Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Підскажіть будь-ласка, у яких книгах можна знайти: "Міжнародний маркетинг, як складова частина всієї системи в галузі маркетингу"?


1. 339.92А35 Азарян Е.М. Международный маркетинг: Учебное пособие.- К.: ИСМО МО Украины, 1998.- 200с.
2. Акулич М.В. Некоторые глобальные стратегии международного бизнеса и международного маркетинга// Маркетинг в России и за рубежом.- 2006.- №1.- С. 108-119.
3. 339.92А48 Алексунин В.А. Международный маркетинг: Учебное пособие.- М.: Издательский Дом "Дашков и К", 2000.- 160с
4. 339.92Г58 Гоголь Г.П. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник.- Львів: Львівська політехніка, 2004.- 148с.- [ Висвітлено основні аспекти формування міжнародної маркетингової діяльності, а також шляхи виходу на світовий ринок. Дається визначення маркетингових політик як інструментів впливу на цільові групи маркетингу.].
5. Захарян Ю.И. Развитие международного маркетинга в условиях рынка/ Ю.И.Захарян, Э.В.Самоткал, С.Н.Талала// Інвестиції : практика та досвід.- 2007.- №9.- С. 33-36.
6. Каніщенко О. Українська специфіка міжнародного маркетингу// Економіка України.- 2006.- №5.- С. 33-37.
7. 339.92К19 Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг: Теорія і господарські ситуації: навчальний посібник.- 2-ге вид., перерб.- К.: Кондор, 2007.- 152с.- [Рекомендовано МОН України].
8. 339.92Л86 Луцій О.П. Міжнародний маркетинг: Конспект лекцій.- К.: ЄУФІМБ, 2000.- 44с.
9. 339.92М13 Мазаракі А.А. Міжнародний маркетинг: Підручник/ А.А.Мазаракі, Т.І.Чаюн, Т.М.Мельник.- К.: КДТЕУ, 2000.- 306с.- [У підручнику висвітлено теоретичні засади міжнародного маркетингу, складові зовнішнього середовища, підходи щодо сегментації світових ринків і розробки експортної стратегії, визначення конкурентноспроможності країни, фірми на зовнішньому і внутрішньому ринках.].
10. 339.92М43 Международный маркетинг/ Н.И.Перцовский, И.А.Спиридонова, А.В.Барсукова, Б.Н.Смитиенко; Под ред. Перцовского Н.И.- М.: Высшая школа, 2001.- 239с
11. 339.92М43 Международный маркетинг: Учебное пособие/ Под ред.: Васильева Г.А., Ибрагимова Л. А.- М.: ЮНИТИ, 1999.- 199с.
12. 339.92М74 Моисеева Н.К. Международный маркетинг: Учебное пособие.- М.: Е&М, 1998.- 320с.- (Биб-ка хозяйственного руководителя)
13. 339.92Н76 Новошинська Л.В. Міжнародний маркетинг: Навч. посібник.- К.: ЦНЛ, 2004.- 176с.-
14. Тарлопов І.О. Тенденції розвитку міжнародного маркетингу та напрямки ії реалізації// Актуальні проблеми економіки.- 2008.- №2.- С. 129-139.
15. Циганкова Т. Вплив глобальної торгової системи на міжнародну маркетингову діяльність// Маркетинг в Україні.- 2005.- №4.- С. 25-30.
16. Циганкова Т. Макротенденції розвитку сучасної парадигми міжнародного маркетингу// Маркетинг в Україні.- 2005.- №3.- С. 63-66.- [Теорія маркетингу].
17. 339.92Ц58 Циганкова Т.М. Мiжнародний маркетинг: Навчальний посiбник.- К.: КНЕУ, 1998.- 120с
18. http://dlastudenta.narod.ru/books/marketing/markukr6.html

Радимо додатково переглянути БД “Електронний каталог”-рубрика “Міжнародний маректинг” та Інформаційну сторінку на сайті бібліотеки “Навігатор Інтернет-ресурсів за профілем університету" - “Марекинг”.