Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго дня. Допоможіть,будь ласка, знайти літературу на тему:"Болонський процес і його вплив на якість робочої сили."
1.


Горохов, Є. Інтеграція науки, освіти і виробництва [Текст] / Є. Горохов // Освіта України. – 2006. – №95. – С. 3.

2.

Вища освіта України - європейський вимир: стан, проблеми, перспективи:Матеріали до підсумкової колегії. Спецвипуск [Текст] // Освіта України. – 2008. – №21-22. – С.1-23. – [Державна політика в галузі вищої освіти.Реалізація положень Болонського прцесу як фактор забезпечення якості вищої освіти європейського рівня. Забезпечення відповідності мережі вищих навчальних закладів потребам економікі і суспільства. Забезпечення рівного доступу до вищої освіти. Забезпечення якості освіти європейського рівня. Організація навчального процесу. Розвиток наукових досліджень в університетах.Кадрове забезпечення.].
3.


Иванова, Н.В. Профессиональная компетентность как условие конкурентоспособности выпускника на рынке труда [Текст] / Н. В. Иванова // Профессиональное образование. – 2005. – №1. – С.32-33.

4.
37
А43
Кінделевич, Л. Болонський процес - структурна реформа вищої освіти [Текст] / Л. Кінделевич, Н. М. Бідюк // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2005. – С. 118-120.

5.


Колот, А. Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю [Текст] / А. Колот // Бухгалтерський облік і аудит. – 2005. – №10. – С. 3-11.

6.


Колот, А.М. Реалізація засад Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю [Текст] / А. М. Колот // Маркетинг в Україні. – 2004. – №3. – С. 59-65. – [Викладання маркетингу].

7.


Косарев, В.М. Адаптація системи вищої освіти до умов транзистивної економіки [Текст] / В. М. Косарев // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2006. – №4. – С. 92-95.

8.


Кузнецова, Н. Освіта, наука і виробництво як ключові компоненти механізму формування людських ресурсів інноваційного типу [Текст] / Н. Кузнецова // Україна: аспекти праці. – 2009. – №4. – С. 39-42.

9.


Левківський, К. Завдання щодо забезпечення якості вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] / К. Левківський, Ю. Сухаріков // Вища школа. – 2004. – №5-6. – С.86-106. – [Реформування вищої освіти України бажано проводити з урахуванням вимог Міжнародної стандартної класифікації занять].

10.


Мних, Є. Проблеми фахової підготовки спеціалістів з обліку та аудиту в умовах інтеграції європейської освіти [Текст] / Є. Мних // Бухгалтерський облік і аудит. – 2004. – №5. – С. 25-27. – [Болонська декларація].

11.
37
А43
Нижник, І. Підготовка і якість трудових ресурсів: проблеми і перспективи входження у єдиний європейський ринок праці [Текст] / І. Нижник, І. Є. Журба // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2005. – С. 79-81. – [вища освіта в Україні].

12.


Осиленко, Л. Требования к молодым специалистам на современном рынке труда [Текст] / Л. Осиленко // Инновации в образовании. – 2005. – №5. – С. 41-50.

13.


Прушківська, Е.В. Ринок праці України в контексті Болонського процессу [Текст] / Е. В. Прушківська, В. М. Гельман // Науковий вісник національного гірничого університету. – 2006. – №8. – С. 26-30.

14.


Рагозин, Ю.И. Рынок труда и ситема образования: реалии и перспективы [Текст] / Ю. И. Рагозин, В. В. Лукин // Информатика и образование. – 2007. – №11. – С. 29-32.

15.


Сенашенко, В. Болонский процесс и качество образования [Текст] / В. Сенашенко, Г. Ткач // Alma mater. – 2003. – №8. – С.8-14.

16.
531
З-41
Скиба, К.М. Вища технічна освіта України в світлі основних положень Болонського процесу [Текст] / К. М. Скиба // Збірник матеріалів III українсько-польської наукової конференції молодих вчених "Механіка та інформатика" 28-30 квітня 2005 р. – 2005. – С. 182-183.

17.
378
С79
Степко, М.Ф. Болонський процес і навчання впродовж життя [Текст] : монографія / М. Ф. Степко, Б. В. Клименко, Л. Л. Товажнянський. – Х. : НТУ ХТІ, 2004. – 112с. – [ Подано аналіз основних офіційних документів Болонського процесу. Наведено їх повні тексти в оригіналі (англійською мовою) та у перекладі на українську мову. Розглянуто концепцію навчання впродовж життя у сучасному баченні цього явища і в контексті Болонського процесу. До монографії додасться диск з текстами багатьох європейських документів стосовно Болонського процесу та навчання впродовж життя.
Для науково-педагогічних працівників системи вишої освіти, студентів і аспірантів вищих навчальних закладів України.].

18.
378
С79
Степко, М.Ф. Болонський процес і навчання впродовж життя. [Звукозапис] : монографія / М. Ф. Степко, Б. В. Клименко, Л. Л. Товажнянський. – Х. : НТУ ХТІ.

19.
378
В55
Вища освіта України і Болонський процес [Текст] : навч. посіб. / М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук, В. В. Грубінко за ред. В.Г. Кременя. – К. : Освіта, 2004. – 384с.

20.


Фавстов, Ю.К. Интеграция образования и производства: опыт и проблемы [Текст] / Ю. К. Фавстов, Эйзипс, В. Г. Калинин // Высшее образование сегодня. – 2007. – №5. – С. 12-19.

21.


Фусенко, А.А. Нашему университетскому образованию должен быть возвращен изначальный смысл - неразрывная связь профессиональной подготовки с конкурентноспособными исследованиями [Текст] / А. А. Фусенко // Высшее образование сегодня. – 2008. – №8. – С. 4-5.

22.

http://www.eu-edu.org/news/info/11Аналітика: Болонський процес - ідея "п`ятої свободи" в сучасному суспільстві знань

23.

http://www.mon.gov.ua/ МОН України


Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Болонський процес.....”