Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Допоможіть будь-ласка знайти літературу на тему "Удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві". Дякую!
1.
658
Е45
Економіка підприємства [Текст] : навч. посіб. /  за ред. А.В. Шегеди. – К. : Знання, 2005. – 431с. 

2.


Антонюк, А. Взаємозв`язок внутрішнього маркетингу та менеджменту на підпприємстві [Текст] / А. Антонюк // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №6. – С. 19-25.

3.


Антонюк, А. Вибір підходів до формування показників оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] / А. Антонюк // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №2. – С. 11-15.

4.


Багінський, В. Вдосконалення маркетингової діяльності на підприємстві [Текст] / В. Багінський // Економіка та держава. – 2009. – №5. – С. 57-60.

5.


Безбородова, Т. Роль інформації у маркетингових дослідженнях підприємства [Текст] / Т. Безбородова // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 32-35.

6.


Безбородова, Т.В. Впровадження методики оцінки інформаційного потенціалу маркетингової діяльності підприємств машинобудування [Текст] / Т. В. Безбородова // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №13. – С. 51-54.

7.


Білоус, А. Роль маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності національних підприємств [Текст] / А. Білоус // Актуальні проблеми міжнародних відносин. – 2006. – №64,Ч.II. – С. 164-165.

8.


Дубоделова, А.В. Сучасні концепції маркетингу на вітчизняних підприємствах [Текст] / А. В. Дубоделова, О. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2009. – №5(640). – С. 79-83.

9.


Ерьоменко, В. Маркетинговий підхід в управлінні підприємством [Текст] / В. Ерьоменко // Вісник економічної науки України. – 2008. – №2. – С. 48-52.

10.


Карпенко, А. Комплексна оцінка системи управління маркетингом на підприємстві [Текст] / А. Карпенко // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 135-136.

11.


Кудлай, В. Оцінка ефективності управління маркетингом на підприємстві [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2006. – №12. – С. 12-17.

12.


Кудлай, В. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Кудлай // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – №2. – С. 7-9.

13.


Лапицкая, Л. Организационное структурирование маркетинговой деятельности на предприятии [Текст] / Л. Лапицкая // Маркетинг. – 2004. – №5. – С. 48-61.

14.


Ларреше, Ж. (Ларреше, Жан-Клод) Система оценки эффективности маркетинговой деятельности [Текст] / Ж. Ларреше // Менеджмент и менеджер. – 2007. – №12. – С. 32-40.

15.


Ляшенко, Г.П. Маркетинг - шлях до успіху в бізнесі [Текст] / Г. П. Ляшенко, І. О. Горленко // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2006. – №4,Т.2. – С. 19-21.

16.
339.138
М31
Маслова, Т.Д. Маркетинг [Текст] : задачи, логич. схемы, тесты / Т. Д. Маслова, С. Г. Божук, Л. Н. Ковалик. – СПб. : Питер, 2001. – 128с. : ил.

17.


Мельник, Д.Л. Маркетингова стратегія підприємства [Текст] / Д. Л. Мельник // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №3,Т.1. – С. 213-219. –

18.


Мельник, О.Г. Показники оцінювання маркетингової діяльності підприємства [Текст] / О. Г. Мельник, В. В. Івасюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – №2 (552). – С. 260-266.

19.


Мордвінцева, Т. Методичні основи стратегічного планування маркетингової діяльності на підприємствах машинобудування [Текст] / Т. Мордвінцева // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2007. – №1. – С. 229-232.

20.


Мордвінцева, Т.В. Стратегічне маркетингове управління діяльністю підприємств [Текст] / Т. В. Мордвінцева // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №23. – С. 41-43.

21.
334
М86
Мочерний, С.В. Основи підприємницької діяльності [Текст] : посібник / С. В. Мочерний, О. А. Устенко, С. І. Чеботар. – К. : Академія, 2001. – 280с. – (Альма-матер).

22.
339.138
Т33
Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.

23.


Савельєв, Є. Маркетинг: новітня теорія та міфи навколо нього [Текст] / Є. Савельєв // Вісник економічної науки України. – 2007. – №1. – С. 133-146.

24.


Сардак, С. Формы применения маркетинга на предприятиях [Текст] / С. Сардак // Маркетинг и реклама. – 2005. – №11. – С. 17-25.

25.


Скворцов, І. Кількісні методи планування маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. Скворцов, У. Балик // Економіка та держава. – 2009. – №11. – С. 128-130.

26.


Тупіцький, Н. Системний підхід до організації маркетингу на підприємстві [Текст] / Н. Тупіцький // Актуальні проблеми економіки. – 2008. – №4. – С. 29-47.

27.


Хазан, М. Предприятие как открытая система [Текст] / М. Хазан // Проблемы теории и практики управления. – 2005. – №3. – С. 108-116. – [Менеджмент и маркетинг на предприятии].

28.


Хоменко, М.М. Маркетингова діяльність підприємства з виробництва технічного вуглецю високої якості для зовнішнього ринку [Текст] / М. М. Хоменко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №1,Т.1. – С. 55-59.

29.


Чорна, Л. Місце системи реалізації продукції в маркетинговій діяльності підприємств [Текст] / Л. Чорна // Економіка та держава. – 2009. – №1. – С. 38-40.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Маркетингова діяльність,” “Маркетинг на підприємстві”.