх послуг дітям з особливими потребами: досвід Волині / Валентина Загрева // Рідна школа. — 2014. — № 7. — С. 20-22. |
401. |
А748349 |
Захарчук, Мар’яна Євгенівна Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США / Мар’яна Євгенівна Захарчук ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". — Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2014. — 192 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 164-191.
ББК: Ч450.4(7СПО),0 |
402. |
Р638361 |
Захарчук, Мар’яна Євгенівна Становлення та розвиток інклюзивної освіти у США : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Захарчук Мар’яна Євгенівна ; М-во освіти і науки України, Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. — Т., 2013. — 17 с. : іл. — Бібліогр.: с. 13-14.
ББК: Ч430.4(7СПО) |
403. |
В64159 |
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад : навч.-метод. посіб. / [упоряд.: Патрикеєва О. О. та ін. ; під заг. ред. Шинкаренко В. І.]. — К. : Вид. дім "Плеяди", 2011. — 95 с. : іл., табл.(. — Проект "Використання індексу інклюзії для розвитку інклюзивної школи"). — Бібліогр.: с. 94–95.
ББК: Ч450я7–1
+ Ч421.044я7–1 |
404. |
В66926 |
Індекс інклюзії: загальноосвітній навчальний заклад : навч.-метод. посіб. / Всукр. фонд "Крок за кроком", Міжнар. фонд "Відродження" ; [упоряд.: Патрикеєва О. О. та ін. ; під заг. ред. Шинкаренко В. І.]. — 2-е вид., стер. — К. : Вид. дім "Плеяди", 2013. — 95 с. : іл., табл.(. — Проект "Використання індексу інклюзії для розвитку інклюзивної школи"). — Бібліогр.: с. 94–95.
ББК: Ч450я7-1
+ Ч421.044я7-1 |
405. |
А723249 |
Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. / [С. П. Миронова та ін. ; за заг. ред. С. П. Миронової] ; Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2012. — 191 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 131–139 та наприкінці тем. —. — Покажч.: с. 187–191.
Авт. зазнач. на звороті тит. арк.
ББК: Ч450я73–1 |
406. |
А745691 |
Інклюзивна освіта: теорія та практика : навч.-метод. посіб. / [С. П. Миронова та ін. ; за заг. ред. С. П. Миронової] ; Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка. — Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Поділ. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2014-.
Детальніше |
407. |
А758690 |
Інклюзивне навчання осіб з інвалідністю у системі вищої освіти України / [Давиденко Г. В. та ін.] ; Вінниц. соц.-екон. ін-т Відкритого міжнар. ун-ту розвитку людини "Україна". — Вінниця : Нілан-ЛТД, 2015. — 138 с. : іл. — Бібліогр.: с. 127-138.
Авт. зазнач. на с. 124-126
ББК: Ч450,0 |
408. |
Р638047 |
Калініченко, Ірина Олександрівна Виховання підлітків з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного освітнього середовища : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.07 / Калініченко Ірина Олександрівна ; М-во освіти і науки України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. — Луганськ, 2014. — 20 с. — Бібліогр.: с. 17-18.
ББК: Ч43 |
409. |
|
Ковтонюк ОксанаБез підготовчого етапу система не працюватиме / Оксана Ковтонюк // Освіта України. — 2014. — № 5. — С. 10.
Проблми дітей з особливими проблема розглянуть в парламенті |
410. |
|
Колупаєва Алла Інклюзивна освіта як модель соціального устрою / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2014. — № 2. — С. 7-18.
Визначено методологічні та законодавчо-нормативні засади інклюзивної освіти. Розкрито генезис, понятійно-термінологічні визначення та основні принципи інклюзивної освіти як моделі соціального устрою. Представлено Українське освітнє законодавство, та зокрема нормативно-правові акти в галузі інклюзивної освіти |
411. |
|
Колупаєва Алла Програма навчального курсу "Основи інклюзивної освіти" для вищих навчальних закладів та закладів післядипломної педагогічної освіти / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2014. — № 1. — С. 7-11.
Представлено програму навчального курсу «Основи інклюзивної освіти» для вищих навчальних закладів, що здійснюють підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра (спеціаліста, магістра педагогічного спрямування) |
412. |
|
Костюк В. М.Запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах України / В. М. Костюк // Митна справа. — 2011. — № 6; Ч. 2; Кн. 1. — С. 84-88.
