> Бакалаврська робота на тему: "Маркетингові дослідження"1. 658.7/.8 Б20 Балабанова Л.В. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика: Навч. посібник/ Л.В.Балабанова, А.М.Германчук.- К.: ВД "Професіонал", 2004.- 288с
2. Бегма Ю. Социальная ответственность маркетинговых исследований: мода или необходимость?/ Ю.Бегма, В.Паниотто// Маркетинговые исследования в Украине.- 2006.- №5.- С. 24-29.
3. Безбородова Т.В. Експертні методи збору і оцінки інформації в маркетингу// Інвестиції : практика та досвід.- 2007.- №12.- С. 27-30.
4. 339.138 Б76 Божук С.Г. Маркетинговые исследования/ С.Г.Божук, Л.Н.Ковалик.- СПб.: Питер, 2003.- 304с.- (Маркетинг для профессионалов)
5. 339.138 П18 Бойко И.И. Маркетинговые исследования: Учебное пособие.- К.: Кондор, 2005.- 280с
6. Бурцева Т.А. Анализ содержательных аспектов процедуры маркетинговых исследований/ Т.А.Бурцева, Н.А.Миронова, Л.Н.Наумова// Маркетинг в России и за рубежом.- 2007.- №3.- С. 46-58.
7. Васильєва В. Маркетингові дослідження фондового ринку// Вісник економічної науки України.- 2006.- №2.- С. 49-51.
8. 339.138 В65 Войчак А.В. Маркетинговий менеджмент: Пiдручник.- К.: КНЕУ, 1998.- 268с
9. 339.1 Г29 Гейк П. Вчись аналізувати ринок/ П.Гейк, П.Джексон; Пер. з англ.- Львiв: "СЕЙБР-СВIТЛО", 1995.- 270с.- (Бiблiотечка малого бiзнесу)
10. 339.138 Г62 Голубков Е.П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика.- М.: Изд-во "Финпресс", 1998.- 416 с.- (Маркетинг и менеджмент в России и за рубежом)
11. Голубков Е.П. Маркетинг для маркетологов. Предплановые исследования и стратегический анализ// Маркетинг в России и за рубежом.- 2007.- №6.- С. 96-113.
12. Григорук П.М. Статистична обробка даних маркетингових досліджень/ П.М.Григорук, С.С.Григорук// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №4,Т.1.- С. 23-27.
13. Громова О. Ассоциативный метод в маркетинговых исследованиях/ О.Громова, И.Морозова// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №5.- С. 43-47.
14. 339.138 Д42 Джоббер Д. Принципы и практика маркетинга: Учебное пособие.- 2-е изд.- М.: Вильямс, 2000.- 688с.: іл.
15. Длигач А. Маркетинговые исследования в разработке бренд-стратегий/ А.Длигач, Н.Писаренко// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №2.- С. 24-31.
16. 658.7/.8 Д79 Дубовик О.В. Управління маркетинговими дослідженнями підприємств в процесі формування конкурентних переваг: Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец.08.06.01-ек-ка, организація і управління підприємствами.- Львів: Ін-т регіональних досліджень, 2005.- 20с
17. 339.138 Д84 Дурович А.П. Маркетинг в предпринимательской деятельности: Учебное пособие.- Минск: "Финансы.Учет.Аудит.", 1997.- 464с
18. Ефименко М. Исследование подходов к сегментации потребителей// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №1.- С. 52-56.
19. Житник Е. Маркетинговые исследования в стратегии компаний// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №2.- С. 16-22.
20. 339.138 З-13 Завьялов П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах: Учебное пособие.- М.: ИНФРА-М, 2001.- 496с.- (Высшее образование)
21. Зюкова І. Потенціал маркетингових досліджень// Економіка. Фінанси. Право.- 2007.- №4.- С. 3-7.
22. Ильяшенко С.М. Специфика маркетинговых исследований для новых товаров// Маркетинговые исследования в Украине.- 2006.- №6.- С. 18-27.
23. 659 Р36 Реклама и маркетинг в Интернете: Учеб.-практическое пособие/ Т.Кеглер, П.Доулинг, Б.Тейлор, Д.Тестерман; Пер. с англ.- М.: Альпина Паблишер, 2003.- 640с
24. Клименко В. Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової промисловості// Економіка. Фінанси. Право.- 2007.- №8.- С. 3-9.
25. 339.138 К56 Ковалев А.И. Маркетинговый анализ. Кн.3 (35)/ А.И.Ковалев, В.В.Войленко.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: Центр экономики и маркетинга, 2000.- 256с.- (Биб-ка хозяйственного руководителя)
26. Ковальчук С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області)// Маркетинг в Україні.- 2007.- №5.- С. 28-34.
