> Допоможіть, будь-ласка, підібрати літературу на реферат по темі: "Зміст товарної політики підприємств маркетингової орієнтації"
1.
Эсперты о проблемах маркетинговой
товарной политики предприятия// Маркетинг и
реклама.- 2006.- №1.- С. 12-15.
2.
Герасимяк Н.В. Основні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємств// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2008.- №2, Т.1.- С. 60-62.
3.
Глотова Г. Товарна політика у сфері видавничо-книготорговельного бізнесу// Вісник книжкової палати.- 2004.- №9.- С.18-21.- [Концепція нового видання, тематичне планування видавничого репертуару, формування видавничого та книгарського асортименту.].
4.
Глотова Г. Товарна політика у сфері видавничо-книготорговельного бізнесу// Вісник книжкової палати.- 2004.- №10.- С.15-19.- [Закінчення. Початок: Вісн. Кн. палати.-2004.-№9. Якість і конкурентноспроможність видавничої продукції та її асортименту.].
5.
Голошубова Н.О. Розробка товарної політики на підприємствах оптової торгівлі в системі маркетингу/ Н.О.Голошубова, Н.І.Трішкіна// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №4.Ч.2,Т.1.- С. 18-27.
6.
Крамська А.О. Удосконалення маркетингової структури управління товарною політикою підприємства// Легка промисловість.- 2007.- №2.- С. 48-49.
7.
Крамська А.О. Удосконалення механізму управління товарною політикою підприємства за допомогою функціонально-вартісного аналізу (ФВА)// Легка промисловість.- 2007.- №3.- С. 48-49.
8.
Прочан А.О. Особливості товарної політики туристичного підприємства// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №3.- С. 252-254.
9.
Сербіненко Н. Маркетингова товарна політика виробничого підприємства України/ Н.Сербіненко, М.Гєргєль// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2007.- №3.- С. 220-224.
10.
Соловйов І. Товарна політика виноробних підприємств: управління асортиментом/ І.Соловйов, О.Петрухно// Маркетинг в Україні.- 2006.- №1.- С. 44-49.
11.
Соловйов І. Товарна політика виноробного підприємства: визначення позицій продукції/ І.Соловйов, О.Петрухно, Г.Чорний// Маркетинг в Україні.- 2006.- №2.- С. 34-38
12.
Ткаченко Н. Особливості товарної політики в системі електронної комерції// Маркетинг в Україні.- 2003.- №1.- С. 24-28.
13.
Ткаченко Н. Проблемы формирования маркетинговой товарной политики предприятия// Маркетинг и реклама.- 2006.- №1.- С. 16-19.
14.
Трішкіна Н. Критерії та показники оцінки оптимальності товарної політики оптових підприємств// Підприємництво, господарство і право.- 2004.- №3.- С. 133-136.
15.
Шумейко В. Тенденції у формуванні маркетингової товарної політики олійно-жирових підприємств// Маркетинг в Україні.- 2007.- №1.- С. 36-39.
16.
330.341.1
К56 Ковальчук С.В. Інноваційний маркетинг (Товарна інноваційна політика): Курс лекцій.- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 266с
17.
339.138
М26 Маркетингова товарна політика: Програма курсу, контрольна робота та методичні вказівки до її виконання для студ. спец. "Маркетинг"/ Уклад. В.О. Шипуліна.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 39с
18.
339.138
К21 Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 1997.- 156с
19.
339.138
К21 Кардаш В.Я. Маркетингова товарна політика: Навч.-методичний посiбник.- К.: КНЕУ, 2000.- 124с
20.
339.138
К21 Кардаш В.Я. Товарна інноваційна політика: Навчальний посібник.- К.: КНЕУ, 1999.- 124с.
21.
339.138
Х73 Холодний Г.О. Маркетингова товарна політика: Навчальний посібник.- Х.: ХНЕУ, 2006.- 324с.
|
|