Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Маркетингові дослідження на ринку реклами

1.
339.138
М26
Маркетинг в отраслях и сферах деятельности [Текст] : учебник /  под ред. В.А. Алексунина. – М. : Маркетинг, 2001. – 516с.

2.
339.138
М26
Маркетинг для магістрів [Текст] : навч. посіб. /  за ред. С.М. Ілляшенка. – Суми : Університетська книга, 2008. – 928с.

3.
339.138
М26
Маркетингові дослідження [Текст] : метод. вказ. до виконання курсової роботи для студ. ЗФН спец. "Маркетинг" /  уклад.: Р.В. Бойко, В.В. Лук`янова, Н.І. Майорова. – Хмельницький : ХНУ, 2004. – 49с. – [Існує електронна копія].

4.


Пять тенденций в производстве компьютерных игр, которым должны следовать маркетологи [Текст] // Маркетинг и реклама. – 2009. – №3. – С. 66-67.

5.


Стандарти якості маркетингових досліджень [Текст] // Маркетингові дослідження в Україні. – 2004. – №2. – С. 86-95.

6.


Аллес, М. Профессионализм коммуникаций [Текст] / М. Аллес // Компаньон. – 2009. – №37. – С. 24-26. – [Результативность рекламы].

7.
339.138
Б69
Близнюк, С.В. Маркетинг в Україні: проблеми становлення та розвитку [Текст] / С. В. Близнюк. – К. : Політехніка, 2009. – 400с.

8.
339.138
П18
Бойко, И.И. Маркетинговые исследования [Текст] : учеб. пособ. / И. И. Бойко. – К. : Кондор, 2005. – 280с.

9.
339.138
В65
Войчак, А.В. Маркетингові дослідження [Текст] : підручник / А. В. Войчак, А. В. Федорченко за наук. ред. А.В. Войчака. – К. : КНЕУ, 2007. – 408с. – [Затверджено МОН України].

10.


Вышлинский, Г. Исследовательский рынок Украины в 2009 году: три варианта развития [Текст] / Г. Вышлинский // Маркетинговые исследования в Украине. – 2009. – №1(32). – С. 22-23.





11.


Гаман, П. Рольі місце реклами в маркетингу платних медичних послуг лікувально-профілактичних закладів [Текст] / П. Гаман // Економіка та держава. – 2008. – №4. – С. 97-99.

12.


Гончарук, Н. Не перемикайтеся [Текст] / Н. Гончарук, К. Портна // Галицькі контракти. – 2007. – №5. – С. 32-35. – [Рекламний ринок].

13.


Дайновський, Ю. Репрезентативність маркетингових досліджень: підходи та критерії [Текст] / Ю. Дайновський // Маркетинг в Україні. – 2008. – №3. – С. 18-22.

14.


Діброва, Т. Реалії ринку Інтернет-реклами в Україні [Текст] / Т. Діброва, М. Лебеденко // Маркетинг в Україні. – 2007. – №2. – С. 21-24.

15.


Дриль, О. Маркетингові дослідження ринку (на прикладі ринку телекомунікацій) [Текст] / О. Дриль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2008. – №15(633). – С. 215-223.

16.


Карпенко, Ю.М. Основні тенденції розвитку регіональних ринків зовнішньої реклами [Текст] / Ю. М. Карпенко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – №7. – С. 184-191.

17.


Кулешова, Е. Средний отклик - 8% [Текст] / Е. Кулешова // Компаньон. – 2004. – №33. – С. 26-26. – [Мобильный маркетинг - реклама через мобильный телефон].

18.


Кулжинский, Г. Практика маркетинга на украинском предприятии. Эпизод 1. Винодельческий холдинг [Текст] / Г. Кулжинский // Маркетинг и реклама. – 2006. – №3. – С. 22-29. – [Рекламный маркетинг].

19.


Софієнко, А.В. Дослідження рекламно-комунікаційного українського ринку [Текст] / А. В. Софієнко, А. В. Бобриньова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2008. – №4, Т.3. – С. 14-18. – [Рекламування традиційними засобами послуг в Internet вигідно відрізняється від реклами безпосередньо товарів тим, в тому числі і за рахунок більш динамічного розвитку і постійного пошуку
можливостей вирішення специфічних проблем.].

20.


Старостіна, А. Маркетингові дослідження в Україні: стан та перспективи розвитку [Текст] / А. Старостіна // Маркетинг в Україні. – 2004. – №6. – С. 13.

21.


Струк, О. ТелеТУЗики [Текст] / О. Струк // Галицькі контракти. – 2007. – №48. – С. 25-30. – [Ринок реклами].

22.


Шевченко, В.І. Дослідження інтонації в аудіорекламі [Текст] / В. І. Шевченко // Маркетинговые исследования в Украине. – 2005. – №2. – С. 59-63.

23.


Яцишина, Л.К. Дослідження ролі зовнішньої реклами в соціальному захисті неповнолітніх [Текст] / Л. К. Яцишина, О. І. Лабурцева, Т. М. Ткачова // Маркетинговые исследования в Украине. – 2006. – №1. – С. 52-59.

24.


Яцюк, Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [Текст] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні. – 2007. – №3. – С. 28-32. – [Управління брендами].

http://www.library.donetsk.ua/~olena/zan/zan02.html Маркетингові дослідження як складова вивчення потреб користувачів

http://toplutsk.com/articles-article_57.html Постановка завдання маркетингово дослідження Маркетинг та Реклама

http://libr.org.ua/book/77/2375.html Організація маркетингових досліджень на зовнішньому ринку

http://studentbooks.com.ua/content/view/789/44/1/5/ Методи дослідження маркетингової інформації

http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/29/7/Сутність маркетингових досліджень. Розвиток ринку реклами. Основні показники рекламної діяльності.

http://studentam.kiev.ua/content/view/705/94/Інформаційні системи і технології в маркетингу(Пінчук Н.С., Галузинський Г.П., Орленко Н.С.) Інформаційна технологія розв`язання задач з управління рекламною діяльністю.

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрика ``Рекламний маркетинг,”та ``Маркетингові дослідження``