Про проблему нормативного врегулювання щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітні заклади України |
413. |
|
Крикун Анастасія Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / Анастасія Крикун // Рідна школа. — 2013. — № 11. — С. 77-80.
Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті |
414. |
А735620 |
Кузава, Ірина Борисівна Інклюзивна освіта дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку: теорія та методика / І. Б. Кузава ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — К. : Іванюк В. П., 2013. — 291 с. : іл. — Бібліогр.: с. 272–291.
ББК: Ч450.91,021 |
415. |
Р644423 |
Кузава, Ірина Борисівна Теоретичні та методичні засади інклюзивної освіти дошкільників, які потребують корекції психофізичного розвитку : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.03 / Кузава Ірина Борисівна ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — Київ, 2015. — 40 с. : табл. — Бібліогр.: с. 33-37.
ББК: Ч439.5 |
416. |
|
Кулик Наталія Не спаплюжити ідею : упроваджувати інклюзивну освіту в Україні треба поступово і локалізовано / Наталія Кулик // Освіта України. — 2012. — 4 трав. (№ 18). — С. 8. |
417. |
|
Кулик Наталія Час будувати мости : якщо державної системи допомоги аутистам не буде найближчим часом - ми потонемо в цій проблемі / Наталія Кулик // Освіта України. — 2012. — 17 груд. (№ 51). — С. 8-9.
Йдеться про хворобу XXI столття - аутизм |
418. |
|
Кулик НаталіяІнклюзивна освіта: поспішати треба повільно : найважливішим компонентом інтеграційних процесів має стати соціалізація / Наталія Кулик // Освіта України. — 2012. — 14 трав. (№ 19/20). — С. 12.
Щодо питання впровадження інклюзивної освіти |
419. |
|
Кулик НаталіяІнклюзія - це причетність / Наталія Кулик // Освіта України. — 2015. — 25 трав. (№ 21). — С. 12-13.
Розглянуто, яким має бути асистент дитина з аутизмом в рамках організації інклюзивного навчання |
420. |
|
Кулик НаталіяСпільна справа / Наталія Кулик // Освіта України. — 2015. — 12 жовт. (№ 41). — С. 12-13.
Розглянуто проблеми вроваджнення та розвитку інклюзивної освіти в Україні: недосконалість законодавчої бази, недостатність фінансування, відсутністьширокомасштабної просвітницької кампанії |
421. |
|
Ленів Зоряна Підготовка кадрів для створення оптимальних умов дітям із порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному середовищі / Зоряна Ленів // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2014. — № 3. — С. 13-19.
Представлено досвід Львівського національного університету імені Івана Франка, зокрема Педагогічного коледжу щодо підготовки кадрів до роботи в умовах інклюзії. Також запропоновано структурно- функціональну модель підготовки фахівців і подано пропозиції щодо вдосконалення системи підготовки педагогів нової генерації спроможних створювати оптимальні освітні, науково-методичні, кадрові, соціально-психологічні та мотиваційні умови інклюзивного навчання |
422. |
|
Леонова Е. В. Организация работы тьютора в инклюзивной образовательной среде / Е. В Леонова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 4. — С. 437-444.
Розгянуто систему організації тьютора в інклюзивному освітньому середовищі. Дано визначення поняття "тьтор". Проаналізовано вимоги до професійної та особистісної підготовки спеціалістів, що працюють в системі інклюзії |
423. |
|
Линьова І. О.Запровадження інклюзивної освіти у ВНЗ / І. О. Линьова // Вища освіта України. — 2013. — № 3 (додаток 2). — С. 157-160.
Тематичний випуск «Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу».— Зовнішні (позафондові) джерела.— Автор привертає увагу до проблеми впровадження інклюзивної освіти у вищій школі та розробки «індексу інклюзії» ВНЗ для підвищення якості та рівного доступу до вищої освіти. Аналізує досвід Німеччини та України з упровадження інклюзивної освіти в освітню систему країни |
424. |
В65112 |
Линьова, Ірина Олексіївна Моніторинг якості освіти (інклюзивний аспект) : навч. посіб. / І. О. Линьова ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Ін-т сусп-ва. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. — 50 с. : табл. — Бібліогр.: с. 49 та у підрядк. прим.
