Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможить, будь ласка, знайти літературу для написання курсової роботи на тему "Механізм удосконалення діяльності туристичних фірм (з використанням досвіду США)".Дякую.

1.

Алейникова Г.М. Организация и управление турбизнесом: Учебное пособие.- Донецк: ДИТБ, 2002.- 184с

2.


Афоніна А.А. Управління конкурентоспроможністю підприємств в бізнес-туризмі на засадах пректного менеджменту// Вісник Технологічного університету Поділля. (Хмельницький національний університет).Економічні науки.- 2004.- №6.- С.186-190.- [Сформульована категорія "конкурентоспроможність"; наведено концептуальну модель конкуреноспроможності підприємства. Запропоновано математичну модель оцінки ризиків туристичних продуктів і деякі результати їх застосування].

3.


Білецька І. Менеджмент туристичної фірми: місія і стратегія розвитку// Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2005.- №5-2.- С. 266-271

4.


Білик В. Комунікативна підготовка як ключовий чинник професійної компетентності менеджера туристичного підприємства// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2008.- №5.- С. 114-120.

5.


Бриггс С. Маркетинг в туризме: Учебное издание/ Пер. со 2-го англ. изд.- К.: Знання-Прес, 2005.- 358с.- (Европейский маркетинг).

6.


Ведмідь Н.І. Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств: Автореф. дис-ції на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.06.01-економіка, організація і управління підприємствами.- К.: Київський нац-ний торгівельно-економічний ун-т, 2003.- 20с

7.


Воронкова Л.П. История туризма и гостеприимства [Електронний ресурс]: Учеб. пособ.- М.: ФАИР-ПРЕСС, 2004.- 304с.

8.


Гайдук А. Інтегрований туристичний концерн-сучасна форма туристичного підприємства в умовах глобалізації// Регіональна економіка.- 2006.- №2.- С. 204-211.

9.


Герасименко В.Г. Основы туристского бизнеса: Учебное пособие.- Одесса: "Черноморье", 1997.- 160с

10.


Гнатюк Т.М. Розробка механізму управління інвестиційною діяльністю підприємств туристичної сфери: Автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.06.01-економіка, організація та управління підприємствами.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 16с

11.


Гнатюк Т.М. Розробка механізму управління інвестиційною діяльністю підприємств туристичної сфери: Дисертація на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец. 08.06.01-економіка, організація та управління підприємствами.- Івано-Франківськ: ТУП, 2003.- 174с

12.


Демура Т. Шляхи улосконалення організаційно-управлінських механізмів підприємств туристичної сфери України// Економіка та держава.- 2005.- №10.- С. 49-51.

13.


Дмитрук О.В. Підприємства рекреаційно-туристичної сфери як об`єкти управлінської діяльності// Актуальні проблеми економіки.- 2008.- №9.- С. 98-103.

14.


Дядечко Л.П. Економіка туристичного бізнесу: навчальний посібник.- К.: ЦУЛ, 2007.- 224с.- [[Рекомендовано МОН України]].

15.


Захарчин Г. Інвестування туристичної сфери: регіональний аспект/ Г.Захарчин, Н.Соломійчук// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2006.- №4 (554).- С. 9-13.

16.


Захарчин Г.М. Економічні аспекти розвитку персоналу в туристичних організаціях на основі логістично-маркетингових схем/ Г.М.Захарчин, Р.О.Веремчук// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2006.- №2 (552).- С. 203-208.

17.


Карп В.С. Проблеми розвитку українського туристичного бізнесу на сучасному етапі// Актуальні проблеми міжнародних відносин.- 2005.- №52,Ч.2.- С.162-168.

18.


Квартальнов В.А. Стратегический менеджмент в туризме: Современный опыт управления.- М.: Финансы и статистика, 2000.- 496с.

19.


Кисіль Т. Якість управління туристичною фірмою та зовнішній аудит// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2008.- №6.- С. 95-97.

20.


Кифяк В.Ф. Організація туризму: навчальний підручник.- Чернівці: Книги-XXI, 2008.- 344с.- [Рекомендовано МОН України].

21.


Кифяк В.Ф. Організація туристичної діяльності в Україні: Навч. посібник.- Чернівці: Рута, 2003.- 300с.

22.


Кононыхин С.В. Техника и технология услуг туристического бизнеса: Конспект лекций. Ч.1.- Донецк: Донецкий ин-т бизнеса, 2002.- 229с

23.


Левицкая Э.В. Стратегический менеджмент в туристическом бизнесе: Учебное пособие.- Донецьк: ДИТБ, 2002.- 168с.

24.


Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навчальний посібник/ М.Мальська, В.Худо, В.Цибух.- К.: ЦНЛ, 2004.- 272с

25.