27. Ковальчук С.В. Роль маркетингових досліджень у формуванні інноваційних стратегій комерційних банків// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №4,Т.1.- С. 27-37.
28. Кракович Д. Новые методики в маркетинговых исследованиях// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №3.- С. 20-25.
29. 339.138 К90 Кулибанова В.В. Прикладной маркетинг.Теория маркетинга и практика бизнеса.- СПб.: Издат. дом "Нева", 2002.- 272с
30. Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2006: експертна оцінка та аналіз УАМ// Маркетинг в Україні.- 2007.- №2.- С. 4-7.
31. Лылык И. Основные тенденции развития рынка маркетинговых исследований в Украине// Маркетинг и реклама.- 2006.- №10.- С. 36-38.
32. Лылык И. Тенденции развития рынка маркетинговых исследований в Украине// Маркетинговые исследования в Украине.- 2006.- №5.- С. 20-22.
33. Масиенко Ю. Пять шагов бизнеса навстречу маркетинговым исследованиям// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №6.- С. 16-18.
34. 339.138 О-96 О` Ш.Д. Конкурентный маркетинг: стратегический подход.- СПб.: Питер, 2001.- 864с.
35. 339.138 О-54 Олійник Т.А. Економічний механізм маркетингових досліджень на підприємствах швейної галузі промисловості: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к.е.н. Спец.: 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами.- К.: КНУТД, 2006.- 19с
36. 339.138 О-70 Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: Підручник. Ч. 1/ В.В.Ортинська, О.М.Мельникович.- К.: КНТЕУ, 2002.- 161с.- [У першій частині підручника розглянуто важливі теоретично-методологічні питання організації маркетингових досліджень. Розкриваються зміст та особливості проведення різноманітних видів опитування, спостереження та експерименту. Викладені методичні підходи до дизайну опитувальних листів.].
37. 339.138 П18 Парсяк В.Н. Маркетинговые исследования: Учебное пособие/ В.Н.Парсяк, В.К.Рогов.- 2-е изд., дораб.- К.: Наук. думка, 2000.- 172с
38. 339.138 П18 Парсяк В.Н. Маркетинговые исследования/ В.Н.Парсяк, В.К.Рогов.- К.: Наук. думка, 1995.- 142с
39. 339.138 П52 Полторак В.А. Маркетингові дослідження: Навч. посібник.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: ЦНЛ, 2003.- 387с.
40. Проненко Г. Постановка задач маркетингового исследования, или "38 попугаев"// Маркетинговые исследования в Украине.- 2007.- №5.- С. 33-37.
41. Решетнікова Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень/ Г.Решетнікова, А.Жидков// Маркетинг в Україні.- 2007.- №5.- С. 24-27.- [Маркетингові дослідження].
42. Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г.Решетнікова, А.Жидков// Маркетинг в Україні.- 2007.- №4.- С. 25-27.- [Маркетингові дослідження].
43. Савчук О.А. Маркетингові дослідження при формуванні економічної політики підприємства/ О.А.Савчук, А.І.Пляскіна// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №4,Т.2.- С. 53-57.
44. Сидоренко М. Важливість і значення перерахунку ретроспективних даних до впровадження нових класифікацій в Україні// Маркетинг в Україні.- 2006.- №6.- С. 25-29.- [Маркетингові дослідження].
45. 339.138 С50 Смит П.Р. Маркетинговые коммуникации: комплексный подход = Marketing communications an integrated approach/ Пер. со 2-го англ. изд.- К.: Знання- Прес, 2003.- 796с.
46. Соколовский И. Понимать больше чем другие: лицензированные методики TNS и их применение в маркетинговых исследованиях// Маркетинговые исследования в Украине.- 2006.- №5.- С. 30-36.
47. Сорока К. Місце та роль маркетингових досліджень на підприємствах малого бізнесу/ К.Сорока, А.Макаренко, Я.Стовба// Економіка. Фінанси. Право.- 2007.- №6.- С. 7-11.
48. 339.138 С77 Старостіна А.О. Маркетингові дослідження: Практичний аспект.- К.: ВИЛЬЯМС, 1998.- 262с.
49. Хрулев С. О роли маркетинговых исследований в успешной стратегии компании// Маркетинговые исследования в Украине.- 2006.- №6.- С. 84-86.
50. Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності// Маркетинг в Україні.- 2007.- №4.- С. 14-21.- [Маркетингові дослідження].
51. Шабанова Л. Проблемы совершенствования методики проведения маркетинговых исследований// Проблемы теории и практики управления.- 2006.- №10.- С. 119-126.
52. Шашкин А.В. Использование онлайн-панелей в маркетинговых исследованиях// Маркетинговые исследования в Украине.- 2006.- №5.- С. 52-56.
|
|