ББК: Ч424(4УКР)к.я7
+ Ч421.41я7 |
425. |
|
Луценко Інна Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Особлива дитина: навчання і виховання. — 2014. — № 4. — С. 8-17.
Розкриваються законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного розвитку інклюзивної освіти в Україні виявлено ступінь відповідності національного законодавства у галузі освіти міжнародним стандартам забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами та визначено шляхи удосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні |
426. |
|
Луценко ІннаРоль асистента вчителя в організації навчально-виховного процесу у класі з інклюзивним навчанням / Інна Луценко // Практика упр. закладом освіти. — 2013. — № 10. — С. 38-43.
Розглянуто питання підготовки та перепідготовки педагогічних працівників для роботи з дітьми з особливами освітніми проблемами |
427. |
|
Малік М. В.Специфіка діяльності загальноосвітнього навчального закладу інклюзивного типу / М. В. Малік // Наука і освіта. — 2014. — № 2. — С. 88-93. |
428. |
|
Мельник Н. І.Професійна підготовка педагогів в контексті подолання бар’єрів впровадження інклюзивної дошкільної освіти в Україні / Н. І. Мельник // Вища освіта України. — 2013. — № 3, Т. 1 (Тематичний випуск). — С. 288-290.
Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології.— Проаналізовано актуальні проблеми впровадження інклюзивної дошкільної освіти. Вивчено особливості професійної підготовки до подолання бар’єрів впровадження інклюзивної освіти в системі дошкільного виховання та навчання дітей. Виокремлено та проаналізовано бар’єри впровадження такої освіти. Визначено шляхи їх подолання тощо |
429. |
|
Миськів Л. І. Органи виконавчої влади як суб’єкти реалізації інклюзивної освіти в Україні / Л. І. Миськів // Юрид. вісн. Сер.: Повітряне і космічне право. — 2013. — № 4. — С. 57-61.
Розглянуто повноваження центральних органів виконавчої влади України у сфері реалізації інклюзивної освіти, розкрито повноваження Кабінету Міністрів України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства соціальної політики України, а також місцевих джерелах адміністрації |
430. |
|
Миськів Леся Інклюзивна освіти України: особливості впровадження / Леся Миськів // Український часопис міжнародного права. — 2013. — № 3. — С. 121-124.
Обгрунтовується необхідність розуміння інклюзивної освіти як процесу, який повинен впроваджуватися на всіх рівнях освіти, в тому числі і вищому. Розкривається проблематика застосування понятійного апарату інклюзивної освіти в законодавстві України |
431. |
Р645931 |
Миськів, Леся Ігорівна Адміністративно-правові засади впровадження інклюзивної освіти в Україні : автореф. дис. … д-ра юрид. наук : 12.00.07 / Миськів Леся Ігорівна ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. — Київ, 2015. — 36 с. — Бібліогр.: с. 30-33.
ББК: Х9(4УКР)301 |
432. |
А749820 |
Миськів, Леся Ігорівна Правові проблеми інклюзивної освіти в Україні / Л. І. Миськів. — Харків : НікаНова, 2014. — 454 с. — Бібліогр.: с. 419–454 та у підрядк. прим.
ББК: Х9(4УКР)301.159,021+ Ч450.4(4УКР)к,021 |
433. |
|
Морозов Н. И.Правовое пространство инклюзивного образования / Н. И. Морозов // Мир образования. — 2012. — № 1. — С. 122-130.
Одною з основних складових соціалізації дітей з обмеженими можливостями здоров’я є забезпечення в майбутньому їх суспільно корисною зайнятістю, що обумовлює необхідність отримання ними конкурентоспроможних професій. У зв’язку з цим значної уваги потребує створення умов для отримання такими дітьми початкової, середньої та вищої професійної освіти як важливої ланки в системі їх неперервної освіти, значно підвищуючої можливості їх подальшого працевлаштування. У статті представлено досвід організації правового поля для даної категорії учнів |
434. |
|
Не дитина має пристосовуватися до умов навчального закладу, а навпаки : два комітети об’єднають зусилля, щоб підготувати пакет законодавства, який забезпечить гідне право на освіту для людей з особливими потребами // Голос України. — 2013. — 16 лют. (№ 32). — С. 3.