Мальська М. Основи туристичного бізнесу: Навчальний посібник/ М.Мальська, В.Худо, В.Цибух.- Львів: Видавн. центр ЛНУ ім.І .Франка, 2003.- 360с.- [ Розглянуто концептуальні підходи до туристичного бізнесу, менеджменту та маркетингу.
Для студентів та фахівців з туризму.
].

26.


Мельниченко С. Сучасні інформаційні технології в діяльності підприємств туристичної індустрії// Вісник Київського національного торговельно-економічного університету.- 2004.- №1.- С. 70-76

27.
338.46
Г72
Мельниченко С.В. Інформаційний ринок: елемент механізму управління туризмом// Університетські наукові записки.- 2007.- №1.- С. 303-307.

28.
338.48
Р64
Менеджмент туристичної індустрії: Навч. посібник/ І.М.Школа, Т.М.Ореховська, І.Д.Козьменко, І.Р.Лошенюк; За ред. Школи І.М.- Чернівці: Книги- ХХІ, 2005.- 596с.

29.
338.48
А45
Непогодіна Н.І. Проблеми управління розвитком підприємств туристичного комплексу Криму// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2006.- №2,Т.1.- С. 58-61.

30.
338.48
Б87
Овчаров А. Туристический комплекс в России: тенденции и риски// Вопросы экономики.- 2008.- №1.- С. 108-119.

31.
338.48
В68
Охріменко О. Страховий захист туристичних подорожей : Досвід Великобританії та США// Страхова справа.- 2006.- №2.- С. 72-73.

32.
338.48
Г56
Поплавська Ж.В. Фінансово-організаційні аспекти туристичного бізнесу/ Ж.В.Поплавська, В.Г.Поплавський// Фінанси України.- 2006.- №1.- С. 121-128.

33.
338.48
Г93
Попович В.І. Особливості класифікації витрат у туристичній діяльності// Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки.- 2005.- №4,Ч.2,Т.2.- С. 18-22.

34.
338.48
Г94
Прочан А.О. Особливості товарної політики туристичного підприємства// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №3.- С. 252-254.

35.
338.48
Г94
Розвиток туристичного бізнесу регіону: навчальний посібник/ За ред. І.М.Школи.- Чернівці: Книги-XXI, 2007.- 292с

36.
338.48
Д99
Рудюк Н. Концептуальні підходи до реінжинірингу бізнес-системи туристичної фірми// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.1.- С. 184-187.

37.
338.48
К32
Румянцев А.П. Міжнародна торгівля послугами: Навчальний посібник/ А.П.Румянцев, Ю.О.Коваленко.- К.: ЦУЛ, 2003.- 112с.

38.
338.48
К64
Сенин В.С. Организация международного туризма: Учебник.- М.: Финансы и статистика, 2001.- 400 с: ил.

39.
338.48
Л37
Сметанко О.В. Методика та організація обліку і аудиту витрат у туристській галузі (на прикладі туристських підприємств Автономної Республіки Крим): Автореф. дисертації на здобуття наук. ступеня к.е.н. Спец.08.06.04-бух. облік, аналіз та аудит.- К.: Київський нац-ний економічний ун-т, 2004.- 19с

40.
338.48
Л37
Угрин Д. Опрацювання характеристик відсутності та неповноти інформації у сховищах данних туристичного бізнесу// Вісник Національного університету "Львівська політехніка".- 2007.- №22(604).- С. 57-64.

41.
338.48
М21
Устенко А. Маркетингова система управління туристичним бізнесом/ А.Устенко, О.Малинка// Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2005.- №5-2.- С. 232-234

42.
338.48
М21
Федулова Л.І. Інноваційні контури розвитку туризму// Актуальні проблеми економіки.- 2006.- №2.- С. 137-147.

43.
338.48
О-50
Чаплінський Ю.Б. Особливості управління маркетингом туристичного підприємства// Економіка та підприємництвоДержава та регіони.- 2006.- №4.- С. 391-393.

44.
338.48
Ч-34
Швірк А. Роль менеджера у керуванні сучасною туристичною фірмою за умов глобалізації// Вісник Тернопільської академії народного господарства.- 2005.- №4.- С. 67-70.

45.
338.48
Ю86
Шульгіна Л.М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства// Проблеми науки.- 2005.- №10.- С. 24-30.

46.
339.5
Р86
Шульгіна Л.М. Маркетингові дослідження суміжників туристичних підприємств України/ Л.М.Шульгіна, Є.Є.Гаєвська// Маркетинг в Україні.- 2004.- №5.- С. 25-33.

47.
796
В75
Юрьев А.П. Планирование туризма: Учебное пособие.- Донецк: ДИТБ, 2001.- 195с