Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Література для курсової роботи "Вплив факторів і порядок ціноутворення на підприємстві."
1.


Соколовська, В.В. Теоретичні передумови стратегії ціноутворення підприємств сфери послуг [Текст] / В. В. Соколовська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2006. – №1,Т.2. – С. 149-153. – [В статті розглядаються актуальні питання формування стратегії ціноутворення підприємств сфери
послуг в Україні, її види та зміст, вплив факторів виробництва на стратегію ціноутворення у досягненні
конкурентоспроможності цих підприємств.].

2.


Чорна, Л. Маркетингові та фінансові критерії ефективності управління ціноутворенням у підприємствах інфраструктурних галузей економіки [Текст] / Л. Чорна // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №4. – С. 7-13.

3.


Чорна, Л. Теоретичні основи розробки стратегії ціноутворення підприємств [Текст] / Л. Чорна // Економіка та держава. – 2006. – №4. – С. 21-25.

4.


Чорна, Л.О. Систематизування методів обгрунтування тактичних цінових рішень підприємств малого бізнесу [Текст] / Л. О. Чорна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2006. – №2,Т.1. – С. 152-160. – [В статті висвітлені результати наукових досліджень процесів ціноутворення на підприємствах
малого бізнесу, в результаті яких визначена сутність тактичних цінових рішень підприємств та
запропоноване систематизування методів їх обґрунтування.].

5.


Шуремов, Е. Оптимизация цен и объемов продаж по критерию максимизации маржинальной прибыли [Текст] / Е. Шуремов // Проблемы теории и практики управления. – 2006. – №6. – С. 58-62.

6.


Чорна, Л. Методологічні засади обгрунтування довгострокових цінових рішень на підприємствах [Текст] / Л. Чорна // Статистика України. – 2006. – №2. – С. 47-52.

7.


Артус, М.М. Механізм ціноутворення та його функціонування в умовах ринку [Текст] / М. М. Артус // Фінанси України. – 2004. – №10. – С. 103-107.

8.


Лобаненко, В. Особливості тактичного ціноутворення на підприємстві [Текст] / В. Лобаненко // Держава та регіони. – 2007. – №3. – С. 301-304.

9.


Скворцов, І.Б. Обгрунтування необхідності застосування адитивної схеми ціноутворення на машинобудівних підприємствах [Текст] / І. Б. Скворцов, О. Я. Загорецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – №22(657). – С. 307-315.

10.


Некрылова, Н. Ценовые исследования как инструмент ценообразования в период экономической нестабильности [Текст] / Н. Некрылова // Маркетинговые исследования в Украине. – 2010. – №2. – С. 22-28.

11.


Яшкіна, О. Управління ціновими ризиками в умовах еластичного попиту [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. – 2010. – №2. – С. 68-70.

12.


Подмешальська, Ю. Механізм стратегічного ціноутворення на машинобудівному підприємстві [Текст] / Ю. Подмешальська // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2008. – №6. – С. 181-186.

13.


Гришко, В. (Гришко, О.. Крет І.) Моделювання процесу формування цін на інноваційну продукцію машинобудівних підприємств [Текст] / В. Гришко, О. К. Ємельянов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 153-157.

14.


Терещенко, О.О. Ставка дисконтування у прийнятті фінансово-інвестиційних рішень [Текст] / О. О. Терещенко // Фінанси України. – 2010. – №9. – С. 77-90.

15.


Потій, В. Механізм ціноутворення в управлінні фінансами підприємств [Текст] / В. Потій, Г. Куліш // Ринок цінних паперів України. – 2010. – №1-2. – С. 13-16.

16.


Корінєв, В. Особливості стратегічного ціноутворення в умовах інноваційної діяльності підприємства [Текст] / В. Корінєв // Вісник економічної науки України. – 2010. – №2. – С. 53-57.

17.


Чорна, Л.О. Концепція ціноутворення на підприємствах регіону [Текст] / Л. О. Чорна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2011. – №5,Т.1. – С. 170-174. – [В статті представлено дослідження щодо формування концепції ціноутворення на основі експертних оцінок покупців та підтримки інформаційної системи моніторингу та сценарного формування цін для обраних груп товарів.

18.


Загорецька, О.Я. Обґрунтування ціни продукції машинобудівних підприємств: від традиційної до інноваційної [Текст] / О. Я. Загорецька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2011. – №19(714). – С. 324-332.

19.


Яковенко, О.Г. Модифікований біноміальний метод ціноутворення з використанням GARCH-процесу [Текст] / О. Г. Яковенко, К. М. Заворотченко // Актуальні проблеми економіки. – 2012. – №4. – С. 312-321.

21.


Сурмай, Д.Д. Дослідження особливостей ціноутворення на підприємствах легкої промисловості [Текст] / Д. Д. Сурмай // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – №5,Т.1. – С. 104-107.

24.


Ковальчук, С.В. Сучасні тенденції застосування маркетингового ціноутворення у практичній діяльності українських підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук, Д. Г. Тимофеєв // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2013. – №2,Т.3. – С. 246-249.

25.
338.5
Ц62
Ціноутворення в умовах ринку [Текст] : навч. посіб. / Ю. І. Літвінов, Л. А. Останкова, Т. М. Літвінова, О. В. Підгорна. – К. : ЦУЛ, 2010. – 400с. –
Рекомендовано МОН України].

26.
338.5
П35
Письменна, У.Є. Вдосконалення механізму ціноутворення на підприємствах електроенергетики [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к. е. н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / У. Є. Письменна. – К. : КНУ, 2006. – 20с.

27.
338.5
М13
Мазур, О.Є. Ринкове ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / О. Є. Мазур. – К. : ЦУЛ, 2012. – 480с. –

Рекомендовано МОН України].

28.
338.5
П32
Пінішко, В.С. Ціни і ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / В. С. Пінішко. – Львів : Інтелект-Захід, 2006. – 488с. –

29.
338.5
О-75
Основи ціноутворення [Текст] : навч. посіб. /  за ред. Олійник Д.І., Кириченка О.А., Денисенка М.П. – К. : Видавн. Дім "Професіонал", 2009. – 384с. – [

30.
338.5
О-75
Основи ціноутворення [Текст] : навч. посіб. / Н. І. Верхоглядова, С. Б. Ільіна, Н. А. Іваннікова [та ін.]. – К. : Кондор, 2007. – 252с. –


33.
339.138
Л81
Лошенюк, І.Р. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. – К. : Дакор, 2008. – 184с. –
Рекомендовано МОН України].







37.
658
К90
Кулішов, В.В. Економіка підприємства: теорія і практика [Текст] : навч. посiб. / В. В. Кулішов. – 2-ге вид, перероб. і доп. – Львів : Магнолія, 2008. – 208с. – (Вища освіта в Україні). 

http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/1646/1/18.pdf К.Ю. Герасимчук
Національний університет “Львівська політехніка”
МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ЦІНОУТВОРЕННЯ ПРОДУКЦІЇ
ВИРОБНИЧО-ТЕХНІЧНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
http://biblio.royalwebhosting.net/faktoryi-tsenoobrazovaniya-24574.html
Черняхівська, Т. Н.. Маркетингова діяльність підприємства: теорія і практика / Т. Н. Черняхівська. - М.: Вища освіта. - 533 с. - (Основи наук). , 2008
Фактори ціноутворення
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “ціноутворення.....”
Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУhttp://lib.khnu.km.ua/inf_res/res_internet/navigator_SHV.php- розділ “Економіка підприємства ...”