> Доброго дня!Допоможіть, будь ласка, знайти літературу для написання реферату на тему "Конкурентне позиціювання фірми в умовах сучасного розвитку".Дякую.
1.
Боргесі, А. Можливість застосування стратегічного подвійного позиціонування [Текст] / А. Боргесі, П. Сігнорі, І. Руссо // Маркетинг в Україні. – 2005. – №6. – С. 66-69.
2.
Борзенков, С.В. Створення та розвиток конкурентної переваги компанії в сучасних умовах [Текст] / С. В. Борзенков // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №4. – С. 35-38.
3.
Голубков, Е.П. Маркетинг для маркетологов [Текст] / Е. П. Голубков // Маркетинг в России и за рубежом. – 2008. – №5. – С. 118-138. – [Сегментирование и позиционирование].
4.
Зозулев, А. Стратегии рыночного позиционирования товара на потребительском рынке [Текст] / А. Зозулев // Маркетинговые исследования в Украине. – 2007. – №5. – С. 58-65.
5.
339.138
З-78
Зозульов, О.В. Ринкове позиціонування: з чого починається створення успішних брендів [Текст] / О. В. Зозульов, Н. Л. Писаренко. – К. : Знання-Прес, 2004. – 199с.
6.
Иванов, П. Дифференцируйся и живи [Текст] / П. Иванов // Компаньон. – 2007. – №30-31. – С. 36-38. – [Маркетинговая стратегия позиционирования].
7.
Івасенко, О. Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції [Текст] / О. Івасенко // Маркетинг в Україні. – 2006. – №1. – С. 39-42.
8.
Каніщенко, О. Міжнародне позиціонування українського коньячного бренду [Текст] / О. Каніщенко, В. Журило, Т. Доця // Маркетинг в Україні. – 2008. – №6. – С. 64-69.
9.
Касян, С. Позиціонування посередницького підприємництва на ринку канцелярських товарів [Текст] / С. Касян, М. Гордієнко // Маркетинг в Україні. – 2006. – №4. – С. 21-25. – [Маркетингові дослідження].
10.
Кендюхов, О. Новий підхід до визначення сутності позиціонування торговельної марки [Текст] / О. Кендюхов, К. Постернікова // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 27-30.
11.
339.138
К88
Куденко, Н.В. Стратегiчний маркетинг [Текст] : навч. посіб. / Н. В. Куденко. – К. : КНЕУ, 2005. – 152с. –
12.
Малиш, О. Стратегічне позиціонування підприємств та обгрунтування напрямків їх ринкової поведінки (на прикладі підприємств вовняної промисловості України) [Текст] / О. Малиш // Маркетинг в Україні. – 2006. – №2. – С. 39-46.
13.
Мэнкинс, М. Реализация стратегии [Текст] / М. Мэнкинс, Р. Стил // Менеджмент и менеджер. – 2007. – №7-8. – С. 9-19. – [Стратегическое планирование развития фирмы].
14.
Олейник, Ю.Т. Анализ устойчивости рыночного положения фирмы методами теории катастроф [Текст] / Ю. Т. Олейник // Вісник Хмельницького національного університету.Економічні науки. – 2005. – №4.Ч.2,Т.1. – С. 197-202. – [Для прогнозування і запобігання негативних наслідків (ризиків) виведення на ринок товарних нововведень актуальна проблема моделювання рівноважних станів ринкової позиції фірми і дослідження їхньої стійкості у фазовому просторі стратегій. Стаття присвячена аналізу методами теорії катастроф стійкості ринкового положення фірми при реалізації інноваційних стратегій на товарному ринку.].
15.
339.137
С13
Савчук, С.И. Основы теории конкурентоспособности [Текст] : монография / С. И. Савчук. – Мариуполь : Рената, 2007. – 520с.
16.
Сумец, А. Общие конкурентные стратегии предприятий, фирм и компаний [Текст] / А. Сумец // Маркетинг и реклама. – 2008. – №7-8. – С. 102-109.
17.
Юшин, С.О. Інтеграційні та безпекові координати управління сталим розвитком: методологія позиціонування [Текст] / С. О. Юшин // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.1. – С. 10-14.
На жаль, більш детально відповісти на даний запит в рамках Віртуальної довідки неможливо
|
|