Відповідь на запитання

Кількість запитів: 1

> Маркетинг туристичних послуг. Дякую!

1.


Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. – 2009. – №3. – С. 57-59.

2.


Кішек, М. Маркетингові дослідження послуг туристичних перевезень у Полтавському регіоні [Текст] / М. Кішек // Економіка АПК. – 2007. – №9. – С. 143-147.

3.


Луцька, Н.І. Маркетингова інноваційна стратегія розвитку туристичного бізнесу [Текст] / Н. І. Луцька, І. З. Криховецький // Інвестиції : практика та досвід. – 2009. – №6. – С. 27-30.

4.


Майорова, Н.І. Маркетингова підтримка розвитку нових видів туристичних послуг на Хмельниччині [Текст] / Н. І. Майорова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2005. – №2,Т.2. – С. 157-162. 

5.


Шульгіна, Л. Мегачинники маркетингу туристичних підприємств України [Текст] / Л. Шульгіна // Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. – 2005. – №1. – С. 23-32.

6.

Буднікевич, І.М. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області) [Текст] / І. М. Буднікевич, І. Г. Черданцева // Регіональна економіка. – 2009. – №1. – С. 242-250.

7.

Годованюк, А.В. Проблеми та перспективи управління маркетинговою діяльністю в галузі туризму у період економічної кризи [Текст] / А. В. Годованюк // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2009. – №5,Т.2. – С. 153-156.

8.

Дедусенко, Е.А. Маркетинг национального туристского продукта и государственная политика в отношении туристического бизнеса. Опыт Великобритании, России и Китая [Текст] / Е. А. Дедусенко // Маркетинг в России и за рубежом. – 2007. – №5. – С. 92-97.

9.

Виклюк, Я.І. Маркетингове дослідження споживачів ринку туристичних послуг Буковини з використанням методів інтелектуального аналізу даних - кластерного аналізу та нейронних мереж [Текст] / Я. І. Виклюк, Л. В. Остафійчук, Д. І. Угрин // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – №19(589). – С. 49-56.

10.


Шульгіна, Л.М. Інноваційні технології вибору концепції маркетингу туристичного підприємства [Текст] / Л. М. Шульгіна // Проблеми науки. – 2005. – №10. – С. 24-30.

11.
338.48
Б87
Бриггс, С. Маркетинг в туризме [Текст] : учеб. пособ. / С. Бриггс пер. со 2-го англ. изд. – К. : Знання-Прес, 2005. – 358с. – (Европейский маркетинг). 

12.
338.48
Д84
Дурович, А.П. Маркетинг в туризме [Текст] : учеб. пособ. / А. П. Дурович. – Минск : Новое знание, 2001. – 400с.

13.
338.48
П68
Правик, Ю.М. Маркетинг туризму [Текст] : підручник / Ю. М. Правик. – К. : Знання, 2008. – 303с. – (Вища освіта ХХ1 століття). 

14.


Близнюк, А. Економічна поведінка споживачів на ринку туристичних послуг: наукові підходи до її визначення [Текст] / А. Близнюк // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2010. – №2. – С. 35-39.

15.


Вертелєва, О.В. Інваріантні підходи до управління просуванням послуг туристичних підприємств м. Києва [Текст] / О. В. Вертелєва // Інвестиції : практика та досвід. – 2010. – №3. – С. 29-32.

16.


Герасименко, В. Інтернет як засіб просування туристичних послуг [Текст] / В. Герасименко, І. Давиденко // Маркетинг в Україні. – 2009. – №2. – С. 41-46. – [Інтернет-маркетинг].

17.


Димчук, А.В. Підходи до визначення сутності та значення ринку туристичних послуг у національній економічній системі [Текст] / А. В. Димчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2010. – №3,Т.2. – С. 97-101.

18.


Самонова, Т.Б. Дослідження кон`юнктури ринку туристичних послуг в Україні: основні підходи [Текст] / Т. Б. Самонова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – №3. – С. 99-104.

19.


Фарина, Л. Глобалізаційні процеси на прикладі розвитку послуг міжнародного туризму [Текст] / Л. Фарина // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2005. – №5-2. – С. 235-241.

20.


Фліссак, А. Досвід розвитку ринку туристичних послуг ФРН і можливості його використання в Україні [Текст] / А. Фліссак, К. Фліссак // Вісник Тернопільської академії народного господарства. – 2005. – №5-2. – С. 202-210.

21.


Швець, І. Модель якості туристських послуг [Текст] / І. Швець // Економіка та підприємництвоДержава та регіони. – 2006. – №1. – С. 277-280.

22.
338.48
М21
Мальська, М.П. Міжнародний туризм і сфера послуг [Текст] : підручник / М. П. Мальська, Н. В. Антонюк, Н. М. Ганич. – К. : Знання, 2008. – 661с. 
23.

http://tourlib.net/lib.htm Библиотека туристической и экономической литературы

Додатково радимо Вам звернутись до БД “Електронний каталог” на сайті НБ ХНУ- рубрики “маркетинг в туризмі”, “туристичні послуги”