Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть знайти літературу на тему: "Мета навчання іноземній мові на початковому рівні".
1.


Блажевич В. Влияние глобализации на изучение иностранных языков// Alma mater.- 2006.- №10.- С. 32-34.

2.
37
С69
Козубай В.І. Функціонально-комунікативний метод та мотиваційне моделювання у процесі навчання навичкам іншомовного спілкування/ В.І.Козубай, Л.М.Морська// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2004.- С. 52-54.

3.
80
А43
Зв`язок навчання і мотивації при вивченні іноземної мови/ Ю.І.Басараб, М.М.Галелюк, І.В.Лозенко, Р.Л.Сопільник// Актуальні проблеми філології та перекладознавства.- 2006.- Вип.2.- С. 9-11.

4.


Вербицкий А.А. Иноязычные компетенции как компонент общей профессиональной компетенции инженера// Высшее образование сегодня.- 2007.- №12.- С. 27-31.

5.


Веревкина-Рахальская Ю.Н. Интернет-ресурсы как средство оптимизации изучения иностранного языка// Высшее образование сегодня.- 2006.- №12.- С.58-59.

6.


Вєтохов О. Самостійна робота учнів з оволодіння іноземною мовою: психологічні умови ефективності// Рідна школа.- 2004.- №2.- С.36-38.

7.


Гусак Т. Навчання письмовому мовленню іноземних мов на початковому етапі// Рідна школа.- 2008.- №1-2.- С. 63-65.

8.


Кобяцька І. Роль мотивації вивчення іноземної мови студентами технічних ВНЗ у період адаптації// Педагогіка і психологія професійної освіти.- 2002.- №5.- С. 82- 88.

9.


Колобкова Л. Тенденции развития языкового политкультурного образования// Alma mater.- 2006.- №11.- С. 26-28.

10.


Кочмина Г. Роль мотивации в процессе формирования иноязычной компетенции будущих специалистов// Alma mater.- 2007.- №11.- С. 15-18.

11.


Миронова В. Формування прагматичної компетенції учнів на початковому етапі вивчення іноземної (англійської) мови// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 64-65.

12.


Никейцева О.Н. Интенсификация как усиление действенности. Проблемы обучения инстранным языкам в современной высшей школе// Гуманітарні науки.- 2004.- №2.- С.144-148.

13.


Пішванова В. Гуманітарні проблеми моделювання навчання дорослих іноземної мови// Рідна школа.- 2005.- №2.- С.60-61

14.


Тарасов О. Критичне мислення як мета й інструмент у вивченні іноземної мови// Освіта і управління.- 2003.- №2.- С.135-138.

15.


Чайка Л.В. Роль іноземних мов у підготовці фахівців нового покоління/ Л.В.Чайка, Г.Г.Старостенко// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №2,Т.2.- С. 110-112.

16.
37
С69
Коваль І.В. Чинники успішності опанування іноземною мовою студентами вищого навчального закладу// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 46-47.

17.
37
С69
Молотай Л.А. Навчання читанню іноземною мовою як етап професійного становлення майбутніх інженерів// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 59-60.

18.
37
А43
Садикова О.К. Методи та прийоми навчання письма на початковаму етапі вивчення іноземної мови// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2007.- Вип. 3.- С. 29-32.

19.
37
С69
Святчик К.В. Організація учбово-комунікативної діяльності при навчанні іноземної мови// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 19-20.

20.
37
С69
Ткач В.В. Вплив колективу на процес розвитку діалогічного та монологічного мовлення іноземною мовою// Соціально-гуманітарні та психолого-педагогічні науки.- 2005.- С. 61-62.

21.
378
А43
Кравчина Т.В. До питання про формування готовності студентів технічного профілю до іншомовного спілкування// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2005.- С. 123-124.

22.
378
А43
Чередник О.В. Методи збагачення словникового запасу студентів у процесі вивчення іноземної мови// Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук.- 2006.- С. 52-55.

23.
80
А43
Данилюк Л.В. Навчання англійської як другої іноземної мови в сучасній системі гуманітарної освіти/ Л.В.Данилюк, М.О.Шрамко// Актуальні проблеми філології та перекладознавства.- 2005.- С. 252-254.

24.
80
А43
Жолобова Т.Д. Розширення словникового запасу та організація мовної практики// Актуальні проблеми філології та перекладознавства.- 2006.- Вип.2.- С. 39-41.

25.
80
А43
Коваль І.В. Шляхи підвищення ефективності навчання іноземної мови студентами вищого навчального закладу// Актуальні проблеми філології та перекладознавства.- 2005.- С. 262-264.

26.
80
А43
Сніцар І.В. Вровадження новітніх технологій на заняттях іноземної мови// Актуальні проблеми філології та перекладознавства.- 2005.- С. 288-289.

27.
80
А43
Шупта О.В. Формування позитивної мотивації учіння у майбутніх перекладачів// Актуальні проблеми філології та перекладознавства.- 2005.- С. 297-298.

28.
81
С91
Волошина О.В. Роль кредитно-модульної системи у процесі викладання іноземних мов// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 32-35.

29.
81
С91
Крехтяк О.Р. Формування навичок англомовної фахової усної та писемної комунікації// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 90-91.

30.
81
С91
Чорна С.Б. Іноземна мова для спеціальних цілей: суть, виникнення та розвиток/ С.Б.Чорна, Н.Б.Гавришків// Сучасні проблеми лінгвістики та навчання іноземних мов у контексті Болонського процесу.- 2005.- С. 185-187.

31.
811
І-67
Брушко Т. Поняття "мови" у навчанні другої іноземної мови// Іноземномовна комунікація: здобутки та перспективи.- 2006.- С. 161-162.

32.

  http://209.85.129.132/search ua ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ВНЗ