Круглий стіл у Комітеті Верховної Ради у справах пенсіонерів, ветеранів та інвалідів щодо формування інклюзивної політики в освітній сфері |
435. |
|
Обухівська Антоніна Психолого-медико-педагогічна консультація - методичний майданчик для педагогів та батьків / Антоніна Обухівська // Практика упр. закладом освіти. — 2014. — № 4. — С. 18-26.
Наприкінці навчального року керівники навчальних закладів планують мережу класів на новий навчальний рік, приймають рішення про відкриття нових класів, наприклад, інклюзивних, за потреби розглядають питання щодо реорганізації навчальних закладів тощо. Часто виникає чимало запитань щодо організації навчання дітей з особливими освітніми потребами. Відповідь на них може дати психолого-медико-педагогічна консультація |
436. |
|
Паршина В. В.Инклюзивность вуза как условие успешной социализации студентов с особыми потребностями / В. В. Паршина // Горизонти освіти. — 2014. — № 3, т.1. — С. 81-85.
Розглянуто розвиток інклюзивності в системі вищої освіти осіб з обмеженими можливостями |
437. |
Б346684 |
Пащенко, Ольга Василівна Інклюзивна освіта в умовах професійно-технічного навчального закладу : навч.-метод. посіб. / О. В. Пащенко, І. А. Гриценок, Н. З. Софій ; НАПН України, Ун-т менеджменту освіти. — Київ : Арт Економі, 2012. — 183, [1] с. : іл., табл.(. — Українсько-канадський проект "Децентралізація управління професійним навчанням в Україні"). — Бібліогр.: с. 167–171 та наприкінці розд. і у підрядк. прим.
ББК: Ч450я7-1 |
438. |
|
Прядко Л. О.Формування інклюзивного простору як засобу готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби / Л. О. Прядко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. — 2014. — № 4. — С. 444-450.
Представлено та обґрунтовано результати вивчення професійно- особистісної готовності педагога загальноосвітнього навчального закладу до реалізації інклюзивної моделі освіти як складової інклюзивного простору та визначено її складові |
439. |
|
Рассказова О. І.Соціальний педагог - суб’єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі / О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. — 2013. — № 4. — С. 72-79.
Обґрунтовано діяльність соціального педагога, що за своїм професійним призначенням та рівнем компетентності має поставати провідним суб’єктом розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти |
440. |
Р637873 |
Рассказова, Ольга Ігорівна Теорія та практика розвитку соціальності учнів в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. … д-ра пед. наук : 13.00.05 / Рассказова Ольга Ігорівна ; М-во освіти і науки України, Держ. закл. "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". — Луганськ, 2014. — 44 с. : табл. — Бібліогр.: с. 35-41.
ББК: Ч43
+ С5*421.253 |
441. |
|
Резнік ГаннаПраво дитини на освіту в міжнародних актах та законодавстві України / Ганна Резнік // Юрид. Україна. — 2015. — № 4/5. — С. 72-77.
Досліджено основні міжнародно-правові акти, які закріплюютьт право дитини на освіту. Визначено основні напрями та надано пропозиції щодо удосконалення законодавства у сфері освіти |
442. |
|
Резнік ГаннаПраво дітей з обмеженими можливостями здоров’я на освіту / Ганна Резнік // Юрид. Україна. — 2012. — № 12. — С. 75-80.
Досліджено проблеми реалізації права на освіту дітьми з обмеженими можливостями здоров’я; обгрунтовано концептуальні положення та основні напрями удосконалення системи надання освітніх послуг дітям з вадами шляхом використання дистанційного та інклюзивного навчання |
443. |
В64937 |
Сак, Тамара Василівна Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі : навч. курс та наук.-метод. посіб. / Т. Сак ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, НАПН України, Ін-т спец. педагогіки НАПН України. — К. : Плеяди, 2011. — 159 с. : табл.(. — Серія "Інклюзивна освіта" -. — Проект "Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами в Україні"). — Бібліогр.: с. 158–159.
