Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть підібрати літературу на тему: Комунікативні особливості, інтерактивного маркетингу. Дякую
1.


Асаул А.Н. Принципы формирования интегративного управления в инвестиционно-строительном комплексе/ А.Н.Асаул, В.П.Грахов// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.1.- С. 15-21.


2.

Басараб О. Производители попались в сеть// Компаньон.- 2003.- №39.- С.42-43.

3.


Вильсон Ф.Р. (Вильсон, Ф. Ральф) Пять законов электронного маркетинга// Internet UA.- 2003.- №10.- С.28-31

4.


Данилюк А. Интернет-маркетинг: веб-стиль компании// Internet UA.- 2003.- №7-8.- С.22-23.- [интернет-маркетинг в компании, инструменты и средства воплощения маркетинговых идей в Сети].

5.


Захарчук І.В. Специфіка планування рекламної кампанії для Інтернет-проектів// Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки.- 2005.- №3,Т.1.- С. 174-177.

6.


Кудлай В.Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку// Економіка. Фінанси. Право.- 2006.- №10.- С. 9-11.

7.


Ларионов В. Маркетинг становится мобильным/ В.Ларионов, А.Паньков// Маркетолог.- 2004.- №1.- С. 46-48.- [Новые технологии маркетинга позволяют компаниям добиваться краткосрочного ажиотажного спроса на свою продукцию.].

8.


Матвійчук-Соскіна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України// Маркетинг в Україні.- 2006.- №6.- С. 14-16.

9.


Окландер М. Комплекс Інтернет-комунікацій у маркетингу/ М.Окландер, І.Литовченко// Маркетинг в Україні.- 2008.- №3.- С. 29-35.

10.


Парамонова Т. Составляющие элементы системы маркетинговых коммуникаций/ Т.Парамонова, В.Бикулов// Маркетинг.- 2005.- №2.- С. 67-73.

11.


Паштин С. "Интригующий" маркетинг// Маркетинг в России и за рубежом.- 2008.- №3.- С. 35-42.- [маркетингові комунікації].

12.


Петруня Ю. Маркетингові комунікації в роздрібній торгівлі: передумови ефективності/ Ю.Петруня, О.Гут// Маркетинг в Україні.- 2006.- №2.- С. 15-19.

13.


Родкина Т. Маркетинговая среда на рынке телекоммуникационного оборудования/ Т.Родкина, А.Рассказов// Маркетинг.- 2004.- №1.- С. 43-54.

14.


Сахарова Т.В. Суб`єктивні товарні аргументи в маркетинговій комунікаційній практиці// Актуальні проблеми економіки.- 2006.- №7.- С. 73-77.

15.


Сахарова Т.В. Товарна аргументація в системі маркетингових комунікацій// Актуальні проблеми економіки.- 2006.- №4.- С. 91-96.

16.


Тодорова О. Подводные рифы корпоративных маркетинговых коммуникаций// Маркетинг и реклама.- 2008.- №3.- С. 35-42.

17.


Хазан М. Предприятие как открытая система// Проблемы теории и практики управления.- 2005.- №3.- С. 108-116.- [Менеджмент и маркетинг на предприятии].

18.


Челеченко Ю.В. Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу// Актуальні проблеми економіки.- 2008.- №6.- С. 257-261.

19.
339.138
М26
Маркетинг: кн. для преподавателя.- 1-е рус. изд.- К.: Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2003.- 401с

20.
339.138
А83
Армстронг Г. Маркетинг. Загальний курс: навч. посіб./ Г.Армстронг, Ф.Котлер.- 5-те вид.- М.: Вільямс, 2001.- 608 с

21.
339.138
А83
Армстронг Г. Введение в маркетинг: учеб. пособ./ Г.Армстронг, Ф.Котлер; пер. с англ.- 5-е изд.- М.: Вильямс, 2000.- 640с.: іл.

22.
339.138
Б20
Балабанова Л.В. Маркетинг: підручник.- 2-ге вид., перероб. і доп.- К.: Знання-Прес, 2004.- 645с.

23.
339.138
Г20
Гаркавенко С.С. Маркетинг: пiдручник.- 5-те вид., доп.- К.: Лiбра, 2007.- 720с.
24.
339.138
П20
Паттен Д. Успешный маркетинг для малого бизнеса = Successful Marketing for the Small Business/ пер. с англ. В. Петрашек.- М.: ФАИР-ПРЕСС, 2003.- 368с.- (Университеты бизнеса)

25.
339.138
П76
Примак Т.О. Маркетинг [Електронний ресурс]: навч. посіб.- 2-ге випр. та доп.- К.: МАУП, 2004.- 228с.

26.
339.138
П76
Примак Т.О. Маркетингові комунікації на сучаному ринку: навч. посіб.- К.: МАУП, 2003.- 200с

27.
339.138
М26
Маркетинг/ У.Руделиус, М.В.Авдюхина, Н.И.Ивашкова, Р.А.Керин.- 1-е рус. изд.- М.: ДеНово, 2001.- 706с

28.
339.3
М15
Макарова М.В. Електронна комерція: посібник.- К.: Академія, 2002.- 272с.- (Альма-матер)

29.http://www.refine.org.ua/pageid-2908-1.htmlСучасні технології прямого маркетингу

30.http://ubooks.com.ua/books/00020/inx19.php Дослідження ринку інформаційних ресурсів І послуг

31. http://uk.wikipedia.org/wikiМобільний маркетинг

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог”на сайті НБ ХНУ- рубрика “Маркетинг,” “Інтерактивний маркетинг”.