Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Доброго дня!Допоможіть будь ласка знайти літературу на тему:"Концептуальні підходи до визначення маркетингу"
339.138
З-13
Завьялов, П.С. Маркетинг в схемах, рисунках, таблицах [Текст] : учеб. пособ. / П. С. Завьялов. – М. : ИНФРА-М, 2001. – 496с. – (Высшее образование).


Манн, И. Эволюция маркетинга (не по Котлеру) [Текст] / И. Манн // Новый маркетинг. – 2004. – №11. – С. 22-26. – [Анализ этапов с пользой для руководителя компании.
Стратегии].



Деревицкий, А. Деньги делает тот кто не знает слова "маркетинг" [Текст] / А. Деревицкий // Менеджмент и менеджер. – 2003. – №1. – С.37-42. – [Славянский ключ к продажам - ориентация на личностный контакт продавца с покупателем].



Голубков, Е.П. О некоторых основополагающих понятиях маркетинга [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 2005. – №1. – С. 5-17.

339.138
Б44
Белявцев, М.И. Маркетинг [Текст] : учеб. пособ. / М. И. Белявцев, Л. М. Иваненко. – Донецьк : ООО "Норд Компьютер", 2003. – 340с. – [ Учебное пособие составлено в соответствии с программой дисциплины "Маркетинг". Рассмотрены теоретические и методические основы маркетинга - философии и инструментария предпринимательства.

].



Братаніч, Б. Концепція потреб у структурі філософії маркетингу [Текст] / Б. Братаніч // Персонал. – 2006. – №4. – С. 56-60.



Решетнікова, І. Етапи становлення та розвитку маркетингу в Україні [Текст] / І. Решетнікова // Маркетинг в Україні. – 2006. – №5. – С. 36-37. – [Теорія маркетингу].



Карасев, Д. Концепция маркетинга на примере абстрактной строительной компании [Текст] / Д. Карасев // Менеджмент и менеджер. – 2006. – №9. – С. 37-45.



Лилик, І. Маркетинг: виклики XXI століття [Текст] / І. Лилик, І. Сайчук // Маркетинг в Україні. – 2007. – №3. – С. 49-51. – [Теорія маркетингу].



Іляшенко, А.Х. Маркетинг ринкової економіки: суть та розвиток [Текст] / А. Х. Іляшенко // Інвестиції : практика та досвід. – 2007. – №15. – С. 22-26. – [Еволюція розвитку маркетингу, основні концепції та суть маркетингу в ринкових умовах].

339.138
Т33
Теорія і практика маркетингу в Україні [Текст] : монографія / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук за ред. А.Ф. Павленка. – К. : КНЕУ, 2005. – 584с.



Лабурцева, О. Дослідження історичної генези сучасної концепції маркетингу [Текст] / О. Лабурцева // Маркетинг в Україні. – 2007. – №6. – С. 57-61. – [Теорія маркетингу].



Балабаниць, А. Управління відносинами з постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії [Текст] / А. Балабаниць // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2008. – №1. – С. 87-92.



Єранкін, О.О. До питання про закономірності виникнення маркетингу [Текст] / О. О. Єранкін // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №13. – С. 19-22.



Єранкін, О.О. Методологічні проблеми ідентифікації маркетингу в нових умовах [Текст] / О. О. Єранкін // Інвестиції : практика та досвід. – 2008. – №14. – С. 35-40.



Єранкін, О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми [Текст] / О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – №8. – С. 30-33.



Єранкін, О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації [Текст] / О. Єранкін // Маркетинг в Україні. – 2008. – №4. – С. 43-50. – [Теорія маркетингу].



Череп, А.В. Розвиток сучасного маркетингу та вимоги до нього [Текст] / А. В. Череп, Т. С. Абліцова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №1. – С. 202-205. – [Розглянуто вплив умов господарювання підприємства на його маркетингову діяльність.
Досліджено сучасні аспекти розвитку маркетингу. Подано пропозиції щодо сучасного розвитку
маркетингу.

.].

339.138
Н73
Новітній маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Є. С. Савельєв, С. І. Чеботар, Д. А. Штефанич [та ін.] за ред. Є.В.Савельєва. – К. : Знання, 2008. – 420с. – (Вища освіта ХХI століття). 




Войчак, А. Дослідження сучасних концепцій маркетингу та маркетингового менеджменту [Текст] / А. Войчак, В. Шумейко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №4. – С. 52-55.



Зозулев, А.В. О методологических основах формирования эффективных маркетинговых решений в бизнесе [Текст] / А. В. Зозулев // Маркетинговые исследования в Украине. – 2009. – №5. – С. 82-89.



Лиходій, В.Г. Сучасна концепція маркетингу та економічна криза [Текст] / В. Г. Лиходій // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №12. – С. 6-12.



Хоменко, П.Г. Сучасні тенденції розвитку маркетингу [Текст] / П. Г. Хоменко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №12. – С. 123-133.


http://www.marketing.kharkov.ua/vse-o-marketinge/concept-of-marketing.htmlКонцепция маркетинга


http://www.vuzlib.net/market/_index.htmЗАГАЛЬНА КОНЦЕПЦIЯ МАРКЕТИНГУ 


Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика “Маркетинг.....”