ББК: Ч450.128я77 |
444. |
|
Самсонова ЛарисаНорма, що не допускає дискусії : розмова з керівником столичного Центру соціально-психологічної реабілітації дітей-інвалідів «Родина» / Лариса Самсонова ; інтерв’ю провів Олександр Козловський // Демокр. Україна. — 2012. — 12 жовт. (№ 41). — С. 18.
Розглянуто досвід інклюзивної освіти у штаті Вірджинія (США) |
445. |
А740282 |
Сім’я і дитина в умовах інклюзивної освіти : метод. поради батькам щодо сімейного супроводу навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату : метод. посіб. / [Шевцов А. Г., Романенко О. В., Ханзерук Л. О., Чеботарьова О. В.] ; за заг. наук. ред. А. Г. Шевцова ; Всеукр. громад. орг "Наук. т-во інвалідів "Ін-т соц. політики", Каф. ортопедагогіки та реабілітології Ін-ту корекц. педагогіки та психології Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. — Київ : Слово, 2013. — 106 с. : іл.
ББК: Ч491.044я7–1 |
446. |
|
Стадник В. В.Інституційні передумови і перспективи реалізації концепції інклюзивної освіти в Україні / В. В. Стадник, Г. О. Соколюк // Вісн. Хмельниц. нац. ун-ту. Сер.: Економіка. — 2015. — Т. 2, № 4. — С. 169-173.
Актуалізовано проблему розвитку інклюзивної освіти в Україні. Проаналізовано формальні і неформальні складові вітчизняного інституційного середовища у частині, яка стосується інклюзивної освіти з виділенням тих елементів, які зумовлюють проблеми розвитку педагогіки різноманітності |
447. |
|
Строкатюк Любов Розвиток творчих здібностей дітей : з особливими потребами / Любов Строкатюк // Директор шк., ліцею, гімназії. — 2011. — № 4. — С. 95-96.
Про роботу центру для дітей, які мають вади розвитку опорно-рухового апарату, вади слуху, зору та інтелекту |
448. |
|
Таргонський Григорій Досягнення та проблеми впровадження інклюзивної освіти в навчальних закладах Рівненщини: управлінський аспект / Григорій Таргонський // Рідна школа. — 2014. — № 7. — С. 18-19. |
449. |
|
Терещенко А. Л. Міжнародний досвід захисту осіб з особливими потребами у вищих навчальних закладах / А. Л. Терещенко // Митна справа. — 2013. — № 1, Ч. 2, кн. 2. — С. 368-372.
Досліджено міжнародний досвід захисту осіб з особливими потребами у вищих навчальних закладах, а також формуванню позитивних положень, які можна було б запровадити в Україні для покращення умов навчання та життєдіяльності осіб |
450. |
|
Федан Я. І. Готовність ЗНЗ на периферії львівщини до впровадження інклюзивного навчання / Я. І. Федан // Інвестиції: практика та досвід. — 2013. — № 15. — С. 88-90.
Подано результати експертного опитування, якому визначено дієвість ЗНЗ на Львівщині щодо впровадження моделі інклюзивного навчання. Досліджено головні проблеми розвитку інклюзії та оцінено важливість різних заходів щодо покращення навчання дітей-інвалідів |
451. |
Р644054 |
Ферт, Ольга Григорівна Педагогічні засади діяльності громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.01 / Ферт Ольга Григорівна ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. — Житомир, 2014. — 20 с. : іл. — Бібліогр.: с. 15-17.
ББК: Ч430 |
452. |
А719779 |
Фудорова, О. М. Вища освіта осіб з обмеженими можливостями в сучасній Україні: освітня інклюзія чи міф? : (соціол. вимір) / Фудорова О. М. ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Херсон. держ. ун-т. — Херсон : Херсон. міська друк., 2012. — 229 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 181–206.
ББК: С5*674.58*423.3,0
+ Ч450.94в81 |
453. |
|
Чайковський МихайлоІнклюзивна компетентність як складова професійної компетентності суб’єктів навчально-виховного процесу / Михайло Чайковський // Педагогіка і психологія проф. освіти. — 2012. — № 2. — С. 15-21.
