Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Формування організаційної структури служби маркетингу на підприємстві
>
>
>
> Дякую!

1.


Бойко, Б.В. Основні напрями впровадження маркетингово підходу в підприємствах молокопродуктового підкомплексу Житомирської області [Текст] / Б. В. Бойко // Економіка АПКЕкономіка АПК. – 2006. – №9. – С. 105-108.

2.


Григор`єва, Л.В. Розробка принципових основ формування маркетингового потенціалу підприємства легкої промисловості [Текст] / Л. В. Григор`єва // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №4, Т.1. – С. 57-60. – [Розглянуто принципові основи формування маркетингового потенціалу: передумови та етапи процесу формування
маркетингового потенціалу; декомпозиція проблеми формування маркетингового потенціалу. Показано процес планування
формування власної торгової марки господарюючого суб’єкта.

3.


Зозулев, А.В. О методологических основах формирования эффективных маркетинговых решений в бизнесе [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинговые исследования в Украине. – 2009. – №5. – С. 82-89.

4.


Карпенко, А.В. Організація маркетингу промислового підприємства [Текст] / А. В. Карпенко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №6. – С. 25-29.

5.


Коноплянникова, М.А. Відділ маркетингу в структурі організації: призначення, функції і завдання [Текст] / М. А. Коноплянникова // Маркетинг в Україні. – 2003. – №1. – С. 44-48. – [Сьогодні вже майже в кожній компанії функціонує відділ маркетингу або є у штаті принаймі один фахівець, який займається збутом продукції, маркетингом ,рекламою, зв`язками із громадкістю. ].

6.
658.8
К72
Костоглодов, Д.Д. Маркетинг предприятия [Текст] / Д. Д. Костоглодов, И. И. Саввиди. – М. : Контур, 1998. – 112с.

7.
658.8
К80
Крехівський, О.В. Входження підприємства в ринок [Текст] : метод. посіб. / О. В. Крехівський. – К. : Фенікс, 2008. – 80с.

8.


Кушнерук, А.С. Механізм застосування промислового маркетингу у розвитку корпоративних підприємств : структура, задачі, функції, принципи, особливості [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки. – 2007. – №12. – С. 53-60.

9.


Лапицкая, Л. Организационное структурирование маркетинговой деятельности на предприятии [Текст] / Л. Лапицкая // Маркетинг. – 2004. – №5. – С. 48-61.

10.
339.138
Л61
Липчук, В.В. Маркетинг: основи теорії та практики [Текст] : навч. посіб. / В. В. Липчук, А. П. Дудяк, С. Я. Бугіль за ред. В.В. Липчука. – 2-ге вид., доп. і випр. – Львів : Новий Світ-2000, 2003. – 288с.

11.
339.138
Н63
Ніколаєнко, Ю.В. Маркетингова орієнтація промислових підприємств в процесі оновлення продукції [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н.; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Ю. В. Ніколаєнко. – Львів : Ін-т регіональних досліджень, 2005. – 19с.

12.
339.138
Т33
Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.

13.


Росовецький, О. Відділ під ключ [Текст] / О. Росовецький, В. Дарпінянц // Галицькі контракти. – 2005. – №11. – С. 34-36. – [Як організувати маркетингову службу підприємства].

14.


Соловйов, І. Науково-практичні засади спворення системи маркетингу в аграрному підприємстві [Текст] / І. Соловйов // Економіка АПК. – 2006. – №7. – С. 112-118.

15.


Тупіцький, Н. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві [Текст] / Н. Тупіцький // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №4. – С. 29-47.

16.


Хазан, М. Предприятие как открытая система [Текст] / М. Хазан // Проблемы теории и практики управления. – 2005. – №3. – С. 108-116. – [Менеджмент и маркетинг на предприятии].