> Найдіть будь-ласка літературу на тему:
> "Моделювання показників забезпечення населення послугами освіти".
>
> Дякую!
>
1.
Акмаев А.И. Маркетинговое исследование рынка образовательных услуг в стратегии выживания провинциального вуза/ А.И.Акмаев, В.Н.Белозерцев, С.И.Зайцев// Наукові праці Донецького державного технічного університету.- 2002.- №46.- С. 101-108.
2.
Александров В. Освітня послуга// Економіка України.- 2006.- №8.- С. 53-60.- [освітня послуга - це організований процес навчання для одержання необхідних знань, навичок і вмінь ].
3.
Александров В. Освітня послуга: суть та моделі якості// Освіта і управління.- 2006.- №1.Т9.- С. 156-165.- [Ринкові відносини в освітній галузі].
4.
Белый Е. Количественная оценка конкурентноспособности образовательых услуг/ Е.Белый, И.Романова// Маркетинг.- 2002.- №6.- С.66-71.
5.
Бирюкова А.Л. Управление знаниями и инновационный маркетинг образовательных услуг/ А.Л.Бирюкова, Т.Л.Савостова// Инновации в образовании.- 2006.- №2.- С. 14-26.
6. 378 В55 Вища освіта в Україні: Навчальний посібник/ За ред.: В.Г.Кременя, С.М.Ніколаєнка.- К.: Знання, 2005.- 327с.-
7.
Волынкина М.В. Образовательная услуга: проблемы качества// Высшее образование сегодня.- 2004.- №12.- С.24-28
8.
Гаращук О. Детермінанти ринку освітніх послуг// Вісник Тернопільського державного економічного університету.- 2006.- №2.- С. 109-113.
9.
Гудзь М. Проблеми управління розвитком ринку освітніх послуг регіону// Рідна школа.- 2006.- №6.- С. 45-47.
10.
Євтушевський В. Маркетинг освітніх послуг у системі вищої освіти України/ В.Євтушевський, Н.Бутенко// Вища освіта України.- 2004.- №3.- С.49-55.- [Вдосконалення маркетингових послуг у процесі модернизації вищої освіти].
11.
Загородній А. Визначення оптимальної ціни освітніх послуг/ А.Загородній, Н.Подольчак// Вища школа.- 2006.- №1.- С. 53-58.
12. 330.342.146 Ф79
Задорожна О.Л. Сучасний стан і основні напрями трансформації системи освіти України// Формування ринкової економіки.- 2005.- Спец. вип.- Т.1.- С. 211-219.
13.
Игнатюк И. Технический университет на рынке образовательных услуг// Новий колегіум.- 2004.- №3.- С.37-42.
14.
Исаев В.А. Оценка и мониторинг степени удовлетворенности потребителей образовательных услуг/ В.А.Исаев, В.И.Воротилов// Инновации.- 2005.- №9.- С. 82-84.
15.
Корчагова Л. Управление маркетингом образовательных услуг// Маркетинг.- 2004.- №6.- С. 69-75.
16.
Корчагова Л.А. Становление рынка образовательных услуг в Росии и за рубежом// Высшее образование сегодня.- 2002.- №5.- С.8-16.
17.
Лазарєва Н. Державні послуги у сфері освіти: погляд на питання// Право України.- 2005.- №11.- С. 17-20.
18.
Ларина Т.В. Дослідження територіальних утворень ринку освітніх послуг// Актуальні проблеми економіки.- 2004.- №12.- С.108-112.
19.
Макаркин Н.П. Университет и рынок образовательных услуг/ Н.П.Макаркин, О.Б.Томилин// Высшее образование сегодня.- 2002.- №10.- С.8-11.- [Вуз и рынок. Задачи менеджмента в сфере образовательных услуг].
20.
Маловик К. Вибір характеристик процесу сертифікації освітніх послуг ВНЗ/ К.Маловик, М.Стригунова// Стандартизація сертифікація якість.- 2004.- №6.- С. 46 - 49.
21.
Оболенська Т. Політика маркетингу та планування освітніх послуг у вищих навчальних закладах// Вісник ТАНГ.- 2003.- №1.- С. 152-156.
22. 339.138 О-21 Оболенська Т.Є. Маркетинг у сфері освітніх послуг: Автореф. дис-ції на здобуття наук. ступеня д.е.н. Спец. 08.06.02-підприємництво, менеджмент та маркетинг.- Х.: Харківський державний економічний ун-т, 2002.- 32с
23.
Петрова Т. Ринок освітніх послуг і ринок праці: проблеми взаємозв`язку та взаємодії// Україна: аспекти праці.- 2006.- №4.- С. 3-7.
24.
Петруня Ю. Маркетинг на ринку освітніх послуг/ Ю.Петруня, М.Залесов, В.Брижатий// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/1.- С.157-163.
25.
Предик Г. Використання маркетингу в просуванні вищих навчальних закладів на ринку освітніх послуг України/ Г.Предик, Р.Чухрай// Вісник ТАНГ.- 2003.- №5/1.- С.172-177.
26.
Романова А.А. Потребители и рынок образовательных услуг// Высшее образование сегодня.- 2006.- №9.- С. 15-18.
27. 31 С78 Статистичний щорічник України за 2004 рік/ За ред. О.Г. Осауленка.- К.: Консультант, 2005.- 592с
28. 31 С78 Статистичний щорічник Хмельницької області за 2004 рік.- Хмельницький: Хмельн. обл. управління статистики, 2005.- 481с
29.
Тихомиров В.П. Становление рынка образовательных продуктов и услуг в сети Интернет/ В.П.Тихомиров, Л.Г.титарев, Ж.Н.Зайцева// Высшее образование сегодня.- 2002.- №2.- С. 9-14.
30. 31 У45 Україна у цифрах у 2004 році: Статистичний довiдник/ За ред. Осауленка О.Г.- К.: Консультант, 2005.- 264с
31.
Усиченко Ю. Формування системи управління якістю освітніх послуг у вищих навчальних закладах// Україна: аспекти праці.- 2003.- №8.- С. 14-18
32.
Шевченко Д.А. Особенности стратегии маркетинга образовательных услуг// Маркетинг в России и за рубежом.- 2005.- №4.- С. 108-116.- [Маркетинг в непроизводственной сфере].
33.
Шинкарук В. На порядку денному ДАК- проблеми якості освітніх послуг// Освіта України.- 2006.- №49-50.- С. 4.
34. http://mama-86.org.ua/files/ukraine2000.pdf
|
|