Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Розробка і впровадження інноваційної політики в практику маркетингової діяльності. Дуже дякую)

1.
658
Р64
Розробка та формування інноваційної маркетингової стратегії промислових підприємств [Текст] : звіт про НДР /  кер. НДР С.В. Ковальчук.

2.
658
Ф79
Формування інноваційної маркетингової стратегії промислових підприємств [Текст] : звіт про НДР /  кер. НДР С.В. Ковальчук.

3.
658
П37
Планування інноваційної маркетингової політики промислових підприємств [Текст] : звіт про НДР /  кер. теми С.В. Ковальчук.

4.
339.138
М26
Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст] : монографія /  За ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2008. – 615с.

5.


Бирюкова, А.Л. Управление знаниями и инновационный маркетинг образовательных услуг [Текст] / А. Л. Бирюкова, Т. Л. Савостова // Инновации в образовании. – 2006. – №2. – С. 14-26.

6.


Довбенко, В. Роль інноваційного маркетингу у формуванні потенціалу розвитку підприємств [Текст] / В. Довбенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 198-209.

7.


Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств у сучасних умовах [Текст] / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьов // Вища школа. – 2008. – №6. – С. 50-68.

8.


Иващенко, Н.С. Маркетинговые инновации как фактор повышения конкурентоспособности продукции [Текст] / Н. С. Иващенко // Текстильная промышленность. – 2005. – №12. – С. 32-39.

9.
334
Т38
Ковальчук, С. Формування інноваційної маркетингової стратегії як інструменту підвищення ефективності управління бізнесом [Текст] / С. Ковальчук // Технічно-економічне сприяння розвитку підприємництва. – 2005. – С. 383-388.

10.
330.341.1
К56
Ковальчук, С.В. Інноваційний маркетинг. (Товарна інноваційна політика) [Текст] : курс лекцій / С. В. Ковальчук. – Хмельницький : ХНУ, 2006. – 266с. 
11.


Коропецька, Т.О. Інноваційні напрямки розвитку страхового маркетингу [Текст] / Т. О. Коропецька, Р. М. Дякунчак // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 221-224. – [У роботі досліджено ринок страхування та основні тенденції його розвитку. Запропоновано
інноваційні напрями розвитку страхового маркетингу, серед яких найважливішим є становлення ринку
екологічного страхування. Проаналізовано механізми формування ринку екологічного страхування.
Запропоновано шляхи його розвитку].

12.


Матвійчук-Соскіна, Н.О. Використання інструментів дифузії інновацій у маркетинговому менеджменті : теоретичний і практичний аспекти [Текст] / Н. О. Матвійчук-Соскіна // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №4. – С. 115-123.

13.


Остапенко, І. Концепція розвитку інноваційних технологій у маркетингу: застави збереження стійкої конкурентоспроможності підприємства [Текст] / І. Остапенко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2008. – №4. – С. 145-153.

14.


Платонова, Н.А. Инновационный маркетинг в сфере услуг [Текст] / Н. А. Платонова, А. А. Путилов // Инновации. – 2005. – №7. – С. 101-104.

15.


Тарлопов, І.П. Використання маркетингових інновацій в діяльності підприємств [Текст] / І. П. Тарлопов // Проблеми науки. – 2004. – №6. – С.23-26.

16.


Тульпа, І.А. Стратегічне формування основ інноваційного менеджменту та маркетингу в студентів економічних спеціальностей [Текст] / І. А. Тульпа // Актуальні проблеми економіки. – 2004. – №9. – С.150-156.

17.


Шафалюк, О.К. Критерії оптимізації розвитку систем споживання в інноваційних стратегіях маркетингу [Текст] / О. К. Шафалюк // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №22. – С. 31-34.

18.


Шульгіна, Л.М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – 2005. – №10. – С. 24-30.

19.


Щербань, В.М. Маркетингові інноваційні компоненти брендингових технологій [Текст] / В. М. Щербань // Проблеми науки. – 2006. – №10. – С. 44-48.

20.


Щербань, В.М. Маркетингові організаційні інновації у сфері державного управління [Текст] / В. М. Щербань // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №5. – С. 89-94.