Розглянуто поняття "професійна компетентність", "професійна майстерність", "професійна зрілість". Розкрито сутність інклюзивної компетентності, визначено критерії і рівні сформованості інклюзивної компетентності, доведено доцільність створення системи підготовки персоналу учбового закладу до продуктивного співробітництва з учнівською і студентською молоддю з особливими потребами |
454. |
В67632 |
Шапаренко, Галина Василівна Вступ до інклюзивної освіти : навч. посіб. / Г. В. Шапаренко ; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Ін-т післядиплом. пед. освіти. — Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. — 39 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 38 та у підрядк. прим.
ББК: Ч450я7-1 |
455. |
Р634400 |
Шевченко, Марина Василівна Психологічні чинники виникнення тривожно-фобічних симптомів у дітей молодшого шкільного віку з вадами мовлення в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. … канд. психол. наук : 19.00.04 / Шевченко Марина Василівна ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. — К., 2013. — 18 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 14–16.
ББК: Ю948.27–734 |
456. |
|
Шинкаренко Віра Не покинуті напризволяще : поступова інтеграція дітей з аутизмом у загальноосвітній простір / Віра Шинкаренко // Освіта України. — 2012. — 24 груд. (№ 52). — С. 7.
Йдеться про освіту дітей з особливими потребами |
457. |
|
Шинкаренко Віра Спеціальні класи у загальноосвітніх навчальних закладах / Віра Шинкаренко // Практика упр. закладом освіти. — 2014. — № 5. — С. 9-13.
Розглянуто специфіку відкриття класів для дітей з особливими освітніми потребами |
458. |
|
Шишова І. О.Психолого-педагогічна підготовка майбутніх вчителів в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова // Вища освіта України. — 2013. — № 3, Т. 2. — С. 41-44.
Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології.— Про діагностичну, профілактичну та корекційну роботу як важливі складові діяльності педагога та про педагого-психологічні умови підготовки майбутніх учителів |
459. |
В63071 |
Шнайдер, Володимира Іванівна Інклюзивна освіта: теоретико-методологічні, організаційні засади впровадження : [навч.-метод. посіб. / Шнайдер В. І.] ; Хмельниц. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти, Каф. педагогіки і психології. — Хмельницький : ОІППО, 2010. — 175 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 143–144.
Авт. зазнач. на звороті тит. арк.
ББК: Ч450,0 |
460. |
Р642366 |
Ярая, Тетяна Анатоліївна Особистісна готовність майбутніх психологів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти : автореф. дис. … канд. псих. наук : 19.00.07 / Ярая Тетяна Анатоліївна ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. — Київ, 2014. — 21 с., включ. обкл. : табл. — Бібліогр.: с. 16–19.
ББК: Ю949.2р30 |
461. |
|
Яценюк Л. Упровадження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" в систему інклюзивної освіти / Л. Яценюк // Нова пед. думка. — 2014. — № 1. — С. 213-215.
Розглянуто питання застосування педагогічної технології «Створення ситуації успіху» в системі інклюзивного навчання як ефективного методу стимулювання доцільної активності учнів з особливими потребами. Розкрито концептуальні положення, зміст і прийоми впливу ситуацій успіху на дітей з особливостями психофізичного розвитку |
462. |
|
Яценюк Л.Формування компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу щодо навчання дітей із порушенням інтелектуальної сфери в системі інклюзивної освіти / Л. Яценюк // Нова пед. думка. — 2014. — № 4. — С. 30-34.
Розглядається питання формування компетентності вчителя загальноосвітнього навчального закладу щодо навчання дітей із порушенням інтелектуальної сфери в системі інклюзивної освіти як важливого фактора забезпечення якісною освітою всіх дітей з особливими потребами |
463. |
Р649596 |
Яців, Маркіян Романович Інформаційна технологія проектування мультимедійних видань для потреб інклюзивної освіти : автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.13.06 / Яців Маркіян Романович ; М-во освіти і науки України, Укр. акад. друкарства. — Львів, 2015. — 24 с. : іл., табл. — Бібліогр.: с. 20-21.
:кх
ББК: Ч433.124.53 |
464. |
|
Яцюк І.Інклюзивна освіта в умовах сучасного загальноосвітнього навчального закладу / І. Яцюк // Нова пед. думка. — 2012. — № 2. — С. 159-161.
Розглянуто питання, пов’язані із запровадженням інклюзивної освіти в Україні. Обґрунтовано специфіку роботи сучасного загальноосвітнього закладу з дітьми з особливими потребами |