Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть, будь ласка, підібрати список літератури на тему: Комерційна діяльність роздрібного торгівельного підприємства та шляхи її удосконалення

1. 339.138Б68 Блайт Д. Основы маркетинга = Essentials of Marketing/ Пер. с англ. Зарицкой М.Ю.; Пер.Заризкая М.Ю.- К.: Знання-Прес, 2003.- 493с.- (Европейский маркетинг)
2. 339.3В49 Виноградська А.М. Технологія комерційного підприємництва: навчальний посібник.- К.: ЦНЛ, 2006.- 780с.- [Рекомендовано МОН України].
3. Голошурова Н. Роздрібна торговельна мережа України: стан і тенденції розвитку// Економіка України.- 2008.- №9.- С. 74-85.
4. Гончар Л. Передумови і механізм упровадження комерційної логістики на підприємствах роздрібної торгівлі// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2008.- №5.- С. 39-43.
5. Григорчук Т. Диверсифікація як засіб стратегічного маневрування в умовах конкурентного середовища підприємства роздрібної торгівлі// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2000.- №2.- С. 35-40.
6. Грищенко І.М. Комерційна діяльність у роздрібній торгівлі// Актуальні проблеми економіки.- 2007.- №3.- С. 103-107.
7. Дубовик Т. Формування маркетингових комунікацій роздрібних торговельних підприємств// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2003.- №4.- С. 23-28.
8. Кавун О. Визначальні фактори формування роздрібних торгових мереж в Україні// Підприємництво, господарство і право.- 2004.- №10.- С. 150-152.
9. Кавун О.О. Основні особливості та перспективи розвитку роздрібної торгівлі України в умовах глобалізації світової економіки// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2007.- №4,Т.1.- С. 211-214.
10. Кавун О.О. Формування корпоративних торговельних мереж у роздрібній торгівлі// Актуальні проблеми економіки.- 2005.- №9.- С. 91-97.
11. 339.3К63 Комерційна діяльність: підручник/ За ред. В.В. Апопія.- 2-ге вид., перероб., доп.- К.: Знання, 2008.- 558с.- [Допущено МОН України].
12. Коноваленко В.М. Оцінка діючої системи управління закупівельною діяльністю підприємств роздрібної торгівлі// Маркетинг в Україні.- 2005.- №2.- С. 39-45.
13. Корольов І. Принципи та особливості диверсифікаціїї діяльності підприємств роздрібної торгівлі// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2000.- №6.- С.25-31.
14. Корсунский С. Дом, который построил Сэм// Компаньон.- 2006.- №24.- С. 22-24.- [Компания Wal-Mart - крупнейшая в мире розничная торговая империя. Секреты стратегии].
15. 339.138К73 Котлер Ф. Маркетинг менеджмент.- 10-е изд.- СПб.: Питер, 2002.- 752 с: ил.
16. 339.3Л36 Леви М. Основы розничной торговли/ М.Леви, Б.А.Вейтц; Пер. с англ. Жильцова С.; Под ред. Кантуревского Ю. Н.- СПб.: Питер, 1999.- 448с.- (Теория и практика менеджмента)
17. Лігоненко Л. Роздрібна торгівля України у дзеркалі світових тенденцій розвитку галузі// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2005.- №6.- С. 12-22.
18. Любківська Г. Маркетингові чинники формування конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі// Вісник ТАНГ.- 2004.- №2.- С. 70-76
19. 339.3М29 Марцин В.С. Економіка торгівлі: Підручник.- К.: Знання, 2006.- 402с.[Затверджено Міністерством освіти і науки України]].
20. Медведева Ю.Ю. Роль брендинга в розничной торговле// Маркетинг в России и за рубежом.- 2008.- №5.- С. 107-110.
21. Микитенко Н. Проектування операційної системи підприємства роздрібної торгівлі// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2005.- №4.- С. 48-54
22. Михайлова Е. Внешняя и внутрення среда розничной торговли в двадцать первом веке// Маркетинг.- 2005.- №2.- С. 91-100.
23. Михайлова Е. Внешняя и внутренняя среда розничной торговли в двадцать первом веке// Маркетинг.- 2005.- №1.- С. 89-97.
24. Николаев И.Г. Методические подходы к разработке и реализации стратегий развития в розничной торговле// Маркетинг в России и за рубежом.- 2006.- №3.- С. 100-106.- [Маркетинг в торговле].
25. 339.3П15 Памбухчиянц О.В. Организация и технология коммерческой деятельности: Учебник.- М.: Инфор.-внедрен. центр "Маркетинг", 1999.- 292с.
26. Петруня Ю. Маркетингові комунікації в роздрібній торгівлі: передумови ефективності/ Ю.Петруня, О.Гут// Маркетинг в Україні.- 2006.- №2.- С. 15-19.
27. Пигунова О. Ассортиментная стратегия предприятия розничной торговли// Маркетинг.- 2001.- №6.- С.50-53.
28. Просто неотразим!// Компаньон.- 2007.- №13.- С. 68-71.- [Apple - лучшая компания розничной торговли Америки].
29. Редчиц С. Методы подбора и стимулирования персонала в розничной торговле// Новый Персонал.- 2006.- №9.- С. 31-35.
30. Ряполов К. Торгуем вниманием// Компаньон.- 2006.- №46.- С. 48-50.- [Опыт и результаты работы с персоналом в розничной торговле ].
31. Соболєв В. Маркетингова орієнтація підприємств роздрібної торгівлі// Вісник економічної науки України.- 2006.- №1.- С. 140-143
32. 65Т85 Тупчій Ю.І. Оцінка конкурентноспроможності підприємств роздрібної торгівлі: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к. е. н. Спец. 08.07.05 - економіка торгівлі та послуг.- Х.: ХДУХТ, 2006.- 19с
33. Фильченков Д. Эффективная организация торгового предприятия : оптимизация розничных продаж// Маркетинг и реклама.- 2002.- №1.- С. 34-36.
34. 338.5Ф53 Філіпішина Л.М. Формування цінової політики підприємств роздрібної торгівлі: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к. е.н. Спец. 08.06. 05-ек-ка торгівлі та послуг.- Х.: ХДУХТ, 2006.- 20с
35. Чорна Л. Формування стратегій ціноутворення на підприємствах роздрібної торгівлі// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2006.- №6.- С. 33-41.
36. Чорна Л.О. Формування концепції управління ціноутворенням в підприємствах роздрібної торгівлі// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №6,Т.2.- С. 220-223.
37. Шимкович В. Стратегии роста для розничной торговли// Новый маркетинг.- 2004.- №11.- С. 28-34.- [Один экстенсивный и два интенсивных способа наращивания прибыльности торгового бизнеса].
38. 338.5Ш87 Шталь Т.В. Комплексна оцінка ресурсного потенціалу підприємств роздрібної торгівлі: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к. е. н. Спец. 08.07.05 - економіка торгівлі та послуг.- Х.: ХДУХТ, 2006.- 18с
39. 339.3Щ98 Щур Д.Л. Основы торговли. Розничная торговля: Настольная книга руководителя, главбуха и юриста/ Д.Л.Щур, Л.В.Труханович.- 2-е изд., перераб. и доп.- М.: Дело и сервис, 2000.- 704с.
40. 339.3Э40 Экономика и организация деятельности торгового предприятия: Учебное пособие/ Под общ. ред. Соломатина А.Н.- М.: ИНФРА-М, 2000.- 295с.

Додатково радимо Вам переглянути рубрику БД “Електронний каталог”- Економічні науки//роздрібна торгівля