Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Аналіз ринку пошукових технологій:місце та роль корпорації Google.Дякую


1. Бережанський А. Торгівці повітрям// Галицькі контракти.- 2007.- №3-4.- С. 44-47.- [Транснаціональні корпорації. Ринок високих технологій].
2. Бобров Л.К. Общая характеристика мирового информационого рынка// Библиотека в эпоху перемен.- 2004.- №4 (24).- С.134-139.- [Фрагмент монографии "Стратегическое управление информационной деятельностью библиотек в условиях рынка" профессора Новисибирской академии экономики и управления. Рассмотрены организация, структура и объекты информационного рынка].
3. Борисов К. Агент особого назначения: Эволюция информационно-поисковых систем в Интернете// Библиотечное дело.- 2006.- №11.- С.14-17.- [История возникновения "Всемирной паутины". Поисковые системы в настоящее время.].
4. Васильєва Н. Становлення ринку телекомунікацій та інформаційних технологій як основи інформаційного суспільства// Економіст.- 2002.- №3.- С.64-66.
5. Глобальный поиск от А до Yа// Internet UA.- 2005.- №5.- С.18-26.- [поисковые системы в Интернете].
6. Гусев С. Сквозь игольное ушко// Компаньон.- 2006.- №51-52.- С. 27-30.- [Современный телекоммуникационный рынок].
7. 339.138 Є41 Єжова Л.Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 2002.- 560с
8. 334 Ж91 Журавльова І.В. Інформаційні системи міжнародного бізнесу: Навчальний посібник.- Х.: ХНЕУ, 2006.- 452с.- [ Запропоновані матеріали для засвоєння теоретичних знань з основ створення та функціонування комп`ютерних систем і технологій, використання новітніх інформаційних технологій, заснованих на мережних і сучасних телекомунікаційних системах; включені й розглядаються питання з використання корпоративних інформаційних систем, застосування засобів автоматизації проектування ІС, використання інформаційно-довідкових систем технічного аналізу ринків і систем міжбанківських розрахунків, а також питання з організації електронної комерції й реклами в Інтернет:, забезпечення безпеки інформаційних систем. Рекомендовано для студентів і аспірантів, які займаються проблемами розробки та впровадження ІТ-технологій у діяльності організацій.].
9. Зверев А. Найди то, сам знаешь что// Мой компьютер.- 2007.- №20.- С. 12-15.- [Пошукові системи Інтернет].
10. Иванов П. Сегодняшнее лицо конвергентного завтра// Компаньон.- 2007.- №4.- С. 34-36.- [Рынок телекоммуникационных услуг].
11. Касьянов Ю. Нескучное завтра// Компаньон.Стратегии.- 2005.- №12.- С. 11-19.- [Современные IT-компании и IT-рынок Украины].
12. Корольков В. Информационный бизнес в Интернете - новая парадигма экономики// Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2005.- №5-2.- С. 144-149
13. 007 К88 Кудрявцева С. Міжнародна інформація: Навч. посібник/ С.Кудрявцева, В.Колос.- К.: Слово, 2005.- 400с.- [ У навчальному посібнику викладаються концептуальні і методичні засади використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій для збору, аналізу і використання інформації в міжнародних інформаційних потоках, безперешкодного обміну думками, одержання і передачі інформації та ідей, минаючи інформаційні межі при наступаючій глобальній кооперації у 21-му стол;тті. Описиваються принципи правового регулювання міжнародного інформаційного поля, сучасний стан розвитку міжнародних інформаційних організацій, формування інформаційного суспільства, проблеми забезпечення авторського права в кон тексті використання мережевих технологій, методи його захисту та питання правового регулювання в Інтернеті. Розглядаються проблеми інформатизації суспільства та міжнародні програми, що присвячені цим проблемам. Навчальний посібник „Міжнародна інформація" призначений для студентів юридичних та економічних, гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів, що вивчають курс міжнародної інформації і подальша професійна діяльність яких буде пов`язана з обробкою великих обсягів інформації на міжнародному рівні.].
14. Курдина Е. Движение в режиме ускорения// Компаньон.- 2006.- №47.- С. 60-63.- [Современный рынок информационных продуктов].
15. Мельник Д. Эра связи// Компаньон.- 2007.- №4.- С. 31-32.- [Тенденции рынка телекоммуникаций].
16. Мировой медиарынок: карлики побеждают великанов// Інвестиції : практика та досвід.- 2002.- №21.- С.27-28.
17. 02:004 Р69 Романенко В.Н. Сетевой информационный поиск: Практическое пособие/ В.Н.Романенко, Г.В.Никитина.- СПб.: Профессия, 2003.- 288с.- (Специалист)
18. 339.92 Р86 Румянцев А.П. Світовий ринок послуг: навчальний посібник/ А.П.Румянцев, Ю.О.Коваленко.- К.: ЦНЛ, 2006.- 456с.- [Рекомендовано МОН України].
19. Сакалош Т. Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: особливості, структура, чинники// Маркетинг в Україні.- 2006.- №6.- С. 52-55.
20. Тарнавский В. Я иду искать// Управление компанией(укр.изд.).- 2004.- №9.- С. 86-95.- [История Google].
21. Фролова О.М. Структура і динаміка європейського ринку інформаційних продуктів та послуг// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2006.- №63,Ч.II.- С. 244-253.
22. 339.138 Ч-49 Чернега О.М. Маркетинговий механизм управління ринком інформаційних продуктів та послуг: Автореф. дис-ції на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.06.01-економіка, організація та управління підприємствами.- Одеса: Одеський держ. економічний ун-т, 2003.- 19с


1. http://www.kayshu.com/media.russian.html
2. http://interner.ru/index.php/archives/158
3. http://www.google.ru/corporate/history.html
4. http://www.seoexp.com/ru/history/google_history/full_article/
5. http://www.business-magazine.ru/investments/purchase/pub295258
6. http://www.cnews.ru/news/top/index.shtml?2007/06/05/253492
7. http://eplus.com.ua/news/170.html
8. http://ru.worldseo.net/blog/1872/message.html