>>> Доброго дня!Допоможіть мені будь-ласка підібрати літературу на тему "Формування асортименту підприємства як основи його цінової політики на прикладі підприєств з виробництва виробів з бетону для будівництва"
1.
658
Е45
Економіка підприємств [Текст] : навч. посіб. / за ред. П.С. Харіва. – Тернопіль : Економічна думка, 2000. – 500с.
2.
658
Е45
Економіка підприємства [Текст] : практикум до самост. вивчення дисц. / уклад.: В.М. Полозова, А.Б. Грушевицька; відп. за вип. О.О. Орлов. – Х. : ХНУ, 2008. – 195с.
3.
339.138
М26
Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / під ред.: В.І. Крамаренка, Б.І. Холода. – К. : ЦУЛ, 2003. – 258с.
4.
338.5
Ц65
Цінова політика підприємства [Текст] : контрольна робота та метод. вказівки для студ. спец. "Економіка підприємства" ЗФН / уклад. К.С. Думанська. – Хмельницький : ХНУ, 2008. – 23с.
5.
339.138
А90
Асаул, А.Н. Маркетинг-менеджмент в строительстве [Текст] = Marketing-Management in Construction : науч. и учебно-метод. справ. пособие / А. Н. Асаул, В. П. Грахов под ред. А.Н. Асаула. – СПб. : Гуманистика, 2007. – 248с. – (Экономическое возрождение России ; № 14).
6.
658.8
Б20
Балабанова, Л.В. Маркетинг підприємства [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова. –
7.
338.5
Б39
Безкоровайна, С.В. Управління ціновою політикою підприємства [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / С. В. Безкоровайна. – К. : Нац-ний ун-т харчових технологій, 2005. – 20с.
8.
Гаркавенко, С. Формування асортименту підприємства в умовах монополістичної конкуренції [Текст] / С. Гаркавенко, Г. Михайлик // Держава та регіони. – 2007. – №1. – С. 83-88.
9.
Гончаров, В.М. Цінова ситуація на підприємствах [Текст] / В. М. Гончаров, Т. С. Капустіна // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2012. – №5,Т.1. – С. 19-21.
10.
658.7/.8
І-23
Іванюта, П.В. Управління ресурсами та витратами [Текст] : навч. посіб. / П. В. Іванюта, О. П. Лугівська за ред. С.М.Іванюти. – К. : ЦУЛ, 2009. – 320с. – [
Рекомендовано МОН України].
11.
624
К17
Кальніченко, О.В. Управління проектами з використанням методів та моделей управління вартістю [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. техн. наук; спец. 05.13.22 - управління проектами та розвиток виробництва / О. В. Кальніченко. – К. : Київський нац-ний ун-т будівництва та архітектури, 2004. – 17с.
12.
339.138
К66
Корж, М.В. Маркетинг [Текст] : навч. посіб. / М. В. Корж. – К. : ЦУЛ, 2008. – 344с. –
13.
339.138
К67
Корнієв, В.Л. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / В. Л. Корнієв, М. Х. Корецький, О. І. Дацій. – К. : ЦНЛ, 2007. – 200с. – [Рекомендовано МОН України].
14.
Красовська, Т. Методичні засади формування механізму товарного асортименту на виробничих підприємствах [Текст] / Т. Красовська // Економіка та держава. – 2010. – №2. – С. 67-70.
15.
658.8
К82
Крикавський, Є. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / Є. Крикавський, Н. Чухрай. – 2-ге вид. – Львів : Львівська політехніка, 2004. – 472с. – [ Існує електронна копія ].
16.
658
В60
Внутрішній економічний механізм підприємства [Текст] : навч. посіб. / П. В. Круш, С. О. Тульчинська, Р. В. Тульчинський, С. О. Кириченко. – К. : ЦУЛ, 2008. – 206с.
17.
339.138
Л64
Литвиненко, Я.В. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Я. В. Литвиненко. – К. : Персонал, 2008. – 244с. –
18.
339.138
Л81
Лошенюк, І.Р. Маркетингова цінова політика [Текст] : навч. посіб. / І. Р. Лошенюк, А. М. Гуменюк, Ю. Б. Чаплінський. – К. : Дакор, 2008. – 184с. –
19.
658
М48
Мельник, Л.Г. Экономика предприятия [Текст] : конспект лекций / Л. Г. Мельник, А. И. Каринцева. – Суми : Университетская книга, 2003. – 192с.
20.
Мельник, С.І. Методологічні аспекти формування ефективної цінової політики вітчизняних підприємств [Текст] / С. І. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4,Т.3. – С. 153-157.
21.
Нестер, Ю.А. Формування асортиментної політики сучасного промислового підприємства [Текст] / Ю. А. Нестер // Вісник Технологічного університету Поділля. Економічні науки. – 2004. – №1,Ч.2,Т.2. – С. 72-76. – [Стаття присвячена дослідженням формування асортиментної політики в сучасних складних умовах перехідної економіки України.].
22.
338(477)
П78
Опук, І. Маркетингова концепція управління будівельним підприємством [Текст] / І. Опук, С. Ковальчук // Проблеми розвитку соціально-економічних систем в контексті глобалізаційних викликів. – 2010. – Т.3. – С. 74-76.
23.
658.8
О-75
Оснач, О.Ф. Промисловий маркетинг [Текст] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. – К. : ЦУЛ, 2009. – 364с. –
24.
Саламацька, О.Ю. Особливості маркетингового підходу в управлінні будівельною галуззю України [Текст] / О. Ю. Саламацька // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2012. – №5. – С. 238-243.
25.
338.5
Т59
Тормоса, Ю.Г. Ціни та цінова політика [Текст] : навч. посіб. / Ю. Г. Тормоса. – К. : КНЕУ, 2001. – 122с. – [Існує електронна копія]. –
26.
658
Е45
Економіка промислового підприємства [Текст] : підручн. для студ. неэкон. спец. / Н. М. Тюріна, М. Д. Ведерніков, Г. І. Капінос [та ін.] за ред. Н.М. Тюріної. – Л. : Новий Світ - 2000, 2008. – 312с. – (Вища освіта в Україні). – [Існує електронна копія]. – [Затверджено МОН України].
27.
338.5
Ш66
Шкварчук, Л.О. Ціноутворення [Текст] : підручник / Л. О. Шкварчук. – К. : Кондор, 2006. – 460с.
1.http://pidruchniki.ws/13560615/marketing/tovarna_politika_upravlinnya_asortimentom_produktsiyi_promislovih_pidpriyemstvah
2.http://ena.lp.edu.ua:8080/bitstream/ntb/9799/1/15.pdf
На жаль, більш детально відповісти на даний запит в рамках Віртуальної довідки неможливо |
|