> Підкажіть, будь ласка, в якій літературі можна знайти відповідь на запитання: використання методів самооцінки та рівня домагань в роботі соціального педагога з важковиховуваними дітьми та підлітками.
>
> Дякую
159.9
З-41
Попелюшко, Р.П. Самооцінка та її місце в психічному устрої особистості [Текст] / Р. П. Попелюшко. – С. 49-50.
Лєпіхова, Л.А. Значення соціально-психологічної компетентності в реалізації життєвих домагань [Текст] / Л. А. Лєпіхова // Педагогіка і психологія. – 2004. – №3. – С.77-85. – [Соціально-психологічний розвиток підлітків].
Артеменко, Т. Програма "важковиховувані діти" [Текст] / Т. Артеменко, Л. Хоменко // Психолог. – 2005. – №4. – С.8-13. – [Психокорекція.].
Караман, О. Педагогічні методи в соціальній роботі [Текст] / О. Караман // Соціальна педагогіка: теорія та практика. – 2005. – №2. – С.4.
Повышение самооценки и развитие социальных навыков у детей и подростков [Текст] // Социальная педагогика. – 2005. – №1. – С.58-60.
Жеребньова, Л. Проблема важковиховуваності. Групові форми роботи з учителями [Текст] / Л. Жеребньова // Психолог. – 2006. – №17. – С. 4-7.
378
А43
Попелюшко, Р.П. Деякі особливості впливу самооцінки на формування особистості [Текст] / Р. П. Попелюшко // Актуальні проблеми гуманітарних та природничих наук. – 2005. – С. 23-25.
Шабашкина, С. Социально-педагогический проект работы с "трудными" подростками [Текст] / С. Шабашкина // Социальная педагогика. – 2006. – №3. – С. 53-63.
Розов, В.І. Методики оцінки і самооцінки адаптивних індивідуально-психологічних властивостей особистості [Текст] / В. І. Розов // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – №6. – С. 30-48.
Гурлєва, Т.С. Причини виникнення і перспективи попередження підліткової важковиховуваності [Текст] / Т. С. Гурлєва // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – №7. – С. 6-10.
Хімеон, Н. Становлення самосвідомості підлітка: почуття дорослості, самоствердження, самооцінка [Текст] / Н. Хімеон // Психолог. – 2007. – №25-27. – С. 7-11.
Вітюк, О.Ю. Міжособистісна атракція як основа рівня самооцінки особистості [Текст] / О. Ю. Вітюк // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – №8. – С. 55-60.
36
Ш32
Шахрай, В.М. Технології соціальної роботи [Текст] : навч. посіб. / В. М. Шахрай. – К. : ЦНЛ, 2006. – 464с.
Мусатенко, Н. Важковиховуваність. Психодіагностика та корекція [Текст] / Н. Мусатенко // Психолог. – 2008. – №10. – С. 14-17.
36
Ш66
Шкловцова, Л. Технологія роботи з підлітками [Текст] / Л. Шкловцова. – К. : Главник, 2007. – 112с. – (Бібліотечка соціального працівника).
Зубченко, О.В. Взаємозв`язок самооцінки підлітків із їх соціометричним статусом у групі однолітків [Текст] / О. В. Зубченко // Практична психологія та соціальна робота. – 2008. – №5. – С. 54-57.
Ковальчук, О. Профілактика ризикованої поведінки [Текст] / О. Ковальчук // Соціальний педагог. – 2009. – №1. – С. 30-33. – [Профілактика шкідлівиз звичок].
36
Р49
Рідкодубська, А.А. Соціальна робота з дітьми та молоддю [Текст] : курс лекцій / А. А. Рідкодубська. – Хмельницький : ХНУ, 2009. – 223с.
Пилипас, Ю.В. Як працювать з підлітками з девіатною поведінкою у Великої Британії [Текст] / Ю. В. Пилипас // Соціальна робота в Україні: теорія і практика. – 2007. – №2. – С. 129-132.
Луценко, Ю. Соціально-психологічний супровід дітей, схильних до вчинення правопорушень [Текст] / Ю. Луценко // Соціальний педагог. – 2009. – №8. – С. 10-15.
Шорохова, В. Рекомендації вихователям загальноосвітніх та спеціальних інтернатних закладів у роботі з важковиховуваними підлітками [Текст] / В. Шорохова // Класний керівник. – 2009. – №20. – С. 2-5.
Валігурська, Н. Скажемо "стоп" дезадаптації! Ділова гра для педагогів [Текст] / Н. Валігурська // Психолог. – 2009. – №42-43. – С. 27-29.
36
К20
Капська, А.Й. Соціальна робота [Текст] : навч. посіб. / А. Й. Капська. – К. : ЦНЛ, 2005. – 328с.
http://www.tnpu.edu.ua/kurs/76/lect14.htmlСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА РОБОТА З ВАЖКОВИХОВУВАНИМИ ДІТЬМИ
http://ebk.net.ua/Book/psychology/vinoslavska_psihologiya/part4/4604.htm Самооцінка особистості
Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “.соціальна робота з дезадаптивними дітьми та молоддю....”
|
|