Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Добрий день. Допоможіть будь ласка знайти літературу по темі курсової робогти з економіки підприємства "Сучасні підходи у розробці цінової політики підприємства". Дякую.
1.


Федотов, М. Конкурентное ценообразование на предприятии [Текст] / М. Федотов // Маркетинг. – 2005. – №2. – С. 49-55.

2.
338.5
Ш66
Шкварчук, Л.О. Ціноутворення [Текст] : підручник / Л. О. Шкварчук. – К. : Кондор, 2006. – 460с. 

3.


Руда, Т.П. Цінова політика підприємства та її вплив на формування доходів [Текст] / Т. П. Руда // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №6,Т.1. – С. 195-197. – [Досліджено об’єктивність та результативність формування доходів, як складової моделі управління. Проаналізовано та систематизовано структурні моделі формування доходів суб’єкта господарювання].

4.


Мельник, С.І. Методологічні аспекти формування ефективної цінової політики вітчизняних підприємств [Текст] / С. І. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 153-157.

5.
658
Е45
Економіка промислового підприємства [Текст] : підручн. для студ. неэкон. спец. / Н. М. Тюріна, М. Д. Ведерніков, Г. І. Капінос [та ін.] за ред. Н.М. Тюріної. – Л. : Новий Світ - 2000, 2008. – 312с. – (Вища освіта в Україні). – [Існує електронна копія]. 


6.


Дащенко, А. Методологія аналізу цінової політики конкурентів на товарному ринку [Текст] / А. Дащенко // Економіст. – 2009. – №12. – С. 48-51.

7.


Шевченко, А.А. Цінова політика як основний мотиваційний чинник підвищення ефективності виробництва підприємств харчової та переробної промисловості [Текст] / А. А. Шевченко // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2003. – №2,Т.1. – С. 117-120. –


8.
339.138
Л64
Литвиненко, Я.В. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – К. : Персонал, 2008. – 244с.


9.


Потій, В. Механізм ціноутворення в управлінні фінансами підприємств [Текст] / В. Потій, Г. Куліш // Ринок цінних паперів України. – 2010. – №1-2. – С. 13-16.

10.
339.138
К56
Ковальчук, С.В. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / С. В. Ковальчук, І. В. Гвоздецька, С. М. Синиця. – Львів : Новий Світ -2000, 2011. – 352с. 


11.


Устименко, В.А. Маркетингові дослідження впливу цінової політики та якості виробів на конкурентоспроможність продукції [Текст] / В. А. Устименко, Г. О. Данилова // Держава та регіони. – 2011. – №2. – С. 198-205.

12.
658
Е45
Економіка і фінанси підприємства [Текст] : навч. посіб. / Й. С. Ситник, Л. Р. Струтинська, Т. В. Склярук, М. В. Гербут. – Львів : Тріада плюс, 2010. – 244с.


13.
658.14/.17
О-66
Орлов, О.А. Маржинальная прибыль в экономических расчетах на промышленных предприятиях [Текст] : монография / О. А. Орлов, Е. Г. Рясных. – К. : Освіта України, 2011. – 192с. – [В монографии впервые в отечественной и зарубежной теории и практике сделана попытка рассмотреть весь спектр подходов и методов использования маржинальной прибыли (валовой маржи) в экономических расчетах на промышленных предприятия



14.
658.8
Б20
Балабанова, Л.В. Маркетинг підприємства [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. – К. : ЦУЛ, 2012. – 612с.


15.


Узунов, Ф.В. Некоторые необоснованные концепции условных товарных отношений внутри промышленных предприятий [Текст] / Ф. В. Узунов // Економіка @ держава. – 2013. – №8. – С. 45-50.

16.


Жуков, С.А. Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст] / С. А. Жуков, В. П. Федурця, Я. А. Громова // Актуальні проблеми економіки. – 2014. – №6. – С. 213-219.

17.


Птащенко, Л.О. Іноземний досвід реалізації антимонопольної політики у сфері цінового регулювання [Текст] / Л. О. Птащенко, О. А. Рудич // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2014. – №3,Т.2. – С. 7-10.

18.


Сагайдак, М.П. Методичні підходи до формування і оцінки результативності цінової політики підприємства на нових ринках [Текст] / М. П. Сагайдак // Економіка @ держава. – 2014. – №12. – С. 24-29.

19.
63
Н34
Дуляба, Н.І. Удосконалення цінової політики підприємства - стратегічна альтернатива збільшення його доходів [Текст] / Н. І. Дуляба, І. Б. Зілінська // Науковий вісник НЛТУ України. – 2013. – Вип. 23.1. – С. 269-274.

20.


Лабурцева, О.І. Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика [Текст] / О. І. Лабурцева // Економіка @ держава. – 2015. – №5. – С. 34-28.

21.

http://pidruchniki.com/13590823/marketing/etapi_rozrobki_tsinoЕтапи розробки цінової політики та їх зміст


22.

http://nauka.kushnir.mk.ua/?p=21809Особливості розробки та впровадження цінової політики на підприємстві в сучасних умовах

23.

http://www.ukr-socium.org.ua/Arhiv/Stati/6..pdf 73
В.Г. Кудлай
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЦІНОУТВОРЕННЯ
НА ПІДПРИЄМСТВАХ В СУЧАСНИХ УМОВАХ

24.

http://www.rusnauka.comГлущак І.А.,  к. е. н. Богацька Н.М.
Вінницький торговельно-економічний інститут КНТЕУ 
Теоретико-методологічні аспекти цінової політики підприємства

25.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “цінова політика підприємства.....”
26.

Додатково радимо Вам звернутись до Навігатора Інтернет- ресурсів за профілем університету на сайті НБ ХНУ- розділ “Економіка підприємства
...”
27.

Радимо звертатись до електронних ресурсів інших бібліотек. Наприклад на сайт Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського за адресою http://www.nbuv.gov.ua/ ( БД «Система каталогів і картотек», «Електронний фонд», «Наукова періодика України»)!!!!