Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть мені, будь ласка, знайти літературу на тему "Формування та шляхи удосконалення системи маркетингових комунікацій підприємства". Дякую!

1.
339.138
М26
Маркетинг у прикладах і завданнях [Текст] : навч. посіб. /  за ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : "Університетська книга", 2006. 

2.


Алексеева, А. Обострение тет-а-тет [Текст] / А. Алексеева // Компаньон. – 2009. – №44. – С. 27-28. – [Коммуникации с потребителями во время кризиса].

3.


Ведмідь, Н. Моделювання структури маркетингових комунікацій туристичних підприємств [Текст] / Н. Ведмідь // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – №2. – С. 57-63.

4.
338.48
В26
Ведмідь, Н.І. Управління системою маркетингових комунікацій туристичних підприємств [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня к.е.н; спец. 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами / Н. І. Ведмідь. – К. : Київський нац-ний торгівельно-економічний ун-т, 2003. – 20с.

5.


Войнаренко, С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств [Текст] / С. М. Войнаренко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2007. – №6,Т.1. – С. 231-233. – [Розглянуті принципи дії та інструменти системи маркетингових комунікацій, а також фактори, що впливають на результати комунікаційної політики підприємств і залежно від правильного вибору призводять до позитивних чи негативних результатів.].

6.


Войчак, А. Маркетингові комунікації у внутрішньому середовищі підприємства: психологічний аспект [Текст] / А. Войчак, Т. Примак // Маркетинг в Україні. – 2003. – №1. – С. 29-34. – [маркетингові комунікації розглядаються нині як своєрідний інформаційний зв`язок підприємства з його зовнішнім середовищем. Їх інструментарієм вважаються реклама, персональний продаж, паблік рілейшинз, стимулювання збуту,директ-маркетинг тощо. ].

7.
339.138
Г20
Гаркавенко, С.С. Маркетинг [Текст] : пiдручник / С. С. Гаркавенко. – 5-те вид., доп. – К. : Лiбра, 2007. – 720с. – [Рекомендовано МОН України].

8.


Гуржій, Н.М. Діагностика системи оперативного маркетингу в торговельних підприємствах [Текст] / Н. М. Гуржій // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №2, Т.2. – С. 39-42. – [У даній статті автор оцінює всі складові елементи системи оперативного маркетингу: товарної, цінової, збутової, кадрової та комунікаційної політик на прикладі 11 торговельних підприємств Донецької області. Автором запропоновано ряд заходів щодо удосконалення існуючої системи оперативного маркетингу
на підприємствах.].

9.


Гурч, Л. Вдосконалення маркетингових комунікацій як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства в умовах сучасного ринку [Текст] / Л. Гурч, Н. Курчєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 870-882.

10.


Дмитрук, М. Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства [Текст] / М. Дмитрук // Маркетинг и реклама. – 2001. – №5-6. – С. 48-50.

11.


Дмитрук, О.В. Застосування маркетингових комунікацій у діяльності рекреаційно-туристичних підприємств [Текст] / О. В. Дмитрук // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №9. – С. 108-112.

12.


Дубовик, Т. Формування маркетингових комунікацій роздрібних торговельних підприємств [Текст] / Т. Дубовик // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2003. – №4. – С. 23-28.

13.


Лепкина, И. Возвращение к обещаниям [Текст] / И. Лепкина // Компаньон. – 2010. – №3-4. – С. 19-21. – [Маркетинговые коммуникации в 2009 г. ].

14.


Мельникович, Е. Маркетинговые коммуникации рекламных предприятий в Украине [Текст] / Е. Мельникович // Маркетинг и реклама. – 2009. – №7-8. – С. 102-109.

15.
339.138
Т33
Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.

16.
339.138
П76
Примак, Т.О. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. / Т. О. Примак. – 2-ге випр. та доп. – К. : МАУП, 2004. – 228с.

17.


Примак, Т.О. Особливості планування маркетингових комунікацій на підприємстві [Текст] / Т. О. Примак // Проблеми науки. – 2001. – С. 48-57.

18.


Романченко, О. Теоретичний аспект маркетингових комунікацій вітчизняних машинобудівних підприємств за кордоном [Текст] / О. Романченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 614-620.

19.
339.138
Н73
Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. 

20.


Самойленко, В.В. Роль інформаційних та комунікаційних технологій у маркетингових каналах сучасних підприємств [Текст] / В. В. Самойленко // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2004. – №44,Ч.2. – С.101-103.

21.


Сахаров, В.Э. Особливості маркетингових комунікацій туристичних підприємств [Текст] / В. Э. Сахаров, Н. І. Ведмідь // Актуальні проблеми економіки. – 2003. – №8. – С.136-144.

22.


Стадниченко, Т. Новые медиа: у всех на устах и в аккаунтах [Текст] / Т. Стадниченко, М. Нестор // Компаньон.Стратегии. – 2009. – №12. – С. 31-35. – [PR компаний с помощью социальных сетей в Интернет].

23.


Тєлєтов, О. Оцінка якості комунікацій промислових підприємств на прикладі хімічної галузі [Текст] / О. Тєлєтов, Н. Івашова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №4. – С. 17-21.

24.


Ягельська, К.Ю. Паблік релейшнз як регулятор маркетингових комунікацій [Текст] / К. Ю. Ягельська // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки [Електронний ресурс]. – 2008. – №5. Т.3. – С. 138-141. – [Розкрито підґрунтя проблеми сучасного ринку PR-послуг, в результаті чого обґрунтовано необхідність систематизації маркетингових комунікацій. В результаті проведеної систематизації констатовано значення паблік релейшнз, що за своїм змістом виконує функцію регулятора маркетингових комунікацій. Відокремлено напрямки структуризації ринку PR-послуг, що сприятиме диференціації послуг, які надаються, а також надаватиме перспективи для спеціалізації PR-агентств].

25.
65
Я85
Ястремська, О.М. Стратегічне управління інвестиційною діяльністю підприємства [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ястремська. – Х. : ХНЕУ, 2006. – 192с. –