Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

>>> Емоційний інтелект
>>>
>>> Емоційний інтелект дітей дошкільного віку у багатодітних сімях
1.
Кабінет Міністрів ухвалив рішення допомогти дітям, які виховувуються в багатодітних сім`ях [Текст] // Соціальний захист сьогодні. – 2019. – №3-4. – С. 13-14.

2.
Брехунець, О.О. Розвиток емоційного інтелекту дітей [Текст] / О. О. Брехунець // Основи здоров`я. – 2018. – №2. – С. 28-30.

3.
Вовчик-Блакитна, О.О. Сучасний дошкільник: особливості емоційного розвитку [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Обдарована дитина. – 2007. – №4. – С. 23-38.

4.
Галинська, Н. Емоційні прояви дітей старшого дошкільного віку [Текст] / Н. Галинська // Психолог. – 2009. – №34. – С. 5-8.

5.
Гулевич, Е. Эмоциональный интеллект: методы развития [Текст] / Е. Гулевич // Управление персоналом ( укр.). – 2010. – №7. – С. 47-49.

6.
Зубань, В.М. Задовольнити прагнення дитини до позитивних емоцій [Текст] / В. М. Зубань // Педагогіка толерантності. – 2002. – №3. – С.63--66. – [Формування позитивних емоції].

7.
Калошин, В.Ф. Вплив емоцій на ефективність навчального процесу (теорія та практика) [Текст] / В. Ф. Калошин, О. О. Безносюк, Ю. П. Лемешко // Практична психологія та соціальна робота. – 2006. – №1. – С. 70-74.

8.
Калошин, В.Ф. Емоційний інтелект- головний показник ефективності використання людських ресурсів [Текст] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №4. – С. 54-63.

9.
Кірсканова, С.В. Профілактика емоційних розладів у дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (Пелюстки настрою) [Текст] / С. В. Кірсканова, І. А. Трубнікова // Практична психологія та соціальна робота. – 2009. – №10. – С. 16-25. – [Цикл занять з розвитку емоційної сфери у дітей.].

10. 37
К55 Коберник, О.М. Ігровий дизайн обдарованої дитини: визрівання емоцій і почуттів особистості [Текст] / О. М. Коберник, В. П. Тименко, Т. О. Шевчук. – К. : Інформаційні системи, 2009. – 200c.
11.
Корнілова, В.В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім`ї (для батьків дітей дошкільного віку) [Текст] / В. В. Корнілова // Практична психологія та соціальна робота. – 2012. – №5. – С. 22-34.

12.
Мединська, Ю.Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] / Ю. Я. Мединська // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – №10. – С. 11-15.

13.
Носенко, Е.Л. Емоційний інтелект як інтегральна особистісна властивість [Текст] / Е. Л. Носенко, Н. В. Коврига // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №9. – С. 22-27.

14.
Сіроштан, С. Психокорекція емоційних особливостей дошкільників [Текст] / С. Сіроштан // Психолог. – 2005. – №18. – С.9-12.

15.
Сорока, В. Емоційна освіта [Текст] / В. Сорока // Освіта України. – 2018. – 2 квіт. (№13). – С. 10.

16.
Талан, М. Соціальний захист сімей з дітьми [Текст] / М. Талан // Соціальний захист. – 2007. – №5. – С. 17-20. – [про грошові виплати та додаткові відпустки ].

17.
Чепіженко, Н.В. Емоції і здоров`я. Практична робота "розпізнавання позитивних і негативних емоцій" [Текст] / Н. В. Чепіженко // Основи здоров`я. – 2017. – №3. – С. 6-10.

18.
Шпак, М. Емоційний розвиток особистості в дошкільному дитинстві [Текст] / М. Шпак // Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2003. – №3. – С.11-116.

19. Носенко Е.Л.
Емоційний інтелект як форма прояву важливої складової особистісного потенціалу – рефлексивної свідомості / Е.Л. Носенко // Вісник Дніпропетровського університету. Сер. : Педагогіка і психологія. - 2012. - Т. 20, вип. 18. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdupp_2012_20_18_20

20.
Костюк А. В.
Емоційний інтелект та шляхи його розвитку / А. В. Костюк // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 2(1). - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2014_2%281%29__17

21.
Шпак М.
Емоційний інтелект в контексті сучасних психологічних досліджень / М. Шпак // Психологія особистості. - 2011. - № 1. - С. 282-288. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Po_2011_1_36

22. Моргун В. Ф.
Емоційний інтелект у багатовимірній структурі особистості / В. Ф. Моргун // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 2-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2010_6_3

23. Кулик Н. А.
Емоційний інтелект: аналіз сучасних західних досліджень / Н. А. Кулик, Л. Л. Гільова // Проблеми сучасної психології. - 2018. - Вип. 39. - С. 79-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pspl_2018_39_9

24. Павельчук С.
Емоційний інтелект як феномен сучасної наукової та популярної психології / С. Павельчук // Проблеми гуманітарних наук. Психологія. - 2014. - Вип. 33. - С. 153–163. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pgn_ps_2014_33_16

25. Ракітянська Л.
Сутність та зміст поняття "емоційний інтелект / Л. Ракітянська // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2018. - Вип. 4. - С. 35-42. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2018_4_6

26. Годлевська А. І.
Проблеми багатодітних сімей в Україні, oкремі аспекти соціально-педагогічної роботи з ними / А. І. Годлевська, Н. В. Шпалерчук // Збірник наукових праць Кам`янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2015. - Вип. 25. - С. 33-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2015_25_6

27.
Букій Т. В.
Особливості реалізації виховної функції багатодітною сім’єю / Т. В. Букій // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2014. - № 3. - С. 26-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2014_3_6

28. Букій Т. В.
Взаємодія соціальних інститутів у процесі соціально-педагогічної підтримки багатодітної сім’ї / Т. В. Букій // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 2. - С. 7-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_2_3

29. Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Емоційний інтелект (EQ).”