Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго дня!!!!!!!!!!Підкажіть будь ласка авторів методички по маркетингу.я дуже надіюсь на позитивну відповідь))))дякую!!!

1.
339.138
Р58
Магістерські програми зі спеціальності "Маркетинг"/ уклад.: С.В. Ковальчук, Р.В. Бойко, Л.А. Бичікова.- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 53с.- [Існує електронна копія]

2.
339.138
О-75
Маркетинг бібліографічних продуктів і послуг: Програма для студентів спеціальності 7.020.102: " Бібліотекознавство та бібліографія"/ КНУКіМ; Укл. Якимова Л.А.- К., 1999.- 10с.

3.
339.138
О-75
Маркетинг інформаційних технологій: метод. вказ. до практ. занять для студ. спец. "Інформаційні технології проектування"/ уклад. Т.К. Скрипник.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 21с.- [Існує електронна копія]

4.
339.138
М54
Маркетинг послуг: метод. вказ. до самост. вивчення курсу та завдання контрольної роботи для студ.спец. "Маркетинг"/ уклад. Н.І. Майорова.- Хмельницький: ХНУ, 2008.- 146с

5.
339.138
М26
Маркетинг послуг: програма, контрол. завдання та метод. вказ. до виконання контрольної роботи для студ. ЗФН спец. "МНС"/ уклад. Н.І. Майорова; відп. за вип. О.О. Орлов.- Хмельницький: ТУП, 2000.- 22с

6.
339.138
М26
Маркетинг у галузі: метод. вказ. для студ. спец. "Менеджмент організацій (харчової промисловості)/ уклад. С.В. Ковальчук.- Хмельницький: ТУП, 2004.- 19с.- [Існує електронна копія]

7.
339.138
М26
Маркетинг: лаб. практикум/ уклад. Н.I. Майорова; вiдп. за вип. А.С. Тельнов.- Хмельницький: ТУП, 1999.- 46с

8.
01
М26
Маркетинг: метод. вказ. i завдання до контрол. роботи для студ. ЗФН спец. "Облiк i ауди/ уклад.: М.П. Войнаренко, Т.С. Рохманiйко.- Хмельницький: ТУП, 1999.- 25с

9.
339.138
М26
Маркетинг: метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. спец. "МО" ЗФН/ уклад. Н.І. Майорова; відп. за вип. О.О. Орлов.- Хмельницький: ТУП, 2000.- 32с

10.
339.138
М26
Маркетинг: метод. вказ. до самост. вивч. дисципліни і виконання контрольної роботи для студ. екон. спец. (Друга вища освіта)/ уклад. Н.І. Майорова.- Хмельницький: ХНУ, 2008.- 162с

11.
339.138
М26
Маркетинг: метод. вказ. та завдання до виконання контрол. робіт/ уклад. С.В. Ковальчук.- Хмельницький: ХНУ, 2006.- 173с.- [Існує електронна копія]

12.
339.138
П78
Маркетинг: програма, контрол. завдання та метод. вказ. для студ. ЗФН спец. "Економіка підприємства"/ уклад. Н.І. Майорова.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 26с.

13.
339.138
М26
Маркетинг: програма, контрол. завдання та метод. вказ. для студ. спец. "Маркетинг"/ уклад.: Н.І. Майорова, Р.В. Бойко.- Хмельницький: ТУП, 2002.- 26с

14.
658.8
П81
Маркетинг: програма, контрол. завдання та метод. вказ. для студ. спец. МВС/ уклад.: Н.І. Майорова, Т.В. Вільчинська.- Хмельницький: ТУП, 1997.- 18с

15.
339.138
М26
Маркетинг: програма, метод. вказ., практикум для студ. спец. "Менеджмент організацій", "Економічна кібернетика"/ уклад.: С.М. Тараненко, Т.М. Клімова.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 127с

16.
339.138
М26
Маркетингова політика комунікацій: програма, контрол. завдання та метод. вказ. для студ. спец. "Маркетинг"/ уклад. Р.В. Бойко.- Хмельницький: ХНУ, 2007.- 24с

17.
339.138
М26
Маркетингова товарна політика: прогр. курсу, контрол. робота та метод. вказ. до її виконання для студ. спец. "Маркетинг"/ уклад. В.О. Шипуліна.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 39с

18.
338.5
М26
Маркетингова цінова політика: метод. вказ. до виконнання контрол. роботи для студ. спец. "Маркетинг" ЗФН/ уклад.: С.В. Ковальчук, Д.М. Васильківський.- Хмельницький: ТУП, 2004.- 40с.- [Існує електронна копія]

19.
339.138
М26
Маркетинговий аналіз: метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. спец. "Маркетинг"/ уклад. Н.І. Майорова.- Хмельницький: ХНУ, 2005.- 16с.- [Існує електронна копія]

20.
339.138
М26
Маркетинговий менеджмент: прогр. курсу, завдання та метод. вказ. до виконання контрол. роботи для студ. спец. "Маркетинг"/ уклад. О.С. Новікова.- Хмельницький: ХНУ, 2009.- 17с

21.
339.138
М26
Маркетинговий менеджмент: прогр. курсу, завдання та метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. ДФН та ЗФН спец. "Маркетинг"/ уклад. О.С. Новікова.- Хмельницький: ТУП, 2004.- 15с.

22.
339.138
М14
Маркетингові дослідження: метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. ЗФН спец. "Маркетинг"/ уклад.: Р.В. Бойко, В.В. Лук`янова, Н.І. Майорова.- Хмельницький: ХНУ, 2004.- 49с.- [Існує електронна копія]

23.
339.138
М26
Менеджмент та маркетинг в соціальній роботі: завдання до практ. занять та самостійної роботи для студ. напряму підготовки "Соціальна робота"/ уклад. О.С. Новикова.- Хмельницький: ХНУ, 2009.- 85с

24.
339.138
М12
Методические указания к курсовой работе по исследованию маркетинга и менеджмента/ сост. С.Н. Тараненко.- Хмельницький: ТУП, 1996.- 69с

25.
339.138
М26
Основи маркетингу: метод. вказ. для індивідуал. роботи студ. спец. 07.17.01/ уклад.: Н.І. Майорова, Т.В. Вільчинська.- Хмельницький: ХТІ, 1994.- 20с
26.
339.138
М26
Основы маркетинга: метод. указ. по выполнению курсовой работы для студ. спец. 7.05.02.01/ сост. Н.И. Майорова.- Хмельницький: ТУП, 1996.- 22с

27.
339.138
М26
Програма виробничої практики для студентів 3-го курсу спеціальності "Маркетинг"/ уклад.: Н.І. Майорова, Т.Г. Гайворонська.- Хмельницький: ТУП, 2002.- 16с

28.
36
М50
Промисловий маркетинг: Методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів економічних спеціальностей/ Уклад.: Н.І. Майорова, В.В. Лук`янова.- Хмельницький: ТУП, 2003.- 30с.

29.
339.138
М26
Робоча програма і опорний конспект лукцій з курсу " Маркетинг": для студ. спец. 06.08 "Бухгалтерський облік, контроль і аналіз господарської діяльності"/ уклад. В.А. Шпак.- Хмельницький: ХТІ, 1994